Din moment ce nu ai EGR, DPF, nu vad ce ti-ar putea face probleme in 6.000 km. Pareri despre fiabilitate ar putea sa exprime cei ce fac de la 30-40.000 in sus pe an, atunci se cunoaste fiabilitatea unui motor.
salut o parere despre aceasta masina:http://suchen.mobile.de/auto-insera...ik-getr-oberhausen/229229985.html?origin=PARK masina are cutie triptronic dupa decadare vin,la ceasta cutie este obligatoriu schimbul de ulei la cutie interval de 60000 ?in cartea tehnica nu este specificat nici un scimb de ulei.reviziile de ulei sunt trecute. multumesc
Cutia este DSG, una dintre cele mai problematice. Tiptronic nu a fost montat niciodata pe un A3, mai ales pe un motor de 1.6. Ce iti rezulta din decodare tiptronic, este ca ai posibilitate sa schimbi viteza manual. Masina este putin cam scumpa, veche, ai avantaj ca are montat GPL, dar este cam saraca in dotari.
NEAMTZU La masina mentionata anterior in link, cu motor benzina, este o cutie simpla automata, nu este S-tronic. La motoarele 1.6 diesel cutia este DSG uscat in 7 trepte adica cea mai mare mizerie inventata de Audi. Citeste topicul dedicat si fugi cat poti de masini care au cutie DSG in 7 trepte. Daca te impaci cu un cost de minim 6.000 lei la fiecare 70.000 - 80.000 km pentru schimbare Mecatronic atunci bafta la achizitie.
Eu stiam ca dsg-ul in 7 trepte uscat a fost introdus abea prin 2008. The DQ200 usually takes up to 250 Nm of torque from VW's 1.6-liter diesel or around 170 Nm from the 1.2 TSI. It weighs 70 kilograms (150 lbs) and as far as we know, it's never been used on anything other than front-wheel drive cars. Since its launch in 2008, the unit has found its way into two generations of VW Golf and one of the Polo, plus sister cars from SEAT (Ibiza and Leon), Skoda (Fabia II and III, Octavia II and III) and Audi (A1 and A3). Read more: http://www.autoevolution.com/news/volkswagen-group-s-dsg-gearbox-explained-88928.html#ixzz4EEBkzo9C
Nu are importanta cand este introdus de cand se fabrica acea cutie automata. Motoarele de 1.6 diesel ce au cutie automata sunt cu DSG 7. Asta era ideea. Oricum masina mentionata anterior este cu motor benzina si are altfel de cutie automata.
am citit destul despre automate si stiu ca DSG-ul este cel mai naspa dupa care urmeaza multitronic si stiam ca ptr un benzinar triptronicul este ok...deci era obligatoriu schimbul de ulei la aceasta cutie sau nu? nu am gasit concret ceva despre motoarel de 2l fsi ,un alt coleg a intrebat despre acest motor un mecanik si i-a spus ca nu ar fi ok;aceasta e un pic mai doatat +ca vine cu spatiu deja ptr o navigatie MMI :http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...1900&makeModelVariant1.modelId=8&pageNumber=1 vad ca vitezele sunt trecute altfel,aceasta are tot triptonic? multumesc
Nu te prea inteleg de ce ai vrea o masina automata mai ales la bugetul pe care il ai plus ca iti asum un risc extrem de mare daca se strica cutia de viteze. Te duce lejer la 3mii euro reparatia doar ambreiaj, mechatronic si manopera.
Salut! Sunt nou pe aici si as dori o parere despre masina pe care vreau sa o achizitionez. http://autovit.ro/anunt/audi-a3-2003-2012-ID7GhReT.html#e977e8d5f2 Am tot cautat detalii cat mai multe despre fiabilitatea și intretinerea motorului dar nu am gasit prea multe care sa ma multumeasca. Ce stiu e legat de uleiul consumat de 2.0 FSI, aprox. 0.5l la 1000km, cum de altfel scrie si in manualul producatorului Alte opinii care sa ma lamureasca mi-ar fi de mare ajutor. Multumesc.
Il gasesti aici motorul https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines este cel intitulat EA113
bugetul poate urca ,masina o cumpar cu finantare;m-am saturat sa "amestec in mamaliga":D.masina daca e sa cumpar cu un buget de max 6000 de eu ;o voi tine max 1 an motoarele de 1,8 tfsi sunt cele cu probleme legate de consumul de ulei?http://suchen.mobile.de/auto-insera...norama-shz-dresden/224246235.html?origin=PARK sau aceasta:http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a3-2-0-fsi-sportback-ambition-open-sky-münchen/229093619.html?origin=PARK pretul e acelasi km sunt aceasi..una e mai noua cu motor ce pe mine m-ar atrage mai mult turbo-benzina dar a2-a pare o masina special comandata.f multe dotari puse special ce a vrut propietarul...vanzatorul e german si nu arab ca primul care sunt f mincinosi..
Mai poti cauta si pe autoscout24.de. Incearca sa cumperi de la un dealer care are ceva vechime si un parc de masini mai maricel, asa ai pe cine trage la raspundere in caz ca iti vinde ceva cu defect ascuns. Sunt destui arabeti sau turci care vand si inchid firma cum dau de un proces 2... Ai deja vechime de condus in Germania? adica te incadrezi la o clasa de risc mai mica avand in vedere ca trebuie sa-ti faci asigurare si tu vrei mai multi caii putere.
salut.am deja o masina inscrisa pe de si am hartie de la foti asuguratori ca in ultimii 3 ani nu am avut pagube la ei si asta scade asigurarea ..nici nu am degand sa cumpar de la alte persoane decat germani;am mai gasit si urmatoarea masina:http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...1900&makeModelVariant1.modelId=8&pageNumber=5 o parere ar fi binevenita;are destule dotari;cutia este la fel una dsg ? cu probleme? multumesc
Va salut! De aceasta masina ce ziceti? http://olx.ro/oferta/audi-a3-1-6-benzina-automat-ID6J1jk.html Pare usor tavalita si mai este si automata (adevarul e ca nu stiu daca e automata clasica sau DSG in 6 trepte). Seria sasiu este WAUZZZ8P25A108590, daca ma poate ajuta cineva cu ceva informatii daca se merita sau nu a achizitiona asa ceva. Multumesc.
Sincer sa fiu si eu mi-as lua un Audi A3 impecabil la 4000 euro Cristi, nu degeaba e pretul asta la masina asta. Pe Germania o masina cu km/ stare asemanatoare trece lejer de 7-8k.
km reali nu exista decat atunci cand o cumperi tu de noua :D Nemti au inventat smecheria si fac vizita la reprezentane dupa ce dau km inapoi.
Nu o cumpara, e dubioasa. ATENTIE ca Zalaul e vestit pt tepele samsarilor auto. E de groaza ce masini aduc de afara, cum le ''rezolva'' rapid si le baga la vanzare cu pret atractiv, dar mult n-o sa te bucuri de masinile 'de Zalau'. In mod sigur o sa ai multe probleme cu masina respectiva... Serios ? De unde ai scos perla asta ? Nemtii risca puscaria pt treburi de genul asta asa ca nu umbla cu astfel de prostii. Tu crezi ca nemtii is samsari romani de rahat care nu pot trai daca nu inseala pe careva ? Uita-te pe mobile.de la miile de masini care sunt de vanzare, sa vezi ca sunt foarte multe cu km relativi putini. Chiar crezi ca toti aia se caca pe ei pt cativa euro in plus ca sa dea km inapoi ?????????????
Nu intelegi... risca puscarie daca ii prinde careva. Daca ai ars pe chip km nu poate nimeni dovedi ca tu ai avut x sau y km decat daca iti face flagrant cineva. Crezi ca daca imi iau o masina noua si fac lucru asta ma urmareste careva? Sunt multi care au masina de serviciu si ca sa nu plateasca km si taxe dau km inapoi inainte sa mearga in service cu ea. Intreaba tu la Audi daca iti poate dovedi cineva km reali sa vezi ca iti zice cartea de service si istoricu de la ei. Nu zic ca fac toti treaba asta dar neamtu nu e chiar neamt....
Orice modificare in harta de pe ECU este vizibila cu data ora minut secunda dar km reali nu se mai vad niciodata daca ei au fost modificati. Daca se suprascrie harta de pe ECU la fel. Acel A3 1.6 benzina se vede de aici ca are aripa fata stanga indoita, aripa spate stanga indoita, hayon indiot unde e sigla audi. Deci din start 300 euro reparatie. KM de pe ceasuri nu sunt neaparat si cei reali, daca nu sunt aceeasi de pe ECU atunci da avem o problema La Zalau da sunt multi samsari. Chiar si cu KM reali nu as cumpara masina din doua motive 1. cutie automata - detaliile date mai sus de colegi 2. 1.6 benzina care este puturos si pacatos. Un prieten are acelasi motoras si ... de bine n-am auzit de la el. Consum mare, tras slab, probleme garla.