1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cel mai fiabil A4 td(i),care este acela?

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de iulian_1976, 21 Dec 2008.

?

Care model a fost cel mai fiabil?

  1. Audi 8O

    26 vot(uri)
    5,4%
  2. A4B5

    115 vot(uri)
    23,8%
  3. A4B6

    228 vot(uri)
    47,1%
  4. A4B7

    67 vot(uri)
    13,8%
  5. A4B8

    48 vot(uri)
    9,9%
  1. sanducosmin Bronze Member

    Înscris:
    6 Feb 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audiA4,1.9tdi, 2005+A4,1.9tdi,2001
    Parerea mea 1.9tdi 66kw si daca ai grija la ulei (nu din Romania) si 1.9 tdi AWX-AVF
     
  2. BennyBeNNy

    BennyBeNNy 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2010
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4,1,9 TDI 110 CP .28\12\1998
    Am votat pt A4 B5.motor 1.9 AFN 110CP.masina pe care o detin si inca nu am avut probleme cu motorul km am aproape 270 mii
     
  3. sanducosmin Bronze Member

    Înscris:
    6 Feb 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audiA4,1.9tdi, 2005+A4,1.9tdi,2001
    Motoarele 1.9 TDI cu pompa distribuitoare sunt mai lisite de problema axelor cu came si injectoarePD ,detin ambele masini 1.9 AHH si 1.9 BKE si nu am avut probleme cu nici una.
     
  4. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Motorul 1.9 TDI 1Z,de departe.
     
  5. Avant.

    Avant. 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2011
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4 B5 1.9 TDI Avant
    Am votoat motorul meu 1.9 Tdi 66kw AHH , 187000 km si nu lipseste nici un gram de ulei intre schimburi , consumul este de vis si ansamblul motor - cutie de viteze este foarte elastic si silentios ( se simte foarte bine la viteze de 120 - 160 km/h )
     
  6. junyor_tim

    junyor_tim Junior Member

    Înscris:
    4 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    a4 1.9AWX 2002, Golf V 1.9 BKC
    Salut, am citit tot topicul si am vrut sa las si eu cateva cuvinte, am votat a4 b6, dar tin sa specific motorul AWX, foarte reusit, silentios, antifonare foarte buna. Am 255000 km, turbina a fost schimbata cred ca pe la 180000 dar nu pentru ca a picat ci pentru a pune una mai mare, consum foarte bun, ambreiaj schimbat la 240000+(cred ca a tinut destul de bine). De ce AWX? pentru ca cele 5 trepte sunt lungi iar in depasiri isi spun cuvantul. Am si un golf 5, 1.9 tdi in 6 trepte si credeti-ma ca ma enerveaza la culme in depasiri, foarte scurte si trebuie sa schimbi cand iti e lumea mai draga.
     
    adi_bm apreciază asta.
  7. zolik

    zolik Bronze Member

    Înscris:
    10 Iul 2010
    Locație:
    Tg-Mures TRANSILVANIA
    Masina:
    AJM B5 avant 2001+Altea '06 BJB
    Subscriu si eu,AFN-ul mi sa-a parut cel mai fiabil,intr-adevar la cumparare am bagat aprox 1000 euro in ea,am schimbat multe fiindca aveam nevoie de o masina buna,calatoream mult si in afara,asta dupa ce incepeau sa pice unele lucruri rand pe rand,atunci m-am enervat...
    Am facut aproape 60.000 km intr-un an si 2-3 luni,mult inafara tarii,dar nu m-a lasat in drum,nu s-a stricat
    Acum in alta ordine de idei,dupa ce am cumparat B5-ul S-line cu motor de 116 cp mi s-a parut foarte sprintena motor puternic si viteze lungi,stabila sprintena robusta,apoi detinand A6 AVF nu am fost impresionat CA MOTORIZARE,AVF-ul puternic dar 6 viteze schimbi des,greu si consum mare ca fiabilitate nu stiu fiindca nu l-am tinut mult,masina la vanzare avand 270.000 km,dar cine l-a cumparat de un an tracteaza cu ea tot ce prinde(A8,Jeep-uri transport materiale etc) si inca functioneaza,si nu stiu sa fi schimbat ORICE...deci tine mult,in schimb A6 BLB-ul dupa ce i-am schimbat pompa de ulei,doar talpa si pe drum bun cat cuprinde,am detinut-o 2 ani,am fost impresionat de calitate,stabilitate,ce sa mai masina exceptionala,am fost multumit de ea
    Am vandut-o avand nevoie de bani si am din nou B5 facelift,revin in viitor cu detalii
     
    Ultima editare: 27 Aug 2013
  8. raffyunicatul 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2014
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    Audi 80 B3, 1988
    Audi 80 an `88- 1.6 D cod motor JK - 40kw.

    Nu stiu cati km are... dar cu siguranta a depasit 500.000. Merge brici :D. Eu il am de 50.000 km si la motor nici o prbl.. doar garniturile la pompa .
     
  9. ness30

    ness30 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q5 2.0 TDI quattro 190cp / S-tronic / CNHA / 2015
    Am avut A4 B5 ( AFN 1.9 TDI 110 cp) luat de mine la 220.000 de km si vandut la peste 500.000 km. In tot acest timp nu am schimbat la el decat kit distributie, ulei , filtre, placute si bucsaraie la roti. Ca sa nu mai zic ca de pe la 350.000 are si cip din soft si chiar a fost "alergat". Mentionez ca nu completam nici macar ulei intre schimburi. Masina a fost geniala....i-am vandut-o unui prieten si acum are cam 600.000 km si abia acum au inceput sa apara ceva probleme (pempa injectie, turbina).
    Am mai avut un B5 1.6 benzina AHL de la 150.000 la 220.000 si in afara de distributie si filtre a mai picat bobina de inductie....deci destul de fiabil si acel motor pot spune.
    Acum mi-am achizitionat de curand un A4 B8 (CAGA 2.0 TDI CR, multitronic, 2009) cu 215.000 km si deja m-am panicat de eventualele probleme care apar pe la acest nr de km....axul de la pompa de ulei si faza cu spanul din pompa de inalte....ca sa nu mai zic de cutia de viteze care costa peste 6.000 Eur din cate am inteles.
     
    coco_catalin apreciază asta.
  10. ryoraul

    ryoraul Bronze Member

    Înscris:
    8 Feb 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B5 2001 AVANT 1.9 TDI AJM
    Am votat A4 B5 cod motor AJM pentru ca detin unul. Eu am schimbat debitmetrul, kit ambreiaj si cam atat pe la motor.
     
  11. amorezatu

    amorezatu 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2013
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 Multitronic 105 KW CAG 2009
    Motorul 1.9 TDI 1Z. L-am avut fara nici o problemă 3 ani de zile. Am vândut-o și nici acum nu cere mai mult de ulei și motorina, știu asta deoarece o deține sora mea, momentan are peste 550.000 kilometri și încă nu da semne ca îmbătrânește.
     
    coco_catalin apreciază asta.
  12. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    1.9 TDI 1Z. E in familie de 11 ani jumatate, nu face multi km ce-i drept folosind-o 90% urban, dar e condusa zilnic. 295k km, luata la ~200k. Ambreiaj,turbina,injectoare originale. Pana si bujiile incandescente sunt originale si am pornit iarna asta la -14 (o cheie mai lunga, dar fara fum). Singura problema e pompa de injectie care ar trebui schimbata.
     
  13. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    1Z nu e motor, e uzina de fiabilitate ... el si mai apoi ALH-ul.
     
    Xtremer, stefan550 și amorezatu apreciază asta.
  14. niki24

    niki24 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,1.9TDI,170CP,2004.
    Am votat B6...AWX poate sunt un pic subiectiv...dar cert este ca pana in 2005 se faceau motoare fiabile.
     
  15. Cristian3200 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 tdi avb
    Poate am votat subiectiv ca am un B6 din 2003 1.9 tdi avb, e in famile din 2006, a fost a lui tata cumparata din germania cu 160.000 de km, acum masina a ajuns la mine are 375.000, turbina din fabrica, motorul nu are absolut nimic schimbat, nu scoate gram de fum, uleiul imi scade pana intr-un cm pe joja intre schimburi care s-au facut numai la 10.000 (maxim 12-13000). Nu fuge, ca niciodata nu a fugit inca bate 200 daca are loc pe autostrada, dar e loiala ca un caine batran.
     
    coco_catalin apreciază asta.
  16. szabolcs 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2011
    Locație:
    dej
    Masina:
    audi 80 1.9 tdi 1994
    Pacat ca am observat tarziu acest topic,detin un audi 80 b4 cod motor 1Z. Sunt masini extraordinar de bune. Am masina de 11 ani si va pot spune ca motor mai reusit ca aceea nu o sa mai am. Are 1.221.234 km. Ceasul din bord sa blocat la 999.999. Din anul 2000 este adus in tara si facut doar taxi pana in 2007. Ambreiaj,volanta,pompa de injectie original. Ulei in cutia de viteza neschimbat de 23 de ani,turbina originala. Cu tot ca mai am un Audi A3 1.9 tdi 131 cp ASZ quattro, cu care umblu zilnic,mai pornesc si 80 si fac cate un drum mai lung cu ea. Sincer imi e mai draga ca A3.
     
    911turbo, terrymada, DeViAnS și alți 2 apreciază asta.
  17. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Subscriu. AVF/AWX, 1Z si ALH.
     
  18. CretuSergiu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2016
    Locație:
    Neamț
    Masina:
    Audi 80 b4
    Salutări,
    Dețin un Audi 80 B4 avant 1.9 tdi 90 cp 66 Kw cod motor 1Z și are volanta cu masă simplă, ca răspuns la unii dintre posesori. Motorul merge la fel de bine de când am cumpărat-o acum 3 ani, fostul proprietar a spus că în 3 ani nu i-a făcut nimic, un rulment pe față, deci ambreiajul avea peste 6 ani pentru că mai fusese la cineva 3 ani de cand a fost schimbat ambreiajul.
     
    bc74abs și smurff apreciază asta.
  19. tira zoli

    tira zoli 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2016
    Locație:
    Mogosesti , Maramures
    Masina:
    Audi A4 b5 1.9 tdi ajm 2001
    Salut,
    Eu am un A4 B5, 1.9 tdi din 2001 cod motor AJM 116 cp. Eu deocamdată sunt mulțumit.
     
  20. Ĺuciank

    Ĺuciank 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2019
    Locație:
    Fagaras
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 Tdi AVF 131 cp, 2004
    In VCDS arata cu 70.000 in plus, undeva pe traseu s-au pierdut ... :)
    Ulei completez foarte putin intre schimburi pe care le fac intre 10.000 - 12.000.
     

Distribuie pagina asta