Am.fost la diagnoza și a fost o eroare pe o valva treapta 2-3. M-am programat pt schimb ulei plus kit reparatie mechatronic. intre timp s-a mai limitat odată pe treptele 2.4.6. plus reverse. După repornire si-a revenit imediat. La service după schimbul ulei plus circuite valve mecatronic la fiecare pornire dădea şoc în cutie și limitare la 2.4.6 și reverse. eroarea era de clutch 1 pressure to high. Montat la loc piesele mele de mecatronic și mașina nu a mai dat eroare. Odată cu kitul de reparatie nou se pusese o sita de valva invers, de asta dădea eroarea de presiune ambreiaj. mecanicii au zis ca ambreiajul 1 pare ars, după remontat mecatronic inițial într-adevăr plecarea de pe loc la ralanti se defasoară îngreunat, da șocuri în cutie dacă nu accelerez lin și schimba greu la.turații mari. Putea sa se ardă ambreiajul rapid din cauza pozițiionarii greșite a sitei de sub electrovalva ? Vreo sugestie ce sa fac în continuare ? am venit cu o problema mica și brusc s-a agravat )
Aceasi problema am si eu la.un audi a7 din 2012 de 313 cp din treapta 3 intra 2 se simte o smucitura maine dimineata ma.duc cu ea la audi la.service sa vad ce are masina
Salutare, O intrebare am si eu, pentru cei cu BiTdi, tiptronic. Cei din reprezentanta mi-au spus ca la tipul meu de cutie nu se face service-are, respectiv schimb ulei/filtru. Pe forumuri citesc ca nu exista cutii automate fara sa li se faca revizia. Ce e de facut ?
Salutare. La fel am si eu o problema la un Audi A7. De 2-3 saptamani mi-a sarit in mers din viteza si nu a mai recunoscut cutia de viteze( nu mai aparea nici in bord P/N/D). La service au vazut ca mufa care intra in cutie era plina cu lichid, au curatat o crezand ca e apa si a revenit masina in parametri normali. Acum dupa 2 saptamani aceeasi problema, a sarit din viteza in mers si nu mai recunoaste cutia nici pe tester, chiar daca s a curatat din nou mufa. Lichidul din mufa care intra in cutie e cel mai posibil sa fie antigel dupa gust. S a mai intalnit careva cu problema asta?
Da, citeste aici si o sa te minunezi... Antigel care migreaza pe firele cablajul de la electrovalva de racire a cutiei de viteze.
Buna. Cum pot verifica nivelul uleiului in cutie ? La s-tronic m-am tot uitat in carte si nu apare nici un interval de schimb pt uleiul din cutie. Trebuie doar complectat sau cum se procedeaza ? Multumesc.
http://www.clubaudi.ro/threads/cutia-automata-la-a6-c7-probleme-diverse-cauze-si-rezolvari.41660/ Citeste topicul respectiv, cutia de pe A6 3.0 TDI este aceeasi cu cea de pe A7 3.0 TDI.
Salut, Am o problema la S-tronic pe un A7 3.0 tdi Quattro 245hp, de o luna tot imi apare eroarea : "Gearbox Malfunction: you may still continue driving" uneori tine 1 secunda, alteori sta blocata si dispare doar dupa ce repornesc masina. Masina mai agata in anumite trepte. Am fost la service unde mi-au recomandat : 1. Sa schimb ambreiajul + uleiul , dar nu imi garanteaza ca se rezolva problema sau 2.Sa schimb cablajul. S-a mai confruntat cineva cu problema asta? Daca da, cum ati procedat ? Erori: P17D8 - Torque Limitation due to clutch temperature P17D0 - Clutch2, Slip too great P060A00 Internal Control Module Monitoring Processor Performance.
In loc sa postezi peste tot mai bine ai citi topicul de A6 C7 si ti-ai schimba cablajul. Gasesti in acel topic toate informatiile necesare.
Buna. De 2 zile cand pornesc masina imi ramane in bord mesajul : while stationary press break pedal ....pana selectezi viteza. In momentul in care selectez viteza dispare. Cutia schimba perfect , nu am vazut nici o eroare in bord. Dar nu inteleg de ce imi tot ramane asa. A mai patit cineva ?
Salutare , am o intarziere destul de mare atunci cand plec de pe loc cu masina ( nu conteaza ca e in D sau S ) si atunci cand vreau sa fac o depasire mai rapida ( kick-down ). Tin sa precizez ca am schimbat uleiul la cutie la 120.000km si am facut si o remapare dar cu toate astea exista lagul acela deranjat... Am facut comparatie cu un A7 245cp care pleaca mai ok de pe loc si un Cayenne 245cp care pleaca exemplar de pe loc. Ati intalnit problema asta? Este recomandat sa fac un update la softul cutiei de viteza?
Salut. Am observat ca masina in panta daca o bag in R scapa putin in fata si abea apoi pleaca in spate. E ceva problema ? Erori nu am pe cutie si pana acuma nu prea am bagat in seama chestia asta. Multumesc.
Buna ziua. Sper sa ma lamuriti si pe mine cu aceasta problema, de cateva zile simt o vibratie destul de puternica in habitaclu cand masina sta in D ( drive ) la semafor cu piciorul pe frana. Este vorba de un A7 3.0 TDI 245ps 2012
Am si eu o problema cu audi A7 la cutia automata care vad ca e des intalnita pe forum. Are cineva o rezolvare ? Multumesc!
Se inlocuieste tot acel cablu asta dupa ce demontezi cutia de viteze. Citeste aici: http://www.clubaudi.ro/threads/audi-a6-c7-4g-3-0-tdi-cduc-quattro-s-tronic.42442/page-12