1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare / Tuning / Modificare motor 2.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de bigarel, 8 Dec 2008.

  1. DjKello

    DjKello 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2016
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 88KW/2011
    Multumesc!Asta e genul de raspuns pe care il doream si care alunga orice dubii.

    Cred ca nu e nicio diferenta ca in tabel explicatia este pentru 8K2 si eu am 8K5.Asta fiind modelul de caroserie. ;)
     
  2. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    La motor/transmisie nu e nici o diferenta intre 8K2 si 8K5.
     
  3. ovidiu37 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2013
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A5 s-tronic quattro, an fabricatie 2014, 2.0 TDI 177cp
    anarchy, si de unde va sti omul daca cei de la Oradea ii pun softul propriu sau cel original Revo?
    lasa-mi daca vrei date de contact...
    merci.
     
  4. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Nu va sti...
     
  5. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    nu are de unde sa stie... se va prinde el pana la urma :) dar greu
     
  6. ovidiu37 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2013
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A5 s-tronic quattro, an fabricatie 2014, 2.0 TDI 177cp
    Asadar poate sa ia o mare teapa, Revo Oradea spune ca are soft REVO si de fapt ii pun ceva home made si il taxeaza mai scump. :)
     
  7. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    nu e teapa. e marketing
     
  8. ovidiu37 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2013
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A5 s-tronic quattro, an fabricatie 2014, 2.0 TDI 177cp
    deci cam atat despre marele REVO Romania, nu? :) nu de alta dar pretul e acelasi ca si afara......
     
    ungardaniel apreciază asta.
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ce misto se numesc tepele acum ? :)
     
    GeorgeTDI și ungardaniel apreciază asta.
  10. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    nu exagerati. sunt cazuri izolate dar se mai intampla
     
  11. ovidiu37 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2013
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A5 s-tronic quattro, an fabricatie 2014, 2.0 TDI 177cp
    oricum e f aiurea pana si ideea ca vrei REVO si ei iti pun altceva......si te taxeaza pe masura
     
  12. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    La Oradea nu stiu cum e, dar la Bucuresti sunt foarte frecvente astfel de situatii.
     
    GeorgeTDI apreciază asta.
  13. Ilie Pandaciuc

    Ilie Pandaciuc 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 Diesel 120CP, CAGC, 2010,
    Am facut de curand o resoftare si pot sa zic ca sunt foarte multumit de rezultat, masina este mult mai vioaie.
    A4 Audi 2.0TDi 120hp, masuratori before/after resoftare CompleteCHIP cu DPF activ
    - stock - 134hp / 322Nm
    - rezultat final - 180hp / 413Nm.
     
    Ultima editare: 8 Aug 2016
    Boscu apreciază asta.
  14. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Tipic Dragos, safe si bun. Se putea merge putin mai sus, la 185CP si 420Nm la fel de safe.
     
  15. Frazed 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B8 2.0 LCAGAF1 2011
    Salut. Am un audi a4 b8 2.0 TDI de 120 cai si as dori sa-i cresc puterea undeva intre 140-160 cai. Am tot citit thread-ul asta si am inteles ca nu ar afecta fiabilitatea motorului. Masina este inscrisa, dupa ce ii fac resoftare cum se procedeaza? Trebuie sa merg la RAR sa-mi omologheze? Stiu ca asigurarea se plateste in functie de cai deci ar trebui ca sa am caii reali pe carte ; cum se procedeaza?
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Esti informat gresit. In Romania se plateste asigurare in functie de capacitatea motorului. Nu trebuie sa mergi la nici un RAR sa omologhezi nimic daca resoftezi motorul. Bafta.
     
  17. Frazed 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B8 2.0 LCAGAF1 2011
    Multumesc frumos :)
     
  18. Ionuts29

    Ionuts29 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2016
    Locație:
    Brad
    Masina:
    Audi,A3,2.0 tdi 2004
    Salut,
    Am si eu o intrebare pentru cine stie..
    Anul trecut mi-am facut soft pe turbina stock,in urma cu o saptamana mi-am trimis turbina la reconditionat..am decis sa mi-o faca hibrid..de cand am pus turbo sus masina intrerupe si trage doar din 3000 dar nu senzational..sa fie din geometrie sau trebuie schimbat softul ?
    Multumesc!
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si tu crezi ca noi stim asta din fata calculatorului ? Trebuie sa verifici mai multi parametrii sa faci LOG-uri in mers si asa mai departe. Te duci la cine ai facut softul sa faca toate ce ti-am spus.
     
  20. audirs

    audirs Bronze Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 avant 2.0 tdi 2009 full led wheels 18" 2.7 turbo and remap,stage 3
    Am facut de curand upgrade la turbina de la 2 tdi la interne de 2.7 si dpf off,presiunea in turbo este acum de varf 1.9 bar .
    Se simte altfel totul cu noua turbina, este mult mai nervoasa si la plecare si sus in ture plus se aud efectiv gazele cum ies cu putere .
    Ca si cai nu pot sa ma pronunt pana nu i fac un dyno ,dar clar peste cei aproximativ 190 care erau inainte cu presiune 1.7 pe turbina stock(a rezistat eroic cca 50 mii km la chin pana s a rupt axul)
     

Distribuie pagina asta