1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie pneumatica la A8 D3 - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de alexu, 16 Feb 2010.

  1. Nutugoro

    Nutugoro 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 4.2 2006
    Salut,
    Am facut geometria si a observat o diferenta de inaltime a masinii. Partea dreapta mai inalta cu 2.5cm. Au pus tester-ul si are eroare. Au incercat toate variantele pentru reglare si nimic, reapare eroarea.

    image.jpeg
     
  2. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Basic settings si isi revine.
    In principiu inainte de orice ridicare a masinii suspensia se pune in Jack Mode.
     
  3. Serghei 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a8 D3 2004
    Va salut cu respect!Am si eu senzorul de la perna de aer dreapta fata dus,este posibil sa piarda curent din cauza asta intrucat gasesc bateria descarcata a doua zi?
     
  4. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Sunt posibile multe, bateria, vreun contact care fura curent peste noapte...etc etc.
    Incepe prin ati verifica bateria si incarcarea.
     
  5. Valentin 38 B 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    uk
    Masina:
    Audi a8 2009 3.0tdi
    Salut, sunt nou pe forum. Am si eu o rugaminte daca poate sa ma ajut cineva cu un sfat. Am un audi a8 2008 si totul a fost bine pana astazi cand am ajuns acasa si cand am oprit motorul, compresorul de la suspensie nu a vrut sa se mai opreasca si un zgomot puternic s-a auzit de la el circa 2 min si a mirosit a ars. Am bagat testerul si am2 erori: Temperature Sensor for Level Control Pump/Compressor (G290) //// Supply Voltage Terminal 30. MULTUMESC
     
  6. A8 3.0i

    A8 3.0i 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2016
    Locație:
    Wiena
    Masina:
    Audi a8 3.0 2005
    Buna,
    Am si eu in audi a 8 3.0i din 2005 si de ceva vrrme am ramas fara baterie , de atunci nu mai am informatie la suspensie adica cand apas butonul car imi intra direct in setari nici de cum sa mai imk arate pe display nivele-le de suspensie.
    Cu toate astea lucreaza perfect adica la autobanda de lasa imi apare masina verde in bord la coborarea de pe de autobanda se ridica la normal .
     
  7. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Trebuie sa apelezi la cineva care are vcds sa iti faca din nou setarile .
     
  8. Florin87audi

    Florin87audi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a8
    Neața,
    Am o problema cu audi-ul meu a8 4.2 tdi 2006. De ceva timp am dubiul ca sistemul de aer ale suspensiilor mi se golește. Va și explic de ce. Azi de dimineață pornesc mașina asa cum o fac în fiecare zi, o las sa meargă circa 10-15 min înainte sa plec, aud suspensiile ca și cum ar fi goale de aer dar parțial nu complet. Inainte sa plec de pe loc am zs sa o ridic sus "lift"și am observat ca mașina s-a ridicat foarte greu. Tin sa precizez ca mașină peste noapte nu mi se lasă, sta perfect la nivel și dreapta. După plecare aud compresorul ca începe sa meargă ceea ce îmi confirma ca sistemul de înmagazinare al aerului pierde. In cazul acesta cum fac sa vad de unde pierde ? presupun ca făcând o diagnoza nu îți arată pierderea în sistem. Suspensiile sunt noi, compresorul la fel. Acum o săptămâna am recalibrat suspensiile deoarece am schimbat-o pe ceea stânga și am zis sa o pun pe test sa le recalibrez. In urma testului am cerut mecanicului meu sa îmi șteargă toate erorile dacă erau și am vazut ca i-a apărut "senzor G291"dar știu ca era posibil sa fi aparut deoarece atunci acnd am schimbat suspensia stânga am scos mufele de la compresor și le-am curațat inclusiv cele de la grupul de valve. Am șters erorile, totul ok. Sa nu uit, cand am demontat suspensia stânga, sa o schimb, am observat tuburile ce duc de la compresor la grupul de valve. Le-am controlat sa vad dacă sunt ok și se prezentau ok. Eu va mulțumesc și sper cu ajutorul vostru sa aflu cauza acestei probleme. Drumuri bune
     
  9. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Pe vcds din cate imi amintesc se poate vedea presiunea pe fiecare in parte .. aici ai putea vedea daca ai pierderi ...
    Acum daca masina ai lasat o pe modul auto ea baga si scoate aerul in functie inclinarea masinii la pornire si la inchiderea masinii.
    Acum cu lasarea frigului este posibil sa bage mai lent pentru protejare ... este posibil ..
     
  10. Florin87audi

    Florin87audi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a8
    Nu este asta motivul. baga pe fiecare exact cat trebuie.nu o țin pe automat. problema este ca fc asa numai după ce sta mult timp pe loc. de ex de seara pn dimineață sau pe timpul zilei fc la fel cnd sta mai multe ore...
    După ce merg cu ea CV timp cnd vreau sa o ridic o ridica imediat.
    E,dimineață după ce o las de cu seara sistemul de aer pararea mea de golește tot și rămâne numai cu are ea în perne...cumnatul meu are aceeași mașină și nu prezintă ceea ce am eu.asa am zis și eu la început cu venitul frigului poate sa fie dar nu,are ceva ce nu reușesc sa îmi dau seama. zi și mie senzorul G291 ala se poate schimba sau trebuie înlocuit tot compresorul de aer?
    Are vre-o valva ce poate rămâne blocata,atunci cnd o lasi mai mult timp pe loc?
    Sincer nu știu de unde sa încep și unde sa termin.
    Problema ca suspensiile la mine se aud ca și cum ar scârțâii pe interior.am schimbat toate bratele pe fata stanga/dreapta.totul a fost făcut la carte,și după ma trezesc ca se aud suspensiile ca și cum ar avea aer în ele pe jumate,și chestiunea persista pe tot parcursul zilei adik cat merg cu ea.(1,2,3 ore)
    Am schimbat releul de la compresor ca îmi apăruse ca eroare pe vcds.
    Chiar nu înțeleg ce poate fii.
    Multumesc

    Dacă era asa cum spui tu ca protejează trebuia sa facă de fiecare data asa.
    La mine după ce merg cu ea,compresorul se aude ca merge, deci încarcă sistemul,cnd probez sa o ridic se ridica imediat asa cum trebuie sa o facă de fiecare data.asta înseamnă că sistemul de aer a fost încărcat asa cum ar trebuii sa fie și sa rămână în teorie.
    Dacă o las ziua oprita jumătate de zi și vreau sa plec cu ea am aceeasi problema...suspensiile se aud ca scârțâie și compresorul baga aer câteva secunde .
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Dec 2016
  11. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Daca se aude ca "scartie" inseamna ca ai amortizoarele duse ...
    G291 pentru rezolvare sigura se recomanda schimbarea completa.
     
  12. Florin87audi

    Florin87audi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a8
    Sunt noi au 1luna
     
  13. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Nu stiu ce sa zic oricum solutia nu o gasesti aici (aici putem sa ne dam cu presupusul ceea ce nu este chiar ok in unele situatii poate fi solutia in altele poate fi pe langa solutie totul difera de la masina la masina .. ).. daca ai schimbat piesele noi si originale .. si tot face .. inseamna ca altele sunt cauzele .
    Se recomanda o verificare amanuntita mecanic cat si electric .. nu cred ca costa o avere o constatare la un service specializat eventual reprezentanta .
    Oricum se recomanda schimbarea compresorului cu unul nou nu reconditionat sau etc ..
    Cand am avut D3 am avut si eu pernele schimbate si compresorul in Germania si dupa 1-2 ani doar spre toamna sau doar cand masina era parcata mai mult de 2-3 zile dar in special in sezon rece la pornire timp de 1h maxim la denivelari sartiau putin pernele si asta era de la amortizoare pana ajungea sa lucreze uleiul din ele .. deci concluzia a fost ca s-au dus amortizoarele sau maa rog durata de viata lunga nu mai aveau ..
    G291 se aprindea eroare dupa ce compresorul lucra mai mult decat este necesar ceea ce putea fi o pierdere de aer pe undeva la blocul de valve sau pe traseu sau chiar in perne desi masina lucra foarte bine niciodata nu a ramas pe burta sau desumflata .. dar in momentul in care lucreaza mai mult decat este necesar iti da eroarea pe vcds .. Eu am mers cel putin 1 an asa si nu s-au intamplat lucruri negative insa se puteau intampla ... cel mai grav ar fi fost sa bage compresorul aer pana se topea/sau lua foc :D
    Este clar ca ceva nu lucreaza corect iar asta atrage defectele unu dupa altul iar in timp ceva fiind stricat va strica si alte piese una dupa alta . si daca nu constati si schimbi la timp la final cheltuiala poate fi mai mare .
    Ma blochezi ca spui ca ai schimbat tot si tot face .. poate nu cu ceva de calitate sau poate ceva sh sau poate ai fost pacalit ca ti s a schimbat .. sunt multe nebuloase .. Dar cel mai corect este sa iti verifice repet un service specializat ( eu am incredere in unele reprezentante) unde iti poate spune exact acolo este problema asta ai de schimbat si totul va fi ok dupa . Aici putem face chat 1 saptamana sa ne dam cu parerea si sa interpretam erori dar sunt situatii in care lucrurile difera de la masina la masina se comporta altfel . Eventual dupa poti veni in ajutorul colegilor sa expui propria rezolvare poate si altcineva intampina aceeasi situatie .

    Aviz tuturor care vor sa mearga pe mana reconditionarii pernelor/compresorului toate cazurile care le cunosc dar toate care au apelat la solutia asta au fost dezamagiti si au dat banii degaba si au fost nevoiti in final sa cumpere noi .Concluzie mai bine cumperi noi decat sa platesti aceeasi banii ba chiar mai multi in final ...si cel mai pretios cheltui timp si nervii .. ceea ce cred eu ca conteaza cel mai mult ..
    Multi inca nu au inteles ca la generatia asta de masini nu mai merg "romanestile" au ramas cu conceptia de dacie reparata pe bordura si cred ca si la audi merge asa din pacate la A8 si la noile generatii de dupa 2011 nimic nu mai merge facut in targ la vitan xenoane pune anulatoare etc .. nu ori o faci ca la carte ori suporti consecintele ..

    Revenind imi pare rau cu datele mentinate mai sus nu pot sa iti dau al sfat personal urmeaza recomandarea mea si nu vei fi dezamagit ..
     
    Ultima editare: 13 Dec 2016
  14. Florin87audi

    Florin87audi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a8
    Tot ce am schimbat este făcut de mana mea...deci pot spune ca am montat și pus piese originale bratele și pernele...nu service sau altcineva.nu înțeleg dc nu are,baga aer suficient în perne ca dacă stau și ma gândesc c.am asta este problema.nu baga aer în perne cat trebuie,nu sunt umflate cat ar trebui.sau cel puțin asa par.o diagnoza la reprezentanța cel puțin aici la mine costa 280€ și nu am garanzia ca îmi spun ce are.mecanicul meu de incredere este inginer mecanic audi/bmw și el a rămas puțin în dubii ca nu știe sa îmi zică de la ce poate fii problema...compresor nou original montat acum 1 an circa dacă nu ma înșel chiar mai devreme...merge ok,am fct test baga bine deci exclud ca este compresorul...am măsurat fiecare perna intra aer în fiecare seara ridica perfect în același timp.dar cum spunem după ce o las ceva timp oprita zici ca numai are aer în sistem.ma pricep la mașini nu sunt un papa lapte deci habar am,dar aici sunt legat de mâini și picioare ca nu reușesc sa ajung la problema dacă o pot numii asa.
    Are în panoul de siguranțe CV siguranțe aparte ascunde unde nu sunt vizibile?
    Am schimbat releul nou am zis ca dacă mia apărut pe vcds releul,lam schimbat
    Deci nu era el,ca de altfel numai mergea compresorul dacă era defect releul în fine...
    am zs ca sunt bratele de fc asa,era duse și bratele dar nu te tot,le.ma schimbat noi toate 12...tot asa fc scârțâie și par parnele pe jumate umflate...
    Deci senzația este aia atunci cnd ai bratele duse de tot, și încep sa îți bata fier pe fier asa se aud la mine...am.ridicat-o pe rampa de en ori,am băgat ranga am tras sa vad,nimik totul ok și la locul lor.
    Pernele tot asa se aud.deci vine din interior tot.
    Numai am ideei....senzorul G291 ce rol are pana la urma ? ms valy
     
  15. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Ca si idee, eu nu tin aproape niciodata pe auto, si cand opresc sau pornesc masina se mai aseaza din perne.

    Esti sigur ca scartaitul vine din amortizoare? Ai schimbat bratele, dar bara stabilizatoare? Si la mine acum iarna cateva minute/zeci de minute scartaie gen fier pe fier la denivelari, dupa care dispare.

    Legat de compresor iti recomand sa mergi la Cardinal la nea Vasile, imi e greu sa cred ca diagnoza costa 280euro, ce ii face de banii astia? :)
     
  16. Florin87audi

    Florin87audi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a8
    Salut,
    Pai nu stau în România, stau în Italia de 17 ani. Aici la noi la reprezentanța asa costa numai sa se uite, nu mai vorbesc de reparat. Am schimbat tot. Asa pare a fi/ ar proveni din suspensii acel "scârțâit ". Ciudat este ca atunci cnd am încercat eu și un alt prieten sa o apăs de bot pe loc nu se aude nici un scârțâit, ceea ce ma face sa nu știu ce sa mai cred. Pe loc cand o apăs de bot nu se aude acel scârțâit dar mergând, se aude cand strada este denivelata cu hopuri etc. Am luat in calcul și varianta sa fie bratele, ca aceasta problema a apărut exact după ce am schimbat bratele cu unele noi. Inainte, cu cele vechi, nu făceau asa. Compresorul baga perfect 0 probleme. Sâmbătă acum demontez bara fata sa controlez toată fata, de la compresor pana la ultima piesa ce cuprinde sistemul suspensii.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Unde esti in Italia ? Eu am fost la 4-5 reprezentante, dintre care 3 diagnoze mi le-au facut gratis.
    280€ pe o testare mi se pare absurd.
    De ce nu dai 50€ sa iti iei un VCDS ?
     
  18. Florin87audi

    Florin87audi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a8
    Verona stau.cumnatul meu a dat 280€ cu bon ca ia fct un test și sa uitat la o chestie banala de 5min...de unde pot lua vcds -ul?
    Ms frumos
     
  19. Schelet77 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2016
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi A8 3.0TDI 2007
    Servus, ar putea cineva să îmi detalieze procedura de schimbare a compresorului de suspensie şi a blocului de valve? Blocul de valve e lângă compresor? După schimbare trebuie resetat înainte de pornirea motorului sau se resetează automat?
     
    Ultima editare: 15 Dec 2016
  20. Florin87audi

    Florin87audi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a8
    Compresorul la v8 este sub farul stâng (partea sofer)
    Grupul de Valvole se afla unde este semnalizarea de pe aripa stânga...trebuie sa demontezi pasajul rotii.protecția de noroi și ai sa vezi grupul....trebuie sa fc un test deoarece o sa ai eroare. pt demontat ai 4 șuruburi cu arc la compresor,trebuie data bara jos sa poți scoate compresorul. la grup ai 2 șuruburi.este foarte ușor de dat jos grupul...bft
     

Distribuie pagina asta