1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel cod BKD la A3 8P - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de nebunu, 1 Noi 2012.

  1. Tykazs 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 2.0TDI, 2014, 177PH SPORTBACK/ A3, 2.0TDI, 2004
    Nu are nimeni o solutie?
     
  2. Sergiu Statache 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8PA, 2.0 TDI BKD
    Stie careva care trebuie sa fie presiune de compresie din cilindrii in bari ? (si la cald si la rece). Eu am cautat pentru presiunea normala din cilindru dar am gasit doar ratia de compresie (18:1).
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poftim.
     
  4. Sergiu Statache 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8PA, 2.0 TDI BKD
  5. marius.barbulet 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    targu neamt
    Masina:
    audi a3 2.0 140 2005
    Buna ziua,
    Am si eu o problema cu un audi a3 2.0 140 din 2005 motor cod BKD. Problema este ca dupa ce am parcurs 30 km fara nici o problema am parcat masina si dupa 2 zile am incecat sa o pornesc dar fara nici un rezultat. Se aprinde bordul se stig martorii incerca sa pornesca si nimic. Am verificat bateria si e buna, am desfacut surubul de aerisire de pe filtru si ii vine motorina, a pus un tester (delphi)si mi-a dat eroare pe bujiile de pe 3 cilindri. Nu stiu ce sa fac daca intradevar sunt bujiile. Aveti vreo idee ce as putea face ?
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca nu ai erori pe senzorii de la axa cu came si arbore, cel mai probabil e o problema pe circuitul de alimentare.
    Chiar daca sunt arse 3 bujii, in final ar trebui sa porneasca.
    Fa o diagnoza cu VCDS, interfata dedicata grupului VAG.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe timpul asta si daca ai toate cele 4 bujii arse ar trebui sa porneasca (asta daca ai compresia buna).
    Daca ti-e lene sa verifici mufele bujiilor (sau nu stii), schimba bujiile intre ele si vezi daca se muta eroarea.
     
  8. marius.barbulet 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    targu neamt
    Masina:
    audi a3 2.0 140 2005
    Ce-i drept, cand am scos surubul aerisitor de pe filtru si am pus contactul venea cam putina motorina.acum o luna am facut schimbul de ulei si filtre iar filtru de motorina era aproape infundat cu namol si mizerie.de aici zic si eu ca ar putea fi o problema la pompa de la rezervor sa fie infundat sorbul sau cine stie...
     
  9. Habara Mircea 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4,2010
    Salut,
    Si eu am o problema asemanatoare (ulei in antigel). Am schimbat si eu chiulasa si din cand in cand tot mai apar mici pete de ulei. Vreau sa stiu daca, dupa ce i-ai schimbat si blocul motor, ai scapat definitiv de uleiul din antigel ? Si a doua problema daca ai rezolvat problema cu pornirea la prima cheie, pentru ca si eu ma confrunt cu aceasta problema si nu ii dau de cap. Ce solutie ai gasit in rezolvarea celor doua probleme ?
     
  10. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Salut,
    Sper ca nu te confund, insa am mai intrebat pe cineva: tu ai masina din 2010 si ai schimbat chiulasa ? Ce cod de motor ai ?
     
  11. Habara Mircea 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4,2010
    AndreyPH ai inimerit bine. :) Am si un A3 8P al sotiei mele din 2004, cod motor BKD cu 140 cp.

    Inainte sa schimb chiulasa pornea ok decat ca in anumite perioade scotea foarte mult fum alb si am decis sa dau chiulasa jos (era fisurata in 4 locuri). Am schimbat chiulasa 1, 2 mii km nu a facut ulei in vas. Intre timp i-am legat si termoflotul ca il anulasem si a inceput sa reapara uleiul. Si una peste alta pornirea grea la prima cheie dupa ce sta dupa o zi pe alta sau daca o pornesc merg decat pana la magazin o parchez si daca vreau sa o ponesc dupa 5 min iar porneste foarte, foarte greu. Am schimbat furtune alimentare am pus supapa unisens si tot asa. In schimb am lasat-o cu rotile de pe partea dreapta pe trotuar si porneste bine. Tot din alimentare banuiesc ca ar fi. Sa schimb pompa tandem ?
     
  12. RokoSud

    RokoSud 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3, 2.0 2003
    Salut,
    Am un audi A3 8P 2.0 tdi motor BKD si am o problema: de cateva zile se aude un galgait in partea stanga cand pornesc si opresc motorul. E de la cutia de viteze sau ar fi de la volanta ? Mulțumesc
     
  13. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Daca este ca un grohait de porc asa, problema este de la EGR, mai ales daca spui ca e din partea stanga. Un fel de bolborosit/grohait, nu stiu cum sa-ti explic exact.
    Volanta bate sau nu bate, de obicei tremura masina si cel mai bine o testezi ridicand jumatate de pedala de ambreiaj, chiar in punctul in care cupleaza.
    Cutia de viteze la bkd, in afara de saiba aia care se monteaza ulterior pentru a rezolva problema din treapta a 5-a, nu prea au fost inregistrate probleme cu ea.
     
  14. RokoSud

    RokoSud 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3, 2.0 2003
    E un bolborosit ai dreptate mai tare aude cand opresc motorul...volanta bate putin in ambreiaj dar momentan nu face urat .Pot lua in calcul sa-i curat Egr-ul?!La cutie de viteze i-am inlocuit capacul de plastic ca era fisurat si i-am completat cu 200 ml de ulei .
     
  15. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    De curiozitate, masina te scutura cand opresti motorul ? Tremura puternic la oprire ?
    Sa cureti EGR'ul e ca si cand ai prelungi suferinta, dupa 1000km e la fel de murdar... Daca bolboreste, are probleme cu membrana aia vacumatica, e posibil sa se fi intepat. Daca se dovedeste a fi EGR-ul de vina, ia in calcul altul nou, e vreo 300-350 lei unul nou, si dormi linistit noaptea.
    Uita-te in jurul lui si vezi daca sunt scapari de ulei, picaturi sau stropi mici. Si la mine boraste ulei cand il apuca dracii, dar sunt stropi mici, ca de spray ... oricum, asta e boala lor, majoritatea 1.9 si 2.0 incep sa borasca ulei dupa un anumit timp.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    EGR-ul la 1.9 TDI are capsula/membrana vacuumatica iar cel de 2.0 este electric si se inlocuieste direct fara sa se curete ca nu ai ce sa cureti. Nu confundati EGR-urile.
    Aceste componente se schimba direct fara sa se curete. Se curata galeria de admisie obligatoriu si se inlocuiesc garniturile de etansare obligatoriu de cate ori demontam EGR-ul.
    Am mai scris asta pe forum personal de cateva ori pana acum. Invatati sa cititi topicurile despre toate motoarele 2.0 TDI pentru ca ce scrie acolo (chiar daca acele motoare au alt cod) se aplica si la voi.

    In alta ordine de idei, RokoSud pana tu nu mergi la un bun mecanic noi ne dam cu presupusul si asta nu este in regula pentru ca nu suntem la ghicitoare si problemele nu se rezolva din tastatura calculatorului / telefonului / laptopului. Nu facem decat sa adaugam pagini inutile care de fapt nu aduc nimic concret in beneficul acestui topic / forum. Multumesc de intelegere.
     
  17. Sergiu Statache 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8PA, 2.0 TDI BKD
    Salut
    Masina mea "da in gat" (cred ca asta e expresia, ) la accelerare si decelerare, mai des in treptele inferioare (1,2,3 chiar si a 4-a chiar dar nu asa brutal).
    Initial banuiam a fi senzorul de la pedala de acceleratie dar m-am uitat pe Vag com si raspunde bine cand o apas. Eu merg cu volanta dusa de vreo 10-15k km... sa fie relationate?

    Sau poate fi un EGR infundat? (dar ma gandesc ca trebuia sa am ceva erori la scanare daca era EGR-ul). Pe net gasesc tot felul de scenarii, ba EGR, ba clapeta de acceleratie, ba pedala de acceleratie.

    Ceva pareri?
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si de ce nu ii faci un log in mers ?
     
  19. Sergiu Statache 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8PA, 2.0 TDI BKD
    O sa ii fac, dar momentan nu mai am posibilitatea sa fac un LOG deoarece nu mai am interfata la dispozitie.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai pentru faptul ca "da in nas" (nu in gat) iti putem insira 50 de motive.
    Esti sigur ca vrei sa le iei la purificat pe toate ? Cauta pe cineva in orasul tau sa te ajute cu un log in mers.
     

Distribuie pagina asta