1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie pneumatica la A8 D3 - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de alexu, 16 Feb 2010.

  1. talmazan

    talmazan 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2010
    Locație:
    lehliu gara
    Masina:
    a6 c7 3.0tdi
    Am sa schimb si releul astazi. Ceea ce nu prea cred ca el este de vina. Porneste la fiecare comanda data si se opreste inediat cum masina isi termina ciclul de urcare sau coborare sau daca se umple butelia. Gaseam eroare senzor nivel stanga fata. Problema era prinderea tijei pe senzor (surub slab) mergea in gol tija pe senzor, s-a remediat. Erori 0 dar compresorul tot porneste la viteza de 40 km/h fix si se opreste doar atunci cand masina stationeaza iar pe loc. In ultimele zile singura defectiune pe testere a fost supraincalzire compresor perne, ceea ce este normal daca el merge mereu in timpul deplasarii. Intrebarea este unde se duce toata presiunea ? Pernele si furtunele fiind verificate si auditiv si cu apa si sapun. Innebunesc ...
     
    Alex Hennessy apreciază asta.
  2. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Daca nu ai erori incearca si releul si s-ar putea sa rezolvi. Asteptam feedback.
     
  3. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Am patit si eu ceva similar, tot pronea compresorul aiurea, se tot lasa suspensia si dupa ce am verificat toate pernele, am verificat blocul de valve, rezervorul mare de aer si nu am gasit nici o scurgere am inlocuit compresorul si problema a disparut. Iti recomand sa cumperi un compresor nou, pe mine m-a dus 370 euro.
     
    atti206 apreciază asta.
  4. talmazan

    talmazan 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2010
    Locație:
    lehliu gara
    Masina:
    a6 c7 3.0tdi
    Compresor nou a 2-a bucata. La mine este altceva pentru ca el nu porneste decat la viteza mentionata mai sus. Daca merg pana in 40 km/h nu porneste deloc. Presiunea constanta in instalatie este 9-10 bari si ajunge chiar si la 14 bari. Revin cu rezolvarea. Am sa schimb, cand am timp, blocul de valve unde se afla si senzorul de presiune G291. Acolo am ajuns cu concluzia ca este problema
     
  5. Brogdanel

    Brogdanel 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a8 4.2 benzina 2003
    Salut. Am si eu o problema, se ridica foarte greu masina iar uneori imi da eroare si trebuie sa repornesc masina, iar pe timpul iernii botul sta jos... Sa schimb compresoru?
     
  6. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Trebuie sa verifici daca pernele sunt ok daca blocul de valve este ok daca compresorul este ok .. si dupa ce identifici problema schimbi ...
    scanezi masina vezi ce erori ai dupa te duci pe problema .
     
  7. Rad Nicu 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2016
    Locație:
    Maramureș
    Masina:
    Audi A8 D3
    Bună ziua. Sunt mai nou pe forum. Am și eu un A8-2006 3.0tdi și am aceeași problema ca și tine. Ai găsit rezolvarea? Eu tocmai sunt la mare și mi a făcut figuri pe drum. Pt moment sa nu ard motorul i am scos mufa de alimentare cu curent.
     
  8. talmazan

    talmazan 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2010
    Locație:
    lehliu gara
    Masina:
    a6 c7 3.0tdi
    Rad Nicu nu am gasit nici o rezolvare. Acceasi problema dar m-am reprofilat. Am facut rost de teflon grafitat si fac segmentul compresorului la strung. Imi vine sa ii dau foc. Urmatoare etapa este cablajul si schimbarea calculatorului de suspensie. Signal wire am eroare la senzorul de presiune. Tu ai rezolavat ceva ?
     
  9. Gianni 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2016
    Locație:
    Motru
    Masina:
    A8 d3 2007 3.0 tdi
    Salut,
    Sunt nou in forum. Am un A8 D3 de 2 luni si nu stiu ce sa ii mai fac. Aseara am schimbat compresor nou si releu. In circa 1 ora mi-a ars siguranta de 40 A de sub volan. Nu am pierderi la perne. In o saptamana de stat demontata fara compresor nu s-a lasat nici 1 cm.
     
  10. Florin87audi

    Florin87audi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a8
    Ești sigur ca nu ai nimic în scurt ?
    Probabil cnd ai/au montat noul compresor poate au montat ceva greșit, sau ai vreun fir în scurt poate sa ciupit la montat.
    Asa pe ghici sigur nimeni nu poate zice ceva concret. Fa-i un test cu calculatorul și vezi ce zice. Ar trebui sa îți dea eroarea emisa. Bafta și spune ce ai rezolvat
     
  11. Gianni 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2016
    Locație:
    Motru
    Masina:
    A8 d3 2007 3.0 tdi
    Am gasit compresorul cel nou cu bobina arsa deci era el ce dadea scurt si ardea siguranta.am gasit asa cazual un compresor de a6 si l.am pus cu cv modificari de proba.acum pare sa nu mai sara siguranta dar peste 40km/h merge incontinuu pana opresc.cand ajung iar la 40 porneste.nu a fost o modificare f reusita la suporti deci se aude bn cand merge.
     
  12. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    E normal sa porneasca cand atingi prima oara 40 Km/h dar in 20 secunde trebuie sa faca presiune si sa se opreasca. Presupun ca problema e electrica releu sau G291 care nu citeste presiunea ok, dar trebuie alt grup de valve. Ce erori stocate ai avut ? Succes pe viitor.
     
  13. Gianni 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2016
    Locație:
    Motru
    Masina:
    A8 d3 2007 3.0 tdi
    Senzorul g291 unde este?.ca erori nu stiu acum ca nu am tester.o sa merg sa vad.pana la urma am oprit alimentarea la compresor si merg asa
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    G291 este in blocul de valve, se schimba impreuna. Dar aflai asta daca citeai primul post de pe aceasta pagina.
     
  15. Visibad 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi a8 d3 2005
    Salut
    Am o problema la suspensie
    Sa lasat de spate de tot iar in bor imi fileaza becul galben si becul verde de la suspansie
    Am pus testerul pe ea si mi-a dat urmatoarele erori:
    Pierderi in sistem si reglare dezactivata
    M-a poate ajuta cineva cu un sfat.... cum sa aflu unde e pierderea si cum sa o rezolv
    Multumesc anticipat
     
  16. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    Probabil ai vreo perna spate sparta, furtun spart,pierdere pe instalatie.
     
  17. Visibad 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi a8 d3 2005
    Este vre-o modalitate sa aflii unde este scurgerea?
     
  18. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    In principiu da.O pui pe loc drept, pui testerul pe ea.Te uiti pe distantele pernelor din tester si vezi care este cea mai lasata.Posibil sa ai si vreun senzor de leveling stricat cel putin nu stiu,din cauza asta poate sa fie si compresorul obosit sau blocul de valve.Cel mai bine o duci la un service specializat pe asa ceva si nu la oricine pentru o evaluare corecta si obiectiva.
     
  19. Visibad 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi a8 d3 2005
    Stie cineva ce presiune trebuie sa bage un compresor?
    Al meu baga 0.38 bar
    Am cumparat un kit de reparatie si maine ar trebuii sa il plimesc
    Sunt curios cat ar trebuii sa bage un compresor ca sa stiu ce treaba fac cu kitul asta
    Multumesc
     
  20. Brogdanel

    Brogdanel 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a8 4.2 benzina 2003
    Undeva intre 8-11 bari
    Al meu era obosit si noaptea se lasa pe burta iar ziua cand porneam imi dadea dureri de cap pana se ridica ( baga undeva intre 4-6 bari ) acum cu compresor nou nu mai am nicio problema
     

Distribuie pagina asta