1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caldura in masina - caloriferul din bord la A8 D4 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D4 (2010 - 2017)' creată de Reyrey, 30 Mar 2016.

  1. Reyrey 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Buc
    Masina:
    A8 3.0 TDI 2011
    Buna seara tuturor .
    Intrebare : am un A8 2011 4H . Face figuri caldura . Adica acum baga cald , peste 10 min baga calai sau direct rece ; nu conteaza in mers sau stat pe loc .
    Apoi sa zicem ca stau pe loc , daca turez cat tine se incalzeste .(are momente cand nu se intampla dar de obicei merge asa ).
    Are momente cand baga doar in stanga cald dreapta rece . Parca am observat ca incepe de la cald tot , la rece dreapta , apoi rece tot . Am schimbat pompa apa termostat garnituri de chiuloase electrovalve 2 calorifer .
    Sa fie ceva electric sau chiuloase ?
    Nu face presiune in vas , nu pierde antigel , nu am nimic in ulei sau invers .
    Sunt cam disperat ... 3.0 TDI QUATTRO
     
  2. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Pe diagnoza zice ceva?
     
  3. Reyrey 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Buc
    Masina:
    A8 3.0 TDI 2011
    Nimic
    Absolut nimic
     
  4. Reyrey 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Buc
    Masina:
    A8 3.0 TDI 2011
    Deci dupa mult mult timp am realizat ca intradevar face presiune in vas bolboroseste daca deschid capacul si dupa 2 ore , si da pe sub vas . Caldura nu este decat daca stau pe loc si o turez la maxim timp de cateva minute . Vreo idee ? Curios e ca a bagat timp de 3 luni fara probleme ar adaugam antigel . Acum chiar si cu antigel plin tot nu baga caldura .
     
  5. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Sa nu fie aceeasi problema mai veche intalnita la a6 4f si a8 d3 cu robinetul acela de sub parbriz
     
  6. Reyrey 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Buc
    Masina:
    A8 3.0 TDI 2011
    Pai si de la robinet ar face presiune in vasul de antigel ?
     
  7. Tol 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2018
    Locație:
    Visina noua
    Masina:
    Audi a8
    Ai rezolvat problema cu caldura?am cumparat de curand un a8 si face la fel.cand baga cald cand nu baga!
     
  8. Reyrey 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Buc
    Masina:
    A8 3.0 TDI 2011
    Salut,
    S-a dovedit a fi o chiulasa fisurata. Dat fiind ca nu isi dadeau seama exact care era fiind erau chipurile microfisuri iar costurile chiulaselor nu erau cu mult mai mici decat tot motorul de la dezmembrari, am ajuns sa schimb motorul sa pun unul chiar cu putini km si am terminat problema.
     
  9. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Salutare,
    Se aduce in discutie un Audi A8 D4 din 2011 care baga caldura doar pe partea stanga (din ce am inteles i s-ar fi schimbat si termostatul). De la ce poate fi sau ce ar trebui verificat ? Acest model are la fel ca la A6 C6 blocul acela de valve ? Pe diagnoza nu da eroare. Multumesc
     
  10. Alex Pauna 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A8 D4 2013 3.0TDI quattro
    Salut tuturor. Acum 2 saptamani am achizitionat un audi A8 3.0Tdi din 2013. Dupa o saptamana am realizat ca nu mai incalzeste pe partea dreapta (partea soferului, masina este in UK deoarece locuiesc acolo). Am fost la mecanic am pus VCDS dar totul pare sa fie ok. Sunt foarte ingrijorat si nu gasesc o solutie. Multumesc
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai facut nimic din ce trebuia sa faci in afara de diagnoza de baza si unde ai fost aia habar nu au de capul lor. Se verifica caloriferul de caldura in primul rand si se verifica sistemul AC. Adica verifica ce am mai repetat pe alte topicuri adica sa controlezi clapete / flapsuri / motorase / voleti / actuatoarele care dirijeaza aerul. Trebuie sa mergi la electrician pentru ca sa faca diagnoza la sistemul de AC mai precis la clapete / flapsuri / motorase / voleti / actuatoarele care dirijeaza aerul. Trebuie sa faca un Basic settings la sistemul AC si la sistemul HVAC. Mergi la un profesionist care te poate ajuta.

    Inca ceva: Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce ai / are de facut. Bafta.
     
  12. Alex Pauna 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A8 D4 2013 3.0TDI quattro
    Multumesc mult pentru ajutor.
     
  13. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    as ruga pe toti care posteaza sa inceapa asa: am o masina Audi A8 din 2012 - 184 kw - cod motor CDTA..........este doar un ex. deoarece nu toti au completat la avatar ce si cum despre masina pe care o detine. consider important sa stim si noi (cei pe care ii intereseaza) ce masina este, cod motor, an, etc. daca considerati buna ideea este perfect daca nu, nu este nicio problema
    . numai bine.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Lucian de obicei eu sterg direct mesajele (nu mai stau la explicatii) celor care nu si-au completat in profil ce masina detin si le spun mereu asta: adica sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
    Claudiu-Adrian și lucian190 apreciază asta.
  15. Cain

    Cain 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 D5 55 TFSI 2020 ( CZSE )
    Salut.

    Va scriu si eu din pozitia in care am avut aceeasi problema, cu caldura in masina, acum o luna, dar si cum am rezolvat-o la masina din profil (A8 D4 an 2017, motor 3.0 TDI, cod CTBD). Pe mine m-a lasat dintr-odata caldura in masina, fara erori in bord. Pur si simplu, nu mai dadea caldura in masina. Am scanat-o cu OBD11 PRO si mi-a dat eroarea asta . Primul lucru care l-am facut, a fost sa verific nivelul de antigel in rezervor (era sub nivelul indicat la jumatate). Am adaugat apa si a inceput sa dea caldura, dar faza a tinut doar 2 zile.
    Am scanat-o din nou, dar eroare era inca acolo. Asa ca am mers pe urmatorul pas: sa verific pompa care da caldura in masina. Citind pe alte forumuri de Audi si consultandu-ma cu altii care au avut aceasi problema, m-au sfatuit sa schimb pompa. Pompa se potriveste pe mai multe modele si am gasit-o pe ebay aici.
    Am cerut un cod pentru respectiva pompa si aici pe forum, mi s-a oferit o schema si un cod, dar nu era ceea ce cautam eu. Asa ca am contactat mecanicul la care merg de obicei si mi-a dat numarul de cod si asa am gasit-o pe ebay, exact dupa VIN number-ul de la masina.

    Localizarea pompei:

    Respectiva pompa, se afla sub parbriz pe partea dreapta.Pentru modelul de A8 4D (4H) de 4.2 nu e in acelasi loc. Dupa spusele unora, ar fi vorba de 3 locatii unde pompa/pompele ar fi localizate.
    1. deasupra rotii fata dreapta sub plasticurile de protectie,
    2. sub parbriz partea dreapta,
    3. undeva deasupra cutiei de viteze, sub motor ( poza aici )

    Am un tutorial in format .word despre pasii care trebuie urmati ca sa o schimbati. Sincer, la prima vedere am crezut si eu ca e usor si pare usor, dar daca nu ai sculele necesare, iti/va recomand sa nu va apucati. Link-ul pentru word se afla aici. Este un link extern, ce se va descarca in format .rar dar va trimite si pe un forum Audi (sper sa nu se considere ca fac reclama). Am mers la mecanic si in 20 de minute mi-a schimbat-o. De atunci, am caldura in masina, am scanat-o de cel putin 3 ori la un interval de 3-4 zile si nu mai am nicio problema. Sper sa va ajute informatia mea si link-urile ce le-am atasat. Bafta
     
    adrian73ran și Andreisss apreciază asta.
  16. adrian73ran

    adrian73ran 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2009
    Locație:
    Gura Humorului
    Masina:
    A6 2.0 TDI - 2011 și a6 2.0 TDI - 2005
    Salutare,
    Am avut și eu aceeași eroare legată de pompa de caldura la al meu A8 D4, din 2011, motor CDTA, dar problema s-a rezolvat parțial.
    După ce am înlocuit pompa electrică mașina a reînceput sa bage cald doar pe zona șoferului, la pasager și in celelalte zone din spate doar rece.
    Mulți mi-au spus că trebuie înlocuit radiatorul de caldura din habitaclu. Exista vreo posibilitate să verific dacă se încălzește în totalitate ?
    Mașina nu dă nici un cod de eroare. După înlocuirea pompei nu mai am eroare. Are cineva vreo informație despre cum se poate demonta sau verifica acest calorifer de căldură ?
    Mulțumesc.
     

Distribuie pagina asta