1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B6 1.9TDI quattro - a doua "masina"

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de arazvan2002, 4 Mar 2013.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Arata super Razvan cu bara Usp si bandourile.Ce faci pana la urma cu bara spate?Abia astept si eu sa vopsesc bandourile in culoarea masinii.
    Interiorul este schimbat total dupa montarea Rns-e.Ai simtit ceva modificari pe partea de sunet?
     
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ms Cătălin.
    Cred ca se aude mai bine cu RNS-E dar tb sa o codez pe A4 sedan cu interior de piele. Acum cred ca e pe cabrio fiindca asa a fost instalata inițial. Nu știu dacă interfață mea o vede pe Kline2. Poate ne vedem vineri la întâlnire.
    Pt spate chiar azi am găsit topicul de pe audizine cu spoilerul de B7 s-line pe fusta stock de B6.
    As face asta însă mai urmăresc puțin. Avantajul ar fi prețul fata de cea de s-line. 350 vs 900lei. Vopsirea oricum tb făcută.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  3. Daniel RR

    Daniel RR 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2014
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 - 2.0 TDI CAHA - 2012
    Foarte foarte smechera masina, ai lucrat umpic la ea, uitandu-ma la thread-ul tau imi aduce aminte de mine cum cautam turbine intercoolere injectoare, sunt curios de rezultatul final mai ales ca ai un VL nu un VK.

    Iti faci un circuit de racire separat pt turbo sau o sa iei de pe circuitul de racire al motorului?
     
  4. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cel putin deocamdata nu ii mai fac deloc racire. Fiind o turbina clasica, pe lagare, nu are nevoie de racirea pe apa, mai ales ca eu nu am DPF ca in aplicatia originala de pe Volvo.
    As putea sa simulez circuitul racitorului de gaze de pe BPW dar tb sa iau furtune, sa inventez tevi. Voi vedea daca voi mai apuca vreodata sa fac asta.
     
  5. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Mi-am facut sambata timp sa montez 2 brate , cele pe care stau amortizoarele, TRW JTC 936. Aveau bucsile cam crapate fiindca erau ale masinii. Am montat si un tampon de cutie, pe care l-am gasit fara toata piesa de aluminiu, astfel pretul a fost rezonabil, 147lei Lemforder 31106 01 (nu stiu daca exista si alta marca). A fost identic cu cel montat din fabrica.
    Fiindca tot am prins-o ridicata pe elevator am montat si 2 bucsi la bara stabilizatoare spate. Am luat in fuga Febi ca veneau mai repede.
    Am facut apoi geometria la Autosoft Militari. Cu aceasta ocazie am descoperit si de ce statea roata stanga spate "altfel", pentru ca avea unghiul de cadere deviat, era 2.1 grade fata de 1.2 cat era specificat. Nu pare mult insa se vedea cu ochiul liber cum e mai interior in partea de sus si parea ca masina sta mai jos. Chiar anul trecut ma tot gandeam ca e vreun arc rupt sau ceva de acest gen si ma miram ca totul e ok. Chiar am schimbat si amortizoarele spate atunci.
    Abia astept concediul de sarbatori sa ies din oras :)
     
    Chriss_Deejay și rotitza apreciază asta.
  6. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Treaba buna!
    Sarbatori fericite si drumuri bune! :hi:
     
    arazvan2002 apreciază asta.
  7. tattooink

    tattooink 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2012
    Locație:
    Cugir jud Alba
    Masina:
    Audi A4 B6 1.8T BEX 2003
    Salut, te rog spune-mi și mie ce dimensiuni au tipsurile ? Sunt de 90 sau 100 de mm ? Arata foarte bine. Mulțumesc.
     
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Salut, Nu mai stiu exact. Sunt de la Pilotauto si sunt destul de cunoscute. Vezi site-ul lor, poate nici nu mai au modelul.
    Multumesc
     
  9. tattooink

    tattooink 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2012
    Locație:
    Cugir jud Alba
    Masina:
    Audi A4 B6 1.8T BEX 2003
    Am găsit, dar sunt de 90 si de 102.si nu știu care dau mai bine. Mulțumesc!
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    tattooink deja ai primit raspuns la ce ai intebat prima oara. Mai departe exista topic dedicat sistemului de evacuare sau continui prin PM. Multumesc pentru intelegere.
     
  11. Badic Mircea 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 b6 1.9 awx
    imi pui te rog de unde ai luat tamponul la cutie? :D sunt deja la al doilea si cred ca urmeaza al 3 lea:)) sa fiu pregatit. mersi
     
  12. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    De la orice magazin de piese auto ceri codul LEMFÖRDER 31106 01. Costa in jur de 150lei. Este doar tamponul, nu si suportul de aluminiu, asa cum ar fi venit pe original. Cel original tot Lemforder este.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
    liviu_v6 și Badic Mircea apreciază asta.
  13. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Am avut un weekend cu spor. Planuiam de ceva timp sa inlocuiesc tachetii, apoi am luat si o axa noua si plimbam o pompa tandem de aproape 1 an cu gandul de a o inlocui pe cea Luk originala lipita cu poxilina la stut.
    Nu aveam nici o problema, doar pitici pe creier, dar a fost un lucru foarte bun. Toti tachetii erau semi-moi, de aici ceea ce auzeam eu cu motorul mai cald...cred. Axa avea uzate vreo 3 came si tot atatia tacheti. Nu era nimic grav, probabil mai mergea si 50mii. Vreo 3 cuzinezi de jos erau la galben deja.
    Intre timp a facut si frumoasa varsta de 201000km.

    Am montat:
    Axa noua Kolbenschmidt-50006304-de otel
    Cuzineti axa Glyco N147/5 STD
    echivalent 038 103 673 C GLB

    Tacheti 420020910 INA (cei negri de ARL)
    Simering axa
    Pompa tandem Bosch 038 145 209 C cu stut vacuum pe filet + garnitura tabla OE
    Garnitura capac chiulasa.

    Mai aveam o surpriza pentru ea, o turbina la fel, GTB2056VL, pe care @Lucian189 mi-a pregatit-o cu conversie la vacuum, ca si pe cea actuala. S-a montat pe ea si compresor MFS (milled from solid pe CNC) Kinugawa si echilibrare.

    Inducer Dia.: 39.57 mm
    Exducer Dia. : 56.03 mm
    Extend Tappered Tip Exducer dia : 59.61mm

    Nu am avut timp sa o mai montez ca nu am avut canal la dispozitie. Mai am de schimbat si garnitura de la turbo ca pierd gaze.

    Motorul si-a schimbat mersul, are mai multa putere oricand. Deja imi patineaza ambreiajul de la treapta 3, lucru ce nu se intampla inainte.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    letkuteb, ovidiutm, Xtremer și alți 7 apreciază asta.
  14. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Din nou am avut un weekend plin. Am reusit sa montez "noua" turbina, garnituri la galerii si un nou retur de ulei de la turbo. S-a rezolvat si pierderea de gaze.
    S-a schimbat modul cum se comporta la atingerea acceleratiei, reactioneaza aproape instant si trage foarte bine. Sunt incantat maxim de alegerea facuta, de a schimba turbina reconditionata cu una sh originala. Aceasta nu fluiera, spre deosebire de cealalta care se auzea imediat, mai ales cu motorul rece, pe masura ce trecea de 1400rpm. Nici sa nu mai aud de turbine reconditionate.
    Acum sa mai fac ceva ajustari pe la soft sa il apropii de o versiune finala.

    [​IMG]
     
    Claudiu Ziros, Chriss_Deejay, Caracal și alți 6 apreciază asta.
  15. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Ma inscriu la o tura cu jucaria!

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    A mai venit un update, kit nou de ambreiaj. Inca de prin septembrie anul trecut aveam o problema cu ambreiajul (pus acum un an, 5 luni la momentul ala) si anume ca pleca in suturi daca nu acceleram. Foarte deranjant tinand cont ca merg mult prin oras. Banuiam ca placa s-a defectat, ceea ce s-a dovedit a fi adevarat. Reglajul sarise la maxim desi discul era ca nou.
    Am discutat cu Atix Racing si am cumparat de la ei un kit nou de PD170 plus intarire placa si alt ferodo la disc. De data asta ferodoul e diferit, se vede si in poza. Oricum celalalt era netocit.
    Cand am dat jos ambreiajul mecanicii au zis ca volanta nu mai amortizeaza, avea o cursa libera anormala. Eu nu simtisem vreo problema cu ea dar nu am vrut sa risc din nou demontarea. Am comandat o volanta noua, le-am comparat si am montat pe cea noua. Sper sa nu mai umblu acolo cat mai tin masina.
    Si inainte si acum am o vibratie a caroseriei, cam de la jumatate in spate cam pe plaja unde am cuplu maxim. Ma gandesc la rulmentul intermediar sau ceva bucsi la diferential.
    Orice sugestii ar fi binevenite.
    Noul disc:

    [​IMG]
     
    bzn_marius, lowlife, rotitza și încă o persoană apreciază asta.
  17. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    E bun ca e drumul batatorit ca sa stiu ce am de facut.
    Cum e noul ambreiaj? In oras cum te descurci cu el?
     
  18. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ambreiajul e ok. Nu simt ca s-ar apasa greu sau poate ma obișnuisem. Cand ne vedem (poate vineri?) faci o proba.
    La tine trebuie sa descoperim ce trebuie facut sa montezi folosind cutia in 5. Nu știu dacă volanta incape in clopotul acelei cutii. Eu nu am cu ce sa testez, urmaresc o discuție pe tdiclub.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
    Stefan apreciază asta.
  19. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Cat te-a costat toata distractia asta ? Cam ce cuplu aproximezi ca tine ?
     
  20. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    arazvan2002 : in legatura cu trepidatia ... acelasi lucru l-a patit un prieten la un Passat B5.5, 4motion, 1.9tdi ... la el era problema cu volanta + bucsele de la suportul diferentialului spate.
    Ca si simptome, trepida foarte tare in zona de cuplu; la mers normal sau accelerari mai usoare nu se simtea nimic.
    Spor !
     
    arazvan2002 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta