1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu are treaba turatia motorului cu pompa. Pompa lucreaza in mod permanent la aceeasi presiune mai precis intre niste valori care sunt coordonate de ECU. Ea se strica din cauza materialului prost si a conceptiei proaste. Explicatiile sunt in link-urile atasate in acest topic. Se "intoarce" cama in pompa si produce instant uzura.
     
  2. ryoraul

    ryoraul Bronze Member

    Înscris:
    8 Feb 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B5 2001 AVANT 1.9 TDI AJM
    S-a remediat problema de catre fabricant? Pana in ce an de productie e aceasta problema?
     
  3. Edy brook

    Edy brook 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a 4 b8
    Salut.am si eu o intrebare dacă am pilitura in pompă (presiune).este necesară înlocuirea injectoarelor.Am accesată problemă de două săptămâni. Sunt cu masin prin servisuri (in afara țări ) astept de la unul la altul un preț mai convenabil pt. A face această mașină (harb).am mers in jur de 30 km cu masina peste 3000.ture. treapta 3. Poate afecta pompa?
     
    Racman Stefan apreciază asta.
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mai mult ca sigur ai si injectoatele afectate.
     
    kojak13 apreciază asta.
  5. Edy brook

    Edy brook 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a 4 b8
    Astept răspuns de la service. Am decis să o fac aici in Italia. Mă astept la 4.500 Euro pompă, injectoare, etc. Am sugerat celor de la service să facă o curățenie la toată instalația.

    Nu am asa incredere in service-urile din Romania pentru ca am auzit ca se fac multe smecheri. Turatia ridicata afectează pompa de presiune ?
     
  6. ovi2088 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 , CAG , 2008
    Salut , a schimbat cineva preventiv pompa de înalte ? Se stie exact din ce an numai au probleme cu spanu ?

    Sa inteleg ca si pompele de pe noile modele 2014/2015 au probleme cu spanul ?
     
  7. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
  8. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Te citez aici ca este sectiunea mai potrivita, se poate observa usor codul de pe pompa sau este de dat jos?
     
  9. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Se poate vedea cu o oglinda, sau daca ai un telefon mai subtire. Codul este pe lateralul dinspre vasul de expansiune.

    Legat de downgrade, mai repede as schimba pompa o data la 150.000 km si o vand pe a mea SH, pierzand 2-300 ron (pompa noua o iau direct de la sursa la pretul corect, nu 3800 RON cum mi s-a cerut pe la diverse magazine cu tot cu reducere :) ).
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si sursa ce pret are ? :)
     
  11. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Putin sub 7000 RON pompa inalte, 4 injectoare si pompa auxiliara de sub masina. Toate noi, fara piesa veche la schimb.

    Doar injectoarele la magazine sunt in jur de 5400 ron 4 bucati cu cele vechi la schimb, deci probabil primesti injectoare reconditionate.
     
  12. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
  13. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    adauga 4 injectoare noi, si pompa auxiliara si transportul, si o sa vezi ca iese cam aceiasi suma pe care am spus-o mai sus :)
     
  14. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    kng_bv pai da, eu nici nu ziceam ca costul dat de tine e rau :)
     
  15. ovi2088 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 , CAG , 2008
    kng_bv de unde stii ca cele cu AC in coda sunt cele îmbunătățite ? Din cate stiu eu codul de identificare al pompei este primul de sus , in cazul meu 0 445 010 507 . As vrea sa schimb pompa dar am inca atatea nelămuriri in privita asta , am auzit multi care au avut probleme cu pompa si la modelul Facelift 2013/2014.
     
    jonnyb_emy apreciază asta.
  16. ovi2088 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 , CAG , 2008
  17. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Acum depinde ce inseamna imbunatatit ca design-ul si pompa in sine sunt aceleasi, acelasi cap problematic ce va face span la un moment, posibil sa fie schimbat materialul din care este facut sa reziste mai bine la frecari insa alte modificari majore din punct de vedere constructiv nu sunt, principiul este acelasi. Din pacate trebuie sa mai marim lista de consumabile..
     
    Ultima editare: 1 Sep 2016
  18. ovi2088 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 , CAG , 2008
    Pai da , ma gandeam ca poate materialul folosit rezista mai mult , totusi am auzit ca din 2013 numai este aceasta problema
     
  19. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Pompa mai rezistenta, de pe CUNA (mai rezistenta constructiv) are codul cu 04L in loc de 03L.
    Cea cu AC in coada s-a montat incepand cu facelift-ul, deci dupa 2012. In documentele oficiale la modificari spun ca din 2011 s-a imbunatatit calitatea materialului folosit pentru fabricarea rolei buclucase, de asta am spus imbunatatita.
    Oricum, 150.000 km tine orice pompa, si cea veche si cea noua.
     
  20. ovi2088 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 , CAG , 2008
    Dupa cele spuse de tine trebuie sa schimb pompa fiindcă am 160.000 , ceea ce nu e cam logic , dar as vrea sa stau linistit si cred ca o voi schimba
     

Distribuie pagina asta