1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. XCL 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 Facelift, 2.0 TDI 177 hp Multitronic, 2012
    Salutare tuturor,

    Am cumparat acum 3 luni un Audi A4 B8 Facelift, 177 hp, an 2012, cutie multitronic. Masina avea 41.000 km cand am luat-o ( reali - masina a fost in leasing operational, tot istoricul la Audi ). Inainte sa o cumpar, am facut o verificare la Porsche Pipera, unde baietii mi-au spus ca "nu au mai vazut masina sh in stare atat de buna". Super, am luat-o!

    Dupa ce am facut cu ea aprox 1500 km a inceput sa se auda un sunet metalic in partea stanga fata, la pornire si in momentul in care o puneam in drive ( pe loc ) si dupa plecare pana pe la 1100-1200 rpm.

    Am fost inapoi la Porsche Pipera la consilierul care o preluase si pentru verificare, au bagat-o la verificare si am aflat ca problema este la volanta si trebuie inlocuita. Dat fiind faptul ca masina a iesit din garantie in luna mai anul acesta si consilierul a fost mai mult decat un super om (rar mai gasesti oameni atat de ok ), nu a fost necesar sa platesc decat manopera pentru inlocuire ( aprox 1600 RON ), costul volantei fiind suportat de catre Audi.

    Dupa inlocuirea volantei, la o zi sunetul mi-a reaparut, insa suna putin diferit si in conditii diferite: se aude doar cand masina e in Drive sau R si stau pe loc. Cum am plecat, cum nu se mai aude.

    M-am intors la ei, mi-au spus ca pare sa fie tot de acolo, dar sa mai fac niste km si sa revin. Am facut 4000 km in concediu si am revenit, cu sunetul putin amplificat.

    Au bagat masina din nou in service si concluzia a fost ca trebuie inlocuita din nou volanta. Problema este ca nici dupa inlocuirea din nou a volantei zgomotul nu a disparut, ci este identic. Au chemat tot felul de specialisti, au montat si demontat cutia de vreo 3 ori - fara solutie. Raspunsul a fost ca este un zgomot normal de functionare, ca din punct d evedere mecanic masina este OK ( lucru confirmat si in scris ).

    Problema mea este ca acel sunet este foarte enervant, mai ales cand stau la semfor se aude destul de tare si ma sacaie. In plus, am tot timpul senzatia ca de fapt este o problema acolo si ceva o sa pice :).

    Intrebarea mea este: a mai avut cineva o problema de genul acesta ? Ati gasit vreo rezolvare? Imi recomandati vreun alt service la care sa merg, unde sa se uite cineva prin alte parti (inele metalice sau ce zdranganele pot sa mai fie pe acolo ) ?
     
  2. calinadrian2 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    a4 b8 , 2.0tdi, 2013
    Salutare,
    ma puteti ajuta cu un tutorial sau un sfat pentru a face o adaptare la ambreiaj pentru mersul inainte la cutia multitronic din subiect ce are cod 0AW ?
    Sa va spun ce am patit : la plecarea de pe loc , mai ales in panta si cu rotile virate, masina nu se accelera tot timpul. In ideea ca daca voiam sa plec de pe loc trebuia sa ma "joc" un pic cu acceleratia. Am vazut niste tutoriale la adaptarea asta : uleiul cald in cutie 85+ grade, mers cu accelerare moderata 10km/h distanta scurta 20m si franat usor pana la oprire cu repetare de cateva ori , atat in fata cat si in spate. Pe mersul in spate,VCDS-ul 16.8, imi arata ca adaptarea s-a facut cu succes dar pe mersul inainte nimic altceva doar "running" . Prin urmare in basic settings am accesat : Reset clutch adaptation "forward". De atunci cand o pun in D smuceste si se aude ca ceva nu este in regula. Ca eroare nu am nimic pe vcds. In R unde NU am resetat valorile totul este normal si smooth ..
    Ce imi recomandati sa fac ?
    Multumesc,
    Calin
     
    radu.daniel apreciază asta.
  3. Mervey

    Mervey 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2016
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A4 B8 — 2.0 TDI (CGLC) — 2013 — 177 CP
    Am mers la un service sa fac schimbul de ulei la cutie si mi l-au recomandat pe cel din atasament. Ei zic ca e identic cu cel original dar asta e 65 lei, iar cel original 95 lei. Stiti ceva despre el ?

    image.jpeg
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce nu pui OE, pentru 30 lei ?
     
  5. Mervey

    Mervey 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2016
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A4 B8 — 2.0 TDI (CGLC) — 2013 — 177 CP
    Exista multe piese si solutii care sunt vandute de diverse firme, doar luand un produs si punandu-si marca pe el.
    Speram sa fie adevarat ce mi-au zis cei de la service si sa fie acelasi ulei, doar alt ambalaj, dar as fi fost dispus sa cred doar daca venea confirmarea de la cineva cu credibilitate(in "ochii" mei credibilitatea) de pe acest forum.
    30/l x 8 insemna o reducere de 240 ron, plus ca mi-au zis ca mai trebuie 1,3l dintr-un altul care costa 130ron/l si trebuie sa cumpar asadar 2l...pic cu pic se face mult.
    O sa merg pe OE
    Multumesc
     
  6. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Swag este Febi, sub alte haine. Eu am folosit la Golf, cutie manuala.
     
  7. Barbu iulian

    Barbu iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 avant, 1969 diesel cod CAGA, cutie 8+1 multitronic, an 2010
    Va salut, sunt nou pe acest forum, de o zi sunt posesorul unui A4 din 2010 motor 2.0 diesel cod CAGA
    Am o eroare pe cutia multitronic
    9767 -Presure Regulation Valve
    P 178F 00[175] - Dirty/Clogged
    As vrea sa fac un schimb de ulei și filtre în cutie poate dispare eroarea
    Însă dacă sunteți amabili nu știu ce ulei și filtre sa iau sau ce cod ce cutie am
    Știți cumva se rezolva eroarea doar cu un schimb de ulei și filtre?
    Îmi puteți recomanda un service bun în București ptr acest schimb?
    Va mulțumesc anticipat
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Citeste tot topicul , ai informatii despre codul uleiului, cantitate de schimb, procedura de schimb si locul unde poti face asta in Bucuresti.
    Si nu in ultimul rand, te documentezi/inveti putin despre cutia montata pe masina ta.
     
  9. Barbu iulian

    Barbu iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 avant, 1969 diesel cod CAGA, cutie 8+1 multitronic, an 2010
    Ceva despre eroare, e o problema grava ?
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Barbu iulian Citeste tot topicul asa cum ti-a sugerat si colegul de mai sus.
    Eroarea ta poate veni de la un simplu ulei neschimbat la timp (sau niciodata) pana la ECU-ul defect al cutiei sau o problema de cablaj al acestuia.
    Primul pas este schimbul de ulei, daca eroarea tot persista te duci la cineva specializat pe astfel de cutii pentru o diagnoza mai amanuntita.
    Aici nu suntem la ghicitoare, nu avem nici un glob magic de cristal, pur si simplu ne dam cu parerea. Daca unui coleg i-a disparut eroarea facand schimbul de ulei, nu este obligatoriu sa fie aceeasi rezolva si pentru tine, cauzele pot fi diferite.
     
  11. Barbu iulian

    Barbu iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 avant, 1969 diesel cod CAGA, cutie 8+1 multitronic, an 2010
    Ok primul pas o sa fie schimbul de ulei am văzut ca este recomandat sa îl fac la reprezentanta. Va mulțumesc
     
  12. Ady goja 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2016
    Locație:
    Baia mare
    Masina:
    Audi A4 b8 cagb 2010
    Seara buna. Am un audi a4 b8 2010 multitronic.acum seara iam dat putin pe manual si am avut surpriza sa observ ca treapta a 2a intra greu .in drive nu am probleme .dar in manual treapta a2a intra destul de greu .iam dat de 2 ,3 ori pana o intrat in viteza a2a .?
     
  13. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Poate aveai viteza prea mica sa intre?
     
  14. Ady goja 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2016
    Locație:
    Baia mare
    Masina:
    Audi A4 b8 cagb 2010
    Era cam turata in 2000 2500 in prima treapta. Am gasit rezolvarea in 2800 schimba din prima
     
  15. RobertA 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2016
    Locație:
    Lipova
    Masina:
    Audi A4 B8 , 2.0 TDI , 2009
    Buna ziua..dimineata am fost la reprezentanta pt schimbul de ulei la cutia de viteza automata..dupa efectuarea schimbului am plecat cu masina din service si la 30 de metri a inceput sa troancane ceva pe fata dreapta..troncaneala apare de la 20 km/h pana pe la 35-40 de km/h..m-am intors la reprezentanta si au spus ca trebuie sa verifice uleiul la diferential daca are span sau nu..au mai spus si de ceva brate si bucse,capeti de bare..din cauza ca nu stiu despre ce este vorba imi eate frica sa mai circul asa cu ea..urmatoarea programare este abia peste 2 saptamani..as fi recunoscator daca imi puteti recomanda un service in Arad..multumesc
     
  16. alin_ice

    alin_ice 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    ex A4 B7; A4 B8 ; A6 4G FL
    Daca a facut dupa schimb , si inainte nu avea probleme, iti recomand sa mergi inapoi la reprezentanta si sa incerci sa vezi ce are. Ai garantie si nu te lasa intimidat de ei si nu accepta sa te lase sa astepti cu saptamanile.Nu pleca pana nu rezolva ce are masina. Iti spun din proprie experienta ca poti rezolva dar ai nevoie de nervi tari.
     
  17. RobertA 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2016
    Locație:
    Lipova
    Masina:
    Audi A4 B8 , 2.0 TDI , 2009
    Dupa 5 minute m-am intors si au bagat-o din nou in service iar dupa aprope o ora au spus ca e posibil sa fie ceva la diferential si m-au programat peste 2 saptamani. Martea viitoare merg din nou la ei. Chiar nu avea absolut nimic masina cand am mers cu ea. Nu am mai trecut prin asemenea situatii si nu am mai gandit clar in momentele acelea, de aceea am acceptat sa ma reprogrameze. Vreau sa vad ce se intampla la urmatoarea programare. Din cate am inteles ai dreptul sa asisti la reparatie. Oricum ei mi-au oferit ceva garantie cand au facut schimbul de ulei. Sunt curios ce motive vor baga ca sa se scoata sau daca o sa se observe ce au gresit.
     
  18. alin_ice

    alin_ice 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    ex A4 B7; A4 B8 ; A6 4G FL
    Tu ai quatro pe masina ? Stiam ca nu s-a pus quatro combinat cu multitronic pe 2.0 tdi, sau cel putin nu la B8, deci cum sa se auda de la diferential?
    Dar oricum rau ai facut ca ai acceptat o reprogramare la 2 saptamani , nu trebuia sa iei masina pana nu se rezolva si daca uruie ceva dupa schimb la cutie , sincer nu suna bine ...chiar suna scump. Te-au pus cumva sa semnezi ca daca se intampla ceva , e pe raspunderea ta? Stiu ca e un risc oarecum la schimb ulei sa balboteze spanul din cutie , etc si mai nou la PBV de ex iti spun ca exista un risc si incearca sa te puna sa semnezi ceva de gen ca te-au informat.Oricum parerea mea e sa nu astepti programarea si sa incerci sa rezolvi cat mai repede si evident nu merge cu ea sa nu afectezi ceva.
     
    SebastianButnariu apreciază asta.
  19. RobertA 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2016
    Locație:
    Lipova
    Masina:
    Audi A4 B8 , 2.0 TDI , 2009
    Nu e Quattro si nu am semnat nimic. Intradevar am gresit ca am plecat cu ea. De circulat nu circul cu ea momentan. O sa vad saptamana viitoare ce se va intampla si o sa revin cu un raspuns. Mersi
     
  20. alin_ice

    alin_ice 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    ex A4 B7; A4 B8 ; A6 4G FL
    Pai si atunci cum naiba sa se auda diferentialul ?? :)
    Esti sigur ca erau mecanici :) , eu unul nu am treaba cu mecanica, sunt doar utilizator de masina, dar diferential din cate stiu au doar masinile cu 4*4 ...
     

Distribuie pagina asta