1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tuning la motorul 1.8 Turbo

Discuție în 'Motor' creată de A3quattro1.8t, 3 Apr 2008.

  1. Geana Stefan

    Geana Stefan 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2016
    Locație:
    lindau germania
    Masina:
    audi a3 1999 1.8 t
    Stiu ca apar pe partea fierbinte pe interior destul de des ,era doar o observatie sesizata in poza.
    Am Vag Com an verificat totul este ok (tine presiunea constanta),dar uneori simt ca nu accelereza linear are mici sincope,o sa verific turbina cum m-ai sfatuit sa vad jocul pe axa
    Pe stalpul de la sofer am ceas de boost si temperatura la ulei deci pot verific in timp real presiunea
    Cred ca totusi am sa merg la un service sa fac o testare mai amanuntita si a parti electrice si a softului
    multumesc pentru raspuns si pentru informatiile utile .
     
  2. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    De la cine ai luat masina? fisa dyno ai, ce putere are? AFR l-ai logat cu vag-com? acceleratul neliniar poate fi de la lipsa de benzina (pompa benzina)/injector pe duca.. cel putin la mine asta a fost. Sau MAF prost, sonda lambda proasta.
     
  3. Geana Stefan

    Geana Stefan 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2016
    Locație:
    lindau germania
    Masina:
    audi a3 1999 1.8 t
    Masina a fost cumparata aici in germania de la privat ,dar nu el facuse modificarile
    Nu am fisa dino,Air-fuel ratio trebuie sa incerc cu vag -com.
     
  4. Geana Stefan

    Geana Stefan 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2016
    Locație:
    lindau germania
    Masina:
    audi a3 1999 1.8 t
    Am salvat o scanare cu vcds atasez documentul ,tin sa mentionez ca multe din erori sunt din cauza instrumentelor de bord pe care le-am schimbat si nu am reusit sa le pup cu ECU.la motor apare AJQ dar are pansonat APP.
    Dupa cum spuneai sonda lambda ar putea fi de vina.
     
    S4audi apreciază asta.
  5. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Vad ca este vorba de sonda lambda 2, cea de dupa catalizator, care decat aprinde martorul Check Engine in caz ca nu-si mai face treaba catalizatorul.
    Cel mai bine vorbesti cu cei care au facut modificarile la masina.
     
  6. Geana Stefan

    Geana Stefan 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2016
    Locație:
    lindau germania
    Masina:
    audi a3 1999 1.8 t
    Am iesit la sosea zi si am observat ca face lejer 1.5 bar in 4000 ture urca si coboara foarte rapid in functie de acceleratie ,am luat legatura cu un service care se ocupa si de tunning pentru o diagnosticare completa.multumesc inca odata de sfaturi.
    Stima.
     
  7. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Salut colegi... Ptr un b5, 1.8t quattro AEB care are evacuare turbo back, fmic, filtru sport, pompa benzina, ambreiaj custom si soft, (aprox 200 cai), care are fi pasii urmatori? Turbina este stock. Ce injectoare ar trebui? Un k03s ar fi ok? Ce alte modificari ar fi necesare fara a umbla in motor (inclusiv biele) si a se incadra in limitele lui safe?
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sunt scrise aici toate "retelele". Citeste topicul integral. Mai sunt pe forum cativa colegi care au tot modificat acest motor. Citeste topicurile lor de prezentarea din aria masina mea. Bafta.
     
  9. Ale

    Ale 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8L 1.8 T 150CP AGU 1999 COUPE
    Salutare,detin un A3 8L an 99. din cate stiu masina este stage 1(asa am cumparat-o) 170 cp dar sistemul de racire este stock,daca ma dau la ea urca apa. trebuie intercooler mai mare? am probleme cu termostatul sau garnitura de chiuloasa? in vas apa este ok,nu este spuma sau alte chestii. astept un raspuns,merci
     
  10. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Intercoolerul este folosit pt racirea aerului, nu a apei. Temperatura din bord e pt apa. Ai probleme cu senzorul de temp apa (fa diagnoza) si verifica termostatul.
     
  11. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Urca apa pentru ca e softul facut ca naiba si EGT-ul e mare. Turbina fiind racita cu apa e normal ca si temperatura apei sa creasca. De asemenea verifica sa fie perfect etans sistemul de racire. Cand aveam probleme cu un cot pe unde scapa putina presiune mereu fierbea apa in vas, mai ales la oprirea motorului dupa forja (la 1-2 minute dupa ce ajungeam la destinatie, avand turbo timer nu se oprea motorul imediat).
     
    Clauu apreciază asta.
  12. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Nu credeam ca se poate asa ceva! :)

    De hibridul acesta ce parere aveti? Razvan de la powertech a zis ca Kinugawa erau ok, ori Mamba ar trebui sa fie la fel.
    http://www.ebay.de/itm/MAMBA-Billet...738683?hash=item2cadb2d27b:g:fsoAAOSwQYZW1d5l

     
    DonDoneL apreciază asta.
  13. Pau 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    A6 3.0 CZVA 2016
    Salutare,

    Detin un Audi A4 B6 1.8 T 163 cp cutie multitronica. Sunt interesat de un tuning la motor. Precizez ca masina are instalatie GPL. Cati cp primesc in plus fara a schimba nimic la motor? Si care sunt riscurie de a se defecta ceva?
     
  14. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Tuningul se face pe ecu de benzina, pe GPL va trage ca inainte :)
     
  15. Pau 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    A6 3.0 CZVA 2016
    Deci aia însemna să merg numa pe benzina ca sa se simtă diferența?
     
  16. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Da. Asta daca nu s-au apucat baietii sa tuneze si masinile pe gaz :)
     
  17. Pau 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    A6 3.0 CZVA 2016
    Mersi fain de ajutor :)
     
  18. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Nu stiu cum sta treaba la noi,nu l-am intrebat pe Ginel,dar sunt 1.8t pe gpl tunate peste 300cp :)
     
  19. cainele84

    cainele84 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Skoda Octavia 2.0 TFSI, 2007
    Am eu prieten cu soft la Ginel si are 204 cai.....si pe benzina si pe gaz
     
  20. YGV

    YGV 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2014
    Locație:
    PH
    Masina:
    audi a6 4b, 1.8T,1997
    Buna ziua, sunt posesorul unui A6 1.8T 4B (din 97) m-ar interesa daca se merita sa ii fac o resoftare (motorul are 150 de cai, dar nu se simt), si daca da pe cine ati recomanda din zona Prahova!
     

Distribuie pagina asta