1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornire grea aleatoriu - masina nu porneste - motor DIESEL la Audi Q7 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi Q7' creată de hibrid, 1 Feb 2014.

  1. hibrid 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, diesel, 2007
    Am un Q7 din 2007 pe motorina. De 10 zile se intampla un fenomen ciudat-zic asta deoarece a fost in service si nu stiu sa dea nicio explicatie, evident ca la ei fenomenul nu s-a manifestat. Si anume :complet aleator cand dau la cheie tureaza motorul timp de 3 secunde dupa care stop... si tot asa..asta se intampla si cand plec din garaj sau din strada...si totusi dupa 7 sau 8 incercari o ia ...
    sau poate sa nu se manifeste intr-o zi deloc fenomenul....ma enerveaza cei din service care daca, calculatorul nu le da nimic, eu dau din umeri....are cineva idee ca sa le spun "expertilor" de la servic?
     
  2. Qurse 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi Q7
    Salut!
    Am exact aceeasi problema, cu o mica diferenta, daca nu porneste din prima trebuie sa o las ~ 5 minute shi uneori isi revine..(cu cat incerc mai mult cu atat trebuie sa o las mai mult).
    -motor 3000 TDi, an fabricatie 2007.
    Ca observatie suplimentara, prima data s-a manifestat imediat dupa schimbarea filtrului de motorina, dupa care nu a mai facut o perioada.
    Am verificat bujiile incandescente si sunt OK.
     
  3. Qurse 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi Q7
    Am rezolvat problema. Un senzor de turatie vibrochen dadea erori. Am inlocuit la reprezentanta, cost total 790 ron.(~400 ron senzorul + manopera + diagnoza etc.).
     
    Ultima editare: 12 Apr 2015
  4. GTRs

    GTRs 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2008
    Locație:
    Neamț
    Masina:
    Audi A6, 2.0TDI,140 cp, 2006, motor BLB
    Bună ziua! Am un q7 3.0 tdi BUG. Și de vreo câteva zile îmi pornește greu la cald. Face parca nu ar avea curent deajuns și se închide și bordul. Menționez ca am schimbat și codat bateria și nici o schimbare.
     
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Daca inainte de pornire astepti 3 secunde cu contactul pus, porneste la sfert de cheie, fara probleme?

    Uneori face asa si la mine, dar nu am reusit sa aflu cauza. Ce am observat, este ca face asa daca spal masina sau a plouat, deci tind sa cred ca ne ajunge apa undeva si deranjeaza.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @GTRs Daca iti porneste cu fum, te sfatuiesc sa verifici injectoarele.
    As arunca o privire si la electromotor, verifici carbunii si daca are joc in ax.
     
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Este oficial, de cate ori spal masina, la prima pornire invarte greu, bordul se stinge, ca si cum sunt fara curent. Astazi am venit de la mare, aveam 1h si jumatate de mers, deci bateria era incarcata, am oprit sa spal masina si a refacut figura. Cred ca intra apa pe undeva. Daca opresc si pornesc din nou, porneste la sfert. Unde trebuie sa ma uit, sau ce sa controlez ?
     
  8. GTRs

    GTRs 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2008
    Locație:
    Neamț
    Masina:
    Audi A6, 2.0TDI,140 cp, 2006, motor BLB
    Nu scoate fum deloc, iar electromotorul e schimbat

    Eu am schimbat electromotorul și bateria (și codat) și tot asa face. După ce e la 90 de grade și sta 5 minute oprita, cand dau sa pornesc parca nu ar avea curent la prima pornire. Dupa ce porneste pot opri si porni de cate ori vreau si nu mai face figuri. Nu știu ce ar putea avea.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Atunci faci o scanare si vezi ce erori ai stocate.
    E posibil sa ai probleme si la unul din cablurile de masa, sa fie corodate.
     
  10. GTRs

    GTRs 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2008
    Locație:
    Neamț
    Masina:
    Audi A6, 2.0TDI,140 cp, 2006, motor BLB
    Am facut azi o scanare si singura eroare pe care o are e de la magazia de cd-uri. Am schimbat si cablul de masa de la elecromotor si s-a imbunatatit pornirea cred. Mai are cumva si alt cablu de masa, sau ce sa mai verific.
     
  11. Euhxt

    Euhxt 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2018
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Q7, 3.0 TDI, 2008
    Buna ziua,
    Am și eu o problema greu de rezolvat, mașina pornește foarte bine pt câteva secunde, se aprinde “sarma“ intermitent și se oprește. Am înlocuit senzorul pompa înalte, am băgat testerul și nu ma ajuta cu nimic. Menționez ca așa a venit din service (am fost la service, doar sa schimb plăcuțele de frâna ), am luat-o pe platforma cu becurile aprinse in bord cu ABS și fără sa mai pornească. Va rog dacă ma puteți ajuta.
     
  12. VLL_ul

    VLL_ul 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI 2008 (BUG) 232 CP
    Am avut si eu pb cu acea "sarma" aprinsa in bord. Dar la mine s-a rezolvat schimband bujiile. Pornea bine iar in mers daca ii dadeam putina talpa, dintr-o data parca mergea in 3 pistoane si se aprindea martorul acela. Opream motorul, asteptam cateva secunde si reporneam. Apoi am schimbat bujiile si problema disparut. Cand ti-a schimbat placutele, trebuia sa-ti schimbe si senzorii.
     
  13. Euhxt

    Euhxt 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2018
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Q7, 3.0 TDI, 2008
    Merci, am sa încerc sa verific bujiilor. Nu stiu ce au schimbat ca am făcut un mare bâlci și am luat-o. Am verificat ieri 3 buji, erau bune, mâine le verfic și pe celălalte. Am sa duc și cheia sa o verific sa nu o fi scăpat careva, pe jos. Dacă mai sunt păreri le accept cu plăcere, ca ma uit lung la ea ...
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Lasa bujiile in pace. Masina trebuia sa porneasca si cu toate bujiile arse. Problema ta nu este de acolo.
    Sarmulita iti indica o problema pe partea de injectie sau turbo. Pune un VCDS pe ea si este imposibil sa nu iti apara eroare pe Engine.
     
    Euhxt apreciază asta.
  15. Euhxt

    Euhxt 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2018
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Q7, 3.0 TDI, 2008
    Acum cateva zile, am băgat testerul VCDS, pe partea de motor îmi spune: senzor pompa înalte.
    se manifesta astfel: se aprindea intermitent “ sarma”, și nu pornea deloc, învârtea și nu pornea,
    Acum,dupa ce am schimbat senzorul, filtru carburant, dispare martorul in bord, pornește f bine și după 3-4 secunde, se oprește
     
    Ultima editare: 13 Apr 2018
  16. claudiu1989 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Karlsruhe - Germania
    Masina:
    AUDI Q7 3.0TDI 2008
    Salut,
    Daca iti porneste greu in 3-4 secunde este din cheie. Asa mi s-a intamplat mie, mi-a cazut cheia pe jos si cand am dat sa pornesc a pornit si se oprea in cateva secunde. Mai am 2 chei de rezerva si cu celelalte 2 porneste perfect, nu se opreste motorul. Incearca sa desfaci cheia sa nu fie cipul deplasat de la locul lui.
     
  17. 71kta

    71kta 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2018
    Locație:
    PAULESTI
    Masina:
    AUDI Q7 3D 2007
    Salut,
    Vis-a-vis de acest subiect am intampinat 2 spete: pornea greu, invartea mai incet, mai greu adica trebuia sa invarta motorul de mai multe ori.
    Rezolvare:
    1. era masa de la baterie si am inlocuit-o cu una mai capabila, la cea de sub scaunul soferului ma refer si
    2. un cablu de la electromotor era slabit si coxat.
     
  18. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Salut, dețin un audi q7 an 2007 cod motor Bug 3.0tdi și am următoarea problema :
    Pornește bine la rece dimineața , dar după ce se încălzește învârte electromotorul foarte greu sau deloc chiar,și mi se sting și ceasurile... Dacă o las sa se răcească pornește. Menționez ca nu am nici o eroare pe motor. Am dat jos , am verificat electromotorul se prezintă bine, alternator e nou, din baterie zic ca nu e, ca face doar la cald iar dacă se răcește motorul învârte. . Face schema aceasta doar la cald.
    AțI mai dat de aceasta problema, cum ați rezolvat?
     
  19. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Si a mea in ultimul timp incepea sa faca asa. Explicatia cea mai des intalnita erau injectoarele. Incepi cu verificarea acestora, eventual verifica starea reala a bateriei si cablajelor, inclusiv cele de masa.
     
  20. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Da dar nu vad legătură cu injectoarele, căci dacă motorul învârte ea pornește... Ea nu învârte gen nu are curent, dar dacă o las sa se răcească iar învârte, și de aici zic ca nu e bateria...
     

Distribuie pagina asta