Salut, La masina din profil un Audi Q5 an 2011 ce are 102000 km reali, a cedat racitorul EGR. A fost schimbat cu EGR OE marca Valeo si dupa 100 km aceeasi faza. Pompa auxiliara de apa este ok are debit mare, filtrul de particule stiu ca avea cenusa putina, nu vad ce ar putea duce la o defectare atat de rapida. Singurul meu suspect ar fi senzorul de presiune diferentiala, daca ar fi defect ar putea fi incarcat filtrul si sa creeze o presiune suficient de mare incit sa sparga peretele despartitor din racitor. Din cauza lichidului de racire nu cred ca ar fi posibil sa ajunga la presiuni asa mari atita timp cit poate fi eliberata presiunea prin vasul de expansiune si nici nu a fost cazul de supraincalzire. Aveti vreo idee ce mai pot verifica ? EGR-ul are garantie dar mi-e teama ca si al doilea va face la fel si atunci nu s-ar mai pune problema garantiei.
Salut, Audi Q5, 2.0 TDI, 170CP, CGLB, Am urmatoarea eroare, care reapare dupa stergere 4891 - EGR Valve (N18) P0403 00 [096] - Malfunction Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 0 Reset counter: 0 Mileage: 0 km Date: 2000.00.00 Time: 00:00:00 Stie cineva ce reprezinta? E pe duca EGR-ul si trebuie inlocuit ? Se poate verifica cu VCDS functionarea normala a EGR-ului ? Merci
Am verificat doar de 2 ori, si ambele dati apare fix asa cum se vede in log. Niciodata nu e "confirmed", iar restul de informatii sunt cam aiurea. Nu stiu daca e din cauza interfetei mele VCDS sau daca chiar asa e stocata eroarea in memorie
La motorul tău egr ul e destul de accesibil ca și poziție și ai putea verifica de ce agata. Ar fi șanse sa o repari.
Buna ziua! As vrea sa curat Egr-ul la masina, dar nu stiu unde se află exact. Ma poate ajuta cineva cu o poza sau cu o schița? Multumesc anticipat, Cristian Bujac
La tipul tau de motor EGR nu se curata se schimba direct. Este in spatele motorului. Costa in jur de 500 Euro doar piesa.
Multumesc frumos pentru raspuns. Va atașez poze cu eroarea data, poate imi puteti spune, după parametri, daca este valva EGR. Va rog daca se poate o parere specializată. Nu as vrea sa schimb pana nu sunt sigur 100%. Multumesc anticipat
Daca 500 Euro pentru o piesa, sunt bani multi la o masina de 60.000 Euro inseamna ca nu meriti masina si marca asta. Trist dar adevarat.
Multumesc frumos de raspuns. Eu nu am spus că este scump. Nu este nici ieftin, dar masina mea merita. Dar ca oricare am vrut să fiu sigur de "diagnostic". Nu credeti ca este normal? Ce se poate intampla daca mai merg cu masina? Pot aparea defecte la alte piese?
Da, iti distrugi filtrul de particule in scurt timp si nu numai. De ce se intampla asta ar trebui sa scriu un roman si nu am timp pentru asta. Bafta.
Cand apare eroare, ECU limiteaza motorul ,dupa aproximativ 1000 km se aprinde martorul DPF (din cauza erorii nu isi mai face regenerarea) si asa mai departe.
Buna ziua! Va rog un sfat in legatura cu inlocuirea EGR (am vazut pe capacul de plastic al EGR ului original ca este Valeo). Pentru inlocuire sa comand Valeo cod 700436 sau OE VW 03L131512DT ? Diferenta de pret dintre cel AM Valeo si cel OE VW este de + 600 lei. Multumesc.
Comanzi OE obligatoriu, conform seriei de sasiu pe care o ai, la un magazin de piese auto. Asta este tot.