1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de directie - suspensie - planetare - rulmenti sau tren de rulare la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de mir_A4, 20 Oct 2010.

  1. samsung710n 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, 2.0 tdi 177, 2013
    Am un A4 B8 2013 multitronic. Am schimbat acum o luna buscile de la bratele superioare cu unele marca Lemforder, si cand sa ma uit azi la ele, par a fi rupte. Nu imi dau seama daca e ok sa arate asa sau nu, cand sunt rotite rotile maxim stanga sau dreapta.

    203602.jpg
    203745.jpg
     
  2. nutzu_tim

    nutzu_tim 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Q5, 2013, 2.0tdi, CGLC
    Salut. Referitor la bratele cu bucsi de 75, imi puteti da un cod ceva? Eu le-am comandat dar pt masina mea 2008-2009 au venit tot de 65 si nu am rezolvat problema vibtratiilor in volan la viteza. Multumesc.

    Andyzaharia, la tine am vazut ca le-ai schimbat... Cred ca avem aceeasi masina, ca an de fabricatie si motor.
     
  3. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Daca faci comanda dupa vinul de la masina ta, atunci e clar ca o sa iti vina tot de 65mm.

    Codurile pentru bratele cu bucse de 75mm sunt Left: 8K0 407 693 Q Right: 8K0 407 694 Q In etka imi apar ca a fi bratele pentru perioada 30.08.2010 - 20.06.2011 s-ar putea sa fie si versii mai noi, dar versia mea de ETKA nu imi mai da nimic...
     
  4. nutzu_tim

    nutzu_tim 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Q5, 2013, 2.0tdi, CGLC
    Multumesc mult andyzaharia. Nu stiu daca se potrivesc la con dar daca tu le-ai comandat si e ok o sa le comand si eu. Daca nu le dau retur
     
  5. nutzu_tim

    nutzu_tim 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Q5, 2013, 2.0tdi, CGLC
    Acum am facut comparație intre ce am eu pe masina si ce mi-ai dat tu. Este diferenta de cota la con. Unul are 14,4 adica ala cu bucșa de 65, si 16,8 ala cu bucșa de 75. La tine s-au potrivit? Sau cum ai facut?
     
  6. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Habar nu am aici, la mine au intrat perfect fara nici un fel de problema. Apropo am verificat acum ce am cumparat eu si bratul stang avea codul 8K0407693R deci dreptul trebuie sa fie respectiv 8K0407695R. Incearca sa verifici codurile astea.

    Ps. vroiam sa iti zic aseara sa verifici conurile ca s-ar putea sa nu fie compatibile, am uitat :). Bine ca ai verificat tu!
     
  7. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    samsung710n Nu sunt rupte,au inceput sa se crape foarte usor in exterior pe moment sunt ok.
    Cand este stransa mai tare decat trebuie cu cheia normala incep sa crape astfel la viraj maxim incepe sa se fisureze mai este mult pana sa se rupa.

    Pentru linistea ta cauta cineva cu cheie dinamometrica,cauta cuplurile de strangere in ETKA desurubezi si strangi la cuplul indicat,asta este tot.
     
  8. samsung710n 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, 2.0 tdi 177, 2013
    multumesc mult pt raspuns Iulian !
     
  9. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Samsung, le-ai pus tu sau la un service? Cred ca nu au fost strânse cu ele în poziția de lucru și când ai pus mașina pe roti, ele au devenit tensionate și apoi s-au crăpat. Cred ca e singura explicație pentru ce se vede.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
    stefrac apreciază asta.
  10. szrobik

    szrobik 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2010
    Locație:
    Cluj / Sighet
    Masina:
    audi a4 b6 1.8T & golf2 g60-T ex. golf3 1.8GT
    arazvan2002 +1
     
  11. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Ca sa intelegeti ce se intampla de fapt acolo demontati tot ansamblu.

    Fara sa modificati ''pozitia de lucru" mai exact fara sa modificati pozitia bratelor superioare.
    1.destrangeti un brat superior care doriti si strangeti-l la "mana" apoi miscati de brat sus-jus,fata-spate
    2.apoi strangeti-l cu o cheie dinamometrica la cuplu specificat de manual si repetati miscarile
    O sa observati ca opun o rezistenta diferita asta se intampla si cand sunt ele efectiv pe masina.

    Un arc uzat 50% va da o "pozitie de lucru",un arc uzat 30% alta pozitie,un arc nou va da alta pozitie,
    Sfatul meu este sa pastrati unghiul bratelor care este din fabrica,ok sa spunem ca il pierdeti ,ETKA precizeaza exact unghiul bratelor superioare fata de orizontala pentru fiecare motorizare.
    Conditia pentru repozitionare: sa demontezi tot ansamblul :)

    In cazul ca le strangeti in "pozitie de lucru" adica cu rotile pe asfalt este un compromis,hai sa spunem direct timpul costa bani si a fost montat bratul fara sa fie demontat tot ansamblul.
    In condtitiile in care nu ai cheie dinamometrica si nu stii exact cuplul de strangere il strangi in "pozitia de lucru".
    Concluzia nici cu masina pe roti nu este corect,dar mai bine decat cu rotile suspendate.
    Ok este sa pastrezi unghiul din fabrica demontand tot ansamblul arc-amortizor-brate superioare.
     
    Ultima editare: 28 Oct 2016
  12. samsung710n 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, 2.0 tdi 177, 2013
    Din vara,sunt nou posesor de A4 B8 2013, si sunt f dezamagit de stabilitatea ei in curbe la viteze de peste 100km/h. Spre exemplu cand merg cu 130-150 pe autostrada si sunt curbele acelea foarte largi, imi da un sentimente de nesiguranta, imprecizie a directiei, parca valseaza pe sosea, parca ar acvaplana, sau sa intre in balans. Alt exemplu e pe DN1, pe la Tancabesti, sau ce e pe acolo, unde e parapetul despartitor, si vine o curba, in care intri cu mai mult de 100, fiind inafara localitatii. Cu vechiul Astra H nu aveam nicio problema, era f stabil. Ce poate avea probleme ? amortizoare ? caseta directie ? Aceasta problema o am si pe jantele de vara de 18, presiune 2.9, dar si pe jante de iarna de 16 presiune 2.2
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Te duci la service sa iti verifice amortizoare si tot sistemul multi-link.
     
    snipe apreciază asta.
  14. Alex90 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 ,105 kw, Automata, 2013
    Sunt posesorul unui B8 cutie automata.
    De cateva zile am observat ca se aude un huruit ciudat atunci cand merg cu viteze > 40km/h. Acesta dispare cand virez dreapta.
    Am mai vazut ca pe drum drept masina are tendinta sa se duca spre dreapta.De pe loc cand rotesc volanul stang/dreapta nu simt ca as face aceste manevre greu.
    V-ati confruntat si voi cu asemenea probleme?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Rulmentii i-ai verificat ?
     
  16. Alex90 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 ,105 kw, Automata, 2013
    Nu i-am verificat.O sa merg la un service sa vad despre ce este vorba.

    Mersi mult audi66
     
  17. Kosmyn

    Kosmyn 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 Avant ,2.0 TDI CAGA , 2008,
    Salutare tuturor!
    Sunt posesorul unui audi a4 avant b8 din 2008 si de vreo 2 luni la orice denivelare peste care trec se aude un scartait enervant pe fata.Am fost in reprezentanta sa imi verifice suspensiile si mi-au gasit terminate bratele superioare si articulatia cardanica pe ambele parti...le-am schimbat in reprezentanta (1180 euro) au verificat si restul de brate si ce mai e pe acolo mi-au spus ca toate sunt ok doar ca scartaitul nu a disparut....are careva idee ce poate fi
     
  18. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    Suie masina pe elevator si verifica bucsile de la puntea fata (bascula/brat). La mine asta a fost cauza acestui scartait enervant. Erau curse si s-au crapat. Am fost la trei service-uri si nu si-au dat seama de problema. Colegul marian_milea si-a dat seama in 30 de secunde. Succes!
     
  19. Kosmyn

    Kosmyn 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 Avant ,2.0 TDI CAGA , 2008,
    Multumesc pentru raspuns dreiutz am sa merg sa verific sa vad ce gasesc.
     
  20. Alex90 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 ,105 kw, Automata, 2013
    Am fost la service si se pare ca e de la rulmentul de pe dreapta fata.Au facut comanda si miercuri voi merge sa il puna.
    Pret 1340 RON rulment si 240 manopera
     

Distribuie pagina asta