1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. ChristianB

    ChristianB 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A5 Sportback 2017, 2.0 TDI 190, Quattro, S tronic.
    Imi cer scuze pentru prosteasca intrebare, insa am cautat inainte si pe google si am citit integral topicul insa nu am gasit informația
    Pe motorul 3.0 TDI , 245 CP se gaseste doar S-tronic 7+1 sau si alte tipuri de cutie?
     
  2. bUzZ1 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0tdi
    Doar S-Tronic pe 245cp. Tiptronic este pe BiTurbo 3xx cp.
     
  3. Rares Miu

    Rares Miu 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8
    Salut ,
    Cum este ,ce diagnostic i-au pus ??
     
  4. alien_h2001

    alien_h2001 Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A6,2010, 2.7 TDI,CANA,190CP
    Buna seara,
    Scriu si eu aici,cu o problema la cutia de viteze, la un C7,3.0 TDI,quattro,aprox.220.000 km.(masina parintilor). Apar niste trepidatii/smucituri in treapta a 2,cand franez aproape de 0,cand turatia este mica,iar apoi accelerez din nou ( mai ales la intersectii cand trebuie sa reduc si sa ma asigur,iar apoi sa accelerez din nou).Parca nu vrea sa intre in prima viteza,desi sunt aproape oprit.Daca opresc de tot,atunci intra in prima viteza si totul este ok.In rest,schimba si retrogradeaza vitezele ok.Strict cand ar trebui sa schimbi din a 2 in prima treapta la o cutie manuala..Problema persista de aproximativ un an,m-am obisnuit sa opresc de tot in asemenea situatii,sa intre "linistita" in prima viteza,dar in ultima saptamana au inceput sa apara mici trepidatii,cand merg in marsarier.Nu conteaza ca este pe loc drept,rampa/panta,tot trepideaza.La relantiu,la mutarea levierului din P in R sau D,nu smuceste,iar pe tester nu apare nici o eroare.
    S-a mai intalnit cineva cu problemele astea?

    Multumesc,
     
    Ultima editare: 29 Aug 2016
    MariusButurca apreciază asta.
  5. mbaitelu 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7, 2012, 2.0 TDI, 130kw, multitronic, 115.000 km
    Salutare,

    Am intampinat si eu o mica problema si as vrea sa stiu daca a mai patit cineva si cum s-a rezolvat. Ieri am sesizat ca se aude un zgomot metalic la plecarea de pe loc. Zgomotul provine de undeva din capota, nu din zona rotilor, si se aude doar in primele secunde, atunci cand masina demareaza. Ar putea fi volanta? Sau cutia multitronic 8+1 nu are volanta? Masina are 115.000 km, revizii facute la timp in reprezentanta. Multumesc
     
  6. Audi Tg Jiu 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2016
    Locație:
    Targu-Jiu
    Masina:
    A4 , 2000 , 2012
    mbaitelu Tot asa se aude si la mine la plecarea de pe loc un sunet metalic doar cu geamurile deschise. Tot multitronic 8 plus 1 motor 2.0. As dori si eu sa aflu de la ce provine.
     
    Audi_MST apreciază asta.
  7. tpetru

    tpetru 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2014
    Locație:
    Oradea - Bihor
    Masina:
    Audi A6 C7,2.0 TDI 177CP MULTITRONIC (8+1), 06/2012
    si mie mi se aude zgomotul ala,am pornit-o pe canal si am stat sub ea,e direct din cutie... dar asa e de cand am cumparat-o ..
     
  8. mbaitelu 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7, 2012, 2.0 TDI, 130kw, multitronic, 115.000 km
    E vorba de un rulment de la volanta. Asta mi-au spus la reprezentanta. Va trebui sa înlocuiesc volanta, o sa coste in jur de 5000 lei. Însă, nu este o reparație urgentă.
     
    Audi_MST și Tiberiu-Sorin apreciază asta.
  9. Heisu Bogdan

    Heisu Bogdan 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TDI 2012
    Salut baieti...am nevoie sa ma ajutati cu o informatie...sunt posesor de a6 c7 3.0tdi 204cp multitronic. Am observat un lucru. Cand ma apropii de golirea rezervorului adica atunci cand intru pe rosu am observat ca cutia trece inapoi pe comfort. Defapt...in bord tot cu S imi arata S1 S2 etc...dar schimba ca si cum ar fi pe comfort. Asta primul aspect iar al doilea este ca imi trece chiar si intra 8-ta singura. Ceea ce in mod normal nu se intampla, sta maxim intra 7-a, doar daca schimb manual pot sa trec intra 8-a. Sper ca am fost destul de explicit. Imi poate spune cineva daca e normal sau e posibil sa fie vreo problema? Doar azi am observat chestia asta, dar mentionez ca pana acuma nu am mai apucat sa ajung cu rezervorul pe rosu e prima data.
     
  10. Diaconu Alex

    Diaconu Alex 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2016
    Locație:
    Moinesti
    Masina:
    Audi A6 c7 Facelift 3.0 320
    Salutare tuturor.
    De curand mi-am achiziționat un audi A6 C7 (3.0 TDI 313 cp 2013). Am fost la reprezentanta cea mai apropiată de mine, in Bacău pentru o revizie. Am solicitat si o revizie la cutie. Șeful de receptie service mi-a refuzat intr-o oarecare măsură această revizie justificând că mașina are cutie "Tiptronic" "la care se umbla doar dacă sunt problemele. Si dacă vreau neaparat revizie, o sa fie făcută pe răspunderea si semnătura mea. Mașina are 117.000 km. Este posibil sa nu necesite revizie sau trebuie sa ma îndrept către un alt service ? Mulțumesc anticipat de răspunsuri.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Manualul de utilizare si intretinere al masinii l-ai citit ? Se pare ca nu. Invata intai ce masina conduci si ai in posesie.
    Citeste integral toate topicurile de pe acest forum care privesc tipul tau de cutie automata care o ai pe masina. Citeste integral acest topic unde ti-am mutat mesajul si pe care trebuia sa-l citesti inainte sa intrebi / scrii ceva pe forum. Citeste integral si acest topic:

    http://www.clubaudi.ro/threads/cutie-automata-discutii-probleme-si-rezolvari.1368/ si acesta:

    http://www.clubaudi.ro/threads/cuti...a6-c6-4f-probleme-diverse-si-rezolvari.18198/ si asa mai departe. Spor la lectura.
     
  12. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Alex asa este
    Nimeni nu își asuma responsabilitatea pentru înlocuirea lui dacă nu este prevazuta ca și întreținere
    O poți face pe propria răspundere
    Cutia în 7 trepte are la fiecare 60.000 km termen cea în 8 nu are
    Nu e nimic rău în a schimba
    Gândește-te ca toți încep sa umble când apar probleme

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
  13. Diaconu Alex

    Diaconu Alex 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2016
    Locație:
    Moinesti
    Masina:
    Audi A6 c7 Facelift 3.0 320
    Cristi Mulțumesc ! Ideea este ca nu găsesc scris interval de schimb pentru cutia cu 8 trepte. Sau poate sunt eu chior. Mulțumesc oricum.

    Cata_ADC Masina se comportă Ok. Nu da semne că ar avea probleme. Ei mi-au recomandat sa nu umblu la ea. De asta am întrebat aici. In manual nu scrie nici interval de km si nici interval in ani.
     
  14. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Alex, Cristi ți-a dat link cu C6 pentru ca este același principiu și la a ta și la C6 tiptronic nu are termen conform fabricantului
    Ca sa înțelegi Audi nu produce cutii, ei asamblează mașini cutia o face firma ZF sau alti " manufacturers "
    Fiind politica de consum prefera sa zică lifetime și sa schimbi uleiul cu tot cu cutie :) la fel cum e și la alt mare producător bavarez

    Si a ta merge, e totul ok acum
    Si la cei ce sa stricat cândva a funcționat și atunci încearcă marea cu sarea cu un amarat de schimb de ulei pe care dacă îl raportezi la prețul mașinii e o nimica toată
    Fiecare știe mai bine ce dorește sa facă cu banul lui.

    Foarte multi încep sa dea vina ca după schimb a picat cutia de aceea orice servisare a ajuns sa fie pe semnătura clientului, tocmai pentru a nu mai fi trași la răspundere
    Si de la alta reprezentanță vei primi fix același răspuns

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
    Bogdan Lapusneanu apreciază asta.
  15. Diaconu Alex

    Diaconu Alex 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2016
    Locație:
    Moinesti
    Masina:
    Audi A6 c7 Facelift 3.0 320
    Sunt conștient că trebuie sa fac schimbul de ulei. Ideea era ca am scris aici cu ideea de a mai întâlni pe cineva cu aceeași mașină sau care știe să explice mai bine decât cei de la reprezentanta. Ei mi-au zis scurt "nu umblam fără semnătura dvs" si dacă se întâmplă ceva la cutie ei nu își asuma vina. De asta am zis sa intreb prima data.
     
  16. Heisu Bogdan

    Heisu Bogdan 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TDI 2012
    Băieți, nu știe nimeni ceva despre fenomenul descris de mine în postul 189?
     
  17. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Bogdan eu in viata mea nu am avut vreo masina care sa ajunga cu acul de la rezervor pe rezerva
    Indiferent ca erau benzina sau motorina
    Nu stiu de ce o faci din moment ce sti ca dauneaza pompelor , injectoarelor etc
     
  18. Heisu Bogdan

    Heisu Bogdan 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TDI 2012
    Stai liniștit ca știu chestiile acestea. Sa întâmplat o singura data dintr-un motiv banal...veneam de pe un drum un aveam doar impresia ca aveam o stație de alimentare preferata, și defapt era petrom. Sincer sa fiu am preferat sa mi se aprinda becu pentru ca nu vreau sa bag de la petrom. Iar legat de aspectul acesta umpic off topic, țin rezervorul tot timpul la 1/2, 3/4...Nu fac plinul din cauza fenomenului cu condensul.
     
  19. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Repet nu are legătură cu subiectul
    E posibil sa intre în regim de Efficiency ca dacă nu este destul de mult combustibil insa nu am întâlnit și nici nu am auzit.
    Nu trebuie sa iti faci griji
    Cat despre condens nu nu el e problema ci pompa de înaltă care poate sa meargă pe uscat, generând span si infundand injectoarele plus altele...
    Insa cutia ta nu are absolut nicio problema

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
  20. Heisu Bogdan

    Heisu Bogdan 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TDI 2012
    Așa mă gândit și eu, ca intra automat în regim efficiency, dar am vrut sa scriu și aici tocmai pentru a afla și părerea voastra. Mulțumesc. Doamne ajuta la toată lumea.
     

Distribuie pagina asta