1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia Electrica/Electronica si Sistemul electric la A6 C6 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de VALI, 19 Mar 2011.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa ce a spus audi66 ca sa poti face diagnoza. Stam sa ghicim pana ne plictisim. Bafta.
     
  2. cyobyflo 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2011
    Locație:
    craiova
    Masina:
    audi a4 1.9 TDI 2003
    Ovidiu cum s-a rezolvat problema ? Cand aveai martorii aprinsi in bord fara cheie in contact si nu face nimic cand bagi cheia in contact. La fel sa intimplat si la mine aseara, nici alimentare pe interfata nu am ca sa pot face o diagnoza e ca si cum nu as avea curent deloc dar martorii stau aprinsi in bord singuri fara cheie in contact sau cu cheia in contact la fel. Nu mai are nici curent la inchiderea centralizata lucru care ar trebuii sa mearga si fara contact si etc..
     
  3. cyobyflo 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2011
    Locație:
    craiova
    Masina:
    audi a4 1.9 TDI 2003
    Am rezolvat ieri dupa ce am observat ca la sigurantele din bord si peste tot in bord aveam 3,9 volti si la motor aveam 12.6.
    M-am gandit ca undeva firul de plus care alimenteaza interiorul este undeva intrerupt si m-am apucat de treaba. Dupa am demontat jumatate de masina si urmarind firele am ajuns in spate deasupra baterie unde este o siguranta de 150 de amperi care era arsa de fapt intrerupta exact pe langa una din piulite de parca era taiata cu laserul pe langa piulita si acolo mai facea contact cat pentru cei 3,9 volti.
    Am schimbat siguranta si m-am apucat de montat la loc tot ce desfacusem. :banghead: :) :) Masina e un Audi A6 C6 2.7 2006. Poate ca va fi de folos cuiva pe viitor.:arco:
     
  4. varustanescu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2017
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    A6 4F 2005
    Salut,am un a6 c6 4f 2.0tdi din 2005. Problema mea este un consumator care ramane activ ,e siguranta f16 de10A de la sofer,pt.telefon,daca nu ma insel.Atunci cand e frig,pana a doua zi imi goleste bateria.
    Are cineva o solutie pt.problema mea?
    Am instalat un releu care decupleaza siguranta respectiva cand contactul nu e pus(m-am legat pe f20 de 5A)
    As vrea sa stiu care releu cupleaza la introducerea cheii in contact,sa ma pot lega acolo cu releul meu,acum mmi-ul face ciudatenii din cauza intreruperii alimentarii inainte de a scoate cheia din contact.
    Multumesc anticipat
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cumpara o bucla pentru fibra si anuleaza modulul bluetooth.
     
  6. varustanescu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2017
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    A6 4F 2005
    Multumesc pentru raspunsul prompt.
    Nu prea ma coafeaza fara bluetooth,il folosesc. Imi poti spune,daca stii,ce releu cupleaza la introducerea cheii?
    Raman la solutia hardware cu releu care sa-mi decupleze siguranta respectiva,numai ca nu am stiut de unde sa ma intep.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu ti-am zis sa faci lucrul asta pentru a afla daca modulul este sau nu responsabil de problema ta, nu pentru a il anula. In majoritatea cazurilor el este de vina.
    Normal ca odata depistata problema, schimbi piesa, deci nu ramai fara bluetooth.
     
  8. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    varustanescu, modulul bluetooth este alimentat permanent, direct de pe plusul bateriei prin intermediul a 2 sigurante. "Trezirea" lui se face de catre alte module..
     
  9. varustanescu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2017
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    A6 4F 2005
    Salut,
    Abordarea mea e mai directa, elimin efectul. Posibil sa fie modulul bluetooth, dar, cum e functional, nu vreau sa bag bani aiurea. Dupa cum am spus, am intrerupt alimentarea care papa curent prin contactele unui releu care momentan cupleaza la punerea contactului si isi face treaba, bateria e 100%.
    Ma interesa care ar fi un releu care cupleaza atunci cand bagi cheia in contact, pentru ca acum display-ul de la MMI mai ramane activ cateva secunde dupa ce scot cheia. Alte probleme nu am observat.
     
  10. AdiA6C6 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2019
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A6 C6 2006 2.0 tdi
    Salut,
    Am un audi a6 c6 din 2006 2.0 tdi si de o luna ma confrunt cu diferite probleme electrice. Acum o luna mi s-a descarcat bateria, nu mi-a mai pornit dimineata. Am fost la cineva si mi-a gasit un fir topit la releul de incarcare la alternator spoi si alternatorul stricat.
    Am cumparat alternator nou si baterie noua si am aceleasi probleme, cum ar fi ESP aprins in bord, pe ecran PARKING BRAKE MALFUNCTION, se aud relee in partea de jos din stanga a volanului, se intareste servo la volan, luminile nu mai functioneaza, se sting si se aprind.
    La un service mi s-a spus ca ar fi calculatorul GATEWAY, adica cel general care comunica cu celelalte si la reprezentanta la skoda ca trebuie baterie originala cu COD sa se imperecheze. Nu mai inteleg nimic. Cei de la service m-au trimis la reprezentanta la AUDI. Va rog daca ma poate ajuta cineva.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In primul rand daca te-ai inscris astazi te apuci de citit nu de pus intrebari pentru ca nu suntem pe mizeria aia de facebook.

    In al doilea rand tu trebuia sa verifici daca ai BEM pe masina si implicit trebuia sa cumperi baterie cu COD pentru BEM. Pentru asta citesti integral topicul despre baterie exitent in aria asta.

    In al treiea rand se face diagnoza la toata partea de electrica a masinii pentru ca sunt mai multe cauze pentru problema ta si nu suntem aici la ghicitoare.

    In al patrulea rand trebuie mers la electrician auto profesionist, nu un agarici, la care tu nu ai fost. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.

    Si nu in ultimul rand te rog ca pe viitor sa nu mai deschizi un topic nou fara sa folosesti functia Cauta pentru ca topicul o sa fie sters fara explicatii as acum s-a si intamplat dealtfel cu celelalte topicuri deschise aiurea si inutil. Adreseaza intrebarile sau opiniile tale in topicuri deja deschise, daca este cazul. Multumesc pentru intelegere.
     
  12. AdiA6C6 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2019
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A6 C6 2006 2.0 tdi
    Am inteles si multumesc, scuze dar nu stiam unde si ce sa postez mai exact. Ca sfat zici ca rezolvarea ar putea fi la reprezentanta la Audi ?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ca si sfat eu prima data te sfatuiesc sa schimbi bateria daca nu este ce trebuie pentru masina si lucrat asta impreuna cu un profesionist in diagnoza asa cum ti-am indicat. Pentru ca sa inveti citeste integral topicul despre baterie la masina ta pentru ca poate fi una din cauze, printre altele.
     
  14. Austin 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6, BMK 3.0 TDI QUATTRO
    Salutari, am masina in service pt tinichigerie spate (am fost lovit). Au scos bateria, au reparat, cand au conectat bateria s-a incins un fir pana a luat foc izolatia de pe el. Firul vine direct de la baterie (cutia cu igniter-ul de izolare baterie) si intra in mufa galbena cu 5 pini din compartiment dreapta portbagaj. Aveti idee unde duce firul ala? Ca electricianul lor e praf si vreau sa ii pun sa repare ce au stricat. Mai jos si poza. Multam.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pai daca e praf de ce risti sa faca mai mult rau ? De ce ai ales un service panarama mai ales ca aveai dreptul de a repara masina in reprezentanta ? Mergi la un profesionist in electrica (sunt destui in Bucuresti) care te poate ajuta si lasa experientele facute pe masina ta. Uneori va meritati soarta cand faceti niste alegeri cat se poate de proaste.
    Nu se poate identifica din poza ta pe schema ELSA ce fir este cel indicat cu probleme. Trebuie mers fizic cu masina la cineva profesionst pe electrica auto care stie si trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai, pentru a-ti putea repara masina.
     
  16. Austin 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6, BMK 3.0 TDI QUATTRO
    Cristi, n-ai inteles. Nu aveam nici o problema electrica cand a intrat in service. Strict bara, armatura, indreptat tabla, vopsit.... Ideea e ca aveam inclusiv oala portbagajului indoita si a trebuit sa demonteze ca sa indrepte tabla. Ei si nu stiu ce mortii mami lor au facut de s-a incins firul ala cand au conectat bateria. N-as vrea sa platesc eu pe o greseala de-a lor, de-asta incerc sa aflu ce si cum.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu am inteles foarte bine dar tu nu intelegi ca nu avem cum sa identificam firul ala in schemele ELSA doar din poze. Poate un cablaj nu a fost corect pozitionat pe traseu si un fir din cablaj da la masa = are o cadere de tensiune sau face masa cu tabla masinii si de aici probleme. Poate iei si foc. Fa ce ti-am spus eu pentru ca mai rau faci daca te incapatanezi pentru ca ei sa rezolve problema.
     
  18. Austin 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6, BMK 3.0 TDI QUATTRO
    Asta oricum voi face, am mecanic bun de la Audi. Cu "nu ai inteles" ma refeream ca daca era de electrica din prima nu m-as fi dus la ei, asta apopo de "imi merit soarta". Puii mei, o sa o iau asa si vedem mecanicul meu ce zice. Daca prind vreo informatie relevanta de interes general, o voi posta aici. Multam.
     
  19. Austin 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6, BMK 3.0 TDI QUATTRO
    Salut, am facut rost de schema electrica si firul ala duce in pin-ul 11 din J644, energy management. Maine ma duc peste ei sa vad unde au ciupit firul ala si sa-i iau la !@#$. Apoi voi merge la omul meu de la audi sa repare prostia lor. Sper ca nu mi-au prajit calculatorul j644.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Exact ce ti-am spus.
     

Distribuie pagina asta