Buna seara, In primul rand multumim pentru acest forum de foarte mare ajutor si in acelasi timp, vreau sa imi cer scuze pentru greseli de orice natura si tin sa mentionez ca este prima mea postare pe un forum. Sper sa ma puteti ajuta in urmatoarea problema, pe care o voi explica mai jos, in detaliu. In urma cu 3 saptamani, am achizitionat un Audi A7 3.0 TDI Quattro 245CP 152.000km pe bord ( in realitate nu am verificat pentru ca reprezentantii Porsche Romania au spus ca nu imi pot oferi aceste informatii decat in cazul in care revizile au fost facute la Porsche Romania, iar cum masina a intrat in tara in Aprilie 2016, ei nu imi pot oferi informatii). Masina a functionat ireprosabil pana in urma cu 5 zile, cand am ramas cu range 10km intr-o seara si am alimentat 10 litri de la Lukoil dupa care am experimentat urmatoarele probleme: Ziua 1: dimineata dupa ce am pornit-o am simtit o trepidatie a motorului si a caroseriei ce se manifesta prin miscari stanga dreapta destul de violente dar care au durat doar cateva secunde. In acea zi masina a mers bine fara a mai avea probleme pana seara cand am lasat-o vreo 3 ore nepornita. Cand am incercat sa o pornesc din nou, a avut aceleasi simptome ( mentionez ca temperatura scazuse la 50 grade ). Ziua 2: aceasi intamplare ca si in ziua precedenta insa de data aceasta manifesta aceleasi simptome si cand se porea masina la semafor cu start-stop si pornea. De aici am inteles ca, problema se agaravase avand aceale trepidatii si cand motorul era cald. Gandindu-ma ca ar putea fi vreo problema cu unul dintre injectoare din cauza motorinei, am cumparat un aditiv pentru combustibil si unul pentru injectoare si am facut plinul cu motorina de la Mol dupa care am iesit pe autostrada cu gand sa curat instalatia. Dupa aceasta plimbare masina a mers ireprosabil de bine pana seara. Ziua 3: dimineata aceleasi simptome dar de data aceasta si cu un sunet ciudat, o bataie relativ metalica, un sunet infundat si apasat la fel cum se aud motoarele diesel ale camioanelor. Insa in aceasta zi masina avea aceste suntete si trepidatii la relanti de fiecare data cand opream la semafor indiferent daca motorul se pornea sau nu din cauza functiei de start-stop. Am consultat 3 mecanici cu 3 testere VAG.com, TEXA si un BUSCH si nu aparea nici o eroare. Ziua 4. am pornit masina dimineata iar vibratiile si bataile sunt din ce in ce mai puternice, am ridicat capota si am observat ca acele suntele de " tractor, camion " nu vin de la motor si vin de undeva de sub masina din zona cutei sau a ambreiajului. Am pornit masina, am plecat pe drum si in momentul in care accelerez foarte usor are putin tendinta de a muri motorul. Pe N sau P daca accelerez usor la 1.000 RPM face cel mai rau iar la 1.200-1.300 RPM dispare si trepidatia si zgomotul. Am mers la un mecanic ce a lucrat la Audi acum cativa ani si dupa o analiza amanuntita a masini si din ce i-am povestit a tras concluzia ca ar fi volanta nici decum ceva pe la motor ( tin sa mentionez ca a ascultat cu un " aparat ", un fel de stetoscop modificat, injectoarele, pe fiecare, crezand ca merge in 5 din 6. Acestea merg perfect , fara intrerupere). Inca nu am urcat-o pe elevator pentru a vendea exact in spatele scuturilor de unde vine acel zgomot, acea bataie ciudata. Va rog sa ma anuntati ce parere aveti despre problema pe care o experimentez, daca ati mai intalnit asemenea situatie si ce credeti, ar putea fi volanta sau altceva? Va multumesc anticipat, mi-ar fi de mare ajutor sa descopar problema ca sa o pot rezolva cat mai repede cu putinta.
Pe ghicite nu stie nimeni si dupa investigatiile care le-ai facut deja noi nu avem nimic in plus de mentionat. Continua cu cercetarile. Din fata tastaturii nu o sa rezolvi problema. Bafta.
Nu am spus pe ghicite si sunt constient ca nu voi rezolva problema din fata tastaturii insa m-am gandit ca poate a mai intampinat cineva vreo problema aseamanatoare si ma poate indruma, sau poate exista si alte opinii in ceea ce priveste partea de cautare a descoperirii problemei sau pe langa partea de volanta daca as mai putea verifica si alta piesa in mod special, piesa ce ar putea avea aceleasi simptome. Multumesc
Parca prea mare coincidenta. Bagi de la Lukoil si pica volanta..... Poate nu stim noi toate informatiile dar daca o luam pe ghicite, tot pe partea de injectie as merge, mai ales ca se stie cat de buna e motorina de la Lukoil....Eu nu am avut nici o problema la partea de motor a masinii, dar cel la care verific eu injectoarele de obicei, ma tot intreba daca am avut vreodata probleme cu pompa de inalte. Cica ar pica destul de des la modelele astea...acum nici eu nu o iau de buna ce a zis el dar merita pusa in atentie
Astazi am schimbat volanta ( cutiile S-tronic avand volanta cu masa dubla ) si in ciuda presupunerilor a 4 mecanici cum ca ar fi volanta, surpriza nu este de la volanta insa a aparut o schimbare, trepideaza doar cand o pornesc indiferent daca e rece sau calda dupa ce merg cu ea nu mai face insa daca o opresc si o repornesc tremura din nou. In continuare consult mecanici diferiti testere diferite si nimic, nimeni nu stie ce ar putea fi…
La pornire si la oprire daca trepideaza ar putea fi si un suport motor (antibalans), cu toate ca e putin posibil. Eu tot insist sa verifici partea de injectie
Am rezolvat problema in sfarsit. Era vorba de injectorul numarul 5 ( nu functiona absolut deloc ). Multumesc mult pentru sfaturi!
Deci am avut dreptate ))) Oricum...fugi cat poti de Lukoil pe viitor. E pacat la o asa masina sa bagi cea mai proasta motorina..
Am si eu un A6 4G cu motor de 245CP si alimentez numai la LUKOIL. Motorina e foarte buna. Nu am avut probleme niciodata. Am avut peste 20 de masini Audi si BMW si alimentez numai la LUK OIL deoarece am reduceri mari pe baza cardului pe care il detin. In plus alimentez si parcul auto pe care il detine firma mea tot de la LUK. NU mai dati vina pe carburant.In general furnizorii de carburant sunt aceeasi. Aceasta este o practica a tuturor mecanicilor cand nu gasesc cauza unui defect. Masinile se defecteaza datorita uzurii excesive pe care o acumuleaza in tarile civilizate cu autostrazi si in care circula in medie 80000 km/an(Germania) cu viteze considerate in Romania astronomice.
Total neadevat ce spui tu, nu are rost sa iti explic cat ee benefic ii este unui motor 200 sau 1000 km de autobahn fata de 2-3km oras ,pornit de 15 ori pe zi. Unul la mana, un motor care merge constant indiferent ca merge cu 2000 sau 4000 rpm, la temperatura optima, are cicluri de curatare mult mai bune ca unul care scade si urca si tot asa. Doi la mana, am desfacut motoare de "oras" versus motoare de "autobahn" ala de oras la 100000km il vezi ca pe ala de autobahn la 300000km. Legat de motorina ...hehe ce factor important este combustibilul in functionarea unui motor si spre surprinderea mea esti primul care lauda LukOil. Eu personal nu am la inima nici un peco din Romania si poate sa ma contrazica oricine....ori de cate ori revin in tara din a doua zi masina mea isi schimba comportamentul.
Am un unchi care e director la LUKOIL, are card de motorina fara limita si cu toate astea prefera sa alimenteze cu bani din alte benzinarii. La mine in oras sunt 4 rafinarii si doar cand trec pe langa LUKOIL miroase foarte puternic a sulf. Acum 10 ani tatal meu avea o Supernova, era prima data cand a bagat benzina de la Lukoil si imedia a inceput sa tacane avansul. Cum a bagat din Petrom sau Rompetrol a disparut zgomotul. Detin impreuna cu sora mea o firma de transport persoane - de 3 ori s-a bagat la microbuze motorina de la Lukoil ca efectiv nu era nici un peco in zona, de 3 ori au picat injectoare si masinile au inceput sa faca urat dupa 10-15 km de cand s-a bagat motorina. Face fiecare ce vrea....eu mai bine o imping decat sa bag din Lukoil
Salutare, Am o problema care aparent este foarte neobisnuita, iar cei de la Audi nu au reusit sa ii dea de cap, desi masina a stat la ei mai bine de 2 saptamani. Simptomul este urmatorul: in anumite situatii se aude un pocnet (nu foarte tare si numai din interior se poate auzi, care este aroape insesizabil daca este pornita muzica la 20% din volum). Sunetul respectiv se aude de regula o singura data (rar si de 2 ori la distana de 1 secunda) in urmatoarele cazuri: - Oprire/pornire ușoară, mai ales în rampă; - Imediat (dupa 2-3 sec) după ce cutia schimbă în viteza a 2-a (la aprox. 15 km/h); - La oprirea motorului. Zgomotul nu se poate auzi din exterior in niciun fel. NB: Atunci când se activează funcția Autohold, zgomotul dispare în situațiile de la prima liniuță de mai sus, însă persistă în celelalte două. Orice parere/sugestie ar fi binevenita! Multumesc.
Va salut Sa va povestesc puțin despre problema mea la audi A7 3.0tdi 204 cp an 2012 si poate ați mai întâlnit și voi o astfel de problema care se manifesta in felul următor: la o viteza între 110-130 km/h se simte o vibrație, tremurat mai ușor, alteori mai tare. Tin sa precizez ca mașina se comporta normal trage bine nu are nici o alta problema decât cea menționata mai sus. Detin mașina de 3 ani și pana in prezent nu am întâmpinat nici o alta problema. Consumabile schimbate și cam atât. Opinii / păreri sunt bine venite. Va mulțumesc
In prima faza pune alte jante cu anvelope, care stii ca nu sunt strambe sau au anvelopele deformate. Daca trepidatul tot persista te indrepti catre planetare.
Am uitat sa precizez aici ca,la fel face Trepidează când franez forțat la viteza 150,160km/h in sus. Prima oară ma gândeam ca sunt discurile de frâna,am schimbat discuri plăcute și tot la fel a rămas
Salutare. Am observat si eu o chestie la masina mea , un Audi A7 3.0 Tdi 245 hp, cutie S-tronic. Atunci cand virez maxim de volan simt un trepidat in masina ca si cum aceasta se chinuie si in functie de cat de puternic accelerez zgomotul este mai puternic. Nu sunt planetarele pentru ca nu e acelasi sunet. Cineva mi-a spus ca ar putea fi diferentialul ca asa se intampla de la Quattro. A mai intampinat cineva asa ceva ?
Este de la diferential, posibil sa se fi tocit putin dintii de la reductor. Verifica nivelul si calitatea uleiului, iar daca totul este Ok, eventual fa un schimb. In uleiul vechi, vezi daca se gaseste span.
Legat de sunetul ciudat la motor la mine cred ca incepe sa sune vestitul lant. Se aude la pornire circa 1-2 secunde un huruit care mai apoi dispare. Cu motorul rece daca dau capacul de pe motor jos si ascult in spate se aude putin lantul. In momentul in care se incalzeste motorul dispare sunetul de lant. Am fost la cineva si zicea ca e un inceput si in timp v-a face mai tare. Acum o sa incep sa ma interesez prin cluj sa vad cat costa sa ii fac schimb. Normal nu ar trebuii sa se auda lantul si cu motorul cald ? Va multumesc.