1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Limitarea este până la seria de caroserie 8E-6-155-522,deci te incadrezi.
     
  2. Sorin88

    Sorin88 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Q3 2.0 tdi 2012 cffb
    Mulțumesc
     
  3. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    Stimati colegi, pentru cod ax came vin si eu cu seria sasiu WAUZZZ 8E56 A244230. Codul axului original, dupa care cei de la epiesa mi-au cautat echivalent se termina cu AH si mi se pare ca e ceva in neregula. Am un sunet pe tubulatura de admisie in galerie[se aude(nu doar se simte) cum pulseaza,cum absoarbe aerul in cilindri] iar de strans capacele la came nu a permis strangerea la 8nm+90grade deoarece se bloca axul.
    Din cate-mi dau seama , si eu ma incaderez la acelasi cod ax, ca si colegul de mai sus??
    50006342 este codul axului klobenschdmit pe care l-am montat, iar pt cuzineti, glyco n147/5std.

    Ok, nu inteleg exact cum e cu limitarea, ajutati-ma, va rog, cu codul oem corect pentru ax, sa incep rezolvarea problemei cu stabilirea compatibilitatii, au ramas capacele la axe cu 45 grade mai slabe decat cuplul recomandat
     
    Ultima editare: 21 Feb 2017
  4. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Nu te incadrezi in aceasi limitare a seriei de caroserie.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @ionutd84 Axul care l-ai montat are codul corect pentru seria ta de sasiu.

    Nu te incadrezi in poza lui Nucugheri postata mai sus deoarece axul cu AF in coada s-a pus pana in 2005, masina ta fiind 2006.

    Daca tot ai probleme, esti sigur ca mecanicul a facut ce trebuie cand a inlocuit axul si cuzinetii ?

    Trece-ti codul motor in profil.
     
  6. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    Da, eu asa zic, exista vre-un secret?
     
  7. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    Salutare din nou, am un prieten a carui masina este fabricata in 2005, are si el probleme cu axul si tachetii dar am sesizat o mica problema, chiuloasa are stantat anul 2007 pe ea si seria 038 103 373R , deci clar a fost inlocuita. La pieseauto nu au reusit sa-i identifice daca este chiuloasa de bpw asa cum ar trebui sa fie, in consecinta nu stie ce ax cu came sa-si comande. Am vazut ca sunt colegi foarte documentati si sper ca va reusi cineva sa rezolve acest caz. Vă mulțumim!
    Am bagat acest cod pe google si ar zice ca e chiuloasa de 1.9 seat, skoda,vw cu 74,85,96 kw.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este chiulasa de BPW.
    A mai fost pusa si pe Skoda Seat VW pe motoarele 1.9 TDI de 105 cai.

    Iti alegi codul din poza atasata in functie de limitarea la seria de sasiu.
     
    Ultima editare: 8 Mar 2017
  9. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    Multumesc! Să ne trăiești, că trebuiesti!
     
  10. Butunoi Marius Tudor 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0Tdi BPW 2006
    Salutare posesori de Audi!!!
    Detin un Audi A4 B7 2.0 tdi BPW din 2006 si am o problema de o perioada si nu ii dau de capat! Poate a mai patit cineva si poate sa-mi dea un sfat!
    Cand pornesc masina si motorul este rece, la relanti, se balbaie motorul de zici ca vrea sa iasa de sub capota! Cand ajunge la 90 de grade totul revinde la normal si valorile la injectoare sunt toate aproape de `0`! NU APARE NICI O EROARE LA SCAN!!! Cand scanez injectoarele la rece, pana se incalzeste motorul, injectorul de pe cilindrul 3 o ia razna +2,90. S-a schimbat si injectorul cu pricina! Tot acolo da valoarea de +2.90. S-au schimbat injectoarele intre ele! Tot pe cilindrul 3 valoarea ii +2.90!!!!!!!
    Mentionez ca s-a facut verificare la tot: compresie, injectoare, ax cu came, tacheti noi, s-a facut log-uri in mers, cablaj injectoare.....
    Astept raspunsuri si sfaturi!
    Multumesc!
     
  11. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu cred ca s-a verificat axa cu came cum trebuie. Daca ai schimbat injectoarele între ele si problema rămâne, e clar ca ceva se petrece pe acel cilindru.
    Compresia are valori apropiate pe toti cilindrii?

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
    Alin Ciobanu apreciază asta.
  12. Butunoi Marius Tudor 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0Tdi BPW 2006
    Da compresia ii ok! O sa mai incerc si la alt mecanic sa vedem ce si cum.... Nu pot sa-mi dau seama ce problema sa fie.... Mersi oricum!
     
  13. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    testul de compresie nu e tocmai relevant! poti avea probleme de etansare la segmenti si compresia masurata sa dea valori bune, poti avea tacheti cu probleme chiar daca sunt noi(depinde de producator), sau probleme la supape/scaune. pana la urma cred ca o sa desfaci motorul...sa stii ca de multe ori, o vizita la reprezentanta te scuteste de multe batai de cap.
     
  14. valyhd 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi Q7 2007 3.0 TDI
    Va salut,
    Vreau doar sa ma asigur ca o sa i-mi fie dat axul cu came corect. Pentru cod motor BPW serie sasiu WAUZZZ8E17A008630 trebuie ax serie 038 109 101 AH ?
     
  15. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pe unele s-a montat si cu AF dar in general pe motoarele euro 4 cu dpf AH s-a montat. Posteaza într-un topic de etka sau de piese auto si poate răspunde cineva care poate filtra dupa VIN.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  16. razvan-bologa 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2017
    Locație:
    zalau
    Masina:
    audi a4 2.0,2007
    Buna ziua dragi conducatori de audi a4 b7 bpw.Detin un audi a4 b7 cod morot BPW 2.0 tdi 103 kw care se pare ca vrea sa ma incarunteasca.Acu 3 saptamani m-a lasat in drum ( pornesc la drum spre o destinatie la 30 km...,la vreo 10 km incepea in momentul accelerarii sa faca o bataie la motor incet incet tot mai tare, inaite sa ajung la destinatie cu vreo 3 km m-a lasat in drum "mort" eu am accelerat motorul s-a oprit. Chem prieten duc la servici zice filtru particula infundat).Duc filtru la curatat pune sus merg 5 km aceleasi simptome bataie la motor, desface motor SURPZIZE SURPRIZE ax cu came defect,ulei 11 litri in baie motorina in ulei. Bun schimb ax cu came,schimb culbutori,garnituri injectoare....,merg la drum super merge masina pana ieri cand a inceput din nou sa se auda un zmomot la motor , in drum spre servici a luat-o "razna" motorul s-a turat abia l-am oprit.Ajung la servici , diagnostic injector 2 a smuls filtru din chiulosa.Solutii: rectific chiulosa......cumpar alta?
    m-a pus sa cumpar alt injector.......unde pot sa vad daca e defect nu mai am incredere in nici un mecanic va jur.A-ti avut careva asemea probleme????La ce sa ma mai astept????
    Va multumesc din suflet
     
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cand ai schimbat oringuri la injectoare ai pus si suruburi noi? Asta e valabil la toate suruburile: axa, rampe injectoare, injectoare. Probabil injectorul nu are nimic dar nu a fost ceva in regula la montajul lor. Motorina in ulei e de la injectoare sau garnitura pompa tandem.
    PS: cred ca s-a smuls surubul din chiulasa. Probabil a uitat sa il stranga?
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @valyhd Tine cont de limitarea la seria de sasiu.
     
  19. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    Observ ca la ambele coduri de axe se folosesc aceiasi cuzineti, aceiasi tacheti. Oare exista vreo deosebire intre ele, alta decat codul ? la mine dupa seria de sasiu rezulta axa cu codul "AH" si am gasit in motor axa stantata cu G 7227 VBA7 AF. Credeti ca nu sunt tocmai compatibile ?
     
  20. Casper4U

    Casper4U 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant S-line, 2.0 TDI - BPW,
    Va salut dragi colegi, am tot rasfoit forumul dar nu am gasit o solutie sau o simptomologie similara pentru motorul meu :)
    Intre aprox. 1800-2400 de turati se aude un fs fs si apare o pierdere de putere la acceleratie mai puternica dar doar in treptele 1-2, daca accelerez liniar nu se simte nimic, mentionez ca daca scot mufa de la debitmetru masina merge normal. Pe tester nici o eroare, nu se vede niciun furtun crapat, ASV-ul schimbat inainte sa apara probleme iar EGR-ul a fost curatat recent. Astept eventuale opinii...
     
    Glemeanu apreciază asta.

Distribuie pagina asta