1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel merge intrerupt - trepideaza - nu se accelereaza - nu trage - se opreste la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de ziggo, 25 Feb 2008.

  1. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Verifica egr-ul sa nu fie infundat si circuitul de vacuum sa nu ai piederi de aer pe undeva.
     
  2. johnnyjhn

    johnnyjhn 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2014
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A4, 1,9, 2001
    O sa verific. O sa schimb toate furtunasele . Sper sa rezolv
     
  3. johnnyjhn

    johnnyjhn 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2014
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A4, 1,9, 2001
    Egr ul l-am curatat , furtunele de vaacum sunt ok . Pe tester absolut toate valorile sunt in parametri.
     
  4. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ce ai facut mai exact pe tester? Doar o diagnoza pe loc? Aia arata doar daca ai vreo eroare stocata dar nu arata cum se comporta motorul in mers. Fa loguri in mers pe canalele 3 si 11 sa vedem debitmetrul, respectiv turbina.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  5. Fanutz

    Fanutz 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 4G 3.0 TDI [CLAB 2012]
    Va salut, postez logul urmator pentru pareri din partea voastra. Masina e foarte lenesa pana in 3000 de turatii, nu scoate fum, turbina nu fluiera nu suiera nici la accelerare nici la decelerare.
    Ce ar putea fi ?
     
  6. johnnyjhn

    johnnyjhn 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2014
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A4, 1,9, 2001
    Amfacut diagnoza si in mers. Dar si in mers totul a iesit ok, si turbina , si injectoaresi debimetrul. Am curatat si intercoolerul ( a fost plin de ulei ). Mi se pare ciudat .. pentru ca e diferenta mare de putere ziua ( in caldura) si noaptea (racoare). Stiu ca masina trage mai bine cand e aerul rece , dar parca prea mare e diferenta. Nu stiu cat de mult conteaza. Am vorbit cu un baiat si o sa ma duc maine sa ma intalnesc cu el. Eu simt ca dupa 2800 nu mai are aceeasi putere ca si pana atunci ( pana ajunge la 2800). A 1-a d a 2-a trage bine , dar dupa a 3-a , nu trage continuu , si e insesizabila diferenta daca nu cunosti masina . Ar putea avea turbina ceva chiar daca Pe tester e ok ?

    Mai demult am curatat turbina si mecanicul respectiv mi a schimbat geometria pe motiv ca avea nu stiu ce strambe. A curatato si atunci mi s a parut ca trage bine ( aveam masina de putin timp). Exista vreo probabilitate de a se fi dereglat in vreun fel ? Sau sa nu fie geometria de 131 ? Sau nu stiu .. nu sunt specialist in domeniu si imi pun tot felul de intrebari .
     
  7. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Fanutz masina ta nu face presiunea ceruta. E diferenta mare intre cat cere si cat primeste! Verifica N75,incearca sa pui altul sa vezi daca face la fel,verifica sistemul de vacuum, actuatorul turbinei merge normal...daca nu se rezolva cu inlocuirea N75 s-ar putea sa ai geometria blocata/uzata/murdara!
     
  8. Fanutz

    Fanutz 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 4G 3.0 TDI [CLAB 2012]
    Am o intrebare. Daca scot furtunul care intra in turbina, normal n-ar trebui sa pot sufla in acel furtun, dar eu in schimb pot. Asta inseamna ca e o pierdere de aer pe undeva si sa schimb furtunele. Am nevoie de o confirmare de la voi, va multumesc!
     
  9. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Ataseaza un log in mers sa vedem si noi cum lucreaza turbina ta!
    Tu spui ca toate sunt bune, insa masina nu merge si vrei de la noi ce?Sa ghicim sau sa iti spunem povesti?

    N75 se poate verifica in log daca face ce trebuie.Nu se schimba asa din povesti.

    Daca scoti furtunul din turbo, suflii intr-o teava, conectata la intercooler si apoi la motor!Pe teava aia circula presiune de aer.Pe ce principiu spui ca nu trebuie sa poti sufla in furtun?Vrei sa iti dam dreptate pentru o chestie ce nu are logica?

    In opinia mea, voi aveti nevoie de un mecanic!Nu numai ca nu pricepeti modul de functionare al unor componente, dar nici nu vreti sa cititi.Presupuneti aberatii si vreti solutii fara sa oferiti informatii complete.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  10. Fanutz

    Fanutz 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 4G 3.0 TDI [CLAB 2012]
    Va salut. Am rezolvat problema, era un furtun de vacuum fisurat si scos din rezervorul de vacuum.
     
    DanuAL și arazvan2002 apreciază asta.
  11. alaman 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6 Allroad,2,5TDI,2002
    Buna seara,
    Am o mare problema pe care sper sa ma ajutati sa o rezolv.
    Este foarte mare pentru ca ma aflu in Thasos-Grecia, iar aici nu exista cineva care sa poata sa imi rezolve problema, service-urile se ocupa doar de tinichigerie, incarcat baterii etc.
    Am sunat si prin tara, insa nu am primit un raspuns concret.
    Inainte de a va spune despre ce e vorba trebuie sa spun ca am in fata varianta de a chema o platforma din Romania sau de a incerca sa urc din nou masina pe feribot si sa o duc la Kavala,unde ar fi o reprezentanta Audi.Inclin spre cea de-a doua varianta,dar am auzit atatea despre cum te jecmanesc grecii,incat as vrea sa stiu cam despre ce problema tehnica este vorba,ca sa le spun ce sa verifice-platforma pana in tara este deasemenea foarte costisitoare si ar cam reprezena sfarsitul vacantei.Pe scurt,cam asta ar fi situatia:
    Este vorba despre un A4,1,9TDI,131C.P.,2004
    Salut!

    Ieri dupa ce masina a mers 800 km
    a stat pe feribot oprita 30 de minute.
    Când a vrut s-o pornim murea.
    Cu chiu cu vai am reușit s-o dăm jos de pe feribot și am bagat-o intr-o parcare dupa 200 m.
    Cu 20 de km înainte de feribot s-a alimentat dintr-o benzinărie. Nu avem bon, s-a platit cu cash
    si nu putem afla daca s-a pus altceva decat motorină.
    Era o stație peco AVIN sunt 500 în Grecia
    nu de la o stație căzătură
    Dar noi credem ca nu combustibilul este problema o să vedeți din simptome de ce.

    La rece motorul pleacă la prima cheie.
    În relanti motorul merge rotund și frumos (chiar si 30 de minute!!!) - vezi aditivi*
    Pe loc motorul merge rotund si poate fi accelerat la 3000 ture chiar si mai sus fara probleme.
    Am ținut-o secunde bune la 2500 de ture fără să sesizez vreo problemă.
    Din acest caz noi credem că nu este combustibilul problema.

    Apoi am decis s-o mișc.
    Întâi a trebui s-o dau cu spatele (vezi mai jos)
    În față drept merge fără probleme, am reușit să merg cu ea până la treapta a 3-a fără probleme.
    Când virez stânga sau dreapta motorul începe o serie de îngâtuiri ce devin din ce în ce mai
    ample (ai impresia ca vrea motorul să sară de sub capotă) si scoate un fum negru pe eșapament în acel moment. Apăs ambreiajul și se liniștește. Iar pot să merg drept fără probleme
    În rest nu scoate fum negru.

    Mars-arrier
    Când încerc să merg cu spatele de cele mai multe ori moare motorul fără nici un fel de simptom. Pot să conduc mașina cu spatele apăsând accelerația în reprize scurte
    și cu mare grijă să nu accelerez puternic.
    Moare motorul ca un pui de găină fără îngâtuituri sau alte sunete.
    În marșarier a trebuit mereu să mă asigur că nu vin alte mașini
    și făceam mișcări de passing (ambreiaj - accelerație)

    După toate aceste manevre am lasat mașina cu motorul oprit vreme de 20-25 minute
    (am vb la telefon, etc) s-a răcit un pic și când am vrut din nou s-o pornim, cu greu am reușit s-o mișcăm câțiva metri în fată!!! fără nici un viraj.

    Am lăsat-o 1 oră oprită (am baut o cafea, am făcut planuri, ipoteze, vb la telefon)
    și când am pornit-o motorul mergea din nou fără probleme în relanti.
    Am mai făcut cu ea o tură, am sesizat din nou toată gama de probleme.
    Am parcat-o cu spatele și am lăsat-o în pace.

    Ce credeți voi că are? :)
    Vă mulțumesc.
    Cristian



    Aditivi*
    La început (ieri) am crezut că este combustibilul problema și am cumpărat un aditiv pt biodiesel
    din care am pus 30 ml. Rezervorul este full s-au alimentat aprox. 40 litri cu 20 de km înainte de feribot.
    Apoi (azi) am cumpărat un alt aditiv pentru ***ățat injectoare și l-am pus pe tot.
    Tipul care ne-a recomandat al doilea aditiv ne-a spus să lăsăm motorul să meargă minute bune... așa am aflat că motorul poate merge 30-40 minute în relanti fără probleme și de aceea credem că nu combustibilul este problema.
     
  12. uscatu83

    uscatu83 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4, B6, 2002, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    Din ce spui tu ar fi probleme la ambreiaj sau cutia de viteze. Volanta cum se prezinta, nu bate nimic pe la motor cand sta la lelanti? Trepidatii la relanti nu sunt?
     
  13. alaman 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6 Allroad,2,5TDI,2002
    Nu, nu bate nimic, nu sunt trepidatii la relanti-atunci cand sta la relanti (pornire la rece)
     
  14. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Planetarele sunt ok?

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  15. alaman 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6 Allroad,2,5TDI,2002
    Da,sunt o.k.
    Se pare ca s-a rezovat problema.Era vorba despre niste cabluri electrice rupte.AM mers cca 100 de km.si nu au mai aparut problemele.Inca nu stiu despre ce cabluri este vorba,nici u am mai stat sa intreb,dar la plecare o sa opresc la mecanicul care si-dat seama si am sa-l intreb,sa ma lamuresc si eu.Eram disperat,nu ma asteptam ca cineva de aici s.a poata sa gaseasca problema si sa o solutioneze...
     
  16. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Salut! Ce cabluri?si eu am simptomele tale,am schimbat kit ambreiaj si volant dar problema persista. Chiar sunt curios cum s-a rezolvat la tine.
     
  17. alaman 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6 Allroad,2,5TDI,2002
    Nu stiu sa iti spun exact, nu am mai trecut pe la mecanic.a trecut insa un prieten inainte de plecare sa ii arate mecanicul despre ce a fost vorba. El are Skoda, insa din ce i-a explicat mecanicul se pare ca erau niste cabluri pe undeva pe sub filtrul de aer din partea dreapta fata, fire care, in timp, datorita miscarilor motorului, s-au frecat si s-au rupt, creand astfel probleme la alimentare. Am facut de atunci circa 3.000 de kilometri si nu am mai avut probleme.
     
  18. glmy 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4, 1.9 tdi, AVF, 130 cp, 2003
    Va salut. Am o problema cu trepidatii in sarcina, zmuceste motorul daca accelerez mai tare in treptele 3,4,5,6. Daca accelerez treptat nu mai zmuceste. De asemenea dupa 3000 de ture pierde puterea dar nu intra in limp mode. Masina porneste la cald si la rece impecabil. Erori nu apar cu VCDS, am atasat un log in mers. Schimbat furtune vacuum, filtru motorina, fara debitmetru zmuceste la fel, scos furtunul egr si pus surub- merge la fel. Schimbat pompa tandem si pompa din rezervor, merge la fel. Am avut erori si le-am eliminat prin curatarea sigurantelor (masina a stat foarte mult). Va rog sa ma ajutati cu interpretarea log-ului atasat.
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Logul arata decent, de acolo nu poti sa-ti dai seama de problema ta. Eu banuiesc injectoarele.
     
  20. glmy 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4, 1.9 tdi, AVF, 130 cp, 2003
    Multumesc pentru raspuns. La relanti am sub +1/-1 pe injectoare. La cilindrul 1 am in jur de +0.8, in rest sunt valori mai mici. Avansul il am pe 0 -0,5. Consumul este 0,8L/h. Credeti ca este ok, sau trebuiesc citite valorile la turatii mai mari? Multumesc inca o data!
     

Distribuie pagina asta