1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suport/Tampoane motor la A5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de masimo, 1 Oct 2009.

  1. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    Pentru cei carora li se rup suportii/tampoanele motor si eu am avut tampon motor rupt. Am pus originali. Se vand doar la set, au senzor si au costat 1.160,70 + TVA. Am mai platit manopera aproximativ 500 lei, total cu alte materiale mici, etc. 2.050 lei. :bye:
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Dec 2013
  2. smiley_utz

    smiley_utz 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 3.0 TDI quattro 2008
    salut! Si eu sunt posesorul unui A5 B8 3.0 TDI si zilele astea am constatat ca in treptele de viteza I si II, la revenirea din repriza se aude un zgomot puternic, o lovitura undeva sub masina. Am facut o constatare si am sesizat ca tamponul dreapta motor este dus. Intrebarea pe care vroiam sa o adresez este: ambele tampoane motor au senzor? daca da, trebuie sa imi apara ceva la bord sau numai pe vag-com?
     
  3. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    Din cate stiu sunt cu ulei si doar unul are senzor. Din motive obiective eu i-am schimbat de doua ori pana acum, fara sa se aprinda ceva in bord. Originali i-am cumparat. De schimbat se schimba amandoi si e destul de complicat, se ridica motorul cu macaraua, recomand reprezentanta. Bafta.:hi:
     
  4. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Ce e complicat in a schimba cei doi suporti? Se desfac cateva suruburi si se baga sub motor ceva dupa care se coboara putin masina cu elevatorul si ies amandoi frumos... Ia maxim 30 min!
    Ce mecanici de rahat ridica motorul? Ma apuca nervii cand va vad asa naivi, credeti tot ce spun mecanicii...
     
  5. snipe 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    S5 Sportback 3.0 TFSI CREC 2015
    Se pare ca am si eu probleme cu un tampon motor, e un pic scurs, cel de pe dreapta. E recomandat sa fie fie schimbati ambii, stanga-dreapta, eventual si cel central/antirasturnare si de cutie, daca tot umblu pe acolo? Reprezentanta recomanda sa fie schimbat doar cel in cauza, impreuna cu suruburile si tabla care vine deasupra. Multumesc.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Recomandat este sa ii schimbi pe amandoi.
    Daca pui unul nou si celalalt este uzat, cel nou va prelua si trepidatiile (socurile) celui uzat. La cel de la cutia de viteze nu umbli decat daca este dus/pe cale de duca. :)
    Tamponul central/antirasturnare poti sa il schimbi preventiv, este foarte ieftin.
     
  7. dorutzzzu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2016
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    Audi A5 3.0 tdi Revo 2+
    salut!
    am schimbat suportii de motor la un audi a5 3.0 tdi si tot am o problema cu o trepidatie mai ales pe treaptele 4/5 in momentul in care masina este subturata si accelerez cu pedala in podea....
    a mai intalnit cineva problema mea?
    inainte de schimb aveam suportul dreapta rupt...nu am schimbat decat suportii motorului si nimic altceva vis-à-vis de transmisie...
    multumesc!
     
    razvanzz apreciază asta.
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce cutie ai ? Tripodele in ce stare sunt ?
    Log in mers ai facut ?
     
    Ultima editare: 10 Iun 2016
  9. dorutzzzu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2016
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    Audi A5 3.0 tdi Revo 2+
    Nu am făcut niciun log in mers. Tripodele nu au niciun fel de problema, iar cutia este M6
    Începe sa m-a cam enerveze treaba asta mai ales ca am devenit foarte încântat de audi, fiind la primul:)
    Sper sa nu ma dezamăgească treaba asta ca pana acum e prea frumos:)
     
  10. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Dar de ce ai accelera cu piciorul la podea cu motorul subturat? Am avut o problema asemanatoare cu o manuala de la alta marca si era volanta pe duca.
     
  11. Mihai Vlad

    Mihai Vlad 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2016
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    Audi A5 2.7 TDI 2009 Coupe
    Salut
    Am fost si am pus masina pe tester profesional la cineva care a lucrat la Audi aici in Belgia unde stau. S-a gasit un suport motor dreapta care trebuie schimbat. Am fost si am comandat piesele la reprezentanta Audi, maine trebuie sa le primesc. Acum astept sa le ridic si sa merg sa mi le schimbe. Bafta !
     
  12. 0218cristian

    0218cristian 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Facelift 3.0 TDI-Quattro/S-tronic Coupé
    Salut, ce simptome avea suportul de motor? de ce l-ai schimbat?
     
  13. Mihai Vlad

    Mihai Vlad 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2016
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    Audi A5 2.7 TDI 2009 Coupe
    Salut,
    Sincer sa fiu ,nu stiu sa explic simptomele asa bine. Am facut o diagnoza azi si i-a aparut ca trebuie schimbat. Scoate si un zgomot asa de ceva slabit plus un tremurat mic cand opresc motorul. De schimbat il schimb ca asa trebuie, daca s-au semnalat probleme la el inseamna ca nu mai are mult si decat sa agravez problema si sa dea in altele mai bine il schimb. Sper ca ti-am fost de ajutor. Bafta
     
    0218cristian apreciază asta.
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tampoanele / suportii motor se schimba obligatoriu si intotdeauna pereche nu doar unul singur.
     

Distribuie pagina asta