1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare PD (Pumpe Duse) - motor 1.9 TDI - compatibilitate - inlocuire si reglarea lor

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de kysvaly, 12 Oct 2009.

  1. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Are cineva idee daca se intampla ceva rau daca merg o perioada cu injectoare de ARL pe AVF ? Mersi!
     
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu poți merge fiindcă va porni prost, va merge prost și neregulat și probabil și cu mult fum. Sunt de tipuri diferite și nu se pupa.
     
  3. George91

    George91 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    Audi a6 c5 2002
    Salutare! Sunt nou pe aici si am nevoie de ajutor! Am un a6 c5 2003 1,9 131 cp am un injector defect blocat la2,9 cod AR ,am schimbat toate 4 cu codAA si nu stă relantiul ok trage bine nu are hopuri sau întreruperi dar când apăs accelerație se mai tureaza puțin abia apoi revine la 900/1000, se pot repara injectoarele astea sau nu? Sau ce rezolvare găsesc?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Codul motorului tau trebuie sa il ghicim noi ?
     
  5. George91

    George91 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    Audi a6 c5 2002
    Scuze AVF
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai, ai facut o mare prostie.
    Cele cu AA sunt pentru A3 1.9 TDI, ATD ASZ AXR.
    Tu trebuia sa pui cum ai avut cu AR sau BA.
     
  7. George91

    George91 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    Audi a6 c5 2002
    Le-am luat de la dezmembrări si mi-au zis ca e motor pasat avx 131 cp ,dar e o cunoștință și am să le duc înapoi !mulțumesc de răspunsurile prompte !!!pot să schimb doar cel defect sau toate 4?
     
    lord1 apreciază asta.
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Schimba-l doar pe cel blocat cu unul cu acelasi cod si gata.
     
  9. George91

    George91 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    Audi a6 c5 2002
    În satu Mare nu am găsit încă cu cod AR, dar o sa încerc la Zalău sau Baia Mare!Mulțumesc încă o dată!
     
  10. George91

    George91 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    Audi a6 c5 2002
    Am rezolvat problema schimbând injectorul defect cu unu cu cod BA, cele originale fiind AR.
     
  11. uscatu83

    uscatu83 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4, B6, 2002, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    Salut colegi. Am o problema la injectoare si anume la injectorul dinspre volanta.
    Azi mergând cu masina, dintr-o data a inceput sa se auda o bataie la motor cand acceleram, a scazut putin puterea, dar tragea totusi bine. La relanti se zguduia de parca mergea in trei pistoane.
    Am ajuns acasa, am desfacut capacul motorului si capacul de la chiulasa si la o verificare mai atenta am constatat ca la injectorul dinspre volanta era slabita pana si surubul penei.
    Am scos surubul afara si a iesit si cu o bucata de filet din chiulasa. Am incercat sa strang surubul si se invarte in gol, deci s-a smuls din filet surubul. Am scos injectorul afara si nu pare sa aiba nimic afectat la exterior, doar uzate garniturile si in locasul injectorului pe partea opusa penei se vede putin frecat de injector.
    Intrebarile sunt urmatoarele:
    - ce pot face in cazul acesta?
    -injectorul o fi patit ceva?
     
  12. George91

    George91 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    Audi a6 c5 2002
    Nu am trecut prin problema respectivă, dar pot să-ți dau un sfat !va trebui sa găurești cu un burghiu de 6,5 chiulasa apoi cu un tarot de 8 refaci filetul .Pe urma găurești si suportu care strânge injectorul cu burghiu 8,2 daca acesta îți permite aceasta operatie iar daca nu alta varianta momentan nu cunosc! ia un șurub nou! Când faci filetul cu grija sa nu cada span în chiulasa pui un aspirator și când găurești și când faci filetul!La mine s-au rupt 2 șuruburi de la capac în chiulasa!
     
    Ultima editare: 18 Dec 2016
  13. uscatu83

    uscatu83 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4, B6, 2002, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    Nu merge cu m8, e prea gros, o sa incerc cu m7 daca gasesc. Am mai gasit o varianta, este un set de reparatie filet si este ca un arc, se face filet de m7 si intra arcul le el si la interior arcul este m6. O sa vad maine care varianta e mai buna.
     
  14. George91

    George91 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    Audi a6 c5 2002
    La capac eu am făcut și mi-a ieșit ! Dar dacă socotești că surubu de 6 e smuls gaura are 6, ceva poți să mai încerci să faci gaura de 8 in chiuloasa și se face la un strungar bun un fiting cu filet exterior 8 și interior 6 așa am făcut la ax cu came la mine la audi de la 10 gaura de 12 și fiting de la 12 la 10 și e ok
     
  15. uscatu83

    uscatu83 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4, B6, 2002, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    Revin cu rezolvarea problemei mele. Am dat filet in chiuloasa cu tarod de m7, am largit canalul din pana cu burghiu de 8 mm, am introdus surub de m7 si am schimbat setul de garnituri de la injector. A pornit si se pare ca nu e afectat injectorul, ca merge bine, fara trepidatii si zgomote suspecte si porneste la sfert.
     
    Ultima editare: 20 Dec 2016
    arazvan2002 și nucugheri apreciază asta.
  16. uscatu83

    uscatu83 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4, B6, 2002, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    Ziceti-mi va rog la ce cuplu se strange surubul de la injector , sunt cu masina desfacuta si nu am timp sa caut?
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poftim.
     
  18. miu iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2017
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a4 b6 1,9tdi 131 cp 2002
    Salutare,
    Am un A4 B6 131 cp din 2002 1,9 tdi si de curand mi-au cazut 2 injectoare. Am facut rost de 4 injectoare din Germania dar sunt de audi A4 B7 1,9 tdi 116 cp. Este vreo problema sa nu functioneze ? Mai exact ce trebuie sa fac sa umblu si la reglajul din acel surub ? am intalnit multi mecanici care inlocuiesc acel injector bulit cu altul si nimic mai mult nu reglaj nu nimic. Va multumesc.
     
  19. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cele care merg pe AVF s-au spus deja pe forum si sunt: 038130073AR, AN, BA. Cel mai bine ar fi sa iei la fel. Alte caracteristici sunt irelevante. La schimbarea injectoarele se recomanda și kit de oringuri plus suruburi noi. Automat trebuie reglaj dupa.
    Totusi, ești sigur ca sunt defecte ? Ce erori sau simptome ai ?
     
  20. miu iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2017
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a4 b6 1,9tdi 131 cp 2002
    Valoarea a 2 dintre injectoare era de -3,1 si cel de-al 2 lea era 2,8 . Eu pe motor am cod AWX iar cele care le am din Germania sunt de pe motor BKP de 140 cp. Masina scoate fum alb si se balbaie, merge prost rau.
     

Distribuie pagina asta