1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare / Tuning / Modificare motor 2.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de bigarel, 8 Dec 2008.

  1. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Tocmai am vorbit cu un baiat de la CompletChip care mi-a spus clar ca la multitronic face resoftare numai pe raspunderea mea exprimata in scris, pentru ca sansele sa pice cutia dupa sunt destul de mari.
    Contrar celor spuse de REVO care afirma ca nu e absolut nici o problema.
    Deci +1 pentru complete chip pentru sinceritate. Mai rar refuzi un client in vremurile astea....
     
    Lazar Rares și Clauu apreciază asta.
  2. tarleaa 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6 2.0, 2009, CAGB, multitronic, 136CP
    dentimarius vad ca si tu tot cu multitronic esti. Ti-ai facut resoftare, ai probleme cu cutia ?

    Mersi
     
  3. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Multitronicul are prostul obicei sa pice oricum (si fara soft), de asta se cere semnatura expresa, sa nu vii dupa aia cu pretentii ca s-a stricat cutia din cauza softului. Daca se tine cuplul jos, 390-400 Nm si nu se exagereaza cu crestera de cuplu pe zona unde merge cutia cel mai mult (1600-2000 rpm) nu are nici pe naiba.
     
  4. audirs

    audirs Bronze Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 avant 2.0 tdi 2009 full led wheels 18" 2.7 turbo and remap,stage 3
    La mine turbina standard de 143 cai bv 40 dar cu elice de 2.7 si alezata merge ceas de 25000 k km la presiune 2.0 si aprox 220 cai , urmeaza 2.2 presiune in ea si aprox 240 cai
     
  5. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    CAGA, remap de 25.000 km pe turbo stock, la limita (putin peste chiar), vara merg cu 2.8 bari, iarna cu 2.6, nici o problema de la soft. Mi-a picat pompa de inalte intr-o perioada cand masina nu avea soft.
     
  6. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Scuze pentru intarzierea cu care raspund. Am multitronic si nu am facut resoftare. E stoc, cu 163 cai.
    M-am interesat in stanga-dreapta si da....multitronicul mai pica si fara soft....cu soft e un soi de loterie. Si, personal nu vreau sa imi asum, deci pentru mine softul a sarit din schema.
    Oricum imi fugeau ochii dupa faceliftul de C7 deci probabil spre sfarsitul anului am sa am stronic, pe care se poate face SAFE softul.
    La multitronic de fapt, cu sau fara soft, totul depinde de stilul de condus...La un stil cu acceleratii puternice e doar o chestiune de timp pana pica multitronicul......La un stil mai bland tine si 500k km.... Evident cu reviziile la timp si corect facute...
     
    Mitiy apreciază asta.
  7. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Și ce te face să crezi că S-Tronicul nu pică? Colegii cu 3.0tdi/tfsi, au avut in mare parte probleme cu cutiile, chiar și cu puterea stock.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pica si S-Tronic-ul dar daca faci o diferenta de pret intre cele 2 reparatii iti da cu virgula.
     
  9. stefanel

    stefanel 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 S-line , 2.0 TDI BPW , Quattro , 2008
    Buna seara , am atasat acum cateva luni un log cu softul masinii mele , nu era prea stralucit din pricina unui furtun fisurat. Dupa acest eveniment am reconditionat si turbina si am mai umblat un pic la soft. Ce parere aveti despre softul actual ? Mersi .
     
  10. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Daca e sa o luam asa nu doar cutiile de la Audi pica....in general cutiile automate sunt mai sensibile decat cele manuale. In general, la toate marcile se intampla sa pice cutiile automate, dar nu pica din cauza ca sunt proaste sau sunt resoftate motoarele, ci pica in principal din cauza agresivitatii in acceleratii. Fara acceleratii agresive si cu intretinere corecta cutiile automate sunt destul de fiabile.


    @audi66 ce ai vrut sa spui prin "iti da cu virgula" ? Care din reparatii e mai complicata si mai costisitoare?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Topicul asta este dedicat resoftarii motorului si atat nu reparatiilor cutiei automate sau discutiilor despre cutia automata. Va priveste strict si personal daca faceti soft la un motor ce are cutie automata dar nu discutam despre asta aici. Multumesc.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  13. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Pentru cei care mai aveau dubii, am facut ieri ITP-ul pe bune (mers la prima statie ce mi-a iesit in cale), soft stage 1+ (varf de 2.8 bari presiune pe dynamic) si gazele au iesit in limite. Daca faceti soft si nu va ies gazele puneti tunerul sa refaca softul asa cum trebuie.
     
    Clauu apreciază asta.
  14. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Mai greu cand suntem in colturi diferite :) Oricum felicitari cinste tunerului :)
     
  15. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Problema la tine este ca ai abordat gresit situatia (sau daca ti-a facut altcineva softul, acel cineva a abordat gresit situatia). Limita de diagnoza pentru presiune este 2601 mbar si limita de diagnoza pentru IQ este 70mg. Asta inseamna ca desi pe diagnoza vezi 2601, in realitate turbina poate functiona la 2900-3000 mbar, fiind foarte periculos pentru ea.
     
  16. Ungur Andrei

    Ungur Andrei 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2007
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 2.0 TDI Quattro - DDDA - 2018
    Buna ziua,
    Motoarele 2.0TDI de 170 de cai au 2 radiatoare intercooler. Cele de 140 de cai au doar 1 radiator intercooler. In ce fel se simte lipsa unui radiator la cei care au stok 140 de cai si fac resoftare la 180 sau mai mult ?
     
  17. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    Deloc. Nu e necesar al doilea intercooler pt stage 1
     
  18. Ungur Andrei

    Ungur Andrei 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2007
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 2.0 TDI Quattro - DDDA - 2018
    Daca inlocuiesc turbina la masina mea cu una de 170 de cai sau cu una hibrid, si doresc obtinerea unei valori in jur de 210-220 de cai(am citit pe undeva pe aici ca 230 de cai ar fi limita injectoarelor stock la 2.0TDI PD), atunci ar trebui sa instalez un al 2-lea radiator intercooler ? As putea folosi ambreiajul stock la valorile acestea, 210-220 de cai ?
     
  19. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    atunci ar trebui sa pui un intercooler mare frontal (FMIC) ...nicidecum 2 = ineficient. dar incepe inainte cu turbo si let us know :)
     
  20. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Dar ce are a face ambreiajul cu caii putere? Ambreiajul poate avea o viata mai scurta dupa resoftare datorita cresterii de cuplu. Daca nu iti creste cuplul nu vei simti cei 210 cai ca fiind foarte diferiti fata de 170.
    Si practic, nu cresterea de cuplu iti omoara ambreiajul ci stilul de condus. Daca ai tendinta sa te infigi in acceleratie la toate plecarile, cu siguranta ambreiajul va muri prematur.
     

Distribuie pagina asta