1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aditiv combustibil si/sau pentru curatat injectoare sau motor - Pro sau contra ?

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de X, 16 Ian 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Oameni buni, traiti-va viata si lasati naibi discutiile astea. Lasati consumul la masina. Da-l naibi de consum si bucurati-va de viata ca o viata avem si bucurati-va de masina in intregul ei.
    Vizitati tara asta si lumea in care traim si lasati prostiile astea de discutii pe forum. Daca ar fi dupa mine ar dispare trei sferturi din forumul asta peste noapte. Va consumati energia in discutii sterile, irelevante si fara nici o finaliate concreta.
    Voi nu intelegeti ca nu intereseaza decat foarte putini useri ai acestui forum si decat in mica masura acest gen de topicuri si este irelevant ceea ce spuneti voi ?
    Transformati o discutie simpla care trebuie sa fie la obiect intr-o discutie filozofica, goala, sterila si lipsita de continut. Din cauza acestor mesaje sunt silit sa inchid topicuri pentru ca voi nu stiti sa discutati la concret. Aici incheiem subiectul si va rog fara replici ulterioare. Nu mai vreau sa-mi argumentati nimic. Multumesc.
     
    vibeup, kojak13, radu20 și încă o persoană apreciază asta.
  2. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    De ce zice la Megalene ca "La alimentare la fiecare 10 litri de benzina se adauga 5 ml de Megalene in rezervor inainte de alimentare."
    Adica sa zicem ca mai am 20l de benzina in rezervor, si vreau sa mai bag inca 50 (sa ii fac plinul). O sa bag 25ml de Megalene. Dar are ceva daca ii bag dupa ce i-am facut plinul? De ce trebuie bagati inainte?
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ca sa se amestece mai bine. Cantitatea de aditiv este mica, si sa nu ramana pe gura de alimentare este de preferat sa fie pus inainte de alimentare. Cand alimentezi se spala si se amesteca aditivul adaugat.
     
  4. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Daca mai ai 20 litri in rezervor atunci la alimentare mai pui 10 ml in plus.

    Adica daca vrei sa mai pui 50 l benzina, trebuie sa pui 25 ml pentru cei 50 litri alimentati, iar pentru restul de 20 pe care ii ai deja fara aditiv mai pui inca 10 ml aditiv in plus. In total 35 ml aditiv.

    La urmatoarea aliemntare, pui doar pentru ceea ce alimentezi deoarece benzina din rezervor este gata aditivata.
    Pentru Metabond in Brasov eu apelez la Attila Jakab. Este un partener metabond care are preturi mai mult decat decente.
     
  5. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    L-am luat in brasov de la un magazin de piese auto (nu fac reclama), la 91 ron.

    Dupa cum scrisesem si in topicul masinii mele, am obtinut 5.8 / 100 km, de la Brasov la Miercurea-Ciuc. Asta la mers relaxat, si maxim 2-3 depasiri, + benzina de 95 de la mol. Pentru 2.0 tfsi e mai mult decat decent.
    Sa vad cu aditiv cum o sa fie.
     
  6. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Bun, eu dupa aproape 1an de folosit metabond la fiecare plin, 10ml la 10l de motorina, mi-au scazut cu mult corectiile injectoarelor. Daca pana sa folosesc metabond cat si pana la 3-4luni de folosinta aveam undeva pana in 0.30 valoarea corectiilor, acum:
    Capture.PNG
    Nu cred sa fie vreo coincidenta, nu am mai avut niciodata asa valori, masina am luat-o la 160k cand avea valorile alea si acum are 186k. Posibil sa fie si datorita ca tot la fiecare plin pun si 2t, nu stiu ce sa zic. In mare parte motorina a fost de la omv/mol/bidon si foarte rar rompetrol. In concluzie eu sunt multumit, de la urmatorul plin nu o sa mai pun metabond sunt curios daca mi se modifica valorile injectoarelor.
     
  7. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    2T-ul nu curata injectoarele. Previne murdarirea duzelor pe suprafata exterioara prin arderea mai corecta a carburantului. In schimb pe circuitul de injectie nu are proprietati de curatare.
    Previne in schimb aparitia uzurilor pe pompele sistemului de injectie. Uzuri care ajung in motorina deci in injectoare.
    Injectia este o idee modificata cu motorina + 2t.

    Aditivul asa cum am tot spus este complex, safe si este un necesar fiecarei masini de pasionat.
    Aditivii din motorina nu sunt mereu prezenti in doza precizata pentru ca traim in tara manariilor. La o masina luata de noua, pe la 10k km s-a inceput tratamentul cu megasel plus. Si azi la 40k km injectoarele sunt la 0 la toate cele 4 injectoare.

    Eu folosesc megalene-ul pentru benzina la fiecare alimentare. Motorul are 78k km acum, luata de la 55-56k km. Am inceput la ea cu redline si-1 dupa care am trecut la millers petrol eco max iar in final metabond care ma multumeste. In combinatie cu benzina de 95 Mol Temp, masina este in mintile ei. Trage excelent, consumul este super decent iar pompa de inalta este mai linistita.

    Eu cand l-am laudat, mi-am auzit vorbe ca sunt mana in mana cu metabond :)) Dar din pacate platesc produsul.
     
  8. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Eu folosesc 5ml la fiecare 10l , inainte de alimentare, dar nu am vazut cine stie ce diferenta..cateva sute de ml cel putin in minus, adica in loc de 9 urban, sa zic ca am scos 8.8. Asta facand o medie, acum vs inainte. La drum lung, iarasi, cu max 0.3-0.4 l mai putin.
    Sa incerc sa maresc doza? Ar fi safe?
     
  9. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Am dat comanda si eu de ceva aditiv pentru combustibil - Metabond, conform producatorului acesta ar trebui sa imbunatateasca arderea, usurează pornirea la rece, curață toate conductele de alimentare cu combustibil, împiedică depunerea de calamină si ar trebui sa fie si o usoara economie la consum ( 5-15 % ), un efect complet ar trebui sa fie dupa ce se folosesc cei 250 ml, deci .... asteptam :cool:

    IMG_4824.JPG
     
  10. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Chiar pare ceva de el sau face mai mult rau decat bine ? Cat a costat ? :D
     
  11. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Buna asta Andrei :) crezi ca daca facea rau il mai cumparam ? Teoretic ar trebui sa imbunatateasca toate alea ce le-am scris mai sus, dar vedem, producatorul spune ca efectul si-l face dupa o "cura" de 250 ml. Pretul a fost 100 lei, decent, daca e sa faca bine :)
     
  12. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Sa ne tii la curent Cosmine cu rezultate. Chiar sunt curios
     
  13. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Colegul audi66 il foloseste de ceva vreme din cate stiu.
     
  14. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Roger25 daca nu esti la prima doza nu are de ce sa nu fie safe, poti sa o dublezi eu zic ca o sa observi diferente, in bine. Doar ca trebuie sa-l folosesti ceva timp pana sa le observi.
     
  15. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    La benzinar poti creste la 7 ml safe doza. Max 10 ml safe,
    O sa mai scada consumul treptat.
     
  16. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Sunt la prima doza inca (deci primul bidon). O sa incerc dupa el, sa cresc la 7ml / 10l
     
  17. @lex

    @lex 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2013
    Locație:
    077065
    Masina:
    Audi A4, S Line, 2.0 TDI QUATTRO, 2014
    Am folosit si eu Metabond si sunt foarte multumit. Eu insa am alta versiune, pt DPF Metabond Eco.jpg
     
  18. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Si eu am DPF, dar mi s-a recomandat varianta aia :) oricum rau n-are cum sa faca, zic eu. Daca omu' ia vitamine, dam si la motor ceva bun, daca tot vine sezonul rece. :cool:
     
  19. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Metabond ECO este aditiv de ulei.
    Metabond megasel plus ceea ce baga Cosmin este aditiv de motorina :)
     
  20. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Aditivi niciodata nu am folosit si nici nu am sa folosesc
     
    mare_hotz apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta