1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Benzina 1.8 Turbo la A6 C5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de Dr. Gabriel, 2 Ian 2015.

  1. GMihai

    GMihai 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    TG Secuiesc
    Masina:
    Audi A6,1.8T,2001
    Am gasit erorile imi dadea ca am curent prea slab am verificat starea bateriei si are curent de 12,60. Am sters erorile si masina functioneaza perfect

    7 Faults Found:Engine
    17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add)
    P1137 - 35-10 - System too Rich - Intermittent
    17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1
    P1103 - 35-10 - Performance too Low - Intermittent
    17704 - Error in Mapped Cooling System (check Temp-Sensor and Thermostat)
    P1296 - 35-10 - - Intermittent
    18010 - Power Supply Terminal 30
    P1602 - 35-10 - Voltage too Low - Intermittent
    18036 - Powertrain Data Bus
    P1628 - 35-10 - Missing Message from Steering Angle Sensor - Intermittent
    16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
    P0300 - 35-00 -
    16688 - Cylinder 4
    P0304 - 35-00 - Misfire Detected


    3 Faults Found:ABS Brakes
    00532 - Supply Voltage B+
    07-10 - Signal too Low - Intermittent
    00302 - ABS Solenoid Valve Relay (J106)
    35-10 - - - Intermittent
    18036 - Powertrain Data Bus
    P1628 - 35-10 - Missing Message from Steering Angle Sensor - Intermittent
     
  2. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Bateria ta este pe duca...si se duce repede.
    Asadar...acolo este problema ta...mai grav este ca posibil sa plece totul din releul de incarcare al alternatorului...deci intai verifici alternatorul si apoi iei decizii.
     
  3. GMihai

    GMihai 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    TG Secuiesc
    Masina:
    Audi A6,1.8T,2001
    Bateria e de 680A daca pun una de 720A e mai bn?
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poti pune si de 720, diferenta nu e asa mare, va fi un plus.
     
  5. GMihai

    GMihai 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    TG Secuiesc
    Masina:
    Audi A6,1.8T,2001
    Ok multumesc mult pentru sfaturi/informati daca mai apar probleme revin
     
  6. Cristi_C 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 Avant S-line 2001 1.8T AWT Multitronic
    Am si eu o problema, daca imi puteti da o idee. De un timp, aleator, imi porneste la a 3a sau a 4a cheie. Simt si miros de benzina, ca si cum s-ar ineca. Deci pompa baga benzina. Pe tester nu da nici o eroare. AM citit ca are si legatura cu blocul de lumini, da nu mi se pare sa aiba vre-o legatura cu blocul de lumini.
     
  7. constantin88

    constantin88 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2016
    Locație:
    buzau
    Masina:
    AUDI A6 C5, 1.8T AWT, AUTOMAT FRW, 2003
    De o saptamana am aprins in bord check engine. Mentionez ca s-a aprins imediat dupa ce am plecat de la Lukoil. Daca o sterg tot imi apare. Am asteptat sa se mai consume din benzina iar acum am bagat de la omv. Cand se aprinde cand se stinge. Atasez o imagine dupa diagnoza (nu stiu cat de performanta).

    [​IMG]
     
    Ultima editare: 30 Apr 2016
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  9. constantin88

    constantin88 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2016
    Locație:
    buzau
    Masina:
    AUDI A6 C5, 1.8T AWT, AUTOMAT FRW, 2003
    Multumesc audi66!
     
  10. Cocolush

    Cocolush 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 1.8T - 150CP - ANB, 1999
    Salut,
    Masina mea A6 1.8T 150 cp, cod motor ANB 1999
    Acum 2 zile am schimbat kit turbina, demontarea si montarea a fost facuta intr-un service, iar reparatia turbinei s-a facut intr-un centru specializat. Dupa reparatie toate bune si frumoase am plecat de la service, masinea mergea normal, nimic deosebit, am avut o portiune de drum liber si am zis sa testez reparatia si am calcat acceleratia a 2a 5000rpm, a 3a 4000-4500rpm, cand am redus am vazut martorul EPC aprins, m-am intors la service acolo nu mai era decat patronul, care mi-a zis sa stau linistit a fost o eroare, dupa ce repornesc mptorul o sa dispara, asa a fost.

    Ieri a trebuit sa plec pana in Oradea, pe autortada A1, am inceput sa o calc, 4000-5000rpm, la un moment dat s-a aprins iar martorul EPC, am sperat ca o sa se stinga, asa ca am calcat-o mai departe, cand am ajuns in intervalul 4500-5000rpm, motorul nu s-a mai accelerat si a inceput decelerarea pana la limita de 1000-1200rpm. Am tras pe dreapta si motorul fuctiona de parca mergea in 3 pistoane, am oprit si am repornit, masina a pornit la sfert, EPC era aprins, i-am dat un sprit si s-a stins. Am plecat mai departe normal pt inca o bucata de drum, cand am solicitat-o intr-o depasire, aceeasi problema ca mai sus, pe tot parcursul drumului am patit asta de vreo 4 ori...
    Daca a mai patit cineva asa ceva poate ma ajuta cu un sfat.
    Multumesc anticipat
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tester.
     
  12. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Tester,dar,suspectez sonda lambda
     
  13. Cocolush

    Cocolush 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 1.8T - 150CP - ANB, 1999
    Am fost la tester, senzorul de la clapeta de acceleratie, am cumparat un copr clapeta nou, am facut initializarea, iar problema s-a rezolvat.
    Senzorul clapetei este pe carcasa de plastic si arata ca si campul magnetic rezistiv al unui potentiometru, doar ca pe acesta oscileaza 4 ace (perii) in loc de unul asa cum este la potentiometru, ace care ating stratul magnetic rezistiv. Daca acest strat este mancat (tocit) in exces, nu mai fac contact, iar calculatorul nu mai primeste pozitia clapetei, moment in care se aprinde martorul EPC.
    Sper sa fie util si altora care intampina problema aceasta.
    PS nu incercati sa reparati senzorul, e zadarnic, aprox o sapt am incercat asta prin diversi electronisti si electricieni...
     
  14. vladutzu

    vladutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2015
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    Audi A6 18T 2001 AWT
    Ulei foarte mult la injectoare cred (nu ma pricep la mecanica) ,ma ajuta cineva ,este mare problema? Multumesc
     
  15. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Nu e ulei, e praf amestecat cu benzina, ea curge pe langa garniturule de la injectoare
     
    lowlife apreciază asta.
  16. Cristi_C 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 Avant S-line 2001 1.8T AWT Multitronic
    Revin si eu cu problema pe care o am de cand am cumparat masina. Imi oscileaza turatia pana in 2.000 ture, peste 2.000 ture totul e normal. Pe tester nu am nici o eroare. Clapeta am curatat-o, egr-ul l-am curatat. Dupa ce am curatat EGR-ul parca a mers oleaca mai bine, dar dupa 2 zile la fel. Ieri m-am intors dupa un drum de 2.000 km, totul merge struna, doar pana in 2 mi de ture imi sacadeaza si imi da in nas. Bobinele schimbate originale si bujiile noi ngk iridium. Masina merge impecabil, sigur e ceva minor si nu ii dau de capat. Daca stie cineva un mecanic specializat in audi in Timisoara, poate sa imi dea un mesaj.
     
  17. Cristi_C 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 Avant S-line 2001 1.8T AWT Multitronic
    Dupa 9 luni de schimbari de piese, tot nu reusesc sa ii dau de cap.
    Am pornit cu 3 erori: senzor axe came, senzor turatii vibrochen, erori de ardere pe diferiti cilindri.
    Simptome: oscilatie turometru pana in 2 mii ture. Peste 2 mii de ture rupe pamantul.
    Am schimbat:
    - bobine originale vag;
    - bujii ngk iridium;
    - senzorii turatii originali;
    - distributie pe curea;
    - intinzator lant + lant;
    - si diverse piese mai mici.
    SI dupa toate astea, tot nu am reusit sa ii dau de cap. Tot oscileaza turometrul pana in 2 mii ture.
    Cu VAG orginal nu mai am nici o eroare, pe nici un modul.
    Ma gandesc sa merg pe vacuum, si apoi, pe cutia de viteze - multitronic-.
     
  18. Marian Lamasanu

    Marian Lamasanu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2016
    Locație:
    Fălticeni
    Masina:
    AUDI A6 C6 2.0 TDI 2008
    De ceva vreme ma chinui dimineața sa-mi pornesc "nobilul faras A6" dând aprox. 10 chei, iar după prima pornire totul este OK.
    Am schimbat senzorul de temperatura apa, senzorul de temperatura aer admisie, debitmetrul (după care martorii luminosi de la motor si ESP au rămas aprinsi si chiar dacă îi resetez nu se sting)....... si nimic! Ajutor!
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tot schimbi piese, dar o scanare cu VCDS ai facut ?
     
  20. Marian Lamasanu

    Marian Lamasanu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2016
    Locație:
    Fălticeni
    Masina:
    AUDI A6 C6 2.0 TDI 2008
    La scanarea cu VCSD-ul apăreau erori la senzorul de temperatura aer admisie pe care l-am schimbat si.....
     

Distribuie pagina asta