1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum de ulei - Presiune Ulei si Verificare nivel Ulei Motor DIESEL la Audi A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de claudiu24, 11 Ian 2009.

  1. vladulescu bogdan claudiu

    vladulescu bogdan claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2016
    Locație:
    germania niedersachsen herzberg am harz
    Masina:
    audi a4 2.0 tdi quatrro (2010)
    daca faci cu long life merge 30000 sau doi ani,dar si costurile.....pe mine m-a costat vreo 700 de euro anul trecut la audi!
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mai mergeti voi mult 30.000km cu Long Life si va vor costa mai mult de 700 euro daunele.
     
    AB77ZYC apreciază asta.
  3. vladulescu bogdan claudiu

    vladulescu bogdan claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2016
    Locație:
    germania niedersachsen herzberg am harz
    Masina:
    audi a4 2.0 tdi quatrro (2010)
    Am uitat sa mentionez faptul ca atunci cand am facut inspectia la reprezentanta Audi aici in Germania am primit mobilitate de garantie. Ei raspund de masina pana la urmatorul service (daca se intampla ceva ei o repara gratis). Deci nu cred ca Audi ar da garantie doi ani la service-ul long life daca nu ar fi asa.
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Aia doi ani n-o sa fie nicio problema. Daca vor aparea, problemele vor fii in urmatorii ani, de dupa cei doi cu garanie.
    In principiu, nu e cel mai recomandat schimbul de ulei la 30.000km si/sau 2 ani, dar la voi acolo conditiile sunt diferite, iar cu produse originale audi probabil ca lucrurile difera putin fata de Romania si de produsele cumparate de pe rafturile magazinelor de piese auto, iar riscurile se reduc considerabil.
     
  5. SIP 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6, 2.0 TDI, 2010
    Salutare
    Astăzi am sesizat faptul (atunci când am ridicat capota) ca am ceva ulei la bușon. este vorba de un A4 B8 2.0 diesel 2012. Cineva mi-a spus ca s-ar putea sa îmi bage gaze în baia de ulei și de-aia. Ceva idei, a mai avut cineva problema asta ?
     
  6. sergiu_88 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 CP, CAGA, 2011, sedan
    Si eu am niste urme de ulei pe la zona busonului de ulei, de la presiune mai ies vapori de ulei prin zona busonului, eu cred ca e normal, am vazut chestia asta si la motoare pe benzina si la alte marci din grupul VAG, care aveau buson similar ca design. Mi-a si zis un mecanic ca e normal sa apara urme de ulei, dar nu trebuie sa vezi mult ulei scurs pe acolo.
     
  7. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Am probat joja cu codul 03L 115 611 E si se pare ca nu e buna pentru motoarele caga an 2011 e prea lunga.A mai incercat careva?
     
  8. sergiu_88 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 CP, CAGA, 2011, sedan
    Salut, intrebare pentru posesorii de Audi A4 B8 2.0 TDI CR, la voi cam cat ulei consuma motorul de la un schimb la altul si cati km au masinile voastre ? Mai completati de obicei, daca da, cam cu cat ?
     
  9. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    13.500 km primul schimb, nu a consumat deloc, dar ajunsese pe minim si pe VCDS la 43 mm. 10.000 km al doilea ajunsese pe la 44 mm pe VCDS si joja spre minim dar nu minim, la fel nu am completat deloc. Eu il schimb in momentul in care ajunge pe VCDS la 43-44 mm, nu stau sa completez, dar tot timpul am un bidon de ulei 1 Litru dupa mine :)
    Ce am observat este ca de fiecare data timp de 7-8.000 de km nivelul s-a pastrat peste 50 mm pe VCDS, apoi dintr-o data brusc la urmatoarea citire a scazut dramatic sub 50, dar s-a pastrat acolo. Km acum am 164.500.
    Pe VCDS fac urmatoarele citiri:
    516 Oil ti Lvl Raw mp 620.3 ms - coboara sub 600 la prima citire dupa schimbul uleiului si ajunge si la 800 in momentul in care nivelul e sub 45mm
    068 Oil fill level 57.296 mm- eu maxim am vazut 62 mm si minim 42 mm
     
  10. sergiu_88 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 CP, CAGA, 2011, sedan
    Eu din pacate nu am VCDS, dar ma uit pe MMI o data la 2-3 saptamani sa mai verific. Am masina de mai putin de un an si o sa urmeze acum revizia, impresia mea e ca ar consuma un pic, dar nu mi-a ajuns la minim pana acum. De asta vreau sa fac o statistica sa vad cam ce consumuri de ulei au oamenii, cati km au masinile lor.
    Merci de informatii ilky, mai asteptam date si de la alti colegi.
     
  11. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    cu placere sergiu , multa bafta! e utila interfata vcds si nu e scumpa ,o clona buna isi face treaba pentru cei 100 de lei pe care-i dai pe ea. cat despre uleiuri , nu conteaza prea mult de care e cat conteaza de unde il cumperi:d o zi placuta!
     
  12. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Salutare. Canalul 072 Oil Fill Level ce inseamna? Vad ca e in milimetri, care e echivalenta pe joja? 100 inseamna maxim si 0 inseamna minim?
     
  13. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Oil Fill Level la mine nu a depasit niciodata 62,ceva dar am vazut ieri la un prieten 72 mm iar pe MMI era la maxim dar el completase peste limita. deci cred ca maxim ar fi undeva la 65-67 pe acolo sub 70. Acum am si eu o intrebare , el nu are joja, am luat joja de la mine a mers la el dar era prea lunga, cum el are o gaura acoperita cu un capac de plastic , care se defileteaza, e posibil ca sa-i trebuiasca doar joja pentru motorul lui ( el avea CAGC eu am CAGA) ? Multumesc!
     
  14. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Eu am schimbat recent uleiul si am 072 Oil fill level 67.440 mm.
    Am pus 4.8 in loc de 5 litri ca sa nu fie plin si pe MMI arata undeva pe la 80% deci banuiesc ca e cum spui tu, cred ca 70 e maxim.
     
    ilky apreciază asta.
  15. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Super, e bine ca am lamurit-o si pe asta , deci e clar , la mine nu mi-au pus mai mult de 4.5 litri pana acum, pentru ca nu am vazut mai mult de 62 :) Acum putem sa deducem si dependenta nivelului de gradatia in mm, Daca 67, 4 reprezinta 4,8, 70 = 5 litri, atunci 1l = 14 mm.
     
    sandumbogdan apreciază asta.
  16. Eu91 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 , 2.0 TDI , 2008
    Buna ziua,detin un A4 , B8 , an 2008 , 2.0 TDI ! Alaltaieri am schimbat uleiul si filtrele(toate),pana ieri totul perfect si s-a si circulat destul de mult cu masina!Ieri,apare un bec in bord,care scrie : Add min 1L oil , (am pus 4 si aproare jumatate din cei 5 l de ulei care ii are bidonul de castrol )nivelul de ulei f scazut undeva in dreapta si in continuare mesajului , you can continue driving ... m-a uitat pe sub masina nu curge ulei, am verificat joja , joja pare ok, am verificat din setari,am resetat uleiul nimic ...martorul aprins din bord nu dispare ! Ceva solutii?
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da sa completezi cu ulei. Citeste topicul asta integral. Intra 5 - 5.2 litri ulei la tine in masina. Cumpara-ti joja ca sa nu mai stai sa ghicesti cat ulei mai ai in masina.
     
    Alexxxvl01 apreciază asta.
  18. iulian_79

    iulian_79 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2015
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    audi a4 b8,versiune ACJCAF1
    Va salut! Citind tot topicul integral reiese ca atat motoarele pe benzina cât si cele pe motorina consuma ulei,cele pe benzina mai mult,dar nu înteleg de ce cele pe motorina consuma ulei?Lamuriti-ma,numai bine
     
  19. madalinb

    madalinb 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0 2012
    Salut,

    Detin un Audi A4 8K 2011 2.0 TDI - 100 kw . Recent am schimbat filtrele autoturismului ( cele 4 filtre ) + uleiul la motor. Toate ca toate, dar dupa doua zile, la sectiunea nivelului de ulei din MMI imi afiseaza : Please reduce oil level. Pe DIS nu imi este afisat absolut nimic sub nici o forma ( cu capota deschisa / inchisa / contact pus/ contact luat, absolut nimic) . Mentionez ca nu am joja de ulei. Astazi am comandat-o pentru viitoare verificari, dar pentru moment(nefiind pe stoc), nu am nici o idee de nivelul uleiului din motor.
    Sunt sigur de faptul ca mi-a fost introdus 5 L de ulei in motor. Vazand acest avertisment, am golit din baie, aproximativ 750 ml, dar fara succes. Cati litrii sunt necesari acestui tip de motor? 5 Litrii ? Momentan, dupa excluderea celor 750 ml, motorul mai are 4,25 L. Daca aceasta este cantitatea necesara, de ce inca mai am acel avertisment?
    De la schimbul de ulei pana acum , am parcurs aproximativ 25 Km prin Bucuresti. (am inteles ca isi face update mai greu).

    Detaliez valorile obtinute din VCDS:

    Adresa 01: Motor (03L 906 018 JR)

    14:28:46
    352 Engine oil level 92.456 mm
    353 Oil_level_measurement_dynamic_mean_value 131.068 mm
    354 Oil_level_measurement_last_valid_dynamic_value 6.132 mm
    355 Engine oil warning level 34.480 mm


    Multumesc anticipat.
     
  20. iulian_79

    iulian_79 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2015
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    audi a4 b8,versiune ACJCAF1
    Va salut! Citind tot topicul integral reiese ca atat motoarele pe benzina cât si cele pe motorina consuma ulei,cele pe benzina mai mult,dar nu înteleg de ce cele pe motorina consuma ulei?Lamuriti-ma,numai bine
     

Distribuie pagina asta