1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A4 B5 - antigel - termostat - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Tha JiM, 3 Noi 2008.

  1. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Viorel! Te duci prea departe :blahblah1: nu cred ca ai asa ceva...
    In curand nu o sa mai primesti nici un raspuns de la colegi daca nu faci ce spun ei pentru ca ei stiu mai bine ce zic. Ai primit luni raspunsul de la campary (postul #1172)
    Ai ajuns deocamdata cu cititul temperaturii pe vag-com si pe instrumente.
    Un radiator nu se curata superficial pe EXTERIOR :p. Ai tutoriale pe Youtube, s-a spus si aici pe forum de nenumarate ori cum se procedeaza, in acest topic.
    Treci la pasul urmator! Schimba senzorul de temperatura cu unul OEM ca nu e o avere 60 lei (indiferent de situatie ala trebuie schimbat la aprox. 2 ani). Bafta!

    Off-topic: Prin februarie cand ai cumparat tu masina... Dimineata la prima pornire aveai socul ala electronic? In sensul ca atunci cand dadeai prima cheie statea motorul undeva la 2 min. in 1200 de rotatii? Sau cateodata aveai soc, cateodata nu aveai?
     
    Ultima editare: 22 Iun 2016
  2. viorel01

    viorel01 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 tfsi, quattro, motor cdnc, an 2012
    Merci mult. Deja am comandat senzorul azi la pranz. Eu eram la medgidia dar am dat telefon la piese auto unde am pe cineva si am comandat pe cel original - 94 ron. Maine daca am timp o sa trec sa il iau si sa vad cand il pot inlocui. Am masina de serviciu si stau mai mult plecat in timpul saptamanii iar masina mea personala sta la firma :) e mai sigur acolo. Dar am tot întrebat pe unde m-am dus si din cauza asta v-am intrebat si pe voi.
    Merci pt sfat!!!
     
  3. viorel01

    viorel01 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 tfsi, quattro, motor cdnc, an 2012
    Salut baieti. Am vrut sa va anunt ca am schimbat senzorul si temperatura tot fluctua. Am cumparat pompa de apa si daca tot desfac distributia sa o schimb, am cumparat si kitul de distributie si am inlocuit tot :) . Am facut probe dar temperatura tot se ducea la 100-110 C. Dar pe laptop arata 93-94. Atunci varul meu care e mecanic si m-a ajutat sa achimb tot la ea, a dat cu palma in bord si a inceput sa revina acul la 90. Aluat contactul si l-a pus de cateva ori aratandu-i mai multe temperaturi 90-100-95-115 etc.... dar de la 115 cu motorul oprit scadea la 90-92 in cateva secunde. A desfacut ceasurile din bord, a curatat contactele si le-a pus la loc. Am facut probe si acul sta la 90 fix. Pe laptop arata 92-93 temperatura lichid racire. Am mers prin bucuresti o tura de probă si acul nu a mai facut probleme. Acum ramane sa vad daca mai face figuri sau nu.
    Multulmesc pt ajutor si pt sfaturile date. Daca cineva mai are probleme asemanatoare, poate incerca si varianta aceasta ;). O zi placuta la toti!
     
  4. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Cam costisitoare varianta asta. Daca ascultai de la inceput si o verificai pe vag com aflai ca ai ceasurile decalibrate si un senzor de temperatura" hot ". Poate trebuia si distributia schimbata dar nu are treaba una cu alta. P.S alta data asculta si verifica de 3 ori inainte sa te apuci de masina nu e usor sa te apuci de distributie la un a4 .
     
  5. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Viorele, data viitoare cand iti face iar probleme acul de temperatura cautati alte ceasuri modelul tau. Esti constient ca ce ai facut tu la ceasuri acum e o "frectie la picior de lemn" ;) Bafta
     
  6. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Salut baieti ! Se poate schimba doar garnitura de la flansa din spatele motorului la 1.8 20v ADR ?
     
  7. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Sigur ca se poate schimba, numai ca nu doar garnitura este vinovata. Baza de asezare a flansii se deformeaza in timp si nu o sa mai etanseze corect, sau chiar se fisureaza flansa.
     
  8. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Si cum o caut ? Flansa senzor temperatura? Sauu...? Mersi !
     
  9. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Poti sa-i zici si asa, dar mai bine o dai jos si te duci cu ea la magazin.
    Ca o recomandare, cere originala, nu pe producator. E mai scumpa, dar time mai mult!
     
  10. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Aa... Ok , am inteless, mersi ! :)
     
  11. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Vezi sa nu ai surpriza sa vina fara Oring. Nu ai fi primul. :)
     
  12. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Aa... Bine ca mi-ai spus , voi verifica pe loc!
     
  13. Zaz

    Zaz 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4,1.8,1995
    Seara buna tuturor.
    Intampin o problema destul de grava in sensul ca acum 2 saptamani pe drumul spre casa (craiova) dinspre constanta,dupa 20 km parcursi pe autostrada soarelui constat cu stupoare ca a scuipat,la propriu,furtunul de jos din radiatorul de apa,motor 1.8 ADR..
    In urma cu 4-5 luni (cand am cumparat masina) am schimbat distributia cu pompa de apa si termostat..stiti ce trebuie facut?ce este necesar sa urmaresc?
    Multumesc aniticipat
     
  14. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Daca l-a aruncat, s-a facut presiune. Asta inseamna ca ori ai circuitul infundat ori nu a fost prins bine furtunul
     
  15. Zaz

    Zaz 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4,1.8,1995
    Ok,o sa incerc sa il curat cumva.multumesc
     
  16. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Si la mine l-a scuipat ba chiar de vreo trei ori . De fiecare dată punându-l la loc cu mana pe sus pe la motor. Pana ultima oara cand am suit-o pe un elevator si am pus calumea furtunul ala si am împins siguranta calumea. Si de atunci merg cu apa distilata nu cu antigel pentru ca îmi era sa nu sara iar si sa arunc bani degeaba. A trecut mult timp de atunci si nu a mai facut. Stie cineva daca poate fii din cauza antigelului?
     
  17. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Nu are legatura cu antigelul. E logic, nu?
    Ai prins tu furtunul cu simt de raspundere :p
     
  18. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Da. Mai mult ca sigur...
     
  19. florinval 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2014
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    A4 B7 ,1.6 ALZ ,2007
    Salut
    Se demonteaza multe componente pana ajungi la aceasta flansa care se crapa existenta pe chiulasa ? Se lucreaza pe sub masina sau se poate pe deasupra motorului ? Trebuie sa schimb si eu aceasta flansa la un motor 1.6 ALZ.
    In paranteza fie spus am tot completat cu amestec 1/2 antigel si 1/2 apa distilata pana cand am renuntat si am pus numai apa distilata si de atunci nu a mai pierdut lichid de racire dar se apropie timpul rece si trebuie sa fac schimbarea flansei. Multumesc.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cu siguranta daca o sa citesti integral acest topic, unde ti-am mutat mesajul si unde trebuia sa scrii, o sa afli tot ce te intereseaza. Ca si "hint" iti spun eu ca nu ai nevoie nici de elevator nici de rampa/groapa si nu trebuie sa lucrezi pe sub masina. Daca ai ceva scule si nu ai doua maini stangi o poti schimba singur. Se schimba obligatoriu si o-ringurile daca flansa nu vine cu asa ceva si obligatoriu o cumperi originala. Bafta.
     

Distribuie pagina asta