1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere si sfat achizitie A4 B8 8K

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de dansastro, 16 Aug 2008.

  1. redlife

    redlife Silver Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 C7 Allroad Bi-Tdi
  2. DaNNinho

    DaNNinho 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2015
    Locație:
    Zalău
    Masina:
    A4, B5, 2000
  3. Azlat 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    Maramureș
    Masina:
    Audi SQ5 2014 3.0 BiTDI
    Incep cu a treia, in veci nu are ea 152.000, nici scaune sport sau volan sport, nici auto hold, (am vazut ca samsarii abuzeaza de acest termen la B8 si habar nu am de ce, daca nu au). Eu nu as cumpara masina respectiva din pricina kilometrilor putini si a exagerarilor are au loc in anunt. La a doua iar, ce fel de "dublu climatronic bizonal" are nu inteleg, si iar...auto hold dar bine ca are pachet nichel, foarte important. In legatura cu prima...arata bine si descrierea anuntului nu face abuz de cuvinte de prisos. Daca o verifici si e totul bun la ea eu zic sa mergi pe prima. Vezi ca pretul e de fapt 14.000 la prima.

    O adaugare, daca te duci pe a doua vezi ca proprietarul are el o placere de a aduce si a vinde masini sub 200.000, zic doar, care e placerea sa cumperi o masina cu 200.000 "reali" si sa cada tot ca la 400.000? Intreaba de serie si verifica masina.
     
    Ultima editare: 4 Feb 2017
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca vrei non-facelift, mergi pe a 2-a, cea cu interior S-Line.
    Daca vrei facelift, evident ii poti face o vizita capului de lista, cea 2013 la 14.000 euro.
     
  5. DaNNinho

    DaNNinho 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2015
    Locație:
    Zalău
    Masina:
    A4, B5, 2000
    Mulțumesc, băieți. Căutam ceva argumente pro, însă înafară de prima, care are preț pe măsură, la celelalte e clar că sunt "vopsite". Încerc să ajut și eu pe cineva cu sfaturi, căutăm de vreo două săptămâni (în special pe mobile) și încă mai avem de căutat..
     
  6. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    Prima pare cea mai ok. @Azlat de ce consideri ca a treia nu are km reali :-)?
     
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Reviver interiorul este prea perfect. Stim toti ca dupa 100.000 km sezuturile se cuteaza urat, astea sunt ca in prima zi. Sunt 3 poze unde scaunul soferului se prezinta in alta culoare(exterior stanga si spate dreapta). Mai mult ca sigur au fost inlocuite sau vopsite. Pritr-o evaluare la fata locului trebuie sa se vada.
    Concluzia : daca tot te complici sa faci totul nou, de ce nu scazi kilometri?
     
    Reviver apreciază asta.
  8. Azlat 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    Maramureș
    Masina:
    Audi SQ5 2014 3.0 BiTDI
    @Reviver eu am comparat cu pretul din Germania unde cu acele dotari pretul este in jur de 13.500, in plus, volanul mie imi pare uzat pentru kilometrii aia, din cate am vazut tinde spre albastru daca te uiti atent la el si fata de toate astea nu am incredere in samsarii din Romania care nu cumva sa vanda masini peste 200.000.:)
     
    Reviver apreciază asta.
  9. Madal1nm

    Madal1nm 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2017
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    audi a4 ,1.8 ,2009
    Am găsit o masina în Anglia, un audi A4 cu motor de 1.8 benzina care are 193k de mile și costa 3900 de lire an 2009. Are kit de s-line. Merita luata la aceste mile parcurse, mai are viata ?

    $_58 (2).JPG $_58.JPG $_58 (3).JPG $_58 (4).JPG
     
  10. MattZw 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi B8 2.0, 143CP, 2013, CJCA
    Am si eu o intrebare, pur conceptuala, fara sa luam in calcul felul in care arata masina sau alte detalii... ce ar fi ok? Sa iau un FL cu dotari minime (incalzire scaune, senzori, xenon, MMI 3G plus) sau sa iau un pre Facelift cu dotari mai mari (gen camera video marsalier, incalzire auxiliara, piele)
    Se merita un facelift sau nu? am un buget de 12000. Sper sa intelegeti ce vreau sa zic...
    Multumesc!
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Din ce punct de vedere intrebi daca merita sau nu facelift-ul ?

    Asta este strict alegerea ta, ai nevoie de dotari sau vrei doar cerculetele din botul masinii ?

    Ca fapt divers, ce A4 B8 facelift ai gasit tu cu 12.000, presupun ca Avant si chel.
    Un B8 Facelift berlina, cu dotari minime si in stare buna sare lejer de 12.000.

    Eu iti recomand puternic sa cauti un pre-facelift. Am impresia ca faci parte din cercul de oameni care cauta "masina cat mai noua la bani cat mai putini", crede-ma, nu se va termina bine pentru tine afacerea asta.
     
  12. MattZw 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi B8 2.0, 143CP, 2013, CJCA
    Mersi de raspuns audi66, nu, nu caut ceva nou la bani putini. Uite un exemplu, ce am gasit eu in banii astia. Stiu ca e din RO, dar ca idee asa. Si cat despre Avant, chiar asa imi doresc, am nevoie de spatiu
    https://www.autovit.ro/anunt/audi-a4-ID7GkjH3.html
     
    bilutza931 apreciază asta.
  13. cortezno01 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , 2.0TDI 2006 BLB
    Salutate, tot citesc de vreo 2 zile forumul dar nu prea gasesc ce ma intereseaza pe mine, la Audi A4 b8 2.0tdi exista vreun cod de motor care nu are probleme cu pompa de inalte (span), blocare de injectoare si probleme cu pompa de ulei? Daca da ce cod motor sau incepand cu ce an au remediat problemele ? Motorizarile de 2.7tdi au probleme ?
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nici nu vei gasi asa ceva. Oricum, rata de "moarte" la CR-uri este infinit mai mica decat la "BLB"-uri. Deci oricum iti asumi un risc, doar ca mai mic.
    Dar exista rezolvare, unii colegi au schimbat pompa de inalte preventiv, nu e o avere, iar reparatia la pompa de ulei la fel.
     
    Corni 28 și snipe apreciază asta.
  15. razvanfcs 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI (CJCB), 2013, 100 kW, 136CP, WAUZZZ8KXDA099365
    MattZw, 12490 euro pentru masina aia? si are al naibii 185000 km. Clasic pentru un samsar prost! Cum naiba se explica ca toate aduse din afara si de samsari, au intr 169000 si 187000 (maxim).
    Eu sunt pe punctul de a face o achizitie, exact pe modelul pus de tine cateva posturi mai sus! Diferenta? Tot caut prin Germania si rar gasesc la 14000 euro cu 150000km. Deci unde naiba e profitul samsarului? (Nu prea mai tine chestia cu babuta ...care o avea in garaj si sa nu moara cu ea in curte....a vandut-o). Deci, modelul postat de tine a plecat din Germania, Olanda....cel putin cu 350000km. Astea sunt undeva la 10500 - 11500 si atunci se explica pretul samsarului.
    PArere strict personala: Daca vrei sa-ti cumperi din RO, ia si cauta la un om serios....chiar daca are mai putine dotari si eventual kilometri mai multi.
    Daca nu, fugi la nemti si ai sanse mai mari sa gasesti o masina buna. Una e sa dai la samsar 4000 euro....pe o masina.....si alta sa-ti iei o teapa de 12500.
    Audi66 are dreptate!

    App. Pe mobile.de modelul asta se vinde si cu 16000 la privat. Si undeva la 140000km. Deci.....?

    Treziti-va oameni buni, macar voi care frecventati forumurile! Nu mai cumparati de la samsari! samsar ≠ om corect
     
    Andu333, dreiutz și criss66 apreciază asta.
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ii depaseste cu mult bugetul un B8 Facelift in stare buna, chiar daca nu are pretentii la prea multe dotari.

    Cati bani ai sa bagi intr-un cazan de genul, o sa iti dai seama ca daca mai strangeai putin din poponet cand trebuia sau daca mai asteptai ceva timp, ajungeai la pretul unui B8 Facelift in stare buna, poate si cu ceva dotari peste medie.

    Audi este o masina scumpa de reparat. Daca va ganditi la "Eee, ce poate sa aibe si sa nu o rezolv cu 1000-1500 euro", gresiti amarnic.

    La modelele cu multi km cu o pompa de inalte, kit ambreiaj + volanta, injectoare, turbina, suporti motor, etc. poti ajunge foarte repede la 3-4.000 investiti in masina.
    Nu este vorba de bani (ar trebui sa fie, ca sunt munciti nu scosi la imprimanta) cat de psihic, nervi, timp pierdut, etc.
    Stiu ce inseamna sa ai o masina si sa nu ai baza sa te urci in ea sa faci 500 km fara sa te intrebi daca ajungi sau ce s-o mai strica pe drum (am avut un Renault in familie). :)

    Asadar, @MattZw baga la cap si cauta-ti un non-facelift intretinut cum trebuie.
     
    Azlat și dreiutz apreciază asta.
  17. MattZw 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi B8 2.0, 143CP, 2013, CJCA
    Ok, mersi mult de sfaturi!
     
  18. Andrey1992

    Andrey1992 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4, 2.0 TDI CJCA 143HP, 2013
    Nu vreau sa iau apararea samsarilor, dar majoritatea masinilor vandute in romania au TVAul "pierdut" pe drum.Ce face mai precis samsarul? Ia masina pe vreo firma (austriaca, ungureasca, bulgareasca) fara a plati TVAul in Germania (o masina de 14000 de euro ar cumpara-o cu 12000) si o vinde in Romania cu 14000, dar declara ca a vandut-o cu 12100, si plateste impozit pe profit, care ar veni 100 de euro si de aici apare diferenta nejustificata de preturi intre masinile din Germania si cele de aici. Cel mai sigur cred ca este sa mergi in nemtia si sa iti iei masina direct de la proprietar, nu de la autohausurile detinute de samsarii unguri, turci sau chiar romani. Si in legatura cu dotarile: senzorii de parcare, xenon, navigatia si incalzirea in scaune sunt cam singurele pe care le vad cu adevarat folositoare.
     
    sandumbogdan apreciază asta.
  19. MattZw 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi B8 2.0, 143CP, 2013, CJCA
    Am verificat seria in reprezentanta. Ultima intrare in service este din 06.2016 cu 178.750 km acum (185 de mii), au fost inlocuite placutele de frana (fata-spate), discurile (fata-spate), lamele stergatoare...
    O portiera de pe fata a fost inlocuita/vopsita in reprezentata in Germania, in rest revizii si curatari, printre care a fost chemata si pentru scandalul diesel gate. In total 25 de intrari, ceea ce mi s-a zis ca reprezinta o masina ingrijita.
    Nu pot sa am incredere nici in reprezentanta?
     
  20. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Pare ok insa cred ca are cateva zeci de mii km dati inapoi.
    Fa un calcul simplu. In cate luni a facut 178 mii km pana iunie 2016 si cat ar fi facut in acelasi rimt pana in feb 2018. Probabil ca real are putin peste 200 mii si ca sa cada sub pragul psihologic i-a aranjat putin kilometrajul. Fara sa stiu anul producerii nu pot sa fac calculele dar banuiesc ca are undeva pe la 40-50 mii km dati inapoi ceea ce nu e mare scofala. Ar fi fost grav daca era cum am gasit eu o masina care avea in urma cu doi ani intrare la 370 mii km si pe bord avea sub 200 mii, deci dati inapoi peste 200 mii.
    Pe mine nu ma deranjeaza km dati inapoi daca nu sunt multi dar unii au o fobie la km dati inapoi. Alegi cum vrei tu, dar cel mai imporant e sa stii adevarul. Faptul ca nu este identic cu ce apare pe bord fiecare decide pt. el. Pt. mine e irelevant dar pentru altii e foarte important si sunt dispusi sa plateasca considerabil mai mult.
     
    Ultima editare: 24 Feb 2017

Distribuie pagina asta