1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornire motor diesel A6 C4 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C4 (1994 – 1997)' creată de ungureanuco, 11 Iul 2009.

  1. TudiConstanta 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6/2.5 tdi/1995
    Salut, am si eu un a5 2.5 tdi,ieri a mers perfect pornit la prima cheie,dar cand am incercat azi dimineata sa o pornesc,invartea parca dadea sa porneasca dar nu pornea. Mentionez ca scotea si ceva fum negru in timpul operatiunii si tremura putin. Imi poate spune cineva despre ce este vorba,electromotor,bujii ?
     
  2. robert28

    robert28 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T 2001 AWT (Ex. A6 C4 2.5 TDI AAT)
    In primul rand trebuie sa faci o scan cu Vag-Com pe engine sa vezi ce erori ai stocate,eu banuiesc ca este injectorul cu fir.
     
  3. RaduCodreanu 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2010
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    C4 Avant 2.5 TDI AAT
    Salut bun tuturor !

    Revin pe forum dupa o lunga pauza de citiva ani.
    Revad istoria personala citind posturile din forum, mai ales acesta :)

    Experienta mea este:

    Prolema identica la pornire.
    Schimbat bujii
    Schimbat injectoare
    Compresia masurata la limita inferioara ! (nu mai stiu valoarea dar asa era )
    Chiuloasa niciodata revizuita(si la motorul asta trebuie cam la 250 mkm)
    Filtre schimbate, supapa de retur motorina, futune etc
    Frecat VAGCom in nestire la cantitati, turatii relanti etc
    Verificat pompa pe stand si rezultatul "mai merge doua sezoane"
    .. nici nu mai stiu unde dreq n-am mai pus mina ca sa porneasca decent .

    Solutia prin care am trecut a fost reglaj mecanic pompa (avans) pentru sezon rece si sezon cald - din cauza asta, adica, cu avansul la cald afara din parametrii, motorul consuma mai mult, consuma ulei, creste uzura excesiv, murdareste ulei mai repede, etc

    Solutiile actuale sunt:

    1 - rescriere ECU cu alte avansuri de pornire in functie de temp, ceea ce are un cost mare din cauza ca trebuie dezlipit EPROM de pe placa ECU, ars, rescris etc

    2 - mintitor aplicat pe senzor de temp, cu aproape acelasi efect ca varianta 1

    Am realizat si instalat singur varianta 2. A fost instalata pe masina mea si pe a unui prieten si FUNCTIONEAZA EXCELENT ! :)

    Daca stiam acum 8 ani de asta nu as fi stat pe ginduri nici 10 secunde. Stau sa ma gindesc cati nervi am mancat, urlete, certuri in familie, baterii, cabluri chinuri ....

    Explicatia tehnica e simpla, pe masura ce masina se uzeaza sunt 2 variante, ori bagi bani in ea si o repari (set motor si altele ca sa ai compresie, pompa injectie, etc), sau sa adaptezi ECU la noua stare a motorului, la care AUDI nu s-a gandit de la bun inceput.
    Probabil ca au crezut ca va fi motorul "ca nou " si dupa 350.000 km sau mai mult. Mai se pune ulei de Romania, motorina brici, mentenanta periodica la AUDI, alea, alea

    Asa ca decideti voi ....

    Bafta !
    Radu


    L.E.:

    ... in memorie am si semnal intermitent de la senzorul din injector ...
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Aug 2014
  4. mihai posa 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2015
    Locație:
    marghita
    Masina:
    a6,2.5 tdi 1995
    Salutare tuturor,
    Am si eu problema porniri la rece chiar daca motorul sta doua trei ore. Eu am avut problema porniri la cald si la turatie mai mare parca tusea motorul. Am fost la un service destul de bun cu probema asta. Au pus masina pe tester care a dat doua erori:
    - reglaj pompa de injectie si memorie calculator defect.

    Au reglat ce au reglat la pompa si au zis ca totul e ok. Am incercat masina si mergea bine dar a doua zi am observat ca porneste foarte greu la rece sau daca sta putin am fum gri la pornire. De la ce poate fi asta ? Multumesc anticipat.
     
  5. Audi c4 gabi

    Audi c4 gabi 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Dec 2016
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi c4 2.5 tdi ael
    La masina am o pornire dificila la prima cheie dimineata. Am verificat bujiile si sunt bune, baterie noua 85 de Ah cu 800 A la pornire si tot porneste greu dimineata. Ce sa fac ?
     

Distribuie pagina asta