1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 3.0 TDI 240 Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Megatron, 24 Iul 2012.

  1. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Si eu am remarcat problema asta la frane...la urmatoarea revizie cred ca bag si eu un set de discuri si placute fata. Mi se pare ca bat.
     
  2. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi

    Upgrade-ul l-am făcut la A5 , după experiența cu Alcon am trecut la sistemul original cu discuri de 320 mm , sincer nu mai făceau fata .
    Raport calitate preț este o investiție foarte buna
     
  3. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    acceasi experienta cu ATE am avut-o si eu pe discurile de TTRS de 370 mm
    DIscurile s-au ovalizat in 5000 de km , schimbate pe garantie si acum la fel aceeasi problema. Primele au fost ATE , setul 2 OEM
    Nu stiu zau insa materialele compozite sunt din ce in ce mai slabe...
     
  4. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Lasa ca de ATE eu am ramas dezamagit la placutele de frana nu doar de discuri ( set placute ATE si discuri ATE, la franari line parca erai cu locomitiva )
    Penultimul set de placute de pe fata la fosta masina, s-au epuizat in 13k km. Am zis ca nu se poate. Inainte sa pun setul de placute care s-au dus repede tot ATE aveam dar aveau 3 ani sau mai bine si cam 40k km. 20 k ii facusem eu cu exact acelasi stil de a conduce.

    Oricum nu prea avea voie sa se ovalizeze discul doar din atat.
    Eu la A3 am franat de la 160 km/h la 0 pe DN de la Ploiesti spre Banesti, la calea ferata. Am vazut ca se aprind semnalele luminoase si am bagat piciorul in frana. Superba franarea, daune 0. Si am tot avut 2-3 ture de genul dar am discurile cu care a iesit masina din fabrica la A3.
     
    Megatron apreciază asta.
  5. Megatron Gold Member

    Înscris:
    25 Iun 2012
    Locație:
    Franţa / Zalău - Romania
    Masina:
    Audi
    O sa il duc la rectificat, ca vad ca nimeni nu a vrut sa-mi vanda un disc doar, toti vor pe pereche. Ce sa zic, tot Ate am avut si nu au fost probleme pana acum. Ma duc in Franta si imi iau altele.
    I-am spus sotiei ca cu discurile si franele am terminat, nu mai fac nici schimburi nici upgrade-uri nici nimic. Acum, incerc sa aflu varianta cea mai ieftina, ca sa nu-mi fac dusmani in casa. :)
     
    Cosmin790, Dobritan sorin și Chriss_Deejay apreciază asta.
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Victor, mergi pe Zimmermann. Costa putin, sunt bune la franare, si la mine in 20k km inca nu am reusit sa le ovalizez. Nu sunt consumate nici macar un mm.

    Pe mine setul fata/spate, placute+discuri si senzori m-a costat 420 €.
     
    Kspic, Dobritan sorin și Megatron apreciază asta.
  7. Megatron Gold Member

    Înscris:
    25 Iun 2012
    Locație:
    Franţa / Zalău - Romania
    Masina:
    Audi
    Ti-ai luat perforate sau normale?

    Pentru dimensiunea discurilor mele nu sunt decat normale oricum...
     
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Normale. Despre dimensiuni nu stiu cum sta treaba, dar am vazut ca sunt pentru toate modelele.
     
  9. Megatron Gold Member

    Înscris:
    25 Iun 2012
    Locație:
    Franţa / Zalău - Romania
    Masina:
    Audi
    Da, asa este.

    Maine ma duc cu discul la rectificat, 35 ron costul.
    Treaba pare sa fie buna.

    Azi am montat si bieletele de directie care sunt pe cartea casetei de directie. Le-am comandat ca am zis ca daca tot am schimbat bratele complet, sa fac si treaba asta.
    Tot maine imi caut si ceva garaj sa-i faca geometria.
     
    Kspic apreciază asta.
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am luat si eu setul de brate Meyle, partea proasta este ca de plictiseala am desfacut un pivot.
    Am ramas uimit vazand ca in carcasa bratului unde intra pivotul cat si in membrana acestuia vaselina este aproape inexistenta. Asta doar la bratele inferioare, am desfacut si la cele superioare, acolo este vaselina din abundenta.
    La cele superioare am pus eu vaselina. Am uitat sa fac poza la desfacere, dar nu era mai mult de "un scuipat" de vaselina.
     
    Megatron apreciază asta.
  11. ryoraul

    ryoraul Bronze Member

    Înscris:
    8 Feb 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B5 2001 AVANT 1.9 TDI AJM
    Si ce face daca rectifica discul?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cum adica ce face ? Numai trepideaza.
     
  13. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu mai bate, nu mai e deformat, totul e ok. Nu te gândi ca ia din el cum cureți cartofi ci ia 2-3 sutimi din el, abia îl zgârie.
    Victor, ar fi bine dacă ar putea lua dintr-o singura operațiune și de pe interiorul hub-ului ( unde se așează discul) și cele 2 fete, deci fără sa dea jos discul de pe strung. Sper ca le-ai zis ce dimensiune are discul, sa nu te duci degeaba, fiindcă trebuie ditai strungul sa încapă discurile alea mari. Eu când am fost abia a încaput 320.

    Sent from my HTC_M10h using Tapatalk
     
    Ciprian.Mod, Kspic și Megatron apreciază asta.
  14. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Deja incep sa imi fac probleme cu privire la franarile viitoare :))
    Daca nu iti iese maine discul incearca sa ramai pe zimmerman simplu nu cel perforat care este scumpisor. Marian te-a sfatuit foarte bine.

    La cele perforate am avut o problema eu, se umplusera gaurile.... si facea urat masina la franare, efectiv un huruit. Asta cand aveam la fosta masina jante de tabla si capace de nu vedeam discurile.
    Cum am pus jantele de vara am curatate acele perforatii care erau aproape inexistente. N-au mai fost probleme
    Sincer n-am inteles fenomenul.... dar m-am conformat si clar la Audi nu o sa mai pun perforate.

    Legat de doamna, o iei si tu cu o povestioara legata de un viitor concediu si ii trece supararea. O cina romantica in doi, plimbari .... chestii pe gustul femeilor. Dupa o sa zica da ia draga discuri gauri ca sa fim siguri ca ajungem cu bine :))
     
    Andu333 și Dobritan sorin apreciază asta.
  15. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Zimmerman nu am găsit nici eu pe dimensiunile mari. Nu știu de ce insa nici măcar cele sport perforate nu sunt disponibile.
    Dacă materialul este slab și se deformează degeaba le îndrepți la strung. În plus f putini știu sa îndrepte un disc, majoritatea celor întâlniți le-au făcut mai rău și trepidații le s-au amplificat



    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
    Kspic apreciază asta.
  16. Megatron Gold Member

    Înscris:
    25 Iun 2012
    Locație:
    Franţa / Zalău - Romania
    Masina:
    Audi
    Revin cu poze.

    In primul rand multumesc tuturor pentru idei si implicare in problema mea.

    @audi66, multumesc pentru poze. Crezi ca as putea sa desfac doar partea mai groasa ca si sa pun niste vaselina? Ma refer fara sa le demontez de pe masina.

    Am fost la aparatul de rectificat, mecanicul a spus ca discul nu est ovalizat, adica nu are "opti" sau "opturi". I-a dat o tura cu masinaria si a luat din disc 0.3mm pe amandoua partile (combinat). L-am pus pe masina si i-am dat pedale. Nu mai bate orice ii fac. Acuma nu stiu ce sa mai cred... am vazut si eu ca discul nu era voalat cand se rotea pe masinarie, deoarece taietura era uniforma si zgomotul de taiere la fel. Nu am explicatii...

    Inainte...
    [​IMG]

    [​IMG]

    7mm. :)
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Proaspat montat.
    [​IMG]

    Si o poza cu masina, la geometria de azi.

    [​IMG]
     
    Ultima editare: 26 Aug 2016
    @lex și MarianMaxx apreciază asta.
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poti sa desfaci doar partea mai groasa cu ele pe masina, O-ring-ul acela se da foarte usor jos.
    Problema este ca nu o sa mai reusesti sa il pui la loc, cauciucul trebuie sa treaca peste o buza si cu toata vaselina aia acolo te chinui unpic si cu el in brate din cauza ca aluneca. Pe masina fiind sub tensiune cred ca injuri de se aude pana la Arad. :)
     
    MarianMaxx și Megatron apreciază asta.
  18. Megatron Gold Member

    Înscris:
    25 Iun 2012
    Locație:
    Franţa / Zalău - Romania
    Masina:
    Audi
    Ok, multumesc. Le scot din fuzeta atunci, nu vreau sa ma apuc de injurat... :)
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dai doar O-ring-ul mare jos, cel mic il lasi acolo si glisezi cauciucul pe pivot spre exterior ca sa il scoti.
    Eu am facut prostia sa dau jos si O-ring-ul mic, cat il vezi de mic atat e de al dracu sa intre inapoi. :)
     
    Megatron apreciază asta.
  20. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Cum sunt discurile acum? Nu-s prea subtiri? Am tot vazut la specificatii tehnice la discuri ceva de genul grosimea 30 mm grosimea minima 28 mm. Astea trebuie respectate cu sfintenie? La tine cum sunt? Daca a luat 0.6 din disc inseamna cam 30% din uzura maxima corect?
     

Distribuie pagina asta