1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel merge intrerupt - trepideaza - nu se accelereaza - nu trage - se opreste la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de ziggo, 25 Feb 2008.

  1. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Salut,

    Revin si eu cu o problema la AWX-ul meu. Acum o luna am ridicat masina de la mecanic, unde s-au facut mai multe operatiuni, printre care si curatarea turbinei care avea geometria blocata, iar astazi, in drum spre casa, am prins putin drum mai drept si partial uscat si am zis sa o mai urc putin in km/h, dar nu m-am bucurat prea mult de cuplu pentru ca in zona 100 km/h, am "gasit" un limp mode de toata frumusetea. Am tras pe dreapta, am repornit, si mi-am continuat drumul spre casa, fara a o mai calca pt ca nu am avut unde (oras).
    Dupa aproximativ o ora, am iesit sa mai dau o tura, sa ma conving, am mers in jur de 10km, pe o portiune am ajuns chiar si la ~150km/h, la intoarcere, am testat-o si in panta in care am luat limp tura trecuta, dar nu a mai dat nimic, a mers normal.
    Precizez ca atunci cand am dus-o la 150, am luat-o mai brutal, in jur de 4000rpm, dar la intors, am mers normal, 2500-3000.

    De innecat nu cred ca a facut-o intr-o luna de cand am luat-o. Am avut pana acum doar diesel, si la niciuna nu am infundat turbina. (Asta asa am cumparat-o cu turbina semi-defecta)


    Mentionez si ca am un injector cu valori ciudate care urmeaza a fi schimbat curand, sa fie si din cauza asta?
    A, si baiatul de la care am luat masina, mi-a spus ca turbina a fost refacuta, mi-a dat si document ce atesta asta pe care l-am verificat sunand la firma, dar ei nu raspund de chestia asta pentru ca turbina nu a fost desfacuta de ei, ei doar au trimis un miez pe care un mecanic l-a asamblat.


    Inca o chestie, pe vreme geroasa, -15/-20grade, la prima pornire dupa ce plec cu masina, turbina face o galagie ciudata, gen metalica, cam 2km, pana se incalzeste putin.

    Multumesc, si scuze de lungimea mesajului!
     
    Ultima editare: 15 Ian 2017
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu nu inteleg de ce tot scrieti romane cu fel si fel de detalii cand puteti sa faceti o scanare si un log in mers si dupa va duceti punct ochit punct lovit.

    Crezi ca iti va spune cineva pe ghicite de ce intra masina ta in limp-mode ? Limp-mode-ul ala poate avea 20 de cauze.
     
    alanb1 apreciază asta.
  3. uscatu83

    uscatu83 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4, B6, 2002, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    Revin cu rezolvarea problemei cu suruburile de la baia de ulei, care sunt dupa volanta si nu intra cheia.
    Cu imbus nu a mers ca erau stranse tare si s-a stricat hexagonul la ambele suruburi, dar in volanta sunt doua crestaturI, care se aduc in dreptul suruburilor si intra tubulara cu prelungitor de 1/4. Pont primit de la un mecanic si am gasit bit-ul pe plasticul de sub vibrochen. Silicon am luat reinzosil.
     
  4. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Salut,

    Revin cu rezolvarea pentru injectorul ce dadea valoare 2.99.
    S-au dat jos toate injectoarele pentru a fi trimise la verificare pe banc, si am descoperit ca 3 erau cu terminatie Q, iar 1 era cu terminatie AR( acesta avea 2.99)
    Am luat un set complet de AR-uri rectificate (Buzau) si le-am pus sus. Ce-i drept, acum masina nu mai ramane in 3, inainte dansa la ralanti, doar ca nu mai trage la fel.
    Injectoarele au fost reglate de mecanic la 225•, dar motorul fiind AWX, nu ar trebui la 180•? Sa influenteze asta atat de mult mersul?

    Mersi!
     
  5. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Si inca o precizare, rog sa se scuze postul dublu, dar nu am putut edita.
    Acum de fiecare data cand pornesc motorul, masina oscileaza usor stanga-dreapta pret de doua secunde, nu tare, foarte fin, ca si cand te-ai legana pe scaun.
    Precizez si ca suportul motorului da eroare pe tester, cred ca e dus.
    La oprire nu face, doar la pornire.

    Inca odata scuze pentru postul dublu si pentru nervii pe care, poate, ii cauzez.
     
  6. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Incepi cu reglajul injectoarelor la 180. Dupa asta, vezi cat e avansul.
    Revino cu o poza din VCDS cu canalul 4, 13, 23 cu motorul cald.
    Balansul e de la suport. Trebuie inlocuit ca probabil sta cam in gol motorul si se va duce si celalalt, eventual iti rupe si suportul de cutie.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
    alanb1 apreciază asta.
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    alanb1 te rog eu ceva acum ca sa nu te superi data viitoare daca iti dispar mesajele. Citeste acest forum fara sa pui intrebari. Toate problemele care tu le ai sunt deja discutate pe forum in zeci de topicuri. Fa ce este recomandat in toate aceste topicuri si pe urma dupa ce ai facut tot ce era de facut scrii pe forum. Tu ai inceput invers, intai cu intrebarile si pe urma cu ce trebuia sa faci. Asa cum ti-a spus si audi66 sunt zeci de cauze pentru problemele care le ai. Exista un topic inchis despre turbina care detaliaza zeci de cazuri despre problemele turbinei. Daca ai probleme cu turbina nu trebuia sa scrii in acest topic. Daca nu stii cauza trebuia sa faci toate investigatiile si dupa ce epuizai toate pistele si toate cauzele puneai intrebari pe forum. Ma repet, tu ai inceput cu intrebarile. Ai schimbat MAF-ul, ai schimbat EGR-ul cu unul nou, ai schimbat toate N-urile 75, 18 cu unele noi Pierburg (nu mizerii SH), ai verificat vacuum, ai facut LOG ? pentru ca din ce vad nu ai facut nimic din asta si scrii aici de injectoare si altele care nu au legatura cu problema LIMP-ului. LIMP nu iei de la injectoare si tu inseamna ca nu ai facut nimic ca sa rezolvi problema. Nu este nevoie sa-mi dai nici o replica la acest mesaj. Multumesc.
     
  8. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    @Cristi Multumesc pentru raspuns! Am citit in jur de 75% toate subiectele din aria A4B6. Nu m-am regasit si am postat aici. Am spus si ma repet, sa-mi fie cu iertare daca enervez pe cineva.
    In ultimele doua postari, nu am mentionat nimic de niciun LIMP MODE. In urma schimbarii injectoarelor vechi, cu cele rectificate, LIMP-ul nu mai apare( nu stiu daca asta a fost cauza, dar pur si simplu nu se mai intampla sa dea) . Intrebarea mea era daca reglajul injectoarelor la 225 de grade pot scadea din sprint-ul masinii.
    In urma log-ului mecanicul mi-a spus ca turbina intra mai tarziu, lucru ce se simte si la mers. De ex: 2000rpm, se calca acceleratia brusc( nu podea ), masina isi incepe sprintul abia la 2200rpm. Asa lucreaza geometria variabila si deschide vanele sau e ceva problema? Mentionez ca turbina este rectificata anul trecut, a fost curatata anul acesta, si re-verificata alaltaieri, e ok.
    Pe VAG-COM nu imi da nicio eroare de MAF, N, etc.
    @arazvan2002 Voi reveni maine cu poze pe canalele 4,13,23 si zilele astea se vor regla la 180 injectoarele. Multumesc mult pentru raspuns
     
  9. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Ma poate ajuta maine cineva cu un log in mers? Intre traseul Petrosani-Timisoara
     
  10. Alexyno

    Alexyno 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2008
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI/96kw-131cp Quattro
    Salutare,
    La masina din profil un Audi A4 B6 1.9 tdi, dupa ce am schimbat garnitura de chiulasa, axul cu came, tachetii si o-ringurile la injectoare plus tot ce tine de alte garnituri aferente chiuloasei, simt ca masina nu mai este asa zvacnoasa cum era inainte. Pe motor nu am absolut nici o eroare de turbina sau senzori sau alte erori. Am facut inclusiv un tes de viteza, urcasem pana la 180 km/ora dar nu mai aveam unde sa mai continui. Problema e ca nu mai urca asa repede cum urca inainte, trebuie sa merg mult. De aceea atasez aici logurile in treapta a 3a si a 4a.

    http://prntscr.com/eoe4al treapta a 3-a

    http://prntscr.com/eoe4nr treapta a 4-a

    Eu nu stiu sa le interpretez si de aceea va rog frumos sa ma lamurit voi. Va rog frumos sa-mi spuneti si mie daca este in regula. Va multumesc anticipat si astept cu nerabdare raspunsul vostru.
     
  11. Atti

    Atti 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2012
    Locație:
    Sighisoara,Mures
    Masina:
    A4,1.9 tdi,2003
    Salutare,de ceva timp am niste trepidatii usoare la relanti,dar culmea este ca aceste trepidatii apar in momentul incalzirii motorului,stau la semafor si le simt pe scaun.In rest masina trage foarte bine.Cand pornesc masina totul este in regula,iar dupa ce se incalzeste si opresc la semafor sau ma opresc in coloana la relanti simt aceste trepidati.Initial am crezut ca e fulia de la alternator intepenita,am schimbat o dar nici o diferenta.Volanta este in regula! A mai patit cineva la fel,care a fost rezolvarea? Multumesc.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi injectoarele.
     
  13. ovidelis

    ovidelis 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2015
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A 6 CAGB,2010; A 4 AWX 2002
    Salut, aceleasi trepidatii le am si eu si nimeni nu stie de la ce sunt, asa ca am crescut turatia la relanti de la 870 la 924 rotatii si s-au diminuat considerabil, foarte rar mai se simt aceste scuturari si de intensitate foarte slaba.
    Nu stiu daca va afecta cu ceva motorul, in afara de cresterea consumului la relanti.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce nu verificati avansul ?
     
  15. ovidelis

    ovidelis 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2015
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A 6 CAGB,2010; A 4 AWX 2002
    Pai eu sa le zic la mecanici ce sa faca, sa se uite urat la mine, cum zicea un coleg mai sus, sa-i invat eu?!
    Am crescut turatia pt ca am vazut ca daca accelerez f putin, am simtit ca numai trepideaza.Iar faza cu avansul habar n-am cum se procedeaza si unde se intervine.
     
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pune diagnoza pe ea, vezi injectoarele, avansul, vezi daca fluctueaza pe canalul 3 valorile de la maf.... Erori...
    Normal ca le spui tu ce sa facă daca ei nu descoperă.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  17. ovidelis

    ovidelis 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2015
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A 6 CAGB,2010; A 4 AWX 2002
    Valori la relanti cu motorul incalzit. a 4 .jpg
    Erori nu am.
     
  18. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pare ok. Setează ralantiul cum era si pune din nou poza.
    Acele trepidatii apar si cand volanta incepe sa se descentreze. A patit varul meu si au dispărut cand a schimbat volanta, după 50mii km.
    Face si cu clima pornita si cu ea oprita?

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  19. ovidelis

    ovidelis 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2015
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A 6 CAGB,2010; A 4 AWX 2002
    Cu clima pornita face mai putin si nu asa de tare.O sa fac poate duminica o poza cu relantiul setat de fabrica si o sa postez.As schimba si volanta numai sa stiu sigur ca aia e...cel mai probabil o sa o fac si pe asta sa fiu eu linistit.

    Multumesc de sfaturi.
     
  20. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Verifica cantitatea injectata/avansul!!
    In momentul in care pornesti clima automat creste si cantitatea injectata de aceea dispar si trepidatiile.
     

Distribuie pagina asta