Multumesc!Asta e genul de raspuns pe care il doream si care alunga orice dubii. Cred ca nu e nicio diferenta ca in tabel explicatia este pentru 8K2 si eu am 8K5.Asta fiind modelul de caroserie.
anarchy, si de unde va sti omul daca cei de la Oradea ii pun softul propriu sau cel original Revo? lasa-mi daca vrei date de contact... merci.
Asadar poate sa ia o mare teapa, Revo Oradea spune ca are soft REVO si de fapt ii pun ceva home made si il taxeaza mai scump.
Am facut de curand o resoftare si pot sa zic ca sunt foarte multumit de rezultat, masina este mult mai vioaie. A4 Audi 2.0TDi 120hp, masuratori before/after resoftare CompleteCHIP cu DPF activ - stock - 134hp / 322Nm - rezultat final - 180hp / 413Nm.
Salut. Am un audi a4 b8 2.0 TDI de 120 cai si as dori sa-i cresc puterea undeva intre 140-160 cai. Am tot citit thread-ul asta si am inteles ca nu ar afecta fiabilitatea motorului. Masina este inscrisa, dupa ce ii fac resoftare cum se procedeaza? Trebuie sa merg la RAR sa-mi omologheze? Stiu ca asigurarea se plateste in functie de cai deci ar trebui ca sa am caii reali pe carte ; cum se procedeaza?
Esti informat gresit. In Romania se plateste asigurare in functie de capacitatea motorului. Nu trebuie sa mergi la nici un RAR sa omologhezi nimic daca resoftezi motorul. Bafta.
Salut, Am si eu o intrebare pentru cine stie.. Anul trecut mi-am facut soft pe turbina stock,in urma cu o saptamana mi-am trimis turbina la reconditionat..am decis sa mi-o faca hibrid..de cand am pus turbo sus masina intrerupe si trage doar din 3000 dar nu senzational..sa fie din geometrie sau trebuie schimbat softul ? Multumesc!
Si tu crezi ca noi stim asta din fata calculatorului ? Trebuie sa verifici mai multi parametrii sa faci LOG-uri in mers si asa mai departe. Te duci la cine ai facut softul sa faca toate ce ti-am spus.
Am facut de curand upgrade la turbina de la 2 tdi la interne de 2.7 si dpf off,presiunea in turbo este acum de varf 1.9 bar . Se simte altfel totul cu noua turbina, este mult mai nervoasa si la plecare si sus in ture plus se aud efectiv gazele cum ies cu putere . Ca si cai nu pot sa ma pronunt pana nu i fac un dyno ,dar clar peste cei aproximativ 190 care erau inainte cu presiune 1.7 pe turbina stock(a rezistat eroic cca 50 mii km la chin pana s a rupt axul)