nersi1, am mai scris pe undeva informatiile astea... Motoarele de 120, 136, 143, 163 si 170CP (2008-2012) sunt identice fizic. La ultimele 2 difera doar turbina. Intre 120, 136 si 143 singura diferenta de soft este torque limiter-ul (si in functie de software update unele au mapa de turbo si de avans putin modificata, dar cateva procente nesemnificative, chiar si intre 2 softuri de 143CP este uneori diferenta asta). Eu merg pe 1.75 bar boost acum, cu overboost la 1.85. E putin cam fortata turbina asa, dar asta se intampla doar pe dynamic. De obicei merg pe Confort.
Acum intrebare, dar cutia cum se descurca cu tot cuplul asta, cam care ar fi valorile maxime ce se pot obtine? Am inteles ca de la 450nm in sus incepe si patineaza ambreiajul, insa daca este schimbat cu altul pe masura gen sach sre organic care duce 500nm putem atinge acest prag cat sa nu faca cutia poc?
salutare la toata lumea! as vrea sa va intreb (ma innebuneste un prieten sa imi maresc puterea la masina - a6 4f din 2010 cu 136cp) daca pun turbo pt motor de 3.0 cu 284cp din fabrica, pana la ce valori ar fi indicat sa urce puterea la masina mea, fara sa risc defectarea cutiei de viteze (manuala) si eventual sa nu crape ambrejaul?? 200+ cati cai si NM?? multumesc!
Poti sa o duci lejer pana in 180 cp si 400+ nm doar din soft, fara sa fie nevoie de alte interventii mecanice. O sa fie in siguranta masina pana la puterea asta..depinde si de modul de mers..daca o sa conduci foarte agresiv poti sa termini ambreiajul si la puterea actuala a masinii..
Undeva la 180cai si 400nm sunt safe pentru masina ta fara alte modificari. Daca te arunci sa schimbi turbo, sa nu ai impresia ca este asa simplu. Mai trebuiesc facute si alte modificari pe langa turbo.
Dupa ceva teste pe strada cu diverse viteze nu mi-a venit sa cred cum merge "fetita" mea, parca era posedata Clar trebuie intercooler penrut ca, cu cat e mai frig cu atat trage mai rau si la 2 bari posibil sa fie ceva caldura in admisie.
Salut, am si eu o intrebare : Am un audi a4 b8 2013, cutie automata, 177hp si 182.000km si as dorii sa imi fac resoftare la Revo, multi spun că, cutia automata nu suporta mai mult de 400 NM, ea avand momentan 380NM, ce părere aveți ? Mulțumesc !
Parea mea este ca nu ai citit acest topic integral si nici topicul asta: http://www.clubaudi.ro/threads/chiptunning-la-motoare-cu-cutii-automatice.3252/
Salut, Este cioneva cu CAHA softat de mai mult timp, sa-mi spuna si mie la cat l-a dus si daca a avut probleme? As vrea sa-i fac si eu un soft undeva pana in 200-205 cp (din cate ziceti ala e safe), daca are cineva il rog sa-mi spuna si mie daca a avut probleme cu ambreiajul sau alte componente in timp si daca i-a scazut sau crescut consumul. Multumesc.
Salut, eu am un audi a6 c6 cu motorul caha de 170 cp resoftat la 200 cp pe dino test si 450 nwt .A trebuit sa-i schimb ambreiajul pentru ca patina,iar an rest nici o problema.
Nu are de ce sa crească consumul, doar eventual sa scadă dacă se mai optimizează ceva în afara de mărirea puterii. Consuma mai mult fiindcă ești tentat sa apeși mereu accelerația. Ambreiajul patinează dacă era deja uzat, probabil majoritatea avem mașini sh, deci cu ambreiaj uzat și nu numai, asa ca e probabil sa mai cedeze cate ceva, dar nu neapărat din cauza resoftarii. Sent from my HTC 10 using Tapatalk
Multumesc pt raspunsuri. As dori daca mai sunt si alti detinatori de CAHA softat sa spuna daca au avut probleme in timp cu ea. A mea are 220k km deci cam mult. Ce recomandati TCM dau Revo?
Tot 220 km am si eu,dar inainte de resoftare Am dat turbina jos si am curatato , egr clapetele de admisie si am anulat filtru de particule fizic.Resoftarea trebuie facuta de cineva recomandat cu dino test!Discul de ambreiaj a patinat an aceasi zi pentru ca era uzat si cuplu este cam mare (450 N) .Problema apare cand e ud sau ai aderenta scazuta pe carosabil ca patineaza rotile si topaie an treapta 1 si 2 asa ca am recurs la montarea sistemului quattro,reusind cu acesta sa pun toata puterea pe asfalt .
Pai cred ca si ambreiajul mau e cam uzat pentru ca la rece trepideaza in treapta 1 cand pornesc de pe loc. Nu as vrea sa scot dpf-ul cel putin deocamdata, si daca mi-ar face-o la 190+ cp mi-ar fi de ajuns...un soft eco sa zicem pentru reducerea consumului si cuplul nu asa mare ca la tine. Multumesc pentru raspunsuri. A, am uitat sa intreb, unde ti-ai facut resoftarea? De TCM stie careva ceva?
Ai avut experiente nasoale cu ei? TCM e firma renumita si destul de laudata pe aici si chiar si pe forumuri, ma mir ca zici asa.