1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie si Perne de Aer la Allroad A6 C5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C5 (1999 - 2005)' creată de hai-hui, 9 Ian 2008.

  1. Andry

    Andry 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2015
    Locație:
    SB/BV
    Masina:
    Allroad 2.5TDI V6 BAU 2004
    Probabil răspunsul meu este tardiv: se pot monta amortizoarele Aerosus cu pernele Arnott, însă caracteristicile acestora de amortizare/comprimare s-ar putea să nu fie pe placul tuturor, cei cârcotași și exigenți cred că nu vor fi mulțumiți de această combinație, dar pentru un utilizator modest ( dpdv al așteptărilor ) nu văd să fie o problemă.
    Și eu sunt nedumerit în privința alegerii amortizoarelor, acum le am pe cele originale care au fost recondiționate, însă nu sunt deloc mulțumit de ele. Sunt mult mai tari ca înainte, pe nivelurile 3-4 mașina țopăie la toate hopurile, limitatoarele de viteză trebuie să le trec la maxim 20km/h, per total nemulțumit.
     
  2. z3dulik 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Passat b6, Audi a6
    Salutari, am un allroad 2.5 si am problema cu perna pe fata. Cand pornesc masina urca doar spatele, fata ramane jos de tot. Abia pot merge pe drum cu ea, nu mai zic de vreo bordura. Problema e ca se aude trancaneala aia la pompa in fata, dar nu urca. Urca o data la nu stiu cat timp, cand are ea chef.. Urca pana la maxim daca vreau si ramane o perioada, apoi coboara jos.
    Pe tester nu am nicio eroare legata de perne, suspensii etc..doar un injector cu fir, care trebuie schimbat si ala.
    Initial credeam ca e bateria de vina, dar dupa o incarcare la maxim tot asa face. Nici frigul nu pare sa fie problema, cu toate ca asta vara se ridica mai des. cam de fiecare data :)
    Acum am mers cu masina la vopsit si m-au intrebat baietii daca trebuie blocata suspensia cumva inainte de a fi ridicata pe elevator sau nu e problema?
    Idei legate de perna?
    Merci
     
  3. Andry

    Andry 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2015
    Locație:
    SB/BV
    Masina:
    Allroad 2.5TDI V6 BAU 2004
    Suspensia trebuie blocata atunci când ridici orice roata, cu contactul pus apesi și ții apasate ambele butoane de ridicare/coborare aproximativ 5 secunde, pana se aprinde martorul portocaliu în bord si raman aprinse ambele LEDuri ale butoanelor de ridicat/coborat.
    Iar legat de pernele fata ai putea avea probleme cu valvele din blocul de comanda, daca spui ca alte erori nu exista.
    Atunci când reusești sa ridici fața, ai fost lânga mașina când începea sa coboare ? Unde se auzea aerul ieșind din instalație, pe lânga perne sau în partea din spate, lânga compresor ?
     
  4. z3dulik 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Passat b6, Audi a6
    Merci, nu stiam ca trebuie blocata.
    Nu am ascultat ca eram in mers, apoi cred ca si din cauza ca mergeam tare s-a lasat jos?! As asculta sa vad de unde iese aerul, dar nu se mai ridica :(
     
  5. Andry

    Andry 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2015
    Locație:
    SB/BV
    Masina:
    Allroad 2.5TDI V6 BAU 2004
    Si acum, din moment ce nu se ridica, spui ca ai verificat cu o intrefata pentru diagnoza si nu ai erori pe modulul suspensiei?
    Ai spus cam așa: "Cand pornesc masina urca doar spatele, fata ramane jos de tot. " - Asta înseamna ca se lasa si spatele atunci cand masina e oprita ?
    Ce mai poti face, pentru o verificare suplimentara: atunci cand se umfla toate pernele masinii blocheaza-i suspensia și las-o așa o perioada mai lunga, câteva ore sau peste noapte. În acest mod valvele ar trebui sa nu mai fie operate și deci sa nu mai fie evacuat aerul din instalație prin intermediul valvelor. Daca vreo perna se dezumfla trebuie sa o verifici pentru a nu avea scapari de aer, fie din cauza porilor creati in perna fie din cauza vreunei garnituri (O-ring) la îmbinarea pernei cu amortizorul sau a cuplei de furtun cu perna. De asemeni și furtunele trebuie verificate (conductele de plastic).

    Pe scurt, pasii ar fi cam asa:
    - diagnoza
    - blocat suspensia cand masina este ridicata si o poti lasa nemiscata pret de macar cateva ore
    - daca vreun colt al masinii se lasa, investigat perna+conducta de pe acea parte


    Daca vei avea drum prin Brașov ma poți anunța și putem verifica împreuna mașina.
     
  6. z3dulik 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Passat b6, Audi a6
    @Andry merci, o sa verific dupa dupa ce iau masina de la vopsit.
    Nu se lasa intr-o parte, ori se ridica fata ori nu, Spatele se ridica singur si ramane pe pozitie.
    Diagnoza facuta, nimic.
    Nu stiam de blocat suspensia, deci urmaza si acest pas.
    Cum zici si tu, banuiesc ca are ceva pori..
    Inca ceva, a fost schimbat calculatorul din dreapta sub picioare la pasager, dupa ca e intrat apa pe la el. Posibil sa afecteze cu ceva?
     
  7. Cristi_alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2015
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A8,4.2,1995
    Salutare,
    De vreo doua luni, nu am avut de lucru si mi-am luat un Allroad A6 C5 din 2001 si am o problema mare care imi tot termina compresorul de aer: cand stau la relanti tot coboara si urca spatele, pe fata sta fix. Daca poate cineva sa imi dea o idee ce ar avea ? Mentionez ca pe tester nu imi da nici o eroare
     
  8. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Verifica daca nu s-a frecat vreun furtun de plastic care intra in perna cu planetara din spate.Daca este oprit motorul se lasa spatele?
     
  9. Cristi_alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2015
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A8,4.2,1995
    Salut,
    Am scos mufa de la calculator, asa circul acum cu masina si nu se lasa deloc.
    Inca ceva: masina este pe L2 si i dau sa urce pe L3 prima data coboara pana jos si dupa aia incepe sa urce.
     
  10. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Trebuie sa fie o eroare atunci,careva potentiometru de la rotile din spate. Pe tester ai posibilitatea sa vezi inaltimile independent.
     
  11. Cristi_alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2015
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A8,4.2,1995
    Bloc valve nou, compresor nou de vreo doua luni. Am incercat un test cu VCDS-ul dar nu rezulta ceva defect.
     
  12. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Pai cu mufa scoasa de la calculator nu poti face nimic cu testerul
     
  13. Cristi_alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2015
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A8,4.2,1995
    Nu cu mufa scoasa i-am facut test. :)

    Acum am cumparat 4 potentiometri de pe un allroad cu volan pe dreapta. Bănuiesc ca sunt la fel
     
  14. Cristi_alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2015
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A8,4.2,1995
    Salutare,
    Revin cu problema am inlocuit potentiometri pe spate stanga si dreapta dar tot asa face

    Ma poate ajuta careva nu o patit nimeni asa ceva ?

    La mine este ceva electric, de o săptămână am lasat masina pe L3 și cu mufa scoasa de la calculator, nu s-a lasat deloc.
     
  15. Cristi_alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2015
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A8,4.2,1995
    Salut,
    Nu am reusit sa-i dau de cap la masina. Calculatoru suspensiei daca il schimb trebuie "invatat"sau il montez direct si functioneaza ?
     
  16. TapciucVirgil

    TapciucVirgil 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2017
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi a6 c5 allroad 2002
    Trebuie recodat dupa optiunele masini calculatorul ! Vezi ca este tutorial pe youtube cum se codeaza
     
  17. vladdd 6th Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Q5 09 125KW CAHA
    Salut,
    La o masina care o am adica un Allroad A6 C5 am schimbat / am scos pernele si am montat arcuri, dar imi da eroare in bord. Exista o codare pentru asa ceva ?
    Mersi
     
  18. Cristi_alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2015
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A8,4.2,1995
    vladdd Salut,
    Scoate mufa de la calculatorul din stanga spate unde este butelia de aer.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    El vrea sa scape de erorile din bord.
     
  20. Cristi_alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2015
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A8,4.2,1995
    Daca scoate mufa nu-i mai apare nici o eroare in bord. Eu asa circul, ridic suspensia pe ce treapta vreau si scot mufa.
     

Distribuie pagina asta