1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare / Tuning / Modificare motor 2.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de bigarel, 8 Dec 2008.

  1. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    nersi1, am mai scris pe undeva informatiile astea... Motoarele de 120, 136, 143, 163 si 170CP (2008-2012) sunt identice fizic. La ultimele 2 difera doar turbina.
    Intre 120, 136 si 143 singura diferenta de soft este torque limiter-ul (si in functie de software update unele au mapa de turbo si de avans putin modificata, dar cateva procente nesemnificative, chiar si intre 2 softuri de 143CP este uneori diferenta asta).

    Eu merg pe 1.75 bar boost acum, cu overboost la 1.85. E putin cam fortata turbina asa, dar asta se intampla doar pe dynamic. De obicei merg pe Confort.
     
  2. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Acum intrebare, dar cutia cum se descurca cu tot cuplul asta, cam care ar fi valorile maxime ce se pot obtine? Am inteles ca de la 450nm in sus incepe si patineaza ambreiajul, insa daca este schimbat cu altul pe masura gen sach sre organic care duce 500nm putem atinge acest prag cat sa nu faca cutia poc?
     
  3. paulika21

    paulika21 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2009
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    A6 4F, CAGB, 2010
    salutare la toata lumea!
    as vrea sa va intreb (ma innebuneste un prieten sa imi maresc puterea la masina - a6 4f din 2010 cu 136cp) daca pun turbo pt motor de 3.0 cu 284cp din fabrica, pana la ce valori ar fi indicat sa urce puterea la masina mea, fara sa risc defectarea cutiei de viteze (manuala) si eventual sa nu crape ambrejaul?? 200+ cati cai si NM??
    multumesc!
     
  4. Micckkey

    Micckkey 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 FACELIFT, 2.0 TDI 120 CP, 2013
    Poti sa o duci lejer pana in 180 cp si 400+ nm doar din soft, fara sa fie nevoie de alte interventii mecanice.

    O sa fie in siguranta masina pana la puterea asta..depinde si de modul de mers..daca o sa conduci foarte agresiv poti sa termini ambreiajul si la puterea actuala a masinii..
     
    barbuceanu alexandru și paulika21 apreciază asta.
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Undeva la 180cai si 400nm sunt safe pentru masina ta fara alte modificari.
    Daca te arunci sa schimbi turbo, sa nu ai impresia ca este asa simplu. Mai trebuiesc facute si alte modificari pe langa turbo.
     
  6. audirs

    audirs Bronze Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 avant 2.0 tdi 2009 full led wheels 18" 2.7 turbo and remap,stage 3
    Dupa ceva teste pe strada cu diverse viteze nu mi-a venit sa cred cum merge "fetita" mea, parca era posedata :) Clar trebuie intercooler penrut ca, cu cat e mai frig cu atat trage mai rau si la 2 bari posibil sa fie ceva caldura in admisie.
     
  7. Burtic Paul

    Burtic Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a5, 2.0tfsi, 2017
    Salut, am si eu o intrebare :
    Am un audi a4 b8 2013, cutie automata, 177hp si 182.000km si as dorii sa imi fac resoftare la Revo, multi spun că, cutia automata nu suporta mai mult de 400 NM, ea avand momentan 380NM, ce părere aveți ?
    Mulțumesc !
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  9. Burtic Paul

    Burtic Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a5, 2.0tfsi, 2017
    Mulțumesc
     
  10. Andreicalin 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 2.0tdi 170cp
    Salut,
    Este cioneva cu CAHA softat de mai mult timp, sa-mi spuna si mie la cat l-a dus si daca a avut probleme? As vrea sa-i fac si eu un soft undeva pana in 200-205 cp (din cate ziceti ala e safe), daca are cineva il rog sa-mi spuna si mie daca a avut probleme cu ambreiajul sau alte componente in timp si daca i-a scazut sau crescut consumul. Multumesc.
     
  11. Marco_audi

    Marco_audi 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi a6 2011 2.0tdi 170cp (chip 200cp, upgrade quattro)
    Salut, eu am un audi a6 c6 cu motorul caha de 170 cp resoftat la 200 cp pe dino test si 450 nwt .A trebuit sa-i schimb ambreiajul pentru ca patina,iar an rest nici o problema.
     
  12. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu are de ce sa crească consumul, doar eventual sa scadă dacă se mai optimizează ceva în afara de mărirea puterii. Consuma mai mult fiindcă ești tentat sa apeși mereu accelerația.
    Ambreiajul patinează dacă era deja uzat, probabil majoritatea avem mașini sh, deci cu ambreiaj uzat și nu numai, asa ca e probabil sa mai cedeze cate ceva, dar nu neapărat din cauza resoftarii.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  13. Andreicalin 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 2.0tdi 170cp
    Multumesc pt raspunsuri. As dori daca mai sunt si alti detinatori de CAHA softat sa spuna daca au avut probleme in timp cu ea. A mea are 220k km deci cam mult. Ce recomandati TCM dau Revo?
     
  14. Marco_audi

    Marco_audi 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi a6 2011 2.0tdi 170cp (chip 200cp, upgrade quattro)
    Tot 220 km am si eu,dar inainte de resoftare Am dat turbina jos si am curatato , egr clapetele de admisie si am anulat filtru de particule fizic.Resoftarea trebuie facuta de cineva recomandat cu dino test!Discul de ambreiaj a patinat an aceasi zi pentru ca era uzat si cuplu este cam mare (450 N) .Problema apare cand e ud sau ai aderenta scazuta pe carosabil ca patineaza rotile si topaie an treapta 1 si 2 asa ca am recurs la montarea sistemului quattro,reusind cu acesta sa pun toata puterea pe asfalt .
     
    Bogdan123 și arazvan2002 apreciază asta.
  15. Andreicalin 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 2.0tdi 170cp
    Pai cred ca si ambreiajul mau e cam uzat pentru ca la rece trepideaza in treapta 1 cand pornesc de pe loc. Nu as vrea sa scot dpf-ul cel putin deocamdata, si daca mi-ar face-o la 190+ cp mi-ar fi de ajuns...un soft eco sa zicem pentru reducerea consumului si cuplul nu asa mare ca la tine. Multumesc pentru raspunsuri. A, am uitat sa intreb, unde ti-ai facut resoftarea? De TCM stie careva ceva?
     
  16. Marco_audi

    Marco_audi 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi a6 2011 2.0tdi 170cp (chip 200cp, upgrade quattro)
    Resoftarea am facut la Dragos completechip iasi,sant la a doua masina si sant super multumit.
     
  17. Andreicalin 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 2.0tdi 170cp
    Multumesc.
     
  18. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    De TCM numai "de bine". Fugi de ei ca d...acu de tamaie, asta daca iti iubesti masina.
     
  19. Andreicalin 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 2.0tdi 170cp
    Ai avut experiente nasoale cu ei? TCM e firma renumita si destul de laudata pe aici si chiar si pe forumuri, ma mir ca zici asa.
     
  20. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    e alegerea ta. insa iti recomand sa nu apelezi la ei
     

Distribuie pagina asta