Da la revo am vrut si eu initial dar cand sa ma programez nu aveau loc timp de 2 saptamani. Si oricum mi se parea fortat 180 cp fara sa schimb nimic. Asa am faut la RBN cu 200 euro. De atunci am facut 25000km fara probleme.
RBN e si in TM sau undeva in apropiere si cat timp dureaza o resoftare ? Si daca fac resoftarea si dupa vreau sa schimb turbina si sa pun intercooler si vreau mai multi cp se poate?
In Timisoara apeleaza cu incredere la colegul anarchy de aici de pe forum. Resoftarea dureaza intre 1 si 10 ore, depinde de ce vrei de la masina, ce setup ai, cum raspunde masina la modificari, etc. Daca schimbi turbina si intercooler-ul vei avea nevoie de o noua resoftare, pentru componentele noi.
Eu am fost la RBN in Arad, si am stat de la 11 dimineata pana la 3, cat a trimis softul meu vechi la Bucuresti sa fie modificat. Si cum a zis colegul mai sus daca schimbi piese dupa aceea trebuie iar resoftare pentru noile piese, dar din cate stiu daca faci la aceeasi firma iti fac un fel de reducere sau platesti doar diferenta de la stage 1 la stage 2.
Eu am experiente negative cu R3vo oradea..masina 217hp si 450Nm nu merge nici pe departe cum ar trebui. Cred ca cei 17 cai sunt datorati unui dyno extrem de GENEROS.
Merita oare acest intercooler http://www.darksidedevelopments.co....mic-for-2-0-2-7-3-0-tdi-audi-b8-platform.html ?
Bani aruncati. Cea mai buna varianta este fmic pe tuburi si nu cel pe placi si bare. Se produc in Ro si au preturi decente. IC pe tuburi sunt mult mai eficiente si usoare decat cele placi si bare. Radiatoarele Dsd sunt toate made in china, cel din poza e placi si bare. Greu si mai putin eficient.
Salut ! Dupa o resoftare de la 120cp la 163 cp(cat a scos pe dyno) am simtit ca nu e suficient si ma gandesc la ceva mai mult, in jur de 200cp. Vreau sa schimb turbina mea cu un Garett GTC1549VZ de 177 cp (pe asta am găsit-o la pret bun). De altfel vreau sa fac si DPF OFF. Oare e ok turbina asta sau trebuia sa caut un KKK BV43-A de 170 cp ? Am inteles ca cea de 177 nu o sa se potriveasca la flansa de evacuare deoarece asta e un pic mai mare dar adaptez downpipe-ul dupa ea. A mai pus cineva turbina asta pe masina ? Mentionez ca masina este a4 b8 2.0 tdi, 120 CP, cod motor CJCC.
Turbina de pe 170hp se poate modifica ptr 220 225hp sau cu interne bv50 sare de 250hp. Vezi daca la noi in tara se poate modifica turbina ta oem. Sunt 2 3 care se ocupa in Ro, inclus Bogdan de aici de pe forum.
Cea mai buna plug and play este cea bv43 170hp. Mai jos vezi graficul de la una modificata si rezultatul ce se poate obtine.
Intre timp am aflat si eu ca cea mai ok e cea de 170 cp kkk bv43. Dar deja gasisem pe cea de 177 cp gtc1549vz la un pret mai bun si am luat-o. La asta trebuie un pic modificata flansa de adaptare dar oricum va trebui downpipe deci o voi adapta atunci. Sper sa fie ok si sa ma satisfaca. Eu voiam sa stiu daca e vreo diferenta intre ele, adica care ar fi mai buna.
Bv43 e mai buna din cate am inteles. Sigur o sa faci treaba buna si cu cealalta. Vezi cum se poate mari si treci bine de 200 caluti.
bv43a te poti duce cu ea pe la 230cp putere maxima. Peste deja intri si in alte complicatii gen pompa inalte, intercooler, kit ambreiaj+volanta..
Sa nu exageram. La 230 doar pe dyno la revo sau exelixis ajungi.. Turbina aia nu poate stock atat decat daca ti-i face cadou operatorul dyno. Ii faci daca o maresti cu siguranta.
Salutare băieții, sunt nou pe acest forum și aș avea nevoie de niște sfaturi, păreri. Am un Audi a3 2007 motor 2.0 tdi 143cp și aș vrea să îi m-ai bag niște cai cu ajutorul unui chip tuning . Acest procedeu afectează cu ceva motorul, crește consumul mult, c-am câți cai aș putea să îi bag doar prin soft, fără să schimb vreo piesă, și nu în ultimul rând, pe cine mi-ați recomanda pentru acest procedeu? Sunt din Călărași și am văzut m-ai multe service-uri din București și nu stiu pe cine să aleg.
Sa nu exageram. La 230 doar pe dyno la revo sau exelixis ajungi.. Turbina aia nu poate stock atat decat daca ti-i face cadou operatorul dyno. Ii faci daca o maresti cu siguranta.
Nicu32, in Bucuresti iti recomand cu caldura CompleteChip, nimeni altcineva. MacMac, BV43A (163 si 170CP) este putin mai mare decat BV43 (120, 136, 143CP). Cu AFR la limita fumului faci 220-230CP, dar nu foarte sanatosi pentru turbina.
Mulțumesc pentru răspuns kng_bv Alte păreri sugestii dacă aveți să îmi spuneți, vă rog frumos sa o faceți, pentru că este prima dată când vreau să fac acest chip tuning, și îmi este tare frică să nu îmi i-au vreo țeapă, să mi-se strice ceva la mașină.