1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Schimbare / Modificare / Inlocuire faruri halogen cu faruri OEM Bixenon si/sau Aftermarket la A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bigarel, 17 Dec 2008.

  1. alin1971 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2015
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A4 2.0 TDI 2005
    Care calculator ? Nu ziceau ca e plug & play ? Le scoti p-alea vechi si le pui p-astea.
    Si apropo, au raspuns la mail si se pare ca mai au.
    In weekend dau si eu comanda
     
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu vreau sa intru prea tare in polemic asta pentru ca nu l-am vazut cum se vede (nu cum arata), insa sa bata un far oem cu xenon, mi se pare cam greu.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ovidiu, am avut niste faruri de la Dectane (cu xenon 6000k aftermarket pe ele) care iti garantez ca luminau cum nu lumineaza nici un Audi pana in 2010. Chiar bateau lupele EvoX-R + CBI-urile de pe masina actuala. :) Deci se poate.
    Evident, dupa vreo juma de an, 1 an, numai retin exact, s-au ars, iremediabil. :)
     
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Am avut si eu Dectane. Vedeau bine, insa nu ca farurile oem.
    Dupa 3 ani sticla a facut microfisuri.
    Ansamblul interior tremura usor in relanti.
    Ledurile de daylight erau o gluma.
    Cateodata se si abureau.
    Crede-ma, nu se compara cu un produs oe.
     
  5. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Sa nu comparam Osram cu Dectane. Osram a facut farurile astea sa testeze piata, in consecinta e un product de exceptie. Verificati forumurile straine, nu exista reclamatii de calitate.
    Ovidiu, cand treci pe langa OMV in Lipovei, da un call sa facem o tura cu masina sa vezi si tu despre ce e vorba.
     
    DMS apreciază asta.
  6. Mihai Purcaroiu

    Mihai Purcaroiu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0TDI, 2013
    Buna seara,

    De curand am achizitionat un Audi A4, 2.0 TDI, 2013
    Din fabrica a venit cu faruri halogen, eu imi doresc foarte mult sa le schimb cu unele pe xenon..cat mai aproape posibil cu ceea ce vine o masina din fabrica..(in ideea sa nu am parte de erori in bord, becuri arse, etc) chiar daca costurile sunt mai mari.

    Eu am citit acest forum insa sunt multe lucruri pe care nu le inteleg..sunt incepator, asa ca rog pe cineva care a facut aceasta conversie sa-mi spuna daca i-a functionat si sa ma intrume catre un service sau un electrician care ma poate ajuta.

    Multumesc.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se poate face ce vrei tu fara probleme si fara erori dar o sa te coste peste 1.500 euro piesele si manopera. Cauti colegi in aria de prestari servicii. Sunt profesionisti care te pot ajuta. Exista topic dedicat in aria dedicata masinii care o ai.
    Intrebarea ta nu are legatura cu acest topic. Ultimele 2 mesaje vor fi sterse.
     
  8. FLV

    FLV 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2016
    Locație:
    Deva /Timișoara
    Masina:
    A4, 2.0 TDI BPW, 2007
    Salut colegii, daca stiti de unde pot achizitiona un set de faruri osram xenarc pt Audi b7 cod ledhl101 v-as fi foarte recunoscator.
    Am gasit ceva dar vreau sa vad daca sunt alti comercianti care vand mai ieftin, poate achizitionez de la ei
     
  9. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
  10. FLV

    FLV 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2016
    Locație:
    Deva /Timișoara
    Masina:
    A4, 2.0 TDI BPW, 2007
    Salutare domnu, pe epiesa am gasit cu 3700 de lei dar nu mai aduc si cele de pe amazon sunt vandute de acelasi seller pe e-bay. Cred ca sunt singurele ramase.
    Imi amintesc ca ai avut ceva problem cu un far si anume tremuratul lupei, ai reusit sa remediezi problema?
    Plus software updateul, parca erau ceva problem cu DIM-ul si semnalizarea concomitent. Sincer eu as prefera sa am pozitiile aprinse si functia de DRL fara DIM! NU imi mai amintesc cum e la tine.
     
    Ultima editare: 4 Iul 2017
  11. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Farul stang inca tremura la relanti cateodata. O sa le trimit inapoi la Osram, dar vreau sa ma asigur mai intai ca nu e de la mine problema. Dar nu am avut timp inca sa dau bara jos (am fortat putin bara sa am distanta cat mai mica intre capota si bara + un holsurub intre bara si aripa).
    De pe ebay vine cu DHL si PrioriPost, cu tracking si tot tacamul.

    Eu am v2 la controller (pe vagcom se poate coda, dar trebuie cod de acces si nu am auzit pe cineva sa il aiba), la mine e asa:
    - motor pornit : full DRL (ziua e foarte puternic, noaptea e prea puternic )
    - pozitie : DIM (exact ce trebuie noaptea)
    - semnalizare: nu are efect la DRL
    -faza scurta, lunga : numai in DIM ( e si normal, treci prin pozitie sa ajungi la faza scurta)

    Treci pe la mine cand ai timp :) (sapt asta prin Mamaia)
     
  12. FLV

    FLV 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2016
    Locație:
    Deva /Timișoara
    Masina:
    A4, 2.0 TDI BPW, 2007
    Multumesc de info domnu, frumos la mamaia, din pacate nu pot saptamana asta dar distractie frumoasa ️️:)
    Poate ne vedem saptamana viitoare la un suc:idea:
     
  13. FLV

    FLV 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2016
    Locație:
    Deva /Timișoara
    Masina:
    A4, 2.0 TDI BPW, 2007
    Gata am gasit faruri bi-xenon OEM complete cu becuri + drosere + VLS-uri + cabluri si suporti la 1700 de lei :anbet: astfel renunt la ideea Osram LEDHL101 :)
    Colegii mai experimentati, stiti daca mai am nevoie de altceva sau e plug & play schimbarea?
    Am vazut ca mai este un switch langa compuatorul de la faruri pt. DRL on/off dar sper sa il pot coda cu VCDS-ul pe on si scap de montajul acestuia.
     
  14. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Excelenta decizie. Ca farurile OEM nu e nicio chinezarie de far, fie ca face masina sa arate a ceea ce nu e (B8), sau nu.
    Mai ai de montat senzorii de autoleveling de pe puntea spate, switch-ul pt DRL si cam atat, din cate stiu eu.
    Montajul ar trebui sa fie facut de cineva care stie, pentru ca nu e un retrofit tocmai usor.
     
  15. FLV

    FLV 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2016
    Locație:
    Deva /Timișoara
    Masina:
    A4, 2.0 TDI BPW, 2007
    Sper sa nu trebuiasca sa schimb cablurile, din specificatie instalatia e de 55 whatts deci teoretic cea de halogen ar trebui sa functioneze.
    Nu stiu pinoutul cum e si nici unde se conecteaza VLS-urile sau daca mai trebuie relee aditionale dar sper sa aflu pana vin farurile:)
    Switchul pt. DRL on/off nu e necesar deoarece se poate configura cu VCDS-ul pe on/off.

    Spalatoriile de faruri trebuiesc montate dar alea o sa vina la pachet cu bara de RS, candva in viitorul apropiat pana la ITP:)
     
  16. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Bogdane vezi ca vorbesti prostii ;)
     
  17. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Asa-i. Chiar tu recunosti ca tremura lupele la niste faruri care au costat un sac de bani si nici nu ai cod de acces la ele, dar e bine ca "se pot coda".
    Farurile alea, ca si orice alte faruri aftermarket, sunt un compromis. Unul scump. Doua faruri bixenon Automotive Lightning noi, adica fix cele care vin OEM sunt pana in 2500 lei, unde pui restul componentelor oem sh pt retrofit si iesi la un cost mai mic decat farurile alea revolutionare, castigand in final o dispersie mai buna a luminii, mai multi lumeni, fiabilitate mai buna. Look-ul e subiectiv, mie nu imi plac farurile aftermarket pe Audi de nicio culoare. Dar da, vorbesc prostii.
     
    LucianDom apreciază asta.
  18. LucianDom

    LucianDom 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2009
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant 1.9 TDI
    Salutare.
    FLV- felicitari pentru alegerea de a achitiona faruri OEM Bixenon :) , treaba serioasa. Nu trebuie sa schimbi cablajul de la faruri, insa e munca sa le pui si sa le adaptaezi la masina. Eu am trecut de la halogen la bixenon si nu regret nici o clipa, diferenta e uriasa.
    Ai nevoie, pe langa farurile complete (bec, drosere) de adaptoare mufe la far, calculator autoleveling, senzori autoleveling si butonul DRL (daca nu il ai deja pe masina), apoi splatoare faruri.
     
  19. FLV

    FLV 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2016
    Locație:
    Deva /Timișoara
    Masina:
    A4, 2.0 TDI BPW, 2007
    Salutare LucianDom am gasit pe piata adaptoare, le-am achizitionat.
    Am vb la dezmembrari de unde am luat farurile pt calculatoarele de leveling si baiatul nu stie unde sunt montate. Momentan am doar farurile si adaptoarele, o sa incerc asa pt inceput :)
     
  20. LucianDom

    LucianDom 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2009
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant 1.9 TDI
    Este un singur calculator pentru autoleveling. il gasesti in dreapta, in spatele torpedoului, iar senzorii de autoleveling sunt doar pe partea stanga, 2 bucati, legati de bratele de jos ale suspensiei.
     

Distribuie pagina asta