Salut, Sunt nou pe forum iar pana acum nu am avut niciun Audi. Insa, de ceva vreme imi caut un SUV/SAV...din cauza bugetului limitat, nu unul nou. Vreau sa fie din clasa premium si asa vrea Q5. Voi, impatimiti ai marcii Audi, de ce mi-ati recomanda modelul Q5 ? Multumesc anticipat pt raspunsuri/sfaturi
Salutare. Sunt posesor de A6, 2.7 TDI, de care sunt multumit, dar vreau un upgrade, mai de familie. As vrea un Q5. Mentionez ca doresc motorizarea de 3.0 TDI. Nedumerirea mea vine la Q5, unde am vazut niste valori cam mari ale consumului, unele probabil datorate aerodinamicii. As vrea, va rog, sa ma ajute cineva cu niste valori reale ale consumului urban, exterior si mediu. Nu ma sperie un consum de 10-11 in oras, ci ma sperie cel exterior. Cu A6-le scot pe autostrada intre 6,2-6,5 mediu, ceea ce pentru mine e excelent. Dar am citit ca un Q5 scoate mediu 8,5 pe autostrada, cu cruise control. Si cum nu doresc sa achizitionez o masina fara sa am ceva habar de ea, prefer sa ma informez corect. Nu intelegeti gresit, impozitul mai mare mi-l permit, dar nu-mi permit 2 sau 3 litri in plus la 100/km in exterior. E cam prea mult. Asadar, vreun coleg/colegi cu motorizarea de 3.0 TDI (pana in 2012) care sa ma ajute cu niste cifre ? Multumesc anticipat
Nu dezbatem problema consumului cand cumparam un Audi mai ales acest model. Intram intr-o polemica inutila care se transforma in comparatii inutile / versus lucru ce este cu desavarsire interzis pe acest forum si in consecinta voi fi nevoit sa sterg direct mesajele de acest fel. Multumesc.
Vad ca tot se mai pune problema de 2l in plus, respectiv 250€ la 10.000 km cand achizitionezi o masina de 20.000€. Pacat ... Diferenta aia e foarte justificabila comparand A6 C6 2.7 TDI cu Q5 3.0 TDI.
Audi66: Stii care e treaba ? Ca sunt 250 €uro la 10.000. Iar cum eu fac vreo 20.000-25.000 pe an, mai mult exterior, ar fi in plus vreo 600 €uro. In vreo 2-3 ani, imi amortizez investitia facuta intr-un alt model de Audi mai economic, poate cu mai multe dotari decat Q5 si eventual mai putini km. Daca as face 10.000 pe an, mi-as lua benzinar. De asta intrebam daca e cineva care are motorizarea asta si care mi-ar putea da un raspuns mai concret privind consumul real inregistrat de el/ea. Multumesc
Inca ma bate gandul si pe mine spre Q5, insa modelul nou. Motorul de 2litri banui ca e motorul "ultra" care echipeaza si A4 si A6, nu? La weltauto au masini de drive scoase la vanzare cu rulaj de 10-15k km si varsta de maxim un an. Are cineva? Stie sa ne spuna cineva cum e modelul nou? Am facut drive test de vreo 2-3 ori, insa nu e chiar concludent pe distante scurte. La drumuri mai lungi ma intereseaza cum e....eventual sa caut anumite dotari legate de confort?
@dentimarius am discutat cu o cunostinta carea facut un drive test cu noul Q5, varianta 2.0TFSI 252cp, si mi-a descris-o foarte frumos. Pachetul sport ii adauga modulul de sunet pentru sistemul de evacuare reglabil din mmi, sprinturile sunt ceva de vis iar per total este un mare pas inainte fata de modelul pe care-l inlocuieste, inclusiv la spatiul destinat bagajelor. Si vechiul Q5 statea foarte bine la capitolul confort insa acesta este un pas inainte.
Nu vreau benzina. Nu din considerent financiar, desi am perioade cand fac 15.000 intr-o luna, dar imi place motorina, imi place cum se simte cuplul. Motorul stock are 190 cai, cu ceva stage 1 , ajunge in 230-240 ceea ce e decent zic eu. La interior, la "feeling", e un pas urias fata de modelul vechi.....
Puteti sa imi spuneti ceva legat de dotarile mai importante legate de suspensii-ride control-inaltime etc? Am vazut Q5 cu consola de langa schimbator pline de butoane-comenzi si unele care au doar schimbatorul. Ma intereseaza ptr offroad lejer-drumuri forestiere prin tara si pentru iesiri dese iarna la munte. Merci!
Daca te uiti cu atentie vezi ca butoanele care "lipsesc" de langa schimbator sunt pe bord, sub ecranul MMI. Din acelasi an, acelais model gasesti in ambele feluri. In functie de tipul de MMI pe care il ai difera amplasarea butoanelor cu comenzi. Pe parte de suspensii, quattro daca vrei poti cauta o masina echipata cu suspensie adaptiva. Sistemul quattro face acelasi lucru pe toate masinile.
Am inteles. Se comporta decent pe drumuri forestiere? Ca idee am facut 18km in 90min cu leon fr pana la retezat sus..o tragedie dus ..alta la intors. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Da, nu sunt probleme... important este sa nu ramai suspendat. Dar si asa... daca ai cauciucuri bune si atingi pamantul cu doua roti, tot iesi. Ma refer la modelul quattro, cel cu tractiune fata nu este asa stralucit in offroad.
Nu stiam ca q5 exista in varianta fwd. Clar vreau 4x4. Am doar o problema cu preturile cam mari ptr masini 2009 2010..aprox 14 15mii euro cel putin. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Problema este la tine, daca nu o repari gandindu-te bine daca iti permiti modelul asta, e posibil sa te pricopsesti cu o epava ieftina si sa regreti amarnic achizitia. Bafta!
Buna, ma intereseaza achizitionarea unui Q5 in urmatoarea perioada, dar nu stiu ce motorizare sa aleg, 3.0 tdi sau 2.0 tdi. Am condus ambele motorizari, si mi-au placut, in special 3.0 tdi. Intrebarea mea este ca si costuri de intretinere/ impozit, merita motorul de 3.0 ? Daca ar fi sa aleg motorul de 3.0 dupa optiunile preferabile ar fi cel din 2009-2011 de 239 hp. Cunoasteti modelul/motorul, exista ceva probleme frecvente? Totodata, cineva mi spunea ca ar fi probleme la cutia de viteze dupa 200 000 km si trebuie schimbata. e adevarat?
Singura problema care imi vine in minte e pompa de inalte indiferent ce model alegi. Cutia nu ar trebui sa fie o problema, ulei motul DCTF la 40-50k sau maxim 2 ani si ar trebui sa tina mult si bine. Eu numai ce am luat 3.0, fata de un 2.0 intra 2l de ulei in plus in motor, restul consumabilelor sunt aceleasi. Ca si consum nu stiu, dar nu as vrea sa tarasc 2 tone dupa mine cu un motor 2.0 subdimensionat pentru asa masina, asta in opinia mea.