1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Adrian nici noi nu vrem sa te speriem dar acest tip de masina si acest tip de motor necesita niste costuri care dupa cum mentionezi nu cred iti permiti sa intretii aceasta masina. Stiu ca poate doresti aceasta marca, te simti bine la volanul ei dar trebuia sa te gandesti inainte sa o cumperi daca iti permiti sa intretii o masina care costa de la 40.000 Euro in sus de noua. Fara suparare.
    Sunt multe masini care merita toti banii dar nu aia care ii credeti voi ca valoareaza citind Autovit-ul si vazand ce gunoaie vand samsarii. Masinile bune se cumpara de la pasionati si de la prorietari dar au alt pret mult mai mare decat ce vand samsarii.
    Daca vroiai Audi trebuia sa citesti anunturile de vanzare de pe forumurile dedicate si sa cumperi masina de pe un forum dedicat cum este acesta, nu din piata.
    Si da, costurile / sumele ca sa o pui la punct sunt exact cele mentionate de tine anterior. Nu trebuie sa le faci toate deodata dar te sfatuiesc sa te gandesti bine daca, repet, iti permiti sa o intretii. Mai bine o vinzi asa cum e si iti cumperi alta marca mai simpla la intretinere. Forumurile sunt facute sa fie citite inainte sa luam o decizie nu dupa ce am luat decizia respectiva. Ti-am spus, citeste forumul asta pentru ca ai de invatat foarte multe. Bafta.
     
    rsk, MarianMaxx și Stoica Adrian apreciază asta.
  2. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Adriane, suntem multi care au ajuns la 5000 euro investiti in consumabile. Iti dorim bun venit in lumea Audi B7.

    Parerea mea e ca trebuia sa faci 15-30 km in teste cu masina inainte sa o cumperi, nu dupa. Ca sa te mai supar putin, nimeni nu vrea audi cu multitronic, deci tot ce ramane de facut e sa o repari.
    Ia legatura cu colegi din zona ta si vezi ce mecanici buni sunt acolo.
     
  3. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Zi mersi ca multitronicul e ok. Pe la motor le mai repari pe rand. Oricum e un motor rezistent intr-un fel.. La cum arata axul meu cu came si tachetii sparti,3 cuzineti lipiti de ax...pornea la sfert saraca.

    Daca gasesti un mecanic bun,ai rezolvat cea mai mare problema.
     
  4. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Cutia e inca ok, si conduc sportiv. Dar si schimb uleiul la fiecare 40000. Nu ma risc la 60000 cum ar trebui.
    Axul cu cale il schimb la anul. Atunci pot sa zic ca am motor nou.
     
  5. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Discutia asta poate devia usor intr-o alta tenta, intretinut masina nu inseamna schimbat motor cutie si eventual tot sasiul dupa x km unde x este un numar modest ca nu are nimeni asteptari de 1000k km, sunt 2 lucruri diferite in ati permite reparatiile din cauza unor defecte de fabricatie/exploatare improprie vs intretinerea ei propriu-zisa. Daca e s-o luam pe schimbat jumatate din componentele unei masini pai atunci cine isi permite asa ceva, nu cred ca munceste nimeni doar pt masina nu? Eu de ex daca imi permit intretinerea masinii mele(consumabile gen placute, ulei, filtre, ambreiaj, amortizoare si lista poate continua) insa categoric nu-mi permit sa ii schimb toate componentele(gen motor, cutie etc) inseamna ca nu-i de nasul meu masina? :)
    Cat despre masina ta Adrian, trebuia sa o verifici putin inainte.. in vremurile noastre nu se mai cumpara nimic pe incredere pt ca nu mai exista incredere sau o gasesti foarte rar! bine acum degeaba ne mai dam cu parerea pt ca e clar ai de ales, faci un calcul si daca se merita o repari ori o vinzi si iarasi iesi in pierdere intrucat nu cumpara nimeni o masina cu probleme doar atunci cand acestea sunt ascunse si se intampla ce ai vazut si tu!
     
    Ultima editare: 26 Iul 2016
  6. pedro 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B7 (2006) Avant S-Line, BPW 2.0TDI 140 CP
    In cazul asta, ai procedat putin cam gresit ... Nu vreau sa te descurajez, dar trebuia sa cumperi o masina cu costuri de intretinere mai mici. Sunt probabil unul dintr-e putinii de pe acest forum care au bagat in masina cel putin dublul costului de achizitie. Puteam sa cumpar o varianta mult mai noua dar am preferat sa pastrez bani pentru investit in varianta mai veche. Gandeste-te de exemplu ca sunt piese din plastic/cauciuc care este normal sa cedeze dupa 9 ani de zile. Materialele respective isi pierd caracteristicile si stand degeaba. Te sfatuiesc sa iti calculezi bani de intretinere constant, si sa faci reparatiile cat mai rapid atunci cand masina o cere. Iti doresc sa fie cat mai rar cazul si sa te folosesti de ea cat mai mult.
    Spor la kilometri.
     
  7. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Pentru cei care aveti intreruperi in mers si la ralanti la acest cod de motor (si nu numai) schimbati EGR si sonda Lambda. Asa scapati de intreruperi.
     
  8. tony_vad 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Bihor
    Masina:
    Audi A4, 2.0 tdi, 2006
    Salut,
    Sunt nou pe forum, detin un A4 B7 2.0 tdi din 2006, cod BPW si la tester am urmatoarea eroare:

    13883685_1097826003642235_1595521863_n.jpg

    Ca si simptome la schimbare din treapta superioara in inferioara (ex: inainte de urcarea unui deal), imi da putin in nas de cateva ori, dupa care isi revine..
    Ar mai fi un lucru anormal: la pornirea la rece scoate un fum alb, dens, cu miros de motorina nearsa (ca si mirosul de la autobuzele alea vechi), dupa vreo 5 minute nu mai scoate nici urma de fum. Daca ma puteti ajuta cu vreo idee ar fi bine venita.Va multumesc anticipat.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Verifica senzorul de oxigen dinaintea catalizatorului. Simptomele tale se potrivesc cu simptomele unui senzor dus.

    Intri pe Engine, Measuring Blocks si vezi ce valori ai pe canalele 30, 32 si 33.
    Dupa aceea tot pe Engine dar in Basic Settings vezi canalele 34 si 46.
    Intai trebuie sa faci Basic Settings pe 34 ca sa iti functioneze dupa si pe canalul 46.
     
  10. tony_vad 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Bihor
    Masina:
    Audi A4, 2.0 tdi, 2006
    Merci mult, acum ma duc la un service si ii arat postarea ta tipului de acolo, ca eu imi prind urechile in ceea ce zici. :) Merci.
     
  11. Marian19 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2015
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI ( BPW ) 140 CP
    Salut,
    Imi poate spune cineva care a mai patit-o ce simptome are pompa tandem cand e pe duca ? Nu am scrurgeri de motorina la ea si motorul porneste la sfert dar cand e pe liber imi scoate fum alb-albastru. Multumesc. O zi buna.
     
  12. Cireasa

    Cireasa 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4, 2.0 BPW, 2006
    Ai rezolvat problema?
    Așa a făcut si a mea si am schimbat bendixul. De atunci nu am mai avut probleme.
     
  13. Marian19 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2015
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI ( BPW ) 140 CP
    Da am schimbat pompa tandem si nu mai scoate fum e totul ok acum.
     
  14. andrei_sebi18

    andrei_sebi18 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    a4 b7 2.0 tdi bpw
    Buna ziua.Am un a4 2.0 bpw si recent am facut un drum mai lung si fiind pe o urcare destul de abrupta, in coloana care aproape statea pe loc am observat ca masina sub 1500 de ture in treapta 2 nu mai tragea deloc, trebuia sa schimb in treapta inferioara. Pe drum drept in treapta 1 nu am putere mai deloc se simte ca un SDI obosit abea din treapta 2 se simte ceva dar si atunci daca accelerez destul de serios o ia la inceput mai deloc si dupa 2-3 secunde incepe sa traga de rupe locul.in rest la viteze mai mari trage foarte bine dar tot are asa o intarziere care o aveam de exemplu la un opel diesel cuturbina simpla nu vgt. Injectoarele verificate cu VAG com sunt ok (OK=valori cu -+0 si ceva, se compenseaza una pe alta), Turbina am verificato de joc in ax si are foarte putin aproape insesizabil, am miscat si de acutatorul de la turbina si mie mi se pare ca, culiseaza destul de usor. Am uitat sa zic alt simtom(problema) ar fi ca uneori in treapta a 2 si a 3-a nu cand e in sarcina mare , la accelerari normale are o mica sacadatie ca si cum o secunda i se taie alimentarea si se aude si un "stranut" in timpul acela. Acum intrebarea mea este cum sa fac log in mers, doar pe canalele 3,10 si 11 sau se mai poate si pe alceva ca sa arate si alte chestii , cum ar fi filtru de particule sau alceva. Am uitat sa mentionez ca recent am desfacut si egr sa il curat arata groaznic l-am curatat dar nu l-am testat daca functioneaza dar si toata admisia arata la fel de groaznic si o garnitura de la o valva nu stiu cum se numeste(cea care opreste motorul lin)este iesita in afara ca in poza dar motorul se opreste foarte lin mult mai bine ca la 1.9 AVB anterior. 20160912_083248.jpg 20160912_083307.jpg garnitura.jpg garnitura.jpg 20160912_083307.jpg 20160912_083248.jpg
     
  15. toniandrei28

    toniandrei28 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2016
    Locație:
    alba
    Masina:
    audi a4 2006
    andrei_sebi18 daca ii gasesti raspuns iti trimit o coloana a infinitului de bere :)), caut de 3 luni un raspuns la sacadarile alea in panta. Am fost si pe la mecanici si nu stie nimeni ce e. Ramane sa verific senzorul de oxigen. Am auzit ca se poate sa fie si de la aia. Daca ii dai de cap lasa un mesaj.
     
  16. andrei_sebi18

    andrei_sebi18 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    a4 b7 2.0 tdi bpw
    Asta e log-ul
     
  17. andrei_sebi18

    andrei_sebi18 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    a4 b7 2.0 tdi bpw


    Azi am testat acutatorul turbinei cu VAG si e totul in regula ce ar putea avea alceva ca in log-ul in mers care l-am facut arata ca turbinei nu ii functioneaza geometria si uite ca functioneaza si nu-mi arata nici o eroare
     
  18. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    EGR-ul tau e dus,sta tot timpul inchis! Fa un output test sa vezi daca culisează tija,dar eu cred ca e dus. La fel si clapeta de accelerație, garnitura aia nu are ce cauta afara. Nu se zguduie masina cand o opresti?
    Pregătește-te de vreo 900 lei pentru SH,iar daca vrei noi vreo 1500lei.
    Ca o veste buna turbo e buna,o mica întârziere pe la 1800rpm dar isi revine,e posibil sa fie influentata de EGR.
     
  19. andrei_sebi18

    andrei_sebi18 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    a4 b7 2.0 tdi bpw
    Masina se opreste foarte lin si o pot compara cu fostul Audia4 avb 101cp care se oprea mai violent sa zic asa si aia urca frumos in ture chiar si daca accelerai de jos..Daca EGR ar fi blocat pe inchis ar da eroare si a si facut asta in momentul cand am testat masina cu o saiba plina la egr adica am blocat teava care aduce fum din evacuare la egr caci m-am gandit ca am egr blocat pe deschis si ca din cauza asta nu am destula "presiune" de evacuare pentru turbina si de asta sa traga slab in ture joase.Acea clapeta care opreste motorul functioneaza, i-am facut output test cu VAG-com si functioneaza doar ca are acea garnitura iesita, e posibil sa piarda presiune pe acolo astfel incat sa nu traga?EGR nu l-am testat cu output test dar maine cred ca am sa fac si asta. Mai repet odata mai detaliat simptomele in trepta 1 masina pleacade pe loc ok si de pe la 1200 ture pana pe la 2500-3000 zici ca ii reduce cineva alimentarea si daca accelerez tare in continoare incepe sa traga foarte brutal incat intra traction controlul, la fel si in treapta 2 doar ca intarzierea e mai scurta. In rest masina se duce in viteza foarte bine pe autostrazile de aici fara limita de viteza am mers lejer cu 170 km/h
    Eu m-am gandit la variantele urmatoare: 1Galeria de admisie prea plina de depuneri(am sa verific asta in octombrie cand merg in tara acum sunt in Germania am sa curat tot) 2 Evacuarea infundata, la asta nu stiu cum pot sa verific inca studiez. 3 Acutatorul turbinei poate nu e reglat cum trebuie. 4 ceva legat de soft.
    Am avut ocazia sa conduc si un a6 tot motorul de 140 cp si facea exact la fel treapta 1 parca era sugrumata.
     
  20. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Eu cred ca undeva logica ta nu este buna:
    -egr blocat pe deschis : masina nu trage pentru ca nu are oxigen suficient.Gaze pe evacuare are fara probleme.
    -evacuare blocata: nu ai sa vezi asa usor o evacuare blocata.
    -probleme soft: este resoftata?Daca nu, softul este perfect.
    -galerie murdara: cu siguranta gasesti galeria murdara si nu strica sa o cureti, insa mi-e greu sa cred ca este de acolo.
    -actuator: ai umblat la el?Daca nu, este reglat perfect.
    Intarziere in acceleratie poti avea din cauza unor pierderi de vacum mici, o valva ce nu lucreaza cum trebuie, sau pierderi de boost.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     

Distribuie pagina asta