1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la A3 8V - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8V (2012 - prezent)' creată de alintorba, 20 Feb 2017.

  1. alintorba

    alintorba 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q5 ; 2.0 TDI Quattro ; 163CP ; 2017 ;
    Salut,
    Eu am schimbat ambreiajele de 2 ori la 8.000 km. Masina este A3 8V Sedan din 2016. Prima data au zis ca este o problema la piesa dupa care au sunat si au spus ca trebuie schimbata piesa deoarece s-a schimbat codul de piesa. Tin sa mentionez ca eu fac referire la cutia automata S-tronic / DSG in 7 trepte montata pe o motorizare benzina.
     
  2. merlinboy 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2014 2.0 TDI 110 KW, cod motor CRB
    Salutari tuturor forumistilor !


    Am cumparat recent un A3 8V din 2014, CR 2.0 150 cp, cod motor CRB (doar CRB din ce am vazut in carte), VIN - WAUZZZ8V4EA062095 , cutie automata S-TRONIC si nu prea stiu foarte multe despre cutie.
    Poate ma puteti ajuta in acest sens - cate trepte are, am inteles ca ar fi in baie de ulei si vreau neaparat sa-i cumpar ulei (nu stiu nici cat intra) pentru schimb. Acest schimb se efectueaza destul de greu ?

    Multumesc pentru orice sfat si ajutor !
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cutia este DSG - S-tronic in baie de ulei cu 6 trepte si te sfatuiesc sa faci schimbul la reprezentanta, orice reprezentanta VW-Audi sau la niste colegi mai priceputi care au un dispozitiv pentru umplerea cutiei de viteze. Te va costa in jur de 900 lei aceasta revizie la cutie. Uleiul se foloseste obligatoriu original si se schimba obligatori la fiecare 60.000 km. Mai multe detalii ai aici: https://vwforum.ro/topic/40188-jurnal-dsg6/?page=124

    Citeste integral topicul mentionat. Nu mai ai ce alte intrebari sa pui daca citesti topicul atasat.
     
  4. merlinboy 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2014 2.0 TDI 110 KW, cod motor CRB
    Multumesc Cristi, insa acel topic are peste 200 de pagini, nu stiu cat de mult ma ajuta, as vrea sa evit reprezentantele si sa gasesc un mecanic priceput cu "un dispozitiv de umplere a cutiei de viteze" . Primu lucru totusi ar fi sa gasesc tipul de ulei potrivit ...Multumesc inca o data!
     
  5. root

    root 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    Audi A3 8V Sportback - 2013 - 1.8 TFSI ( CJSA ) 132KW
    Salut,

    Am citit pe un alt forum ca cineva din Braila a beneficiat de actiune pentru mechatronic la PBN, poate sa confirme cineva daca exista o astfel de actiune ?

    Multumesc!
     
  6. Torya Roxana

    Torya Roxana 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3, 1.6, 2012
    Am un audi A3 8V an 2012, motor 1.6 TDI cutie automata DSG 7 trepte si imi palpaie in bord acolo D1, D2, D3 etc si uneori patesc faptul ca nu mai merge sa accelerez, pur si simplu accelerez si nu merge. Ce ar putea sa aiba ?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ar putea sa aiba orice. Nu putem ghici. Mergi la un specialist in cutii automate si fa diagnoza la cutia automata.
     
  8. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Masina in cauza A3, 2015, 1.6 TDI, 110 CP, stronic in 7 trepte. Are 50.000 km si ma gandeam sa o cam pregatesc de un schimb la cutie pentru ca a mers predominant in oras. Tocmai m-au sunat de la service sa imi spuna ca nu se face mentenanta la cutie pentru ambreiajele sunt uscate. Acum, stiu de politica cutiilor automate lifetime si nu prea sunt de acord.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai ce ulei sa pui in cutia aia. Nu are ulei ce trebuie inlocuit ca si cealalta cutie cu ambreiaje umede. Ti s-a raspuns corect. Cutia DSG 7 trepte (cu ambreiaje uscate) este cea mai mare mizerie de cutie automata inventata de un prost si montata pe multe motoare din grupul VAG. Nu trebuia sa cumperi in viata ta asa ceva. Bafta pentru ca ai mare nevoie.
     
  10. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Nu are probleme, schimba bine, fara socuri....Multumesc oricum :)
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Momentan, nu are probleme. Bafta
     
  12. Petrisor Ionel

    Petrisor Ionel 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2019
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    In cautare
  13. Daniel Gorgovan 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2021
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Touran dsg7, 1.6, 2012
    Salut,
    Ceva completari referitoare la cutia DSG automata in special cea cod DQ 200. Personal pot sa va spun ca exista pe aliexpress piese de schimb pentru DQ 200 cel puțin. Solenoizii, placa presiune, acumulatorul, pompa hidraulica, motorul trifazat, garnituri, pistonase, etc. De asemenea calculatorul mecatronic costa pana în 1000 lei + rescriere soft. Preturi rezonabile fata de 9.700 lei cât e cutia noua plus rescrierea softului 250 euro la Sibiu la un meseriaș, pentru ca la reprezenta mai bine te sinucizi cand iti comunica pretul piesei plus manopera. :)
    Eu, cu un mic ajutor verbal de la un mecanic, ajutor de pe câteva forumuri în engleza și youtube, filmulețe cu demontarea cutiei, am demontat și remontat cutia DQ 200, înlocuind placa de presiune sparta de presiunea mare.
    Defectul a fost ca mașina pornea dar nu întra în viteze și în loc de D1 clipea/palpaia și apărea succesiv o cheie de service peste D1.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu este un lucru prea inteligent sa pui piese de pe Aliexpress in cutia de viteze.

    Te va tine atat cat tin si miezurile turbo de pe Aliexpress.
     
    Andu333 apreciază asta.

Distribuie pagina asta