1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare / Tuning / Modificare motor 2.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de bigarel, 8 Dec 2008.

  1. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    La a mea cum trece de 4000rpm face ca tractorul, la propriu, la mine nu exista notiunea de puf sau putin fum, exista doar tractoras :) Trebuia sa filmez la dyno.. insa ca un exemplu:

    asa face si a mea, constant, dupa ce trece de 4000rpm, si ma refer la fumul negru si nu acela alb de inceput.
     
  2. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Trebuie recalibrat din soft, altfel ai mari sanse sa iti dea eroare de sincronizare intre senzorul MAP si BARO. Si oricum nu ar fi bine sa stie masina ca merge cu 2.9 bari si tu de fapt sa ai 3.7-3.8
     
  3. audirs

    audirs Bronze Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 avant 2.0 tdi 2009 full led wheels 18" 2.7 turbo and remap,stage 3
    Are cineva idee cum se face rescalarea sau recalibrarea la MAP-ul de 4 bari ? cam ce trebuie facut pt a se simcroniza noul MAP cu softul?
    Si unde este localizat MAP la a4 b8 2.0 tdi?
     
  4. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Da, eu am idee cum se face. Sensor map la audi a4 b8 este pe tubulatura din plastic la iesirea din intercooler.
     
    Rus Ionel44 apreciază asta.
  5. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Evident ca astia putini care ne ocupam cu adevarat de facut masini, nu simple stage 1 pe ce era deja calibrat din fabrica stim cum se recalibreaza MAP-ul :)
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vad ca toata lumea stie dar nimeni nu zice cum. :) Frumos ...
    Eu din cate stiu trebuie modificata o harta, dar poate primim mai multe informatii de la colegii in domeniu.
     
  7. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Este o harta unidimensionala 2x1 cu 2 presiuni la 2 voltaje diferite. E normal sa nu zica pentru ca multi din asta traiesc si le-a luat ani sa invete tot ce stiu. Cel la care iti faci softul trebuie sa stie sa-ti recalibreze si senzorul, altfel nu se numeste tuner.
     
    Bogdan123 apreciază asta.
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu cred ca traieste nimeni din calibrarea senzorilor MAP, din resoftari, da.
    Oricum, interfata cu care se modifica harta respectiva nu este scumpa, dar nici nu te invata nimeni sa o folosesti. Deci tot la un tunner va apela persoana care face upgrade la MAP.
     
  9. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Si atunci, daca se apeleaza la un tuner, de ce te mai intereseaza cum se face? Stie el ce are de facut. Daca nu stie, mai bine iti iei rapid masina si pleci la cineva competent cat mai ai timp :)
     
    Bogdan123 apreciază asta.
  10. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Exact ...
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe mine personal nu ma intereseaza, dar poate altii au acces la scule si nu stiu cum sa procedeze.
    In fine, zici ca dezvaluim vreun secret de stat.
     
  12. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Daca au acces la scule si nu stiu cum sa faca mai bine nu o fac pentru ca riscul de a distruge motorul este foarte mare. O calibrare incorecta si motorul va merge cu presiune mare desi el crede ca presiunea e cea normala. de aici EGT mare, distruge turbina, DPF, catalizator, etc. Lasati treburile de oameni mari in mana oamenilor mari (profesional vorbind).
     
  13. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Parere sincera:
    Acesta este un forum auto monomarca unde se discuta, se dezbat diverse probleme si idei despre aceste masini.
    Ideea de forum auto presupune cumularea de informatii de la mai multi utilizatori, astfel adunate si structurate pot fi de folos intregii comunitati!
    Ei, eu observ ca in aceasta comunitate sunt oameni care vor si ajuta in mod real cu informatii, oameni ce se bucura si aplica aceste informatii pentru a-si rezolva problemele, oameni care se informeaza dupa care vand servicii bazate pe informatia luata pe gratis de aici si oameni care doar vand servicii racoland oameni de pe forumuri!

    Pentru ultimile doua categorii exista sectiunea tip Bazar!

    Faptul ca sunt doritori de serviicii platite, pentru ca nu vor sa-si bata capul este perfect normal, dar faptul ca nu i se raspunde unui user la o intrebare decat prin raspunsuri gen: da se poate, dar daca vrei sa afli cum se face imi dai bani, nu mi se pare ca face acord cu ideea acestui tip de forum...

    Personal cred ca mai bine nu s-ar raspunde, astfel nu s-ar face reclama mascata, etic vorbind.

    Just my two cents...
     
    CipiA4, AOctavian, cristy9 și alți 4 apreciază asta.
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ce ne-am face noi astia mici fara oamenii mari ?? :wtf:
     
    amorezatu apreciază asta.
  15. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    rotitza, daca te refereai la mine, crede-ma, nu racolez clienti de aici pentru ca toti clientii mei vin din recomandarile clientilor vechi si nu am un business in domeniu, ma ocup cu altceva ca si main business (programare).
    Faptul ca nu am pus o astfel de informatie publica este pentru ca e periculos pentru motor si nu vreau sa se apuce toti "tunerii" sa modifice calibrari ca mai apoi sa spuna ca au citit ei undeva pe clubaudi treaba aia.
     
    ungardaniel apreciază asta.
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Eu cred ca userului i s-a răspuns prin mesajul de mai sus. Chiar daca se discuta despre tuningul motorului respectiv, nu cred ca are rost sa se intre atat in detalii de soft. Si daca i-ar spune la ce adresa se afla harta respectiva e foarte probabil sa fie inutil fiindcă exista multe variante de soft. Daca tunerul lui era interesat sa afle cum se face, sunt forumuri dedicate unde afla imediat informatia.
    Daca tot ii ia banii, sa isi dea si interesul sa isi mulțumească clientul.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  17. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Kng_bv, nu este un mesaj adresat in mod special tie. Este un mesaj generalist cu punctul meu de vedere legat de aspectele enumerate mai sus.
    "Singurul tau pacat" este ca am reactionat la ultimul inpuls... :) ce la acel moment m-a facut sa scriu.

    Userul audirs, apropos Razvan, a intrebat daca are cineva cunoastinta de cum se face calibrarea si ce presupune schimbarea acelui senzor!
    Bogdan123 a dat un raspuns complet fara substanta prin afirmarea: " Da, eu am idee cum se face"... dar totusi a incercat sa o dreaga spunand unde se afla pozitionat acel senzor...

    Ma repet, daca nu se poate oferi un raspuns concret si corect la o intrebare, mai bine nu o faci! Este opinie strict personala!

    In concluzie, nu imi doresc sa transform aceasta intamplare intr-o polemica, eu imi mentin parerile scrise mai sus si mi le asum! :hi:
     
    cristy9 și LKN apreciază asta.
  18. cotolansorin

    cotolansorin 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Faget, Timis
    Masina:
    Audi A3 8P / BKD / 2003
    Salutare baietii , de curand mi-am luat si eu un audi a3 8p 2.0 tdi 140cp , ce este drept am trecut de la un polo 1.2 de 54cp la acest monstru :D.Ideea e ca imi place aceasta masina si cum trage intrebarea mea e urmatoarea ce turbina pot sa pun pe ea cod motor BKD , se poate pune o turbina mai mare si sa o resoftez sau daca nu e ok si o resoftare din cate am inteles si am citit aicea din postari o pot duce la 180 fara probleme, eu as vrea ceva mai mult daca se poate :D :))
     
  19. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Salut. Poti sa o resoftezi safe sa zicem asa pana pe la 170-175 cp fara sa schimbi turbina. Ca exemplu ma ofer chiar eu. ;) Acum nu am inteles exact ce vrei din ce ai scris tu, adica vrei mai mult de 140 cp sau decat 180 cp, cat ai obtine doar dintr-o resoftare? Daca e varianta 2, atunci trebuie alta turbina, un intercooler, daca vrei sa stai linistit ca nu ai probleme la motor. Iar resoftarea recomand o firma cunoscuta cum ar fi RBN, unde am fost eu si sunt foarte multumit, sau Powertech la Ginel in Buzau, unde multi colegi au apelat si de asemenea, sunt foarte multumiti .
     
  20. cotolansorin

    cotolansorin 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Faget, Timis
    Masina:
    Audi A3 8P / BKD / 2003
    Ideea e ca sunt multumit cu cei 140 , dar in vara anului acesta as vrea sa ii fac ceva modificari daca e sa ii pun alta turbina si intercooler sa scot cel putin 200cp :D, am vazut ceva la r**o la 180cp 403nm 349 euro :) deaia spuneam daca strang banii astia as face o resoftare mai rapida sa vad doar cum e :D
     

Distribuie pagina asta