1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Grupul VAG implicat in scandalul emisiilor de noxe - Dieselgate

Discuție în 'Stiri auto generale' creată de vibeup, 21 Sep 2015.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Sergiu Catrici 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2016
    Locație:
    Neufahrn bei Freising, Germania
    Masina:
    A6 C7 2.0TDI 2012 177cp
    Salut, am fost cu masina la service vineri si mi-au făcut si treaba cu noxele, sincer eu cred ca au umblat un pic la cai sau la altceva, masina merge, dar de la 160 km/h in sus nu mai are puterea aia care o avea. Adică mergi pe tempomat cu 180km/h, frânezi la 130km/h si după ii dai sa revină din tempomat la 180km/h, înainte rupea,acum nu prea. Si mai este si problema la pedala,la a doua treapta,nu se mai simte așa bine.De mers merge (230km/h) dar nu ca înainte. Asta este părerea mea. Am sa merg sapt viitoare sa vb cu ei in legătura cu asta.
     
    Ultima editare: 28 Aug 2016
  2. armi 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a6 avant 2012
    Audi A6 C7, motor 2.0 EA189 an 2012, au aplicat actiunea de resoftate pentru reducere noxe la Euro Tehno Grup Pitesti acum 2 zile!
    Cu toate ca m-au asigurat de zeci de ori ca nu va afecta numarul de cai putere, cuplu si consumul, mi-au oferit o reducere de factura de 250 lei, un cupon cu 30% reducere la piese de schimb si un cupon cu 1% reducere pentru o masina noua.
    Dupa refoftare masina nu mai trage cum tragea inainte si nu mai atinge viteza maxima!!!!!!!!!!!!!!!!
    Atentie mare Grupul VAG mai tepuieste inca o data consumatorul!!!!!!!
    Voi face un tes dyno iar daca puterea este sub cea din talon o sa merg peste ei cu scandal sa imi instaleze vechil soft
    Deci ... am gresit ca am acceptat resoftarea!
    Nimeni nu vrea sa explice clar in ce consta aceasta resoftare, care sunt efectele pozitive si cele negative.
     
    Cata_ADC și radu20 apreciază asta.
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Exact asta s-a intamplat la un utilizator din Belgia. Patania lui o citesti aici: http://vwforum.ro/topic/121009-dieselgate/?page=45#comment-2756767
    Deja incepe alt scandal. Nu trebuia sa accepti nici o resoftare sau scrii in hartii ca sunt pe deplin responsabili si isi asuma orice vina daca masina nu mai intruneste parametrii anteriori.
    Eu am scris asta pe hartie si s-au sucit instantaneu si mi-au zis ca ei nu accepta asta si nu mai fac nici o resoftare la masina respectiva (este vorba de o alta masina din grupul VAG). Bafta.
     
  4. Sergiu Catrici 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2016
    Locație:
    Neufahrn bei Freising, Germania
    Masina:
    A6 C7 2.0TDI 2012 177cp
    Eu am fost sambata la ei si le-am spus ca nu mai trage masina ca si înainte si mi-au spus câte abureli, vreau sa fac si eu un test sa văd câți cai i-au mai rămas. Si pe lângă nu am primit nici o reducere, nici un bon nimic,stau in Gemania. Părerea mea este ca sunt mari țepari si îmi cam începe sa îmi para rău de alegerea făcută.
     
  5. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Mai baieti acuma sincer ce credeati ca o sa se intample de pe urma acestei interventii.. nu mai fiti asa increzatori la ce va aburesc ei acolo, este destul de logic si clar ca nu au cum sa scada din noxe fara sa umble la putere in special la injectie. Cine face operatiunea asta si zice ca trage la fel ori nu o calca frecvent ori i-au modificat doar parametrii de relanti. Mai sus colegul Cristi a stiut cum sa le puna problema si evident ca nu au fost de acord. Procedati si voi la fel si sa vedem ce au de gand sa faca, eventual cine a facut resoftarea sa obtina si un dyno si atunci sa vezi jihad daca nu mai corespund valorile
     
  6. armi 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a6 avant 2012
    Volkwagen a comunicat autorității germane de transporturi kBa, organismul abilitat să certifice respectarea normelor de emisii, soluțiile tehnice oficiale menite să readucă în legalitate motoarele TDI din seria EA189. Acestea nu se aplică și unității V6 3.0 TDI și nu implică niciun fel de costuri din partea proprietarilor.
    Pentru mașinile Volkswagen cu motoare TDI de 2 litri nu sunt prevăzute niciun fel de modificări fizice, urmând să fie realizată exclusiv o actualizare de soft, ce nu va dura în medie mai mult de jumătate de oră. Primele modele rechemate în service vor fi Amarok și Passat.
    Compania subliniază că obiectivul soluțiilor prezentate este de a ajuta motoarele vizate să respecte în permanență normele de emisii UE, fără a afecta performanțele mașinilor.
    Deci repara o minciuna cu o alta minciuna!!!!!!
    RUSINE VW GRUP!
     
  7. armi 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a6 avant 2012
    azi am facut testul dyno si spre surprinderea mea totul a iesit OK
    Raman doua variante:
    1. masina a avut la iesirea e pe linia de fabricatie mai mult de 177cp si 380Nm
    2. cand s-a facut update-ul de fost au fost resetati toti senzorii si dureaza ceva timp si km pana vor reveni la parametrii de dinainte
     
  8. laurentiug 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, 2012
    Salutare baieti,

    Am facut si eu astazi resoftarea, masina nu mai e ce a fost. Desi am motorizarea de 177 cp, parca merg cu una de 140 cp (le-am condus pe amandoua)...
    Oare se poate reveni la versiunea de soft de dinainte?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se poate reveni la versiunea anterioara.
     
  10. STEFAN FLORIN

    STEFAN FLORIN 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2016
    Locație:
    DOLJ
    Masina:
    A6 C7, 2.0 tdi, multitronic, 2012
    Salutare baieti!

    Am un Audi A6 C7, motor 2.0 EA189 an 2012, am aplicat actiunea de resoftate pentru reducere noxe la Craiova astazi.
    Cu toate ca m-au asigurat ca nu va afecta numarul de cai putere, cuplu si consumul (și este scris și pe documente), am observat deja o crestere de consum in regim urban de la o medie de 9 l/100 km la 11 l/100 km !!! Este incredibil de mult !!!
    Voi face și un test de consum în afară, acesta fiind mai precis.
    Înainte de resoftare aveam un consum mediu de 6,6 - 6,7 l / 100 km. L-am verificat de multe ori în condiții destul de diferite si intotdeauna am ajuns la acest consum mediu.

    A mai sesizat cineva creșterea consumului după resoftare?
     
  11. armi 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a6 avant 2012
    la mine consumul mediu pe mia de km a crescut de la 8,2% la 8,7%
     
  12. Marycod 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2014
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI ,an 2010 motor 170 CP CAHA
    Și eu am făcut resoftarea dar a apărut pe lângă scăderea puterii motorului de la 170, consum și eroare la schimbatul vitezelor. Adica nu îmi mai apare ca trebuie sa o schimb. Nu ma bazam special pe ecran dar ma ajuta dacă aveam muzica pornita tare.
    Acum chiar dacă merg înfrânat, chiar dacă o las pe liber fără sa accelerez de abia la 1.100 ture sa schimb, plecata de la 100 și lăsată usor in frana de abia când ajung la 40 la ora îmi arata sa schimb într-a 5-a. Nu recomand resoftarea.

    Unde pot face o verificare de parametrii în Constanța?
     
  13. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Cred ca asistentul ala pt viteze ar fi ultima mea grija in momentul dat.. eu de ex nici nu il folosesc prefer turometrul, mai degraba sapa si vezi de ce simti ca ti-a scazut puterea motorului, oare la toti ce care ati facut resoftarea nu cumva vi s-a modificat si timpul 0-100? pt ca mai sus cineva spunea ca a facut un dyno si masina este in parametrii la cai si cuplu. In Constanta nu ai unde sa verifici, Bucuresti pe dyno si aia e.
     
  14. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Ce inseamna in parametri la cai si cuplu? Degeaba ai valorile maxime specificate, conteaza mult si cum arata graficul de putere/cuplu raportat la turatia motorului.
     
    iulian_1976 apreciază asta.
  15. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    Cand cumperi masina nu iti da nimeni grafic cu putere sau cuplu... iti vinde masina x cu y cai putere si z cuplu, daca valorile alea sunt atinse pe dyno atunci masina ta este conform specificatiilor.
     
    iulian_1976 apreciază asta.
  16. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    De acord, dar imi mentin punctul de vedere: valorile maxime conteaza mult mai putin decat distributia puterii si a cuplului pe plaja de turatie. Ceea ce face VAG acum e sa mascheze modificarea de comportament a masinii exact cu schema asta: ai caii si cuplul cum am specificat, mai departe nu e treaba noastra, problema ta ca a scazut cuplul in zona cea mai utilizata si creste consumul pentru ca tragi mai tare de motor.
     
  17. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    +1

    +1.
     
  18. Remusares

    Remusares 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 177 cp
    Salutare , stie cineva daca refuzi resoftarea ce se intampla ? Poti avea probleme la garantie sau ceva ? Multumesc
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Deocamdata nimic. Pe viitor nu se stie. Oricum semnezi o hartie ca refuzi si pe viitor cand ajungi pe la R.A.R. sau I.T.P. s-ar putea sa se tina cont de asta si sa ai probleme. Bafta.
     
  20. Remusares

    Remusares 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 177 cp
    Multumesc frumos pentru raspuns.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta