@GabrielV Am vazut si eu prima masina,nu o recomand. Cei de la audi nu au vrut sa-mi verifice seria,asa ca am platit pentru un raport online pe un site ce se ocupa cu asa ceva. S-a dovedit ca masina avea undeva la 180.000 km in luna februarie a acestui an (atunci a avut loc licitatia).In momentul de fata masina are 160.000 iar cand i-am spus proprietarului,acesta a negat cum ca as fi verificat alta masina,desi in raportul respectiv apareau pozele masinii atat in timpul cat a fost in Germania cat si in timpul petrecut in Ro. Sfatul meu,verificati bine seria masinii !
Ambele arata bine, prima e de fapt 2011, are pachet S-line doar interior, are pilot automat cu radar, foarte util pe autostrada si daca e ceata. Chiar daca a avut 180k in februarie, inca nu a fost inmatriculata si multi km nu s-au facut cu ea. Daca chiar iti place eu nu vad de ce sa refuzi o masina doar pentru ca are cu 20k in plus. Eu as merge pe a 2-a daca intr-adevar e 2013 in carte, e mai elegant interiorul (depinde de gusturi), are cutie automata (trebuie verificate reviziile, dar fiind 2013 probabil le-a facut pe toate fiind in garantie), sistemul audio e un plus, are doar 143cp dar poti sa ii faci o resoftare oricand daca simti nevoia de mai multa putere.
Le-am verificat pe amandoua cu raport pe un site de specialitate. Prima e anul 2011 si in februarie 2016 avea 180k km Dotari: 2-straturi perlată Normă de poluare Euro 3 EU5 [7MG] Pachet S-Line Sport Plus [WQS] Aluminiu [5TG/5MU] Echipare hands-free pentru telefon mobil [9ZF/9ZW] 245/40 R 18 .. Y [HE6/H7U/HW0] Asistent menţinere bandă (Lane Assist) [7Y4/7Y5] Tren de rulare Sport S-Line [1BV] 6-trepte [G0L/G0K] 1968cmc (2.0 Ltr) 130kW [TM4/DE2] 2) CGLC Cotieră centrală faţă [6E3] Echipare portbagaj cu sac pentru schiuri [3X2] Sistem informaţii şofer - color - [9Q4/9Q8] Suport lombar faţă reglabil electric [7P1] Tapiţerie plafon neagră [6NQ] Fixare scaun copii spate ISOFIX [3B4] Volan multifuncţional Sport în piele [1XX/1XW] Scaune faţă încălzite [4A3] Scaune sport [Q1D] Echipare piele Nappa Perl/Alcantara [N7U/N7K/N7N] Sistem de spălare/ştergere faruri [8X1] Senzori parcare faţă/spate cu ultrasunete [7X4] Faruri xenon [8Q3] Amplficator activ [9VD] Senzor de lumină/ploaie cu asistent fază lungă [8N7] Sistem navigaţie Plus cu Radio MMI-Bedienlogik (MMI3G) [7T6/8YQ/8AJ/8UV/8UW/8YF] Unitate reglare viteză/distanţă automată [8T4] Oglindă interioară cu întunecare automată [4L6/4L7] Climatizare automată [9AK] Lămpi spate cu LED [8SK] 8.5 J x 18 Alu [CV7] Geam asferic oglindă exterioară dreapta [6TS] Geam oglindă stânga asferic [5SL] după 11.2011 A doua e anul 2012 si in iunie 2016 avea 170k km Dotari: 2-straturi perlată Normă de poluare Euro 3 EU5 [7MG] Roată de dimensiuni reduse [1G5] 8.5 J x 19 Alu [F09] 255/35 R 19 .. Y [HL6/H6Q] Tempomat (Cruise control) [8T1] Multitronic [G0Z/G0Y] 1968cmc (2.0 Ltr) 100kW [TM4/D94] 2) CJCB Cotieră centrală faţă [6E3] Scaune faţă reglabile elctric [3L5] Pachet lumini în interior [QQ1] Cuplaj remorcare detaşabil (montat din fabrică) [1D2] Sistem informaţii şofer - color - [9Q4/9Q8] Suport lombar faţă reglabil electric [7P1] Fixare scaun copii spate ISOFIX [3B4] Sistem de alarmă [7AL/7AJ] Volan multifuncţional Sport în piele [1XX/1XW] Echipare piele Milano [N5W/N1Y] Banchetă spate 3-locuri [3NJ] Scaune faţă încălzite [4A3] Senzor de lumină/ploaie [8N6] Sistem de spălare/ştergere faruri [8X1] Senzori parcare faţă/spate cu ultrasunete [7X4] Faruri xenon [8Q3] Sistem audio BANG&OLUFSEN [9VK] Oglindă electrică reglabilă/rabatabilă [6XE/6XK/6XL] Sistem navigaţie Plus cu Radio MMI-Bedienlogik (MMI3G) [7T6/8YQ/8AJ/8UV/8UW/8YF] Oglindă interioară cu întunecare automată [4L6/4L7] CD-Player [7D1/7A6] Climatizare automată [9AK] Lămpi spate cu LED [8SK] Pachet piele [7HB] Pachet optic negru [4ZM/4ZD] Geam oglindă exterioară dreapta convex [5RU/5RW] Geam oglindă stânga asferic [5SL] după 05.2012
Pentru anul fabricatiei, interiorul deosebit, jantele frumoase cu cauciucuri care par f bune si cutia automata as merge pe a 2-a. Nu ignorati cauciucurile atunci cand va faceti socotelile sa cumparati o masina second hand pentru ca un set de gume premium pe 19 cum are masina de care vorbesc sunt circa 4000 ron. Asta pe langa revizie, distributie si cheltuieli de inmatriculare... Te trezesti ca mai scoti vreo 1500 eur din buzunar....
Eu nu inteleg care e rostul sa dai inapoi doar 15-20k km? Masinile sunt foarte asemanatoare, acel an isi spune si diferenta de pret. Mai departe depinde de gusturile tale spre care inclini. De asemenea conteaza foarte mult si inspectia masinilor de la fata locului+verificarea in service. As adauga pe langa ce a spus gabi a si o verificare la discuri/placute, si acolo pot aparea costuri suplimentare in viitorul apropiat.
Dintre cele doua eu as alege-o pe a doua daca e in stare tehnica buna si cutia a avut reviziile facute la timp. Este facelift, au fost facute si destule modificari mecanice pentru fiabilitate nu numai estetice. Dai inapoi 15-20000km ca sa ajungi la pragul psihologic al romanilor, ii departezi comfortabil de urmatorul interval de service major ( cel de 190.000km la non-facelift si cel de 210.000km la facelift). Sa fim seriosi cu placutele - sunt aproximativ 400 de lei ATE pentru ambele punti, discurile cam 1000 de lei tot ATE si discuri+placute le incadram la consumabile. Nu iei masina de 85.000 de lei fara sa iti rezervi macar cateva mii de lei pentru investitii ulterioare, fie ele absolut necesare sau nu (eu am schimbat distributia in prima saptamana de la achizitie desi mai aveam 40.000 km pana la intervalul de schimb, placutele de frana le-am schimbat dupa un an si 30.000km si au costat cat am scris mai sus)
Si prima ii facelift, dar eu sincer n-am mai intalnit vreunul fabricat inainte de 2012. Ambele arata foarte bine, poate un plus pentru a 2-a dar eu n-as lua-o sincer, multitronic+143 cp nu stiu cat o sa te satisfaca, iar interiorul gri iar nu ma da pe spate.
bmdbmw ai dreptate, multi isi seteaza un buget tocmai cu asta in gand, sa le ramana bani si pentru eventuale consumabile/reparatii etc. Dar tot timpul vezi una mai noua, mai dotata, cu km mai putini si ai tendinta sa iti depasesti bugetul cu gandul ca la final cumparand o masina mai buna vei avea de investit mai putin in ea. Si daca deja esti la limita superioara a bugetului, o cumperi si o sa simti orice leu cheltuit ulterior pe inmatriculare, placute, cauciucuri, asigurare etc. Sa vedem ce feedback ne da dupa ce le vede/testeaza pe ambele.
Pe prima as scoate-o din calcul datorita km modificati, cine stie ce altceva mai e in neregula. Poate a fost lovita, poate nu mai are airbag-uri, poate are vreo carpeala la motor care mai tine 2000 de km etc. Daca ajungi la limita superioara a bugetului si consideri ca 4 cauciucuri sau un set de placute de frane sunt investitii majore mai scazi din pretentii si iti iei Skoda Octavia noua. Sa iei o masina SH cu ultimii bani pe care ii ai, fara o rezerva, se numeste ca nu ai educatie financiara.
Exact evitați pe cat posibil mașinile care nu prezintă km reali și se pot dovedi ușor Sent from my SM-G935V using Tapatalk
Salutare, Am nevoie de pareri/sfaturi in ceea ce priveste achiztia unui A5 1.8 TFSI, 170 CP, an 2012 Multitronic cu 118.000 km. Multumesc.
Citeste integral acest topic si citeste integral toate topicurile de pe forum legate de motorul 1.8 si 2.0 TFSi ca sa stii de la inceput ce cumperi. Bafta
Salutare,sunt interesat de aceasta masina http://autovit.ro/anunt/audi-a5-ID7Gi5fX.html#19843d25f7 Presupunand ca numarul de km este real,se justifica pretul raportat la dotari /an ? Multumesc anticipat
Sincer da, dacă dpdv tehnic se prezintă bine și nu are probleme cred ca alegerea este ok Sent from my SM-G935V using Tapatalk
Da, pare ok masina. Daca intr-adevar el este proprietarul si a inmatriculat-o in Romania in nov/2015 este bine de vazut de ce o vinde mai exact. Descrierea dotarilor pare un pic dubioasa, ori a fost si el mintit la randul lui, ori baga din top. Ce inseamna mai exact "- START / STOP ( recover energy brake )" ? Are modul KERS ?
Salutare, sper sa scriu unde trebuie. La un A5 din 2012-2013...2.0 diesel, ce parere aveti de cutie? Sa fie automata, manuala? Care sunt mai ok, auzisem ca automata nu e chiar asa reusita cutia...
Manuala e mai robusta dar nici automata nu e de ocolit daca a avut reviziile facute la timp si nu are probleme.
Blagabogdan te rog sa eviti asemenea comparatii / versus pe acest forum / topic. Intai te hotarasti ce fel de motorizare si cutie de viteze vrei personal sa ai / cumperi si pe urma scrii pe forum. De fapt atasezi link-uri despre ce masina care vrei sa o cumperi. Ai aici in acest topic si pe acest forum toate informatiile necesare sa iei o decizie in cunostinta de cauza. Citeste aceasta arie integral cu toate topicurile din ea. Multumesc pentru intelegere.
Buna ziua, Doresc sa achizitionez un Audi A5 2012 (FL) buget in jur de 17.000 E. Am cateva masini care sunt pe gustul meu dar mi-as dori si cateva pareri deoarece majoritatea sunteti posesori de Audi si stiti mult mai bine cum sta treaba. Care vi se pare cea mai ok? 1. http://autovit.ro/anunt/audi-a5-ID7GiJkx.html#6694efd1b5 2. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...d=31&pageNumber=1&fnai=next&action=eyeCatcher 3.http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...900&makeModelVariant1.modelId=31&pageNumber=1 (aici am o nelamurire, am citit cam tot ce se putea pe forum despre aceasta problema insa nu am vazut un raspuns clar. Este acelas motor dupa modelul mai vechi care a avut probleme legate de consumul de ulei, sau este un motor nou caruia i s-a rezolvat aceasta problmea dar cu parametri asemanatori?) Multumesc anticipat.
Salutare.Sunt in căutarea unui A 5,2l ,diesel,2010.Un sfat bun de unde l as putea cumpara si ce ar trebui verificat ?