1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A3 8P Sportback - S-line sportpaket plus

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Cosmin ZKG, 16 Noi 2015.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Alta viata :)
     
  2. Banicaa

    Banicaa 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3, 2.0 TDI, 2008
    Un eleron.. un difuzor si un tips:) si o sa fie alta masina:arco:
     
  3. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Un remap, un downpipe, o evacuare si stie tot cartierul cand ajunge acasa :))

    Fiecare cu ce il doare :))
     
    Chriss_Deejay și Banicaa apreciază asta.
  4. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    @Banicaa - Ai ganduri bune :) la asta m-am gandit si eu, dar sa apara masina donatoare. Un eleron de S-line OE, si bara de S3 sportback ar fi ideal :) sau as face doar un compromis pentru bara de S-line facelift.

    @Kspic - Astea la viitor indepartat, dupa ce termin cu detaliile :) mai curand poate un stage 1.

    Ceva poze pe-nserate :cool: cu ele fully functional :) acum cand ies din masina seara trec prin spate mai intai :))

    IMG_4332.JPG IMG_4335.JPG IMG_4321.JPG
     
    mirceacml, Fallen, mihaicristian și alți 6 apreciază asta.
  5. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Bara de S line varianta cum am eu si iese beeeton :D

    Haide la Buzau la remap. Ti-am zis sunt cei mai tari de pe tara.
     
  6. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Bravo pentru stopuri!Au intinerit foarte mult masina!

    @Buzau si alti tunneri : lumea resoftarilor este una murdara la noi.Toti sunt mai buni ca ceilalti si toti mananca rahat despre ceilalti!
    Nu am mapa de la Bz si nici nu intentionez, insa iti spun clar la nici la Bz, nici in alta parte nu stiu cu ce se mananca 100% toate motoarele.La bz erau laudati pentru benzinare de generatie mai veche.
     
    Cosmin ZKG apreciază asta.
  7. Megatron Gold Member

    Înscris:
    25 Iun 2012
    Locație:
    Franţa / Zalău - Romania
    Masina:
    Audi
    Foarte frumos arata. E o modificare foarte reusita...
     
    Cosmin ZKG apreciază asta.
  8. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    L-am recomandat pe Ginel pentru ca ca omul face din pasiune ceea ce face. Este printre singurii din tara care isi dau interesul, lucreaza la harta pana iese asa cum trebuie si face ture de dyno cat este nevoie. Multi fac 2-3 harti si le pun pe toate masinile. Omul face harta individuala pentru fiecare client.

    Cunosc destul de bine ceea ce face si de asta am recomandat persoana respectiva :) Lui Cosmin daca i-am recomandat ceva am recomandat ca pentru masina mea.
    Daca nu cunosti omul are clienti cu BMW dieselare pe banda rulanta multe aduse din reclama clientului. Sunt foarte multe dieselare reusite ca remap si sincer n-am auzit sa fie cineva nemultumit. Unde nu au fost reusite hartile din prima la a doua tura s-a remediat dorinta clientului.
    Oriunde ai merge nu exista tuner care sa iti faca harta la perfectie dar sunt extrem de putini oameni care sa munceasca la masina clientului din pasiune si nu doar pentru bani.

    Una este parerea clinetului, alta este parerea concurentei. Iar Ginel nu duce lipsa de clientena, tocmai pentru ca face treaba buna si la pret mai mult decat decent.
    Nu neg faptul ca exista si alte persoane bune in domeniu, dar eu am recomandat ceea ce stiu ca este ok. Firmele gen Dimpsort, TCM, EDS, chiar si Revo eu prefer sa le evit atata timp cat exista oameni ca Ginel in domeniu.
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  9. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    @Catalin_1987 - Multam fain ! Intr-adevar am intinerit-o cu vreo 2 ani :) cel putin pana la modelul facelift ! In legatura cu un stage 1 ma gandeam pe viitor sa merg la Dragos ( Stacescu - CompleteChip ) il cunosc, face treaba buna si ar fi si in Iasi. Oricum safe mode il duc la 135-140 cp, nu vreau SF mode sau turbo hybrid :)

    @Megatron - Mersi Victor ! O modificare dupa care tanjeam din ziua in care am luat-o. Stopurile stock erau imbatranite ( si la propriu si la figurat, plasticul avand anumite fisuri ) si nici nu au un aspect modern.

    @Kspic - Oricum nu o sa o duc prea curand pe Nürburgring asa ca oricine ar face un stage 1 ( Ginel sau Dragos ) la ce pretentii am eu, o sa faca o treaba foarte buna. Singura chestie la care ma gandesc e uzura motorului ( turbo, ambreiaj stock / factory ) care a trecut la varsta a 2-a :)
     
  10. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Nu e panica man, ti-am povestit de vechea masina cu remap de 80k km care acum are 252k km. cu turbo OE, motor impecabil dpdv al uzurilor si viata .... mai repede pica tabla de pe ea decat motorul.
    Filtru de aer dat mai des, ulei cu filtru de ulei la fel si nu te doare capul.

    Subaru pentru masinile lor spun 3750k mile interval de schimb al uleiului la condus in conditii severe. Adica 6k km. Tu o menajezi deci daca lasi uleiul 8k km maxim, filtru de aer la fel, o duci inca pe cat are si fara probleme. Singura care poate sa zica ceva e turbosuflanta ca na.... toate pica unele mai repede ca altele. Dar oricum nu inainte de termen.
     
    Cosmin ZKG apreciază asta.
  11. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Daca esti prieten cu tunerul, nu mai stai pe ganduri.Este foarte important sa ai un baiat care pricepe hartile si care este dispus sa modifice in functie de ce vrei tu.
    Cat despre Bz si alti tuneri : nu cunosc detalii despre ei, insa cand aud ca sunt cei mai buni din tara imi da cu virgula.
    Mai acum 2 ani manca rahat unul despre un tuner din bucuresti : mergi frate la ala ca este bun si iti face cum vrei tu.apoi : eu am avut zeci de harti de la el.Pai???Nu ii iese din a3-a macar?
     
    Cosmin ZKG apreciază asta.
  12. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
  13. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Mersi de link :( din pacate sunt xenon oem simplu pe faza scurta, as vrea bi-xenon cu AFS daca tot e sa ma incordez :)
     
  14. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Ce zici de astea ? Eu stau prost cu finantele, ca le-as fi luat eu.
     
  15. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Da, vorbisem si eu cu Vlad, din pacate daca nu au drosere, ar trebui sa caut separat ( rar gasesti separat oem ) sau sa cumpar aftermarket. Printre altele au si ceva prinderi rupte. Mersi de link :)
     
    Kspic apreciază asta.
  16. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    baieti terminati cu porcariile legate de tuneri , fiecare e bun altfel nu mai exista
    Despre Ginel si powertech eu unu am lucrat cu ei atat pe bmw-urile avute ( incontestabil a fost numarul 1) , mai de mult pe A3 ul BMM care a avut cam 2 mape ( de la 2 tuneri diferiti) s-a rulat pe standul dyno si am ajuns la cea mai buna varianta dpmdv , pe A6 unde a fost lasata mana libera inainte avand M-cantronic MTM destul de agresiv pt cutie si intra in regim de limp mode pe acceleratii puternice si lista poate continua insa mi se pare irelevant sa poluam topicul lui @Cosmin ZKG
    Ideea e ca merita facut cum spune si Catalin alege bine inainte si mergi pe ceea ce simti tu ca este ok
    Poate exista si incompatibilitate de om , se mai intampla e firesc

    Bravo si ma bucur ca usor dar sigur reusesti sa o faci asa cum iti doresti
    Spor sa ai si keep the good work
     
    Cosmin ZKG apreciază asta.
  17. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Salutari, abia m-am intors si eu din mini-concediu :) am adaugat inca 1000 km la statistici.

    Am urmat urmatorul traseu : Roman - Piatra Neamt - Sovata - Sighisoara - Agnita - Transfagarasan - Balea casacada / lac - Curtea de Arges - Campulung - Rasnov - Brasov - Onesti- Roman. Per total am scos un consum cu o medie de 5,2 litri / 100 km, dar trebuie precizat ca am fost doar 2 persoane si putine bagaje :) Am prins vreme buna peste tot, din pacate drumurile nu au fost printre cele mai bune, cel putin Sighisoara - Agnita, nu il recomand deloc :( mai curand ocoliti prin Sibiu daca aveti de gand sa urmati vreun traseu asemanator.

    Am intampinat si un moment mai delicat care acum imi starneste zambete cand ma gandesc la el. Odata ajungi la Bran am zis sa vizitam castelul si imprejurimile, am plecat 5 metri de langa masina si mi-am adus aminte ca am ceva fructe cu mine in portbagaj, decuplez portbagajul si iau fructele le spal si inchid frumos portbagajul cu cheile inauntru :scared2: pe moment m-am panicam putin dar partea buna era ca aveam portofelul si telefonul cu mine. L-am sunat ulterior pe colegul Catalin stiind ca sta prin zona, dar din pacate nici el nu a putut sa ma ajute. Urmatoarea solutie a fost sa fortez geamul si sa patrund cu o sarmulita, dar totul in zadar, m-am lasat pagubas pentru ca nu am vrut sa stric chederul sau sa zgaraii geamul cumva. Mi-a venit in minte dupa aceea sa trimit cheia de rezerva printr-un autocar si sa ajunga la Brasov in orele urmatoare. Am avut noroc ca au autocar pleca spre Timisoara si trecea prin Brasov si m-am ales cu cheia de rezerva in cele din urma, m-am intors dupa 7 ore in Bran, recuperandu-mi masina :drag:
    Pana la urma a fost cu happy end, dar sa fi-ti cu bagare de seama sa nu aveti ghinionul meu :cool:

    :photo:Some pics :

    IMG_4474.JPG IMG_4488.JPG IMG_4492.JPG IMG_4507.JPG IMG_4533.JPG IMG_4537.JPG IMG_4540.JPG IMG_4566.JPG IMG_4554.JPG IMG_4637.JPG
     
    scooby88, Alex_WeS, Adrian_Redmann și alți 7 apreciază asta.
  18. radu20

    radu20 Silver Member

    Înscris:
    15 Oct 2011
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A6 ;2.0 TDI,2009(CAG) 136CP, Multitronic + Audi A3 8P, 2.0 TDI,2007(BMM) 140CP,DSG
    Eu întotdeauna când plec , mai ales afară, iau ambele chei cu mine...
     
    Cosmin ZKG și Megatron apreciază asta.
  19. Megatron Gold Member

    Înscris:
    25 Iun 2012
    Locație:
    Franţa / Zalău - Romania
    Masina:
    Audi
    Si eu iau ambele chei, una i-o dau sotiei si una o tin eu.

    Bine ca ai rezolvat. Macar ai reusit sa iei fructele... :))
     
    Cosmin ZKG apreciază asta.
  20. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Pff.. eu când am montat stopurile noi am încuiat masina cu portbagajul deschis și cheia și telefonul in portbagaj. După ce am terminat treaba am închis portbagajul sa plec acasă, când vad ca se aprind o data semnalizările :). Eram în București, am stat vreo doua ore pana a venit un prieten de lângă Ploiești cu a doua cheie.
    Și legat de cei de la Buzău, acolo am vrut și eu inițial sa merg dar aun fost mai aproape cei de la RBN. Și nu îmi pare rău. I-am sunat de curând sa ii întreb dacă au dyno în București sa vad și eu dacă am 175 de cai putere și dacă fac egr și filtru de particule off. Cu dyno au zis ca e o făcători ca poate sa îmi arate ce vor ei pe el, nu are nicio relevanta.. iar cu anularea au zis ca au făcut softul sa meargă împreună cu ele asa cum a făcut neamțul masina. Ma tot întrebau dacă am vreo problema cu motorul ca asta ii interesează, ca ei au făcut softul sa nu am probleme cu motorul. Asa ca m-am gândit mai bine și nu mai anulez nimic ca din ce mi-a povestit omul acela la telefon ( mi-a spus ca vorbesc cu inginerul care mi-a făcut softul, Marius dacă nu ma înșel) m-a convins ca e mai bine pentru masina asa. Când m-a întrebat dar de ce vrei sa le anulezi, ce mașina ți se pare ca nu trage de 170 de cai? nu am avut ce sa ii răspuns decât ca da, ca masina trage nene. Asa ca dacă unii anulează tot ce se poate ca sa scoată 170 cp nu înseamnă că sunt și cei mai buni.
     
    Ultima editare: 29 Aug 2016
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta