1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare / Tuning / Modificare motor 2.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de bigarel, 8 Dec 2008.

  1. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    @Ionuts29 inainte sa optezi catre hibrid te-ai interesat ce inseamna operatiunea, care sunt riscurile? In sensul ca sa stii la ce sa te astepti.
    @audirs pai si turbina s-a potrivit la mufe sau ai avut nevoie si de adaptari extra? Si eu caut o turbina de CAHA si nu prea gasesc, poate reusesc de 2.7 daca zici ca merge :)
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Clauu Colegul a schimbat doar internele cu cele de 2.7TDI, nu turbina cu totul.
     
    GeorgeTDI și Marco_audi apreciază asta.
  3. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Pai a zis ca 'de cand cu noua turbina' si 'la vechea i s-a rupt axul' .. a fost reconditionata cu cea de 2.7tdi?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu asa am inteles, turbina de 2.0TDI si interne de 2.7TDI. :)
     
  5. Boscu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2016
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    B8
    Salut! Cat te.a costat resoftarea la a4?
     
  6. rsk

    rsk 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2009
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A4 B7 2.0 TDI BPW Sline
    Salut!
    Puteti sa-mi recomandati pe cineva care sa-mi faca o softare la masina din semnatura?
    M-ar interesa in apropiere de Cluj, desi iau in calcul si un drum pana la Buzau la ginel.
    Multumesc.
     
  7. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Salut, ia legatura cu colegul @anarchy daca te poate ajuta
     
    rsk apreciază asta.
  8. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    La cluj Ginel are colaborator, pe Calin (userul motor de aici de pe forum). Poti lua legatura direct cu el.
     
    rsk apreciază asta.
  9. Ilie Pandaciuc

    Ilie Pandaciuc 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 Diesel 120CP, CAGC, 2010,
    Salut. M-a costat 300 de euro.
     
  10. Micckkey

    Micckkey 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 FACELIFT, 2.0 TDI 120 CP, 2013
    Colegii, unde gasesc si eu un dyno bun in Bucuresti ? Am mai adaugat ceva caluti si vreau sa aflu la cat am ajuns.
     
  11. cainele84

    cainele84 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Skoda Octavia 2.0 TFSI, 2007
    Dio Performance, il gasesti in Otopeni, pe soseaua de centura. Poti sa-l cauti pe Facebook.
    0760844442
     
  12. Micckkey

    Micckkey 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 FACELIFT, 2.0 TDI 120 CP, 2013
    Gandurile mele tot spre ei ma indreptau. Mersi pentru sfat !
     
  13. stefanel

    stefanel 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 S-line , 2.0 TDI BPW , Quattro , 2008
    Salut , am si eu o intrebare . De curand am facut DPF off si Chip Tuning ,intrebarea mea este urmatoarea : Pentru o turbina GT1749VA este mare o presiune de 1,6 ? ( 2601-999.6=1601mbar). Atasez si un log facut dupa modificare daca imi puteti spune o parere . Multumesc.
     
  14. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Presiunea nu este mare, problema e ca nu respecta ce cere softul, deci softul respectiv e cam de cacao. Nu stiu de ce am impresia ca de fapt presiunea citita nu este cea corecta si turbina face overboost grav,
     
    ORAK apreciază asta.
  15. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Mda.. confirm ce a spus colegul de mai sus, ECU cere 2488 mBar si turbina face 2601 mBar. Cred ca problema este din soft si vine de la nemodificarea hartilor N75. Era bine daca in log vedeam si cantitatea injectata.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    stefanel am marea rugaminte sa mentionezi aici si numele tuner-ului care a lucrat la masina ta adica numele celui care ti-a resoftat masina. Multumesc.
     
    Bogdan123 apreciază asta.
  17. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Cristi da. Este bine de stiut !!!
     
  18. emitzat 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2011
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    VW Passat B6 2.0Tdi
    Presiunea maxima recomandata pentru bpw cu turbo stock e de 1.57bari.
     
  19. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Aceeasi intrebare legata de dyno dar pt Constanta, stiti vreun stand pe aici? Nu conteaza ca este service sau tunner, ma inteleg eu cumva cu ei.
     
  20. stefanel

    stefanel 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 S-line , 2.0 TDI BPW , Quattro , 2008
    Buna seara va multumesc pentru raspunsuri. Numele tunerului il voi spune dupa ce mai fac un log (nu vreau sa fac reclama negativa din cauza mea) . Spun asta deoarece astazi am avut niste probleme cu masina adica cand o acceleram puternic nu tragea si scotea fum si umbland pe la vaccum am descoperit o supapa uni-sens in care furtunul nu statea prea bine si probabil pierdeam vaccum. Dupa ce am scurtat putin furtunul si l-am prins cu un colier de plastic masina si-a revenit la normal adica trage perfect si nu da fun.Zilele astea urmeaza sa mai fac un log si il postez . Sper sa se modifice si valorile (nu stiu daca este posibil ca acest furtunel sa influenteze valorile , dar o sa revin cu un log) . Va multumesc frumos , seara buna.
     

Distribuie pagina asta