1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. sergiu_88 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 CP, CAGA, 2011, sedan
    Stie cineva incepand de la ce data s-a pus modelul imbunatatit de pompa de inalta presiune?
     
  2. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Vezi ce cod ai pe pompa. Cele cu 755 in coada, fara litere, sunt modelul vechi, cele cu AC sunt modelul imbunatatit.
     
    Kris_95 apreciază asta.
  3. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Din tabelul anterior se intelege ca un condus la turatii mari forteaza mai mult pompa de inalte si un condus calm la turatii mai mici protejeaza pompa de inalte?
     
  4. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Ai adus vorba de raportul de la nhtsa : http://www-odi.nhtsa.dot.gov/acms/cs/jaxrs/download/doc/ucm475595/incr-EA11003-61863.pdf
    Daca analizam datele observam ca nici un upgrade nu a eliminat problema.
    Iar daca modelul imbunatatit ar rezolva problema de ce ar mai aparea si a doua oara defectul ?:D
    http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=293629
    Nu ai garantia ca, daca se schimba la 150k se mai merge inca 150 k fara probleme, din mai multe motive, gen injectoarele nu mai sunt noi, daca pompa veche a produs span , spanul e inca prezent in sistem deci schimbarea pompei nu elimina si efectul. Practic pompa aceasta oricum produce span, ideea e sa produca putin si sa nu treaca de filtru, site si sa ajunga direct in injectoare sa le infunde. Eu mai degraba as merge pe ulei 2T , amorsarea corecta a instalatiei,evitarea mersului pe rezerva pe distante lungi si turatii mari,rezolvarea problemelor cu senzori cand apar ( ECU controleaza injectia , post injectia pe baza informatiilor oferite de senzori, din pacate nu mai e un motor "pur mecanic") poate chiar si un sistem cu filtru addtional de 2microni si multa bafta la alimentare :)
    Singurul design care rezolva problema 100% este CP4i
    High-pressure pumps available
    CP4i Oil-lubricated,
    without housing
    CP4 with metering unit Fuel-lubricated,
    with housing
    CP4 with electric suction
    valve
    Fuel-lubricated,
    with housing
    CP4i is under development to serve also car makers who want to built engilnes for world wide use and combine 2nd Gen CRS with oil lubricated high pressure pumps.
    The so – called CP4i is an engine intergrated oil lubricated high pressure pump which is driven directly via roller tapet and cam slope from the engine cam shaft. Therefore no lubrication flow to the pump dieselwise is needed which gives the opportunity to skip the backflow line and reduces the power and delivery capacity of the pre-supply pump drastically. Challenge in this concept is the sealing system of the pump drive which has to tighten the oil chamber of the engine to the fuel element of the high pressure pump.
    Deci e in development working , waiting for engineering results :))
    Toate cele bune!
     
  5. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Deci cu CP4i nu o sa fie problema cu spanul dar o sa fie cu scurgerile de ulei/motorina :)
     
    ilky apreciază asta.
  6. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Vezi Table 3. Design History, CP4.1 Pump.
    Nu scrie acolo la second failure ce tip de pompa s-a pus. Pe Audi A5 cu motorul de 177CP stiu sigur ca s-a pus 755AC si nu am vazut picate.

    sandumbogdan, pompa e facuta sa tina acea presiune. Uzura se produce in peretele cilindrului de la capul hidraulic si pe rola ce se roteste pe cama, indiferent de presiunea creata.
     
    ilky apreciază asta.
  7. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    In curand o sa dau in paranoia, mereu cu frica ca e posibil sa pice ba una ba alta.. trist.
    De curand, cand zic ca de curand nu sunt sigur intrucat nu am sesizat asta si inainte, posibil sa fie placebo, scoasa din viteza cand trec de 2000rpm se aude un fel de 'clichet' ca si cum ceva deschis s-a inchis, ce ar putea fi, clapetele de admisie? Este ingrijorator? Ma asteapta un drum de vreo 3000km si n-as vrea sa am vreo surpriza. Pe diagnoza nu iese nimic, nu ma trimiteti la mecanic ca intai as prefera cateva pareri si ulterior dupa ce le pun cap la cap o sa ma duc si acolo daca este cazul, nu am nimic cu mecanicii insa pe aici prin zona mea nu as vrea sa ma las la parerea lor, in zilele astea a devenit o adevarata misiune de 007 sa gasesti o persoana avizata si cu simt de raspundere.
     
    Ultima editare: 25 Iul 2016
  8. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Revin in discutie. Conform acelui studiu din 219.000 de unitati, au avut probleme aproximativ 2000. Procentul este destul de scazut. Da, stiu, este foarte deranjant pentru cei care isi cumpara o masina second, deoarece se gandesc la ce riscuri se expun.
    Nu vreau sa irite pe nimeni postarea mea, dar in momentul in care cumparam o masina second , ne asumam ca este folosita si nu va merge o vesnicie fara probleme.
    Apoi, pe forumuri, in general se discuta cazurile negative, in linii mari cei care patesc ceva posteaza, dar, desi numarul celor care merg cu masinile fara probleme este mult mai mare, nimeni nu posteaza ca la el totul este ok.


    Pe acest principiu vorbind, Audi(generalizand tot grupul VAG) are mare problema cu pompa si tot ce urmeaza dupa ea in lantul functionarii motorului in parametri.
    BMW, are problema lantului de distributie, care LANT fiind se rupe tot cam pe la 150k km.
    Mercedesul are problema cu injectoarele si senzorii de pe rampa care citesc incorect valorile si motorul functioneaza aiurea din aceasta cauza.

    Si atunci ce facem? Cumparam Logan ? Si asta, dupa doar 4-5 ani iese rugina prin el...:)))))))))))
    Parerea mea este ca fiecare sa isi cumpere masina care ii place, masina care ii satisface cerintele, sa ne bucuram si sa avem grija de ea. Sa incercam sa nu dezvoltam anumite probleme acolo unde nu sunt.....vorba aceea "de ce ti-e frica, da aia nu scapi".

    Cum spunea @Clauu......riscul de paranoia este mult accentuat.
     
    Vico, BlackCat, AlexNfs și alți 9 apreciază asta.
  9. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Si concluzionand asa, toate se pot preveni. La audi schimbi pompa la timp, la BMW schimbi lantul ala cand incepe sa zornaie si la mercedes schimbi rampa la anumit numar de km. In cazul loganului, schimbi masina cu totul in aceiasi perioada :)

    Eu cand am cumparat B8-ul stiam ca este o problema clasica la ele, asa ca am negociat cu vanzatorul pretul pompei si al injectoarelor.
     
  10. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Nici macar 1%. E foarte nasol sa fii unul din acel 1% insa nu cred ca e cazul sa ne panicam daca e asa mica rata de defect.
    Eu dupa ce citisem pe aici credeam ca e un defect sigur care abia sta sa se intample dar daca e numai 1% atunci sunt mult mai linistit.
     
  11. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Si ar mai fi un aspect, neoficial, doar o parere personala. Suntem societati de consum, pe consum se bazeaza totul. In Germania, durata medie de folosire a unei masini este undeva la 4 ani, iar ca rulaj undeva la 170-200k km. Dar acestea in regim de mers preponderent pe autostrada, unde uzurile sunt minime, raportat la distantele parcurse.

    Prin urmare, este normal ca dupa aceste limite masinile sa sufere de diverse urme de uzura. Nimeni nu mai face motoare cum face Mercedes prin 1990, motoare care nu picau decat daca ramaneau fara ulei sau apa. Imi aduc aminte zambind de un batran W124, 2 litri diesel de 70 cai, cutie manuala in 4 trepte, din 1991, cu ABS si doar oglinda din dreapta reglabila electric. Cumparasem eu masina la vreo 150k km, am mers cu ea pana spre 400 fara probleme la motor. Bujiile le schimbam, uleiul , filtrele, placute de frana si discuri, si ceva pe la roti....brate, busce, pivoti si o planetara. :D
     
  12. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Azi am mai intalnit un caz, masina luata de noua in 2010, picat pompa de inalte la 215.000 km, acum i s-a dus pompa de ulei la ~260.000 km si a stricat motorul. Chiar asa de proaste sunt motoarele astea?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu sunt proaste dar aveti voi asteptari prea mari, din pacate. Trebuia sa le repare preventiv, nu sa stea sa planga dupa. Dar noi asteptam sa cada de tot si pe urma plangem ca ce proaste sunt masinile marca Audi. Ai sa incheiem aici polemica ca nu are rost si o sa o tinem asa pana maine dimineata. Multumesc.
     
  14. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Cristi, pompa de inalte si pompa de ulei nu sunt consumabile, de asta am asteptari mai mari. Daca audi spunea ca la 200.000 km trebuie schimbata pompa de inalte si la 250.000 pompa de ulei nu cred ca mai plangea nimeni, isi asuma prostia si gata in caz ca nu schimbau componentele si ceva ceda. Eu de bine, de rau, ma pricep la masini si stiu cum se aude un motor cand ramane fara presiune de ulei, dar majoritatea posesorilor de automobile isi dau seama abia cand se opreste motorul ca ceva este in neregula.
     
    sandumbogdan apreciază asta.
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La motoarele astea sunt consumabile, crede-ma. Pompa de ulei se repara si ramane pe veci fara probleme. Te asigur eu ca nu iti dai seama nici pe departe ca ai probleme la pompa de ulei si te asigur eu ca deja daca nu ai reparat-o te va lasa cand iti este lumea mai draga pentru ca axul tau de antrenare din balansier deja este ovalizat / rotunjit. La pompa de inalte este alta "duda" si aia chiar este o problema. Te sfatuiesc ca la maxim 100.000 km sau chiar mai repede sa o schimbi cu una noua. Acestea fiind spuse incheiem aici. Multumesc.
     
    DjKello apreciază asta.
  16. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Ca bine ai zis, 'la motoarele astea sunt consumabile'.. asta e tristul adevar, daca stiam de toate chestiile astea poate mai negociam vreo 2000e la pretul achizitiei. In concluzie ajung la vorba lui @sandumbogdan care el mereu subevalua preturile masinilor, si pe buna dreptate..
    Cred ca mesajele astea nu ar trebui sterse, macar altii sa poata puna in balanta mai bine optiunile la momentul achizitiei, daca mai merita sau nu. Eu nu mi-am cumparat audi pt nume si nici de impresie, mi-a placut cum ma lipeam inauntru fiind si putin mai inalt, insa banuiesc ca au mai fost discutii de genul asta si evident au fost sterse, altfel cred ca multi nu mai eram in situatia asta. Nu am cumparat masina ca sa muncesc doar pt ea.
     
    Ultima editare: 21 Aug 2016
    MDU apreciază asta.
  17. George Robert 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2016
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a4 2.0 2010
    image.jpeg Salut ! Daca cineva stie ceva despre aceasta eroare ?
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe cutia filtrului de aer ai o mufa, daca ai umblat recent la filtrul de aer de acolo si eroarea.
     
  19. George Robert 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2016
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a4 2.0 2010
    Da,am dat jos toata cutia de la filtru ,firul de la senzor nu e intrerupt,poate e gata senzorul ! Nu stii aproximativ cat costa acel senzor?
     
  20. EuSebyU1

    EuSebyU1 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CAGA 143CP, 2009
    Ca sa fii sigur daca e nevoie sa repari/schimbi ceva, eu as zice ca mai intai sa stergi eroarea si sa vezi daca mai apare.
     

Distribuie pagina asta