1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina si Vacuum motor Diesel la A3 8L - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de madalin91, 20 Sep 2014.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu cred ca ai ceva probleme.
    Daca imi aduc bine aminte eu si colegul Nucugheri te-am sfatuit sa verifici MAP-ul, tu habar nu aveai pe ce lume traiesti cu informatiile sub nasul tau. Asa ca lasa la o parte raspunsurile "pertinente" si gandeste-te de 2 ori inainte sa scrii o afirmatie de genul celei de mai sus.
    E si normal sa revii cu solutia problemei (fapt pentru care te mai felicit odata, nu, nu la misto) odata ce ai cerut sfat/ajutor pe un forum, tocmai asta e scopul forumului, sau tu crezi ca eu nu stiu treaba asta ?
    Felicitari ti-am zis la modul cel mai serios, nu te-am luat la misto (dar cred ca asa ai fost luat pana acum de iei orice remarca ca atare).
     
  2. ionutyoyo

    ionutyoyo 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A3 1.9 tdi 2000
    Buna, am un a3 din 99,1.9 tdi motor alh!!o problema...daca imi puteti da ceva sfaturi:recent ma deplasam lejer, eram intr-a patra si zic, sa bag putin picioru in ea, ei bine cand imi ajunsese pe la vreo 3000 de turatii am simtit dintr,o data ca masina nu mai trage(ca si cum ar decupla cand ajungi in blana)!! Nu ma prea pricep... de asta v,am explicat mai,, pe babeste,,!!
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Fenomenul de pierdere putere se numeste "limp mode", cauta sa vezi detalii despre acesta. O sa gasesti multe cauze , ar trebui sa faci o scanare cu VCDS sa vezi daca ai deviatie pozitiva sau negativa, sa stii ce sa verifici.
     
  4. ionutyoyo

    ionutyoyo 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A3 1.9 tdi 2000
    Merci mult!! Chestia e ca de dimineata cand am pornit si am plecat isi revenise... Ca si cum nimic nu se intamplase, o fi turbina??
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Se "reseteaza'' la luarea contactului. O sa iti apara iar.
     
  6. ionutyoyo

    ionutyoyo 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A3 1.9 tdi 2000
    Atunci nu-mi ramane decat sa caut pe cineva din zona care se ocupa cu asa ceva, sa-mi faca o scanare! Si revin cu,, noutati"!!
     
  7. learn_to_forghive29

    learn_to_forghive29 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 66kw,ALH 90 cp) 1999 5 usi
    Buna ziua . In week care tocmai fost pe la tara in Tulcea...Am bagat motorina de la PETROM si dai forta.. Primi 100 de km ma duceam lejer cu 150 ..Dupa ce am oprit la un popas am pornit masina , surpriza nu mai intra turbina , prindeam intre 90-100 , am oprit motorul in mers , am dus-o incet spre a 4 nimic ..in depasiri si in dealuri prindeam 70 la ora si de abia urca.
    Eu din punctul meu de vedere spun urmatoarele , si va rog sa ma corectati daca gresesc .
    Turbina e moarta la propriu ori trebuie reconditionata?Am mai avut odata reconditionata turbina dar dupa 1 an de zile a intrat iar in modul ei obisnuit.Adica nu prindeam 120 la ora sub nici o forma.
    1- Mai are rost sa o reconditionez?
    2 - Imi recomandati sa cumpar o turbina noua?
    3-Cum testez daca e moarta de a binelea turbina? asta nu stiu cum sa fac?
    Ca si firme producatoare de turbine ce imi recomandati? Garrett ori alta marca?
    Sunt dispus sa o inlocuiesc turbina asta bineinteles daca e nevoie. Desi cred din punctul meu de vedere ca turbina e terminata !

    Multumesc.
     
  8. ionutyoyo

    ionutyoyo 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A3 1.9 tdi 2000
    Eu tin sa va spun ca am facut 1000 si ceva de km si nu mi-a mai facut probleme, (turbina) bineinteles am,, forjat-o,, putin si pana acum se comporta cum trebuie, e posibil sa fi fost altceva, intreb si eu...?!
     
  9. learn_to_forghive29

    learn_to_forghive29 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 66kw,ALH 90 cp) 1999 5 usi
    Ionutyoyo imi poti spune daca ai apucat sa faci 5000 de km cu turbina reconditionata? Vreau sa stiu daca ti a facut figuri de la reconditionare?

    Multumesc!
     
  10. gigi70moldo

    gigi70moldo 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2011
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6 2000 2.5 TDI V6 Stage 1 220HP / A3 2002 1.9 TDI ASZ Stage 1 170hp(remap+exhaust)
    Salut,
    Am si eu o problema as putea spune: am un A3 8L cod motor ASZ , cu soft si evacuare cap coada goala (asa am luat masina) si am un ceas de boost inauntru. Masina pana sa ajunga la 90 de grade, face undeva la 1.9/2.0 bar boost si trage incredibil de bine (pe la 1.800 de ture e explozia de putere) dar, odata ce se incalzeste motorul bine, masina face doar 1.5 bar si se simte o diferenta observabila de putere si parca masina se aude si mai tare (si asa e galagioasa la WOT). In treapta a 5-a sau a 6-a la WOT in ture mari iau Limp care dispare dupa repornirea motorului. Ce ar putea fi ?
     
  11. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Fa-i o diagnoza si revino cu erorile, daca da.
     
  12. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Fa si log in mers.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  13. gigi70moldo

    gigi70moldo 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2011
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6 2000 2.5 TDI V6 Stage 1 220HP / A3 2002 1.9 TDI ASZ Stage 1 170hp(remap+exhaust)
    Salut din nou,
    Pe turbina am eroarea asta:
    17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
    P1557 - 35-10 - - - Intermittent
    Si aici e log-ul atasat : http://imgur.com/a/iup3h
     
  14. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Deviatie pozitiva=probleme pe geometrie
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si ca o completare la mesajul de mai sus adica

    Positive deviation = turbina murdara.

    Inseamna ca presiunea masurata este mai mare decat cea pe care urmareste ECU sa o primeasca. Adica vanele turbinei sunt deplasate spre pozitia "boost mare" fata de cat ar fi cazul.
    Cauze:
    - Excess de vacuum inspre membrana actuatorului. (decupleaza furtunul de vacuum si astupa-l apoi vezi daca mai reapare eroarea)
    - Membrana actuatorului ruginita/murdara/gripata intr-o pozitie diferita de cea de repaos
    - Depuneri in mecanismul vanelor iar acestea sunt agatate intr-o pozitie de "boost crescut"
    - Senzorul de presiune defect (compara presiunea indicata cu motorul orpit fata de presiunea atmosferica), deci DA poti lua limp.
     
  16. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Acum am vazut si logul tau care oricum NU e facut cum trebuie dar..e sti in limp de la 2400 ture.

    Ar trebui sa faci un log cum trebuie pe 003/010/011 si un BS pe 003/011 sa ne putem lamurii.
     
  17. learn_to_forghive29

    learn_to_forghive29 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 66kw,ALH 90 cp) 1999 5 usi
    Buna seara.
    As vrea sa cumpar toate furtunele de vacuum care vin din turbina si nu stiu cati mm au furtunele . Ma intereseaza si de altfel cati cm sa iau ...Daca ma poate ajuta cineva?1
    Multumesc.
     
  18. mariusiancu87 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2017
    Locație:
    ct
    Masina:
    audi a3 1998 AGR
    Salut,
    Am facut log in mers pentru a3 1900 tdi 90 cp cod motor AGR (geometrie fixa). Intra in limp mode si nu se accelereaza cu a 4-a la 100 120km/h. Daca ii iau contactul si il pun isi revine, are eroarea 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent. Multumesc!
     
  19. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Verifica conexiunile la MAF/verifica daca este alimentat(masoara tensiunea in mufa)daxa totul este ok schimba maful(macar cu unul de proba).
    Bafta!!
     
    arazvan2002 apreciază asta.
  20. mariusiancu87 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2017
    Locație:
    ct
    Masina:
    audi a3 1998 AGR
    daca era Maf ul defect nu il dadea pe tester?
     

Distribuie pagina asta