1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornire grea aleatoriu la A4 B6 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de Mascka, 4 Oct 2009.

  1. Nunoris 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 101 CP 2002 AVB
    Inca nu am reusit sa ii dau de capat problemei cu pornirea. Pe tester nu am nici o eroare care imi poate afecta pornirea, am schimbat 3 pompe tandem si pompa din rezervor si nimic..problema persista. Daca este cineva care a mai intampinat problema aceasta sau macar o idee ce as mai putea sa incerc as fi recnoscator. Multumesc anticipat.
     
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Aprinde pozițiile când vezi ca nu o ia la sfert și încearcă din nou. Raportează rezultatul aici.

    Sent from my HTC_M10h using Tapatalk
     
  3. Nunoris 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 101 CP 2002 AVB
    Stiu de problema cu blocul de lumini si intradevar trebuie sa aprind pozitiile sa porneasca la sfert dar eu am alta problema..cred ca se dezamorseaza pompa tandem cand o las parcata mai multe ore (peste 6 - 7 ore) si in general cand o las in rampa. Am mai schimbat inca 2 pompe tandem (5 pompe pana in prezent) si ultima pare promitatoare..de doua zile a pornit bine. Am lasat o in seara asta in cea mai abrupta rampa care am gasit o prin apropierea mea si am sa vad maine dimineata daca mai porneste.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da ce pompe iei de ai schimbat 5 ?
     
  5. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Sh probabil.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  6. Nunoris 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 101 CP 2002 AVB
    Da..sh.. Din pacate mai am si alte probleme si nu imi permit acum sa dau 1500 lei pe una noua. A 5-a pompa pare sa fie buna..adica inca nu mi a facut probleme la pornire de 4 zile, in schimb imi oscileaza usor turatia la relanti (intre 800 si 900 ture) dar cand vad ca oscileaza accelerez putin si isi revine..si tind sa cred ca tot de la pompa e..
     
  7. uscatu83

    uscatu83 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4, B6, 2002, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    Oare atatea pempe si toate defecte? Garniturile injectoarelor cand au fost schimbate ultima oara sau verificate?
    De obicei pompele tandem se strica pe parte de vacuum, la motorina mai rar.
     
    arazvan2002 apreciază asta.
  8. Nunoris 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 101 CP 2002 AVB
    La oringurile la injectoare nu am umblat de cand am masina (1 an si jumatate). Cu ultima pompa nu am mai avut probleme la pornire in ultimile 4 dimineti chiar si dupa 14 ore lasata cu botul in sus, iar cu restul nu era dimineata in care sa mi porneasca la prima cheie chiar si pe loc drept fapt care m a facut sa cred ca intradevar e pompa de vina si am avut eu ghinionul sa dau doar de pompe defecte.
     
  9. Nunoris 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 101 CP 2002 AVB
    Dupa 10 zile in care nu mi a facut probleme la pornire cu ultima pompa, astazi iar nu mi a mai pornit.. Daca mai are cineva o idee.. Credeti ca ar putea fi si de la oringuri?
     
  10. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    La cat de vechi sunt mașinile astea, le poți schimba și preventiv. Vezi ca îți trebuie și șuruburi. Cred ca tu schimbat degeaba pompele tandem, problema fiind în alta parte. Totuși ai și alte simptome în afara de pornire?

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  11. Nunoris 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 101 CP 2002 AVB
    Inafara de pornire, doar la relanti se mai i tampla sa am niste oscilatii si cam atat..de mers merge bine in rest.
     
  12. Nunoris 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 101 CP 2002 AVB
    A avut dreptate uscatu83..problema nu era de la pompa tandem, se dezamorsa rampa injectoarelor si problema s a rezolvat prin schimbarea o-ring urilor acestora si totodata au disparut si oscilatiile relantiului plus ca se simte si o mica imbunatatire in ceea ce priveste consumul masinii.
     
    uscatu83 apreciază asta.
  13. audi a4 b6

    audi a4 b6 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    rm.valcea
    Masina:
    audi a4 b6 2002 1.9TDI AVF 131 cp
    salut! Am un audi a4 b6 din 2002 motor 1.9 131 cp. Problema ar fi la pornire . nu se intampla foarte des ( o data la saptamana sa zic asa ) Porneste foarte greu , porneste cam dupa a treia incercare . dupa ce porneste , iese un fum negru pe evacuare .Am filmat cand incercam sa o pornesc , va puteti uita aici . Stie cineva de la ce poate fi ?
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca bujiile sunt ok, eu cred ca nu ai presiune pe instalatie. Vezi daca ai bule de aer pe alimentarea cu motorina.
    Trebuie o verificare mai amanuntita, vezi valorile pe injectoare si la rece si la cald, verifica si avansul.
    Posibil supapa de sens de pe filtru de motorina sau pompa tandem.
     
  15. audi a4 b6

    audi a4 b6 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    rm.valcea
    Masina:
    audi a4 b6 2002 1.9TDI AVF 131 cp
    da posibil sa se dezamorseze singura ...dar nu stiu cum se dezamorseaza . filtrul de motorina si supapa de sens de pe filtru le.am schimbat recent ,pe altundeva pe unde ar putea sa intre aer pe instalatie ?
     
  16. Florel 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4
    Salut !! Am un audi A 4 b6 Avant din 2002,si eu pornesc la sfert,dar numai cu pozitiile aprinse!!Nu inteleg,care e legatura,intre butonul de pozitii si pornirea la sfert!!? Ii da un impuls pe instalatie,ce legatura se face,ce se intampla !! Chiar nu stie nimeni,o explicatie logica!!?
     
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    E cunoscuta problema și sigur scrie undeva pe forum. Schimba comutatorul și se rezolva. Cred ca a fost un lot cu probleme la un moment dat.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  18. Florel 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4
    Am citit postul de mai multe ori,dar nu e explicit ca ar fi comutatorul,daca ar fi numai acesta,ar fi minunat,o sa incerc oricum.Merci de raspuns !!
     
  19. audi a4 b6

    audi a4 b6 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    rm.valcea
    Masina:
    audi a4 b6 2002 1.9TDI AVF 131 cp

    Am rezolvat problema. Am avut toate bujiile arse și am pus si o supapa de sens pe instalația de alimentare sa nu se mai dezamorseze, acum pornește foarte ușor și la cald și la rece. Multumesc.
     
  20. Florel 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4
    La mine s-a rezolvat,am imprumutat un comutator de pozitii-lumini de la un prieten,si vad ca merge la sfert !!Deci sunt probleme si cu comutatoarele,desi nu stiu inca ce influenta are asupra porniri!!?Ii multumesc lui arazvan 2002 !!
     

Distribuie pagina asta