Salutare băieți. Sunt nou aici pe forum si as dorii puțin ajutor din partea voastră. Sunt foarte pasionat de modelul a3 de la audi si as dorii sa achiziționez unul. După ce m-am cam cam muncit in străinătate am reușit sa pun deoparte ceva bănuți sa achiziționez prima mașina. Acum întrebarea este dacă am strâns destul ) Credeți ca as putea sa găsesc ceva decent undeva la 4500€? Sa fie minim după 2004. Nu imi plac modelele mai vechi. Nu prea am eu habar despre mașini in general si de aceea va cer sfatul. Si cam ce motor imi recomandați? Va mulțumesc mult.
Citește măcar ultimele 2 pagini și ai să te convingi cam care e prețul corect pentru un A3 coupe sau sportback. Îți fac un rezumat : un coupe diesel : 5000-7000 E , sportback diesel 6000-8000 E în funcție de dotări bineînțeles, la modele pe benzina făcând excepție S3 preturile sunt mai mici cu câte 1000 euro în funcție de caroserie / dotări. Totuși găsește timp și urmărește topicul.
Bună seara, Intenționez sa cumpăr mâine un A3 2008 170cp automata. Mașina este asta: http://autovit.ro/anunt/audi-a3-ID7GipiP.html Mi-ar prinde bine orice sfat sau idee, ce sa caut, ce sa verific. Mulțumesc! Mircea
Masina nu pare suspecta, nici pret scazut, nici kilometri foarte multi, ceva dotari ok. De verificarile simple gen aceleasi coduri la faruri, geamuri, etc, s-a tot vorbit in topicul asta. Cutia ai mare grija sa schimbe ok, si nu face greseala sa nu o testezi ca lumea si sa afli tot istoricul ei in baza serie de sasiu. Bafta!
Are injectoare piezo electrice. Eu m-am ferit de aceste motoare când am ales masina, te sfatuiesc sa alegi un BKD urmat de un stage 1 decât un BMN cu probleme. Poate poți merge la un service specializat neutru, chiar și la reprezentanta verificarea costa între 150-300 lei deci mai degraba pierzi banii ăștia decât să cheltui mai târziu mai mult. Prețul cerut de vânzător e ok, reflectă dotările.
O sa încerc sa merg la Sibiu la o reprezentanta in cazul în care reușesc mâine dimineață sa fac programare. Mie sincer îmi este cel mai frica de cutie. Sunt fiabile? Întreb pentru ca am auzit 1000 de variante. Stiu ca cele cu probleme erau pana în 2006. Ma gândesc ca injectoarele chiar daca sunt ok acum poți sa ai probleme peste 5000 de km de exemplu. O cutie de viteze defecta însă este chiar o problema costisitoare. Mulțumesc!
Samsar. Nu exista DSG umed adica in ulei asa cum este acela care sa aiba 7 + 1 viteze. Habar nu are, face pe prostu sau a inflorit vitezele. Nu exista shadow-line la audi montat vreodata pe acest model de masina. Masina cu injectoarele alea este o mizerie. Fugi si nu cumpara in viata ta masina aia. Evita cutiile DSG indiferent care sunt ele (DSG uscat sau in ulei). Evita cutiile automate indiferent care sunt ele. Sa nu te vad pe urma scriind pe forum despre acest motor sau cutia de viteze. Daca deja intrebi despre masina se vede ca nu stii nimic si in acest caz te sfatuiesc sa citesti integral acest topic si toate topicurile din aria asta pentru ca ai toate raspunsurile scrise deja la intrebarile tale si ne repetam inutil. Ca sa invatati ce cutii automate DSG s-au montat pe grupul VAG cititi aici: http://vwforum.ro/topic/123252-variante-dsg-6-vs-7-acelasi-motor/
Mircea, in drum spre Sibiu opreste-te si la Brasov. Ia totusi aminte si la cele spuse de noi. http://www.olx.ro/oferta/vand-audi-a3-2-0-tdi-s-line-quattro-ID6TZFo.html#59c51b8598 , chiar daca interiorul nu este foarte dotat, merita vazuta http://www.olx.ro/oferta/audi-a3-1-9-2006-153225km-originali-ID6R9NG.html#645fda97a7 , daca in cele din urma ajungi la Sibiu O navigatie / casetofon o mai adaugi ulterior, dar un motor/cutie mai greu.
Mare grija cu cutiile automate. Eu chiar vroiam sa te pun sa iei legatura cu Cristi sau sa citesti threadul de cutii de viteza, pentru ca cineva recent si-a luat un A3 si i-a picat cutia. Deviz total: ~6000lei. E cam nasol sa iei o masina si in prima luna sa bagi 1200e ca sa o repari. Masina din link-ul lui Cosmin, cea din Brasov, pare foarte ok. Pret super ok pt dotarile pe care le are. Fa un drum pana acolo dupa un telefon, si bag-o pe tester.
Salutare doresc si eu o parere in special legat de motorul 1.8 TFSI (probleme fregvente,e un motor fiabil? daca e cazul, care e piesa care pica prima de pe motorul asta) doresc sa achizitionez un a3 2006-2010 din germania neaparat cu motorizarea respectiva ma tenteaza mult masina asta: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...1900&makeModelVariant1.modelId=8&pageNumber=1 Astept pareri in sepcial de la cei care detineti un 1.8T
Sunt destule topicuri pe acest forum despre acest motor si ai toate informatiile necesare in acele topicuri. Mai mult, pe vwforum mai sunt cateva zeci de topicuri dedicate motorului despre care ai intrebat asa ca ai destul material informativ, pe net, la dispozitie.
ATENTIE! E aceeasi masina pe OLX, cu aceleasi probleme relatate mai sus...a mai rulat 1000Km. Stiu sigur ca a fost lovita si frontal, acum vreo 2 luni cerea 4500 Euro in acea stare, acum e "impecabila" la 5500. http://www.olx.ro/oferta/audi-a3-tdi-impecabil-taxa-0-ID6Pxzy.html#5b70e954d1
Salut ! Doresc sa achiziționez un Audi a3 an minim 2008 motor de 2.0 tdi ( modelul cu led fata spate) și din toate căutările pe internet și citind sute de sfaturi nu sunt prea lămurit în legătură cu aceasta mașină, as dori sa știu ce motor e mai fiabil ( cod motor) și probleme generale care ați întâmpinat pana în prezent, menționez ca pana acum o luna am deținut un a4 2003 1.9 tdi 131 cp. Si nu doresc sa schimb marca pentru ca sunt foarte mulțumit! Un buget maxim ar fi de 9000 euro. Va mulțumesc anticipat !
Vezi ca pe primele modele din 2008 si chiar inceputul lui 2009 s-au pus si motoare de 1.9 TDI in speta BLS-uri cu DPF, cu am eu, cu norma de poluare Euro 4. Restul sunt motoare Euro 5, 1,6 tdi (CAYB, CAYC ) si 2.0 tdi - 140 / 170 cp ( CBAB, CFFB, CBBB, CFGB ). Daca cauti consum mic 1,6 e ideal, daca vrei 140 cp ai de ales intre CBAB, CFFB. Ca idee cele de 170 nu mai au probleme fostelor modele cu injectoare piezo electrice. Detalii despre fiabilitate nu iti pot da, deoarece depinde de la o masina la alta. Spor in cautari !
Am inteles, mulțumesc mult ! Nu caut mașină pentru consum , prefer sa am ceva putere sub talpa când am nevoie ca de consum toate consuma.
Salut! Nu aruncati cu pietre!!! Am gasit un Audi A3 1.6 benzina (non-FSI) + GPL. http://www.olx.ro/oferta/vand-audi-a3-ID6XTtV.html De la colegii de forum care au astfel de "combinatie" rog sa-si spuna parerea daca e OK sau nu prea. Stiu ca e un forum de 90% fanclub TDI, cativa TFSI...dar nu toata lumea circula in mod "RACE", mai ales ca nu prea ai pe unde. Eu sunt cam de moda veche, adica ce e simplu, robust si ieftin la intretinere merita sa cumperi. Rog a se evita comentarii de genul " e poturos motorul in depasiri", stiu asta, evident ca nu imi iau asa ceva pentru slalom. Am studiat fisa tehnica a motorului asta, are acelasi cuplu (148Nm) ca si al masinii pe care o conduc (Audi 80 2.0 1993), deci sunt constient de "performante". Nu vreau o "racheta" cu comenzi vocale pentru a efectua un viraj la stanga, vreau doar o masina care sa ma duca din punctul A in punctul B intr-un mod mult mai sigur si mai confortabil decat cel de acum . Momentan am la a mea ABS/ESP off, cred ca vreun scutcircuit pe undeva, airbag doar in fata mea, ii mai dau din cand in cand volanul sotiei sa se simta si ea in siguranta, copilul de pe bancheta din spate il leg bine cu centura si la ochi sa nu vada cati tampiti au carnet de conducere. Dar am un motor de treaba, nu trebuie sa "mestec" prin cutie prea des, pot merge cu 50Km/h prin oras cu a V-a si nu da in nas daca vreau sa depasesc un Oltcit fara sa retrogradez. Pentru foarte multi conteaza cel mai mult calutii de sub capota, restul dotarilor fiind vai mama lor...am vazut de ex. A4 B7 cu dotari de tot rasul, motor de 170CP TDI,piele , navigatie etc. dar cu geamuri manuale pe spate. Multumesc si astept informatii de la voi., chiar si doar in privinta motorizarii 1.6 MPI de 102 CP.