1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa benzina la A4 B5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de iulian_1976, 17 Dec 2007.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este corect ce spui tu. Racirea pompei de combustibil se face cu combustibil si implict nu este recomandat sa mergem fara combustibil in rezervor. Bafta.
     
  2. Laszlo 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2016
    Locație:
    covasna
    Masina:
    Audi A4 1.6 ADP 1995
    Buna ziua,
    sunt curios, masina despre care este vorba este cu code de motot ADP?
    Povestea mea este aproape acelasi:
    o dimineata am vrut sa pornesc motorul dar nici la zecea cheie nu a vrut.
    Am scos bujiile am curatat, am verificat daca intra curent sau nu - totul era OK,
    Am desfacut capacul din portbagaj, am scos furtunul de pe pompa, si am "armat" sistemul dar nimic. Nici o picatura de combustibuil.
    Era clar ca pompa s-a blocat. Am comandat un VEMO, am schimbat si pornea motorul dupa 8-9sec de incercare. E SUPER ziceam. Am montat frumos inapoi la loc, dar dimineata venea surpriza.
    La prima cheie porne mult mai greu ca mai inainte. Sigur, dupa ce am oprit motorul si am lasat 5-10minute pornea la jumate. Dar in timp ce am lasat mai mult de 30minute iarasi pornea mai greu,
    Am studiat un pic si am citit de la un alt forum ca releul "208" de pompa de benzina la Audi A4 1.6 cu cod de motor ADP nu trage la mod contact, numai daca punem cheia la pornire. Inseamna ca releul este OK, un meserias mi-a zis sa schimb filtrul de combustibil- ce am facut dar fara rezultat. Am hotarat sa pun pompa veche inapoi sa le verific nu cumva are un debit mai mare decat cel nou. Dar cred ca merita sa schimb si furtuniile vechi.
    Revin!
     
  3. Ferydeva

    Ferydeva Silver Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    deva
    Masina:
    Audi A4 1.6 ADP 1996
    Da.Este vorba de motoare ADP.Daca schimbi furtunul in rezervor sa cumperi furtun de combustibil panzat la exterior,altceva nu rezista acolo.In cazul tau sa nu ai si altceva.Pornirile "grele" in cazul meu insemnau cel mult 3 chei scurte dimineata la rece dupa care toata ziua pornea bine.Releul de combustibil la astea se activeaza doar in momentul cand se da la automat nu si la contact.Avand pornire asa grea cum zici recomand sa verifici senzorul de temperatura ,poate fi decalibrat,am patit.Cand sta de pe o zi pe alta ,inainte sa pornesti,ar trebui sa pui testeru si sa vezi daca citeste temperatura corect.Ar trebui sa vezi temperatura ambientala plus minus cateva grade.Daca afara is 25 si arata 10 atunci e problema.
     
  4. Laszlo 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2016
    Locație:
    covasna
    Masina:
    Audi A4 1.6 ADP 1995
    Azi am pus testerul si in afara era 11C iar testerul a aratat 18C pentru motor. Nu cred ca este o diferenta foarte mare (12 ore a stat pe loc), aseara am folosit masina si motorul s-a incalzit tot. In timp am desfacut capacul la rezervor (la pompa) si am vazut ca meseriasul cine a inlocuit pompa a intalat furtunul retur in asa fel cat sa rupt una dintre O ring. Nu cred ca are vreo legatura cu problema generata.
    Ce nu am inteles pana acum, ca simptoma aceasta a aparut numai dupa inlocuirea pumpei. Am inteles ca pumpa intalata este una universala pentru Audi, si nu stiu daca pastreaza presiunea in sistemul sa curge inapoi la rezevor.
    Pumpa cea origiala este functinal, in final pun inapoi pentru 2-3 zile.
     
  5. Ferydeva

    Ferydeva Silver Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    deva
    Masina:
    Audi A4 1.6 ADP 1996
    Temperatura zic ca ar fi in regula.Momentan si eu is in aceas situatie cu pompa.Cel vechi a cedat dupa 3 ani si ceva si am cumparat una meat&doria dar un model diferit ca si cel origional,practic e o pompa universala adaptata intr-un tub de plastic sa se potriveasca.,dar de cand am pus-o poneste prost dupa ce sta.Am sanse la prima cheie doar daca am jumatate + in rezervor.In fine pana acum am avut 2 pompe dalea ieftine care au mers bine cat au mers dar primul a tinut 2 ani si celalant 3 si un pic.Acuma la mine dimineata porneste la 2-a cel mult la 3 chei scurte deci nu asa rau ca la tine.Oricum acuma ma gandesc sa cumpar o pompa VDO,mai scump dar sper sa fie mai buna.De chinezisme m-am saturat,nu tin ca timp.
     
  6. Laszlo 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2016
    Locație:
    covasna
    Masina:
    Audi A4 1.6 ADP 1995
    Azi iar m-am bagat la treaba. Am lasat masina pentru 24 ore sa se odihneasca, si primul lucru ce am facut, am deschis colierul de pe furtunul de tur spre rampa - presiune aproape 0. Se pierde presiunea in conducta. Pe furtunul de retur curgea cateva picaturi. Am luat o bucata de furtun si am instalat pe capacul rezervorului, si am dat cu un compresor de roata presiune 3.5bar si am asteptat, dar nu se pierde acolo. Dupa ce am istalat conducta la loc la al doilea cheie scurta a pornit (nu este asa de rau, dar nu-i perfect). In ultimele zile dupa 3-4sec porneste la prima cheie. Idei, oare supapa de pe rampa, se poate strica impreuna cu pompa ? curios.
     
  7. Laszlo 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2016
    Locație:
    covasna
    Masina:
    Audi A4 1.6 ADP 1995
    valva la capatul rampei in timpul ce masina este oprit este inchis sau deschis? Am alimentat pompa de combustibil direct de la baterie, am scos furtunul de retur si vine benzina direct. Ma puteti ajuta?
     
  8. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Pompa nu este compatibila 100% cu motorul iai pompa originala noua si vei vedea diferenta.
     
  9. ovidio83 Banned

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Ehdhdjsjsjs
    E foarte posibil sa nu primesti scanteie din cauza unei fise sau chiar a bobinei de inductie, nu insista prea tare pe pompa de benzina.Am vazut bobine de inductie fisurate. Mai iei o groapa , doua, se misca putin bobina si nu porneste la urmatoarea cheie...
     
  10. Laszlo 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2016
    Locație:
    covasna
    Masina:
    Audi A4 1.6 ADP 1995
    Problema s-a rezolvat dupa ce am primit o pompa noua care se potriveste la masina mea.
     
  11. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Pentru a nu fi dubii in ceea ce priveste pompa de benzina VDO Siemens.
    Am schimbat-o in 2008 functioneaza si in prezent dupa 8 ani si 140 de mii de km.
     
  12. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Salutare baieti ! Unde se alfa releul la pompa de benzina 1.8 20v 1997?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce cod motor ai ? ADR ?
     
  14. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Da. Adr :)
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Trece-l in profil !

    Releul 208, sub plasticul de la volan, in zona pedalelor.
     
  16. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Nu vad nici unul cu numărul asta :-??
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La un moment dat s-a renuntat la releul 208 si s-a folosit 372.

    Cum am zis, ar ajuta sa ai trecut in profil codul motorului si anul de fabricatie, nu ar mai exista confuzii de genul asta.
     
  18. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Ok, multumesc. Asa voi face !
     
  19. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Salutare baieti ,
    M-a prins noaptea in atelier cu masina desfacuta. Am o întrebare: trebuie sa invarta pompa când pun contactul la A4 B5 1997 1.8 20v cod motor ADR ?
     
  20. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    La ADR cand pui contactul nu invarte ci doar cand dai la automat ,daca s-a umblat la sistemul de alimentare pentru amorsare dai cateva chei usoare.Succes.

    Rar este nevoie ex:schimbi filtrul de benzina,pompa de benzina,uneori cand este foarte cald si lasi masina nepornita 4-5 zile posibil sa ai nevoie de a doua cheie si apasat usor pe acceleratie.
     
    Ultima editare: 19 Oct 2016

Distribuie pagina asta