Stiu ca apar pe partea fierbinte pe interior destul de des ,era doar o observatie sesizata in poza. Am Vag Com an verificat totul este ok (tine presiunea constanta),dar uneori simt ca nu accelereza linear are mici sincope,o sa verific turbina cum m-ai sfatuit sa vad jocul pe axa Pe stalpul de la sofer am ceas de boost si temperatura la ulei deci pot verific in timp real presiunea Cred ca totusi am sa merg la un service sa fac o testare mai amanuntita si a parti electrice si a softului multumesc pentru raspuns si pentru informatiile utile .
De la cine ai luat masina? fisa dyno ai, ce putere are? AFR l-ai logat cu vag-com? acceleratul neliniar poate fi de la lipsa de benzina (pompa benzina)/injector pe duca.. cel putin la mine asta a fost. Sau MAF prost, sonda lambda proasta.
Masina a fost cumparata aici in germania de la privat ,dar nu el facuse modificarile Nu am fisa dino,Air-fuel ratio trebuie sa incerc cu vag -com.
Am salvat o scanare cu vcds atasez documentul ,tin sa mentionez ca multe din erori sunt din cauza instrumentelor de bord pe care le-am schimbat si nu am reusit sa le pup cu ECU.la motor apare AJQ dar are pansonat APP. Dupa cum spuneai sonda lambda ar putea fi de vina.
Vad ca este vorba de sonda lambda 2, cea de dupa catalizator, care decat aprinde martorul Check Engine in caz ca nu-si mai face treaba catalizatorul. Cel mai bine vorbesti cu cei care au facut modificarile la masina.
Am iesit la sosea zi si am observat ca face lejer 1.5 bar in 4000 ture urca si coboara foarte rapid in functie de acceleratie ,am luat legatura cu un service care se ocupa si de tunning pentru o diagnosticare completa.multumesc inca odata de sfaturi. Stima.
Salut colegi... Ptr un b5, 1.8t quattro AEB care are evacuare turbo back, fmic, filtru sport, pompa benzina, ambreiaj custom si soft, (aprox 200 cai), care are fi pasii urmatori? Turbina este stock. Ce injectoare ar trebui? Un k03s ar fi ok? Ce alte modificari ar fi necesare fara a umbla in motor (inclusiv biele) si a se incadra in limitele lui safe?
Sunt scrise aici toate "retelele". Citeste topicul integral. Mai sunt pe forum cativa colegi care au tot modificat acest motor. Citeste topicurile lor de prezentarea din aria masina mea. Bafta.
Salutare,detin un A3 8L an 99. din cate stiu masina este stage 1(asa am cumparat-o) 170 cp dar sistemul de racire este stock,daca ma dau la ea urca apa. trebuie intercooler mai mare? am probleme cu termostatul sau garnitura de chiuloasa? in vas apa este ok,nu este spuma sau alte chestii. astept un raspuns,merci
Intercoolerul este folosit pt racirea aerului, nu a apei. Temperatura din bord e pt apa. Ai probleme cu senzorul de temp apa (fa diagnoza) si verifica termostatul.
Urca apa pentru ca e softul facut ca naiba si EGT-ul e mare. Turbina fiind racita cu apa e normal ca si temperatura apei sa creasca. De asemenea verifica sa fie perfect etans sistemul de racire. Cand aveam probleme cu un cot pe unde scapa putina presiune mereu fierbea apa in vas, mai ales la oprirea motorului dupa forja (la 1-2 minute dupa ce ajungeam la destinatie, avand turbo timer nu se oprea motorul imediat).
Nu credeam ca se poate asa ceva! De hibridul acesta ce parere aveti? Razvan de la powertech a zis ca Kinugawa erau ok, ori Mamba ar trebui sa fie la fel. http://www.ebay.de/itm/MAMBA-Billet...738683?hash=item2cadb2d27b:g:fsoAAOSwQYZW1d5l
Salutare, Detin un Audi A4 B6 1.8 T 163 cp cutie multitronica. Sunt interesat de un tuning la motor. Precizez ca masina are instalatie GPL. Cati cp primesc in plus fara a schimba nimic la motor? Si care sunt riscurie de a se defecta ceva?
Buna ziua, sunt posesorul unui A6 1.8T 4B (din 97) m-ar interesa daca se merita sa ii fac o resoftare (motorul are 150 de cai, dar nu se simt), si daca da pe cine ati recomanda din zona Prahova!