1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BRB / BKE - 1.9 TDI - la Audi A4 B7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de CostinALN, 30 Iun 2013.

  1. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    @iondarie si @Tati Urmaresc cu interes rezolvarea voastra, pentru ca am aceeasi problema la un B5 1.9 PD.
    Am schimbat pana acum garniturile la capacul de la culbutori, la pompa tandem, la EGR si un furtun la intercooler. Cum motorul e murdar in spate suspectez conducta de ulei care duce la turbina, mai ales ca a inceput sa imi consume ulei( inainte de a schimba garniturile consumul era mic). Tot fara fum merg si eu.
    In ce priveste turbina cred ca e in mintile ei, dar anul asta am de gand oricum sa o schimb cu ceva mai mare.
     
  2. AdrianAR 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B7, 1.9TDI, 2008 - cod motor BRB
    Salutare,

    Stie cineva ce reprezinta cand palpaie intermitent pe bord martorul de bujii?
    Patesc asta doar cand apuc sa fac un drum in afara orasului. Nu este insotit de nici un alt martor, nu pierd putere si palpaie pana cand opresc motor; daca opresc si pornesc iar motor dispare si nu am eroare in VAG-COM.

    P.S: Sa fie regenerarea DPF? Nu stiu ce martor ar trebui sa se aprinda la regenerarea DPF. Ma refer la masina Audi A4 B7, 1.9TDI, 2008 - cod motor BRB

    Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Invata ca nu putem ghici pe baza unor simple presupuneri. Pot fi sute de motive pentru aparitia acelui martor in bord. Despre DPF exista topic dedicat. Nu mai amesteca problemele si fa o diagnoza ca sa stii exact. Bafta.
     
    Ultima editare: 21 Feb 2017
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Spirala se poate aprinde din X cauze, probleme pe partea de injectie, probleme la turbina, DPF, injectoare, etc.
    Fa un log in mers in prima faza si verifica DPF-ul.
     
  5. AdrianAR 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B7, 1.9TDI, 2008 - cod motor BRB
    Revin cu log, totusi a aparut ceva:
    -------------------------------------------
    -------------------------------------------------------------------------------
    Adresa 01: Motor Eticheta: ROJ\03G-906-016-BRB.clb
    Numar VAG SW: 03G 906 016 GD HW: 03G 906 016 GD
    Component: R4 1,9L EDC G000SG 9897
    Revizie: --H05--- Numar serial: XXXXXXXXXXXXXX
    Codare: 0300071
    Atelier: WSC 02629 005 00000
    VCID: 6BDFB6454A2C041A04-803E
    1 cod a gasit:
    012547 - Servomotor clapeta canal admisie -V157- defect
    P3103 - 000 - - intermitent
    împrejurari cod:
    Stare defect: 00100000
    Priorit.defect: 1
    Frecv. defect: 2
    Resetare contor: 255
    rulaj: 196333 km
    Indicator de timp: 0
    împrejurari cod:
    RPM: 2184 /min
    viteza: 78.0 km/h
    sarcina: 40.0 %
    tensiune: 13.91 V
    valori binare: 00101000
    cuplu: 300.1 Nm
    cuplu: 129.3 Nm
    Gata de functie: 0 0 0 0 0
    -------------------------------------------------------------------------------
    Adresa 08: Clima automata Eticheta: ROJ\8E0-820-043.clb
    Numar VAG: 8E0 820 043 BL
    Component: A4 Klimaautomat 3233
    Codare: 00000
    Atelier: WSC 00000
    VCID: 6CDDB5591C2203220D-515A
    1 cod a gasit:
    00716 - Servomotor pentru clapeta de recirculare -V113-
    41-10 - Blocat sau lipsã tensiune - intermitent

    Multumesc.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tu nu ai facut nici un LOG. Tu ai facut o diagnoza. Ce inseamna LOG scrie pe forum. Cauta si invata cum se face un LOG.
    Doar prima eroare are legatura cu functionarea motorului (este clapeta de shutt-off / ASV - avem topic dedicat) iar a doua este de la clima si nu are nici o legatura cu acest topic. Data viitoare fa diagnoza cu VCDS original in limba engleza nu cu mizerii de clone chinezesti copii dupa VCDS-ul original setate pe limba romana.
    Tot pe viitor nu mai scrie mesaje care nu au legatura cu titlul topicului si inainte sa scrii pe forum citesti si aplici ce scrie aici daca ai erori la diagnoza: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes
     
    Scorpyon apreciază asta.
  7. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    012547 - Motor for Intake Manifold Flap (V157) pare a fi eroare la "motor"

    Verifica "Anti Stutter Valve" este dupa EGR inspre panoul ignifug.


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
     
  8. AdrianAR 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B7, 1.9TDI, 2008 - cod motor BRB
    @Cristi, multumesc de sfat si apreciez ajutorul tau dar tine cont ca daca eram un "invatat" probabil ca stiam ce reprezinta eroarea; nu aveam nevoie sa postez pe forum si automat o scriam in categoria corecta; am motor BRB iar titlul topicului este diverse.
    Am verificat codurile de eroare pe link primit de la tine chiar inainte de a posta aici si lipsesc din lista de fault codes.
    Clona sau nu am si varianta in engleza; am preferat sa fac diagnoza in romana pentru a fi mai usor de inteles celor care citesc.

    @iondarie e ceva anume sa verific la acea valva, posibil sa fie doar blocata si trebuie deblocat sau inlocuit direct?

    P.S.: Sunt un incepator in acest domeniu si apreciez acest forum si ajutorul enorm care il ofera.
     
  9. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    @AdrianAR verifica mufa in speranta ca esti norocos [emoji16], poti sa dai jos ASV sa il cureti desii daca sa dus partea electronica nu stiu daca mai ai cum sa o recuperezi.


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Atat timp cat ti-am spus sa citesti topicul dedicat de ce mai continui aici cu intrebarile despre ASV ? Nu era nevoie sa te justifici trebuia doar sa faci ce ti-am spus. ASV-ul daca are eroare il schimbi dupa ce verifici conexiunile electrice. Incheiem aici discutia asta. Multumesc.
     
  11. George Razvan

    George Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2017
    Locație:
    Derby - UK / Bacau - Romania
    Masina:
    Audi A4 1.9tdi(BKE) 2005
    Salutare tuturor! Sunt nou pe forum!
    Am un Audi a4 b7 2005 motor BKE (150000 km)si de curand mi s a aprins check engine...
    Am facut un scan cu vcds si mi a dat erorile 16485,16486, si eroare pe toate 4 bujii....
    Din ce am vazut pe forum ar fi vorba de MAF...
    Masina trage acceptabil insa cand e in jur de 1700 ture scoate fum negru, ralanti ul e ok...
    Eroare 16486 poate fi data ca am scos mufa de la debitmetru?? Cu mufa scoasa trage cam la fel insa nu scoate fum....
    Referitor la bujii... cand e rece aprox 0 grade 1-2 secunde motorul parca merge in 3 pistoane...
    Aveti idee pot fi duse toate patru buji sau vreun releu ceva??
    Valva egr e noua cu factura!!pusa anul trecut!
    Debitmetru pe tester la 3000ture abia ajunge la 300de unitati si egr la ralanti 280
    Eroare la bujii am avut de cand am luat o fara martor pe bord... dupa ce s aprins MIL ul mi a dat erorile legate de maf...
    Mil ul se aprinde cam dupa 100 de km parcursi...
    Ce sfaturi imi dati?
    Multumesc anticipat!!!
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Primul si cel mai important sa nu mai amesteci problemele. Daca ai erori le rezolvi pe rand. Pentru toate intrebarile exista deja raspuns pe forum. Nu ne inscriem pe forum ca sa punem intrebari ca nu mai avem de ce. Ne inscriem ca sa citim si sa facem ce scrie deja despre problemele care le ai. Exista releu la bujii si in functie de eroare gasesti imediat problema. La km care ii ai te sfatuiesc sa schimbi toate bujiile pemntru ca nu faci ceva inutil ci faci ceva benefic penttru motor. Daca ai eroare pe debitmetru il cumperi nou si il schimbi. Degeaba intrebi pe forum ca nu rezolvi problema din tastatura. Cand se face diagnoza si apar erori in functie de ce scrie acolo procedezi in consecinta si cine iti face diagnoza trebuie sa fie un profesionist care stie exact cum sa rezolvi, nu unul care are diagnoza si iti arata ca ai erori si atat. Vezi ca in Bacau este un coleg profesionist in reparatii pentru motoare diesel. Mergi la el si vezi ce iti spune. Are topic in aria de publicitate de pe vwforum este colegul http://www.clubaudi.ro/members/eexcalade.20191/
     
  13. George Razvan

    George Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2017
    Locație:
    Derby - UK / Bacau - Romania
    Masina:
    Audi A4 1.9tdi(BKE) 2005
    Multumesc!!
     
  14. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Din moment ce cu mufa scoasa de la maf, motorul trage la fel - e cam clar: maf-ul e de forma acolo.
     
  15. George Razvan

    George Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2017
    Locație:
    Derby - UK / Bacau - Romania
    Masina:
    Audi A4 1.9tdi(BKE) 2005
    ovidiutm Am citit pe forum ca, daca debitmetrul = MAF-ul e dus motorul merge dupa niste parametri dati de producator insa cu un debitmetru perfect functional performantele sunt mult mai bune.
     
  16. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Exact. Si ce iti spune asta daca cu mufa scoasa nu e nici o diferenta fata de mufa conectata ?
     
  17. Ionut T

    Ionut T 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 170 CP BRD QUATTRO DPF OFF 2007
    Salut! Rog membrii veterani (Moderatori, staff, experti) sa-mi recomande o locatie/service/persoana la care sa merg sa identifice (contra cost bineinteles) in mod Profesional (nu frecandu-si barba si presupunand) cauza suferintei masinii mele A4 B7 1.9 BRB DPF 2007: Consum excesiv ulei (4 litri/10000km) si fum albastru 3-4 minute cand are chef cam la fiecare iesire cu masina. Detalii si video sub poze...

    A4 fum albastruu.png A4 fum albastru.png WP_20170427_16_44_00_Pro.jpg

    FUMUL E ALBASTRU, uneori unghiul din care te uiti da impresia de gri dar e ALBASTRU!
    ISTORIC:

    -La 217000km s-a schimbat distributia si clapeta acceleratie (?) (piesa gri cu negru din stanga capacului pe unde torni ulei motor).
    -La 219000km verificata electronic si mecanic (in vederea cumpararii) la reprezentanta AUDI si cumparata de mine in 04.2016 negasindu-se defecte.
    -La 221000km am facut schimb ulei Castrol Edge FST 5W-30 + filtre ulei si combustibil MANN in reprezentanta AUDI.
    -La 224000km demontat-verificat-curatat-montat TURBINA in service, neavand depuneri/defecte/jocuri.
    -La 225000km schimbat filtre aer motor si habitaclu MANN.

    SIMPTOME:

    1. FUM ALBASTRU 2-3 minute DOAR LA CALD cand are chef atat in sarcina cat si la ralanti. VIDEO FUM AICI:



    2. CONSUM EXCESIV ULEI la turatii mari (trepte schimbate la 3000rpm, mers la drum intins peste 2500rpm), am tot completat aprox. 4 litri la 9000km in urma aprinderii senzorului de ulei.
    3. La desfacerea furtunului gros din jos-stanga-fata masinii (am inteles ca e evacuare turbina-intercooler) a curs aproximativ o ceasca de ulei. VIDEO SUIERAT TURBINA AICI de la 00:40:



    4. Nu am trait inca NICI O REGENERARE a DPF-ului in masina asta, teoretic are, fizic il vad in dreapta masinii dupa turbina, m-am gandit ca o fi OFF (urmeaza sa aflu) dar SINGURUL fum vazut/simtit la masina asta e cel ALBASTRU inecacios si amar in reprizele de 2-3 minute cand are chef.

    Am fost prin service-uri, peste tot numai "experti", cunosc cauzele probabile, va rog mult trimiteti-ma undeva unde sa gasesc COMPETENTA, RESPECT SI REPARATIE IN CUNOSTINTA DE CAUZA.

    Stiu, sunt foarte rare astfel de locuri dar SUNT, trebuie doar sa citeasca postarea mea CINE TREBUIE.
    Sunt din GALATI dar ma duc aproape oriunde in DACIA noastra pentru o reparatie strasnica. Multumesc.
     
  18. Adrian08

    Adrian08 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    A4 B8.5 berlina 2.0 TDI CJCB 136 CP 2013
    Salut Ionut T.Sunetul turbinei este daca nu ma insel de la geometria variabila(face suprapresiune),am si eu sunetul asta dar nu cand o turez in gol ci cand se regenereaza dpf-ul.(am motor ca al tau).Cat despre fum,am avut si asta Schimba capacul de la culbutori,el are epuratorul incastrat si ala se defecteaza(de asta ai consum mare de ulei).De curiozitate,nu ai ulei la imbinarea dintre turbina si dpf?Sunt aproape sigur ca ai si ti aceeasi problema.
     
  19. badilosu

    badilosu 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI cod BRB, an 2007, sedan
    Am avut aceleași probleme. Am schimbat de 3 ori turbina, dar nu ea a fost problema. Am rezolvat prin următoarele:
    - dat chiulasa jos si înlocuit: Ax came, supape, tacheti, ghiduri supape, simeringuri supape, cuzineți Ax came, bucsat locașuri injectoare. Cost total cu Ax Kolbenshmidt, tacheti INA negri, undeva la 2400 lei. La FORIS Targu Mureș. Acum e alta masina si nu mai consuma deloc ulei. Din cauza capacului de la chiulasa nu se pierde asa mult ulei. Sfatul meu e sa dai chiulasa jos si sa o trimiti la un service specializat in chiulase. Succes.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  20. Denis Talpos

    Denis Talpos 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2017
    Locație:
    Baia M
    Masina:
    Audi A4 1.9 2006
    Si eu am avut aceeasi problema, si pe langa asta, mie imi intra in limp mode si nu mai tragea daca o urcam in turatii de peste 3000 RPM. Am avut paletii de la turbo praf si mi-a distrus si intercoler-ul, le-am schimbat pe amândouă iar acum masina se comporta excelent.
     

Distribuie pagina asta